rakkaudesta masentunut

mitä tehdä?

olen aika suuressa,toisella tavalla niin ihanalla mutta toisella tavalla niin kipeässä tilanteessa. Olen aivan suunniltani rakastunut Star warseistakin tutuksi tulleeseen Hayden Christenseniin... tänäänkin olin ystäväni kanssa uimassa kylpylässä ja hän huomautteli minulle kuinka näytin poissaolevalta...ajatukseni olivat tässä näyttelijässä. En voinut sanoa sitä hänelle koska hän pitää tätä ihanaa miestä ihan pellenä.
Masennuin kerran aivan täysin kun tiedän että en saa koskaan nähdä tai tutustua tähän ihmiseen.

Kesälomareissulla kuuntelimme äitini kanssa vanhoja levyjä mitä hänellä oli. Kun kuuntelimme Janne Hurmen levyä,niin olin menettää tajuni. Jannella on niin samanlainen ääni kuin Haydenilla!

olin sitten kaupungilla tai missä vaan niin etsin miehiä jotka olisivat samannäköisiä, kuin Hayden. Yksi mies oli ja jäin vaan tuijottamaan häntä. Olen ihan sekaisin!! mitä teen?

1

769

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdhgfhfgh

ole vapaasti sekaisin rakkaudesta, et ole ainoa joka on joskus rakastunut palavasti johonkin ihanaan, oli se sitten kuuluisuus tai ei. ja usko tai älä, et varmaankaan usko, mutta kyllä se pahin haaveilu ja rakastuminen sitten lopulta hiipuu muiden asioiden tieltä. tiedän kokemuksesta. eräänlainen rakkaus/arvostus on pysynyt, mutta elämän painopiste on siirtynyt ajan myötä, ja todennäköisesti niin käy sinullekin, että ota nyt tunteesta kaikki irti mitä saat, mutta älä ihan kokonaan sekoa, äläkä masennu. muistelet myöhemmin hymyillen sitä miltä tuntui :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe