Haen seriffiksi

Eihän minulla ole joka päivä aikaa käydä täällä teitä vahtimassa, mutta silloin kun olen läsnä niin voisin ajan kuluksi poistaa viestiketjuja (olen tosin kaikkea sensuuria vastaan) ja antaa keskustelijoille banneja ilman mitään syytä.

Esimerkiksi kaikenkarvaiset gallupit eivät kuulu toimenkuvaamme ja muutenkin voisimme pysyä tiukemmin aihepiirissä kiinni joka siis oli se että keskutellaan m-i-e-st-e-n t-o-i-m-i-n-ta-m-a-l-l-e-i-s-t-a e-r-i t-i-l-a-n-t-e-i-s-s.a, saatana!


http://www.youtube.com/watch?v=dabm1UPQ1Eo



"Kiitos ja hyvää yötä"


MarttyyriMallari-TTt

33

908

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiroile

      perkele.

      Ja kisko se foliohattu silmilles, jos noin pahasti häiritsee, helvetin Homer. Mussuta sitä donitsia.

    • rauhassa
    • wittu :!!!!!

      painu helvettiin!

    • vitun kyrpä.

      Linkkiä ei oo heittää, mut kauniita unia ilman sitä.

      • tuntisitko itsesi uhatuksi jos allekirjoittanut olisi lainvartijana täällä.


        "Ainakin reagoit kovin voimakkaasti"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        tuntisitko itsesi uhatuksi jos allekirjoittanut olisi lainvartijana täällä.


        "Ainakin reagoit kovin voimakkaasti"


        MarttyyriMallari-TTt

        palstaa vaan ei tarvii pilata virkavallalla.

        Anarkia viehättää.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        palstaa vaan ei tarvii pilata virkavallalla.

        Anarkia viehättää.

        mutta olisihan sekin anarkiaa jos hävittäisin kaikki järkevät aloitukset ja jäljelle jäisi vain hulluus.


        "Jyvät erottuisivat akanoista"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Tarkkailijac
        relaxed_eyes kirjoitti:

        palstaa vaan ei tarvii pilata virkavallalla.

        Anarkia viehättää.

        itsekin sefu.

        Miten mieli nyt noin muuttunut?


    • VNiilis

      Hakisitpa, olisit ihana seriffi.

      • olisin ihanteellinen valinta tähän hommaan ja lupaisin että yksikään amispoju ei sen jälkeen enää rettelöisi tällä sivustolla.


        "Kuulen siipien havinaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • rusalkaa

      sinä höyryät? Heräsitkö kesken unien?

      • en herännyt vaan olen tänään klo 05.15 asti töissä ja tämä seriffi idea on ollut mielessäni jo jonkin aikaan.


        "Tunnut itsekin olevan vielä valveilla :)"


        MarttyyriMallari-TTt


    • Mr.Kalluppi

      Minun galluppini loppuvat.

      Jk. Ilman, että niitä pääset poistelemaan.

    • ...

      tämä:

      "Haen seriffiksi
      MarttyyriMallari-TTt 11.7.2008 klo 01.07
         Eihän minulla ole joka päivä aikaa käydä täällä teitä vahtimassa, mutta silloin kun olen läsnä niin voisin ajan kuluksi poistaa viestiketjuja (olen tosin kaikkea sensuuria vastaan) ja antaa keskustelijoille banneja ilman mitään syytä."

      ..on jo ajatuksenkin tasolla mautonta ja osoittaa huonoa huumoria.

      Eipä tollasten kirjoittamisesta tietysti muuta seurausta ole, kuin mahdollinen ketjureaktiovaikutus: Mistäs sitä tietää, vaikka jonkun pellen onnistuisitkin houkuttelemaan toimimaan juuri tolla tavalla.;) Sellaista voi se tekemisen puute katsos teettää ihmisille, jotka on niin seonneet keskustelupalstaan, ettei normaali keskusteleminen enää onnistu.:) Watch out.

      -e.W

      • aina :

        vanha natsi, myös ajatuksen tasolla


      • ...
        aina : kirjoitti:

        vanha natsi, myös ajatuksen tasolla

        "Vanha natsi on
        aina : 11.7.2008 klo 13.38
           vanha natsi, myös ajatuksen tasolla"    
              
        En nyt ehkä natsismia tohon heittäis.;) Selviö musta on vaan se, että just ton kaltaisilla kirjoituksilla voidaan ( joissakin tapauksissa varmaan tahtomattakin) myös provosoida (kauniimmin sanottuna) sellaisia vähän erikoisemman arvomaailman omaavia ihmisiä.:)   

        Ei mut...Nyt on pakko ottaa toi yks puhelu.

