Tämä tuskin tepsii jos on ihan kunnon akne mutta teini-iän finneihin yms. kyllä! :)
Eli, itse pääsin tällä tavoin finneistä eroon alle viikossa!
-Pesin kasvot kolme kertaa päivässä miedolla saippuavedellä, aamu, päivä, ilta. (Ihan tavallinen marketeista ostettava hunajasaippua)
-Pesun jälkeen laitoin apteekista saatavaa kosteuttavaa geeliä nimeltään Apo Base.
-Kun geeli oli imeytynyt sivelin kasvoille Avon Clearskinin finnien hoitopuikkoa.
-Yöksi laitoin kasvoille Yves Rocherin mentholia ja minttua sisältävää voidetta.
-Lisäksi join 2l vettä sekä kupin vihreää teetä päivässä, olin paljon ulkona ja aina kuin mahdollista otin kasvoilla aurinkoa. Sekä vältin rasvaisia ruokia :)
Näin pääsin finneistä eroon
4
1133
Vastaukset
- voihan tuo pitää paikkansa,...
luulen, että suurin vaikutus on ollut tuolla auringonotolla. Ainakin itsellä kesällä ei ole finnejä kuin muutama.
- Ihminen-
Minäkin epäilen aurinkoa.
Niin kuin aloittaja kertoi mitä kaikkea hän oli tehnyt, niin mistä sitä voi tietää oikeesti mikä vaikuttaa.
Ja vettä ei tarvitse juoda 2L/vrk, koska ihminen saa suuren määrän nestettä ruuasta ja muista nesteistä.
Minä en ole koskaan juonut 2L vettä vuorokaudessa.
- fiinifinni
mulla lähti finnit vasta kun aloin syömään e-pillereitä. Lisäksi hiusten rasvoittuminen väheni merkittävästi. Sitä ennen kokeiltu monet aineet mutta niistä ei mistään ollut pysyvää apua. Lisäksi vahvat aineet ärsyttivät ihoani.
- ----
-Sekä vältin rasvaisia ruokia.-
Siinä suurin syy finniesi lähtöön. Syö järkevästi ympäri vuoden niin ei tule finnit enää takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2442304- 1201528
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis301346Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj581340- 1331299
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989