Mieheni harrastaa urheilua ja omaa lähes atleettisen, mielestäni jumalaisen kehon. Lisäksi mieheni taidon petissä ovat extraspecialpluskymmenen-luokkaa. On aivan ylimaallista, kun hän isolla ja paksulla kalullaan kyntää liukkaassa vaossani. Lisäksi mieheni osaa, haluaa ja kykenee keskustelemaan kanssa parisuhteessemme kipupisteistä - ajoittain niitäkin on ohimenevästi ollut.
Mieheni on väitellyt tohtoriksi avaruusfysiikasta ja naisen psykologiasta, hän puhuu kuutta kieltä ja omistaa osake-enemmistön seitsemässä suuressa kansainvälisessä pörssifirmassa.
Jone Nikulaa hän halveksii(mikä on hyvä), mutta sinkkuelämää sarjaa hän katsoo mielellään yhdessä minun kanssani kielisuudelmia kiihekästi joka toinen minuutti vaihtaen.
Hänellä on pyykkilautavatsa ja psykoanalyytikon päteyys.
MUTTA NYT ON KÄÄRME LUIKERRELLUT KAVALASTI SULOISEEN PESÄÄMME.
Mieheni ei ole nainut minua ainakaan vuoteen. Olen vain omin käsin pyrkinyt onneen, kiihkeästi miehestäni fantasioiden.
Mutta eihän oma sormi mitään ole verrattuna kultani kivikovaan kaluun. Mikä on syynä tähän ettei rakkaani ole enää kiinnostunut minusta.
Olen toki lihonut suhteemme aikana n.38.5kg ja allit käsivarsissani viistävät maata..mutta voiko nämä ulkönäölliset seikat vaikuttaa?
Sisäisesti olen mielestäni kauniimpi kuin koskaan. Olen jopa käynyt kymmenen NLP-kurssia plus kiinalaisen homeopatian alkeiskurssin sekä lukuisia grafologian erikoiskursseja.
mitä tehdä?
Voiko olla niin, että rakkaan mieheni maskuliinista silmää ei tomera (ja ylikypsä) päärynävartaloni sittnkään seksuaalisesti sytätä??
Miksi mieheni ei nai
9
621
Vastaukset
- Ja ikä oli??
vähän tyhmä..en ihmettele jos ei koske suhun.
- StippaS
..lentää!!!
EI TUOMMOISIA MIEHIÄ OLE!- Angelina,
mainita: Rakas mieheni ja pienen naissieluni viriili valtias on myös aatelinen:-)
Ymmärrän, että pyrit apajalle, mutta kuule: mieheni ei petä minua koskaan - ei ainakaan olleessaan täällä kotosuomessa takkatulen ääressä.
- ironia on
taito laji, mutta ironisoitko, ketä???
- angelina,
"taitolaji" kirjoitetaan yhteen. Suomen kieli on myös taitolaji:-)
- ironia on taito laji
angelina, kirjoitti:
"taitolaji" kirjoitetaan yhteen. Suomen kieli on myös taitolaji:-)
ei se nii vakavaa ole vaikka joillakin onkin hmh... lukihäiriö
sorry, maalaisuuteni... ja anteeksi aiheuttamani vaiva... kun näitä kirotusvihreitä iskee... mutmut, onneks se helpottaa ett tietää Ruotsin kuninkaallisten kärsivän samasta ongelmasta :D
- tyylilaji
Ihmisten pitää tietää, mistä juttu lähtee. Muuten siitä tulee pelkästään tyhmä, kuten tämä nyt on.
Naisen logiikassa on juuri nyt meneillään tolkuttoman laajaksi paisunut keskustelu aiheesta, sieltä tämä "hauska" yritys.- siis ;D
kopsaa :)
- se...
on jos kohdetta ei löydy mistään,poimuja vaan poimun perään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1367177Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1254971L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa674336TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a153483Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242291Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3011773Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä231545- 671485
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o91459Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581448