..voi kiva, häät..

farkuissa..

juu-u, taas tällänen ongelma, että ystävän häät tulossa ja kaikki joensuun kaupat kierretty vaan eipä löydä pukinetta meikäläinen.. Kukkamekko päällä tuntuu olo aika orvolta ja onnettomalta.
Siis ihan totta jos tiedätte esim jotain nettiputiikkia vaikka mistä olisi ees mahdollista löytää jotain riepua juhliin tämmösen normaalin immeisen, oon ihan näyttävä ja nätti nainen, pitkä ja hoikka, rock-asenteella maustettu.. mut kun en oikein osaa olla kun farkuissa. Auttakaa siskot (ja veljet) ihmistä!

2

494

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mustat housut

Hei! Jos et viihdy mekoissa, voisitko ajatella pukeutuvasi häiden kunniaksi siisteihin mustiin (tai jonkin muun värisiin) housuihin? Ne eivät olisi järkyttävän kaukana omasta tyylistäsi ja viihtyisit varmaan niissä helposti. Niitä läytyy kaupoista kaikkina vuodenaikoina. Niihin voi myös yhdistää aika lailla minkä tahansa yläosan. Jos et pidä kukkakuvioista ja muusta, niin vaikkapa joku yksivärinen kietaisupaita tai jollain muulla tavalla vähän koristeellinen mutta silti yksinkertainen paita voisi olla hyvä.

Älä laita häihin farkkuja.

Jos luulet että muut häävieraat vetävät herneen nenään mustan värin vuoksi, tai jos itse et halua käyttää mustaa, housut voisivat olla vaikkapa jotkut kesäisen vaaleat. Tai ihan mistä tykkäät.

• itse tykkäsin

Moi!

Mee www.kaupat.com ja valitse vasemmalta Vaatteet ja muoti, siellä muutama kiva verkkokauppa jossa oli mun mielestä kivoja mekkoja juuri häihin.(oli siellä kyllä paljon muutakin)

Jos ei muuten löydy sopivaa niin ei muutaku kangaskaupan kautta ompelijalle. Sillon ainakin saa semmosen kun haluaa :)

Onnea matkaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      156
      2909
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      284
      2600
    3. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      64
      1733
    4. Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa

Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e
      Maailman menoa
      43
      1628
    5. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      38
      1520
    6. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      122
      1256
    7. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      110
      1184
    8. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      14
      1134
    9. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1063
    10. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      338
      1027
    Aihe