juu-u, taas tällänen ongelma, että ystävän häät tulossa ja kaikki joensuun kaupat kierretty vaan eipä löydä pukinetta meikäläinen.. Kukkamekko päällä tuntuu olo aika orvolta ja onnettomalta.
Siis ihan totta jos tiedätte esim jotain nettiputiikkia vaikka mistä olisi ees mahdollista löytää jotain riepua juhliin tämmösen normaalin immeisen, oon ihan näyttävä ja nätti nainen, pitkä ja hoikka, rock-asenteella maustettu.. mut kun en oikein osaa olla kun farkuissa. Auttakaa siskot (ja veljet) ihmistä!
..voi kiva, häät..
2
494
Vastaukset
- mustat housut
Hei! Jos et viihdy mekoissa, voisitko ajatella pukeutuvasi häiden kunniaksi siisteihin mustiin (tai jonkin muun värisiin) housuihin? Ne eivät olisi järkyttävän kaukana omasta tyylistäsi ja viihtyisit varmaan niissä helposti. Niitä läytyy kaupoista kaikkina vuodenaikoina. Niihin voi myös yhdistää aika lailla minkä tahansa yläosan. Jos et pidä kukkakuvioista ja muusta, niin vaikkapa joku yksivärinen kietaisupaita tai jollain muulla tavalla vähän koristeellinen mutta silti yksinkertainen paita voisi olla hyvä.
Älä laita häihin farkkuja.
Jos luulet että muut häävieraat vetävät herneen nenään mustan värin vuoksi, tai jos itse et halua käyttää mustaa, housut voisivat olla vaikkapa jotkut kesäisen vaaleat. Tai ihan mistä tykkäät. - itse tykkäsin
Moi!
Mee www.kaupat.com ja valitse vasemmalta Vaatteet ja muoti, siellä muutama kiva verkkokauppa jossa oli mun mielestä kivoja mekkoja juuri häihin.(oli siellä kyllä paljon muutakin)
Jos ei muuten löydy sopivaa niin ei muutaku kangaskaupan kautta ompelijalle. Sillon ainakin saa semmosen kun haluaa :)
Onnea matkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1562909Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2842600Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.641733Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e431628Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381520- 1221256
- 1101184
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141134Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3381027