        -e.W


      • ...
        ... kirjoitti:

        "Vanha natsi on
        aina : 11.7.2008 klo 13.38
           vanha natsi, myös ajatuksen tasolla"    
              
        En nyt ehkä natsismia tohon heittäis.;) Selviö musta on vaan se, että just ton kaltaisilla kirjoituksilla voidaan ( joissakin tapauksissa varmaan tahtomattakin) myös provosoida (kauniimmin sanottuna) sellaisia vähän erikoisemman arvomaailman omaavia ihmisiä.:)   

        Ei mut...Nyt on pakko ottaa toi yks puhelu.

        -e.W

        Niin, siis:

        "Selviö musta on vaan se, että just ton kaltaisilla kirjoituksilla voidaan ( joissakin tapauksissa varmaan tahtomattakin) myös provosoida (kauniimmin sanottuna) sellaisia vähän erikoisemman arvomaailman omaavia ihmisiä.:)"

        Tolla tarkoitin tietysti ap.kirjoitusta, en sua.:)

        -e.W


      • lähen :
        ... kirjoitti:

        Niin, siis:

        "Selviö musta on vaan se, että just ton kaltaisilla kirjoituksilla voidaan ( joissakin tapauksissa varmaan tahtomattakin) myös provosoida (kauniimmin sanottuna) sellaisia vähän erikoisemman arvomaailman omaavia ihmisiä.:)"

        Tolla tarkoitin tietysti ap.kirjoitusta, en sua.:)

        -e.W

        tästä mökille, näillä palstoilla on nykyään liikaa ahdistavaa mielipide-natsismia ja yyber-pukumiehiä... :(


      • ...
        lähen : kirjoitti:

        tästä mökille, näillä palstoilla on nykyään liikaa ahdistavaa mielipide-natsismia ja yyber-pukumiehiä... :(

        "Nojoo mä
        lähen : 11.7.2008 klo 13.55
           tästä mökille, näillä palstoilla on nykyään liikaa ahdistavaa mielipide-natsismia ja yyber-pukumiehiä... :( "

        ..hyvin totta. Pukumiehistä en tiedä, mutta väitteesi mielipide-natsismista allekirjoitan. Olen ainakin itse saanut sellaista jo tuta yli sietokykyni ja älyllisesti rationaalisesti mitattavan ymmärryksen.

        En tiedä, että pitäiskö tätä nyt sanoa (mähän saatan nimittäin tästäkin saada jonkun häirikön kimppuuni, vaikken kehenkään yksittäiseen kirjoittajaan edes viittaa ja vaikka tää on ihan normaalia mielipiteen ilmaisua, hah!), mutta ajattelisin "mielipide-natsisminkin" palstalla johtuvan siitä, että osa keskustelijoista on tosiaan niin fiksoitunut palstaan, etteivät enää kykene ottamaan osaa keskusteluihin ajattelematta korostuneesti ja koko ajan kirjoittajia asian sijaan. Siitä kertoo mm. kaikkien näiden yksittäisiin kirjoittajiin kohdistuvien aloitustenkin määrä ja ( itse en muuten koskaan ole tehnyt yhtäkään sellaista) kaikki toisten käyttämillä nikeillä ilkeyttään pelleilevät ns. nikkivarkaatkin.   

        Ylireagoivan henkilökohtainen suhtautuminenhan kirjoittajien jokikiseen viattomiinkin kommentteihinhan kertoo vain siitä, että kirjoittaja kokee olevansa isäntä julkisella (keskustelupalsta)tontilla...Naurettavaa mielestäni, vaikka tottakaihan sen tietää, ettei tätä palstaa voi erityisen vakavasti ottaa.;) Vois kyllä mennä jonnekin ne, jotka sallii osalta keskustelijoista vaikka minkälaista käytöstä, mutta osaa taas kohtelevat aina asiasta riippumatta epäasiallisesti ( epärationaalista ja addikteille tyypillistä käytöstä sekin).       
           
