Hey,
Olen tuntenut erään tytön jo kolmisen vuotta, ollaan oltu aika läheisiä aina..
Noin viikko sitten päätettiin yrittää olla enemmänkin kuin ystäviä, ja sovittiin että jos toinen on epävarma kokeilun jälkeen niin jatketaan vaan ystävinä.
No, pari päivää siitä päätöksestä ennenkuin oltiin tavattu (ollaan siis nähty ennen melkein päivittäin,mutta vain ystävinä) hän soitti ja sanoi että ei ole varma haluaako yrittää koska hän ei ollut varma mitä haluaa. Tyttö sanoi että olen hänen silmissään täydellinen ja että epävarmuus ei johdu minusta vaan siitä että hänelle tämä on uutta ja ei kuulemma halua satuttaa mua millään tavalla jos ei haluakkaan sitten seurustella.
Juteltiin sitten asiasta ja annoin ymmärrykseni ja päätettiin sitten kuitenkin kokeilla sitä.
Eli tyttö on siis epävarma,mutta hänellä on tunteita minua kohtaan ja haluaa vähintään kokeilla jos meistä tulisi jotain.
Miten teen häneen vaikutuksen ja saan hänestä epävarmuuden pois?
Olen korviani myöten ihastunut ja haluaisin hänet todella. Mitä pitäisi tehdä...
Miten saan tytön itselleni?
5
1928
Vastaukset
- apuaa!
Niin ja siis nähdään muutaman päivän päästä, ja uskon että siinä mulla olisi paikka tehdä lopullinen vaikutus ja tehdä hänen olonsa varmaksi..Vinkkejä kiitos!
- mitä voi
tehdä niin on kertoa omista tunteista, ei kait siihen muuten voi vaikuttaa, sinähän sen parhaiten tiedät.
- ertydxs
moi miten saan tytön kun hän on kaunis ja tissit mist tulee maito 15 vuotias
- cc vvbb
etene "varovasti", eli älä tukehduta tyttöä yhteydenotoillasi. minulla oli suurinpiirtein samanlainen tilanne. seurustelemme vieläkin, mutta alku oli melko kuoppainen. epävarmuuteni lisääntyi, jos mies liian suoraan ja nopeasti puhui tunteistaan tai soitteli joka päivä. yhdessäollessamme oli tosi kivaa ja ilman "tunteista puhumista" tiesin, että hän välittää ja alkuun se oli hyvä. oli helpompi tavata vähän harvemmin ja silloin nauttia. anna aikaa.
- fdlbkjadfib
pitää alkaa seurustelemaan jos toinen tuntuu ahdistavalta??kenenkä korvien välissä se vika silloi on? Siis tollasta väkisin seurustelua...jotenki öklöö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818