Naisten hiuksien harominen

Kertokaa...

Olen todella komea ja treenattu mies. Naisten silmänruokaa....


Mitä naisten hiusten harominen meinaa? Näen jatkuvasti naisia jotka katsovat minua ja harovat hiuksiaan.

14

6968

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sannasi

      Ne haluaa sua. Rohkeesti kimppuun vaan.

    • saattaa

      olla kirppuja tai muuten vain kutisee. joillekin se on vain tapa. miksi tällaisista pitää aina miettiä syvempiä merkiyksiä? oot lukenut liikaa kosmopolitania.

      • se oo

        sen kummallisempi juttu kuin Mika Häkkisen tai Kimin korvien räplääminen. Epävarmuutta et mihin ne kätöset tälläis.


    • eenu

      olisko bad hair day?

    • ............

      haron hiuksia, kun jos ne on auki, niin ne menee takkuun, eikä niitä voi koko aikaa olla harjaamassakaan.

      ja sitten se nolompi syy :): mulla on ihanan pehmeät hiukset, joten se oikeasti tuntuu hyvältä. Mulla on tapana haroa hiuksiani yksin ja joskus teen niin huomaamattani muidenkin seurassa.

    • tärkeet!

      Oon niin tarkka hiuksistani. Haluan että ne on hyvin.

    • %%%%

      Minä en koskaan haro hiuksia jos näen komeen miehen, koska hiukseni ovat tärkeempiä ja ne menisivät vaan sekaisin, kun niissä on yleensä hieman hiuslakkaa.

    • se.....

      Ihan perus-flirttielehän se on. Joiltakin se tulee varmaan huomaamatta, mutta voi myös olla hyvin harkittua. Satuin joku aika sitten käymään yökerhossa, jossa oli useita ilotyttöjä, ja oli hauska seurata, miten tytöt koettivat saada miehiä pyydykseen erilaisten poseeraavien asentojen käytöllä ja juuri tuolla hiusten sukimisella. Kyllä ammattilaiset osaavat...

    • logiikkakukkanen

      1. Hiukset valahtavat silmille ja näkyvyys peittyy, mikä ärsyttää joten hiukset täytyy vetäistä silmiltä pois. Hiukset silmissä eivät myöskään tunnu mukavilta.

      2. Naiset tulevat epävarmoiksi ulkonäöstään ja yrittävät puuhastella jotakin korvaavia toimintoja ettei tarvitsisi miettiä omaa hämmennystään.

      3. Naiset flirttaavat.

      4. Jokin muu syy.

    • Kilpailija provoilee

      Miksi Ylläpito ei bannaa tuota häirikköä, joka postaa jatkuvasti Suomi24:lle (kilpailijansa?) linkkejä? Häirikkö koettaa saada ihmiset haukkumaan vainoamaansa yrittäjää mainostamisesta.

    • Anonyymi

      Olet idiootti!

    • Anonyymi

      ....se mitään haromista ole, repivät tukkaa päästänsä irti, se vähän auttaa kestämään sinun ärsyttävyyttäsi, kun olet loitonnut tarpeeksi heistä tai he sinusta se "harominenkin" loppuu ihan itsestään.

    • Anonyymi

      Minusta se on jotenkin seksikästä kun nainen haroo hiuksiaan.

    • Anonyymi

      hiastunut nainen haroo hiuksiaan, mutta ei ylensä tee aloitetta kumminkaan,

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      108
      7826
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2872
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2452
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      119
      2175
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1845
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1599
    7. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1449
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1446
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1415
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1364
    Aihe