Esim. Merihaan palloiluhalli, Ruoholahden palloiluhalli. Jos olet opiskelija, niin Kumpulan opiskelijahallissakin voi pelata. Mäkelänrinteen uimahalli on juuri nyt kiinni. Muutakin voit ehdottaa.
Pelaan itse sulkapalloa noin 2 kertaa vuodessa, mutta voisi alkaa pelaamaan huomattavasti useammin.
Sähköpostilla voit lähettää yhteystietosi ja ehdotusta vaikka jostin vakioajankohdasta. Esim. la/su 2 viikon välein. sinkku76m (miuku) suomi24.fi
Eli olen 31v mies. Mitään järkyttäviä voimalyöntejä en harrasta, koska mittani ovat 180/68.
Sulkapalloseuraa Helsingissä
9
1447
Vastaukset
Jos haluat opettaa squashia. Itse en osaa.
Jos et ole kauhean liikunnallinen vielä, voimme aloittaa myös pingis- eli pöytätennis-matsilla.
=)- Nimetön
Yhteydenottoja odotellessa =)
- peliseuraa?
Nimetön kirjoitti:
Yhteydenottoja odotellessa =)
Ajattelin itse laittaa saman tapaisen viestin tänne (tosin sillä erotuksella, että itse olen aivan vasta-alkaja sulkapallon suhteen) kun huomasin, että joku ehti ensin! Toimiko homma, eli löytyikö joku pelikaveriksi?
- lzxcvjzlxk
peliseuraa? kirjoitti:
Ajattelin itse laittaa saman tapaisen viestin tänne (tosin sillä erotuksella, että itse olen aivan vasta-alkaja sulkapallon suhteen) kun huomasin, että joku ehti ensin! Toimiko homma, eli löytyikö joku pelikaveriksi?
Ainakaan vielä.
- Tässä vinkki
Sinkku_76m kirjoitti:
Kun ei ole tullut yhtään vastausta.
Sulla on toi nimimerkki vähän sen oloinen et haet muuta kuin pelkkää pelikaveria!
Itse kun halusin naisen kanssa pelata niin laitoin ilmoitukseen et ensisijaisesti haen mies pelikavereita.
Silloin naiset ottaa yhteyttä! Tosi kiva pelikaveri olikin, ja en enmpää halunnutkaan. Mulle riitti se sulis. - .....
Tässä vinkki kirjoitti:
Sulla on toi nimimerkki vähän sen oloinen et haet muuta kuin pelkkää pelikaveria!
Itse kun halusin naisen kanssa pelata niin laitoin ilmoitukseen et ensisijaisesti haen mies pelikavereita.
Silloin naiset ottaa yhteyttä! Tosi kiva pelikaveri olikin, ja en enmpää halunnutkaan. Mulle riitti se sulis.Noin se on, eikä tarvii välttämättä rajata että vain miehiä hakee, vaan että sulispelikaveri riittää.
Sulkista tai pingistä lähteekö joku pelaa? Esim. Töölön kisahallin on käytännössä aina auki ja ei maksa käytännössä mitään.
sinkku76mPOISTAtämä@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee622099Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."51765Miten kestätte tyhmiä?
Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa2311242En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin71930Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?
Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki20832Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä
Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.57826Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50
Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?104731Onko se liikaa pyydetty
Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin38688Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun
mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?93679- 19676