Esim. Merihaan palloiluhalli, Ruoholahden palloiluhalli. Jos olet opiskelija, niin Kumpulan opiskelijahallissakin voi pelata. Mäkelänrinteen uimahalli on juuri nyt kiinni. Muutakin voit ehdottaa.
Pelaan itse sulkapalloa noin 2 kertaa vuodessa, mutta voisi alkaa pelaamaan huomattavasti useammin.
Sähköpostilla voit lähettää yhteystietosi ja ehdotusta vaikka jostin vakioajankohdasta. Esim. la/su 2 viikon välein. sinkku76m (miuku) suomi24.fi
Eli olen 31v mies. Mitään järkyttäviä voimalyöntejä en harrasta, koska mittani ovat 180/68.
Sulkapalloseuraa Helsingissä
9
1429
Vastaukset
Jos haluat opettaa squashia. Itse en osaa.
Jos et ole kauhean liikunnallinen vielä, voimme aloittaa myös pingis- eli pöytätennis-matsilla.
=)- Nimetön
Yhteydenottoja odotellessa =)
- peliseuraa?
Nimetön kirjoitti:
Yhteydenottoja odotellessa =)
Ajattelin itse laittaa saman tapaisen viestin tänne (tosin sillä erotuksella, että itse olen aivan vasta-alkaja sulkapallon suhteen) kun huomasin, että joku ehti ensin! Toimiko homma, eli löytyikö joku pelikaveriksi?
- lzxcvjzlxk
peliseuraa? kirjoitti:
Ajattelin itse laittaa saman tapaisen viestin tänne (tosin sillä erotuksella, että itse olen aivan vasta-alkaja sulkapallon suhteen) kun huomasin, että joku ehti ensin! Toimiko homma, eli löytyikö joku pelikaveriksi?
Ainakaan vielä.
- Tässä vinkki
Sinkku_76m kirjoitti:
Kun ei ole tullut yhtään vastausta.
Sulla on toi nimimerkki vähän sen oloinen et haet muuta kuin pelkkää pelikaveria!
Itse kun halusin naisen kanssa pelata niin laitoin ilmoitukseen et ensisijaisesti haen mies pelikavereita.
Silloin naiset ottaa yhteyttä! Tosi kiva pelikaveri olikin, ja en enmpää halunnutkaan. Mulle riitti se sulis. - .....
Tässä vinkki kirjoitti:
Sulla on toi nimimerkki vähän sen oloinen et haet muuta kuin pelkkää pelikaveria!
Itse kun halusin naisen kanssa pelata niin laitoin ilmoitukseen et ensisijaisesti haen mies pelikavereita.
Silloin naiset ottaa yhteyttä! Tosi kiva pelikaveri olikin, ja en enmpää halunnutkaan. Mulle riitti se sulis.Noin se on, eikä tarvii välttämättä rajata että vain miehiä hakee, vaan että sulispelikaveri riittää.
Sulkista tai pingistä lähteekö joku pelaa? Esim. Töölön kisahallin on käytännössä aina auki ja ei maksa käytännössä mitään.
sinkku76mPOISTAtämä@gmail.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site515866Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.
Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers714585Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto464352SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta
"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun564131SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt913735Tytti Tuppurainen ollut aivan sekaisin viime päivinä
Pitäis varmaan tehdä huumetesti sille. "– SDP:n Tytti Tuppurainen väittää kirkkain silmin ja Antti Lindtman vierellään613255SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het502443Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?352349Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat422079En uskalla ees ajatella muru
Miten mulle ois käynyt näiden raskaiden vuosien aikana jos sua ei ois ollut 🥺😧❤️ Sä oot ollut mun henkisenä tukena iha131209