        Itse koen, ettei täällä voi juuri käydä älyllisiä keskusteluja. Se ei oikestaan ole edes MAHDOLLISTA. Ahdistavaa se ja vetää kireäksikin, vaikken yhtään kireä perusluonteeltani ole... Koko ajan on pakko tietoisesti muokata kielenkäyttöään ja sanomisiaan siihen muotoon, ettei joku (aiheettakin) kimmastu ja että kirjoittaja ymmärtää, mitä sille yrittää sanoa. Rennomman ja itseensä vähemmän narsistisesti suhtautuvan otteen keskusteluihin omaavat kirjoittajat on vähemmistössä ja jos joku kirjoittaja on, vaikka ihan asiaankiin liittyvästi, liian terävä huomioissaan, palstapeelot sekoaa siitä heti ja asiakeskustelun käyminen estyy. Keskittymiskyky ja harkinta ei monillakaan riitä, mikä on musta tylsää, koska nautin keskustelujen käymisestä ajatuksella.

        Toisaalta toi juttu on tietysti ollut noin tällä palstalla aina ( ainakin niin kauan, kuin itse olen kirjoitellut). Kuitenkaan esim. yksittäisten nikkien ahdistelemista porukalla ja muuta sellaista ei mun mielestäni ihan siinä määrin ollut tällä palstalla vielä pari vuotta sitten, kuin on nykyään, jos oikein muistan. Kertoneeko tuokin siitä, että kirjoituskykyiset ja empaattiset taviskeskustelijat todellakin nykyään lähtee enenevässä määrin livohkaan, palstahäiriköiden painostuksen ja ahdistelun vuoksi vai mistä(?), en tiedä asiaa.

        Mut. Toivotan kivaa mökkireissua sinne, vainen:)

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        "Nojoo mä
        lähen : 11.7.2008 klo 13.55
           tästä mökille, näillä palstoilla on nykyään liikaa ahdistavaa mielipide-natsismia ja yyber-pukumiehiä... :( "

        ..hyvin totta. Pukumiehistä en tiedä, mutta väitteesi mielipide-natsismista allekirjoitan. Olen ainakin itse saanut sellaista jo tuta yli sietokykyni ja älyllisesti rationaalisesti mitattavan ymmärryksen.

        En tiedä, että pitäiskö tätä nyt sanoa (mähän saatan nimittäin tästäkin saada jonkun häirikön kimppuuni, vaikken kehenkään yksittäiseen kirjoittajaan edes viittaa ja vaikka tää on ihan normaalia mielipiteen ilmaisua, hah!), mutta ajattelisin "mielipide-natsisminkin" palstalla johtuvan siitä, että osa keskustelijoista on tosiaan niin fiksoitunut palstaan, etteivät enää kykene ottamaan osaa keskusteluihin ajattelematta korostuneesti ja koko ajan kirjoittajia asian sijaan. Siitä kertoo mm. kaikkien näiden yksittäisiin kirjoittajiin kohdistuvien aloitustenkin määrä ja ( itse en muuten koskaan ole tehnyt yhtäkään sellaista) kaikki toisten käyttämillä nikeillä ilkeyttään pelleilevät ns. nikkivarkaatkin.   

        Ylireagoivan henkilökohtainen suhtautuminenhan kirjoittajien jokikiseen viattomiinkin kommentteihinhan kertoo vain siitä, että kirjoittaja kokee olevansa isäntä julkisella (keskustelupalsta)tontilla...Naurettavaa mielestäni, vaikka tottakaihan sen tietää, ettei tätä palstaa voi erityisen vakavasti ottaa.;) Vois kyllä mennä jonnekin ne, jotka sallii osalta keskustelijoista vaikka minkälaista käytöstä, mutta osaa taas kohtelevat aina asiasta riippumatta epäasiallisesti ( epärationaalista ja addikteille tyypillistä käytöstä sekin).       
           
        Itse koen, ettei täällä voi juuri käydä älyllisiä keskusteluja. Se ei oikestaan ole edes MAHDOLLISTA. Ahdistavaa se ja vetää kireäksikin, vaikken yhtään kireä perusluonteeltani ole... Koko ajan on pakko tietoisesti muokata kielenkäyttöään ja sanomisiaan siihen muotoon, ettei joku (aiheettakin) kimmastu ja että kirjoittaja ymmärtää, mitä sille yrittää sanoa. Rennomman ja itseensä vähemmän narsistisesti suhtautuvan otteen keskusteluihin omaavat kirjoittajat on vähemmistössä ja jos joku kirjoittaja on, vaikka ihan asiaankiin liittyvästi, liian terävä huomioissaan, palstapeelot sekoaa siitä heti ja asiakeskustelun käyminen estyy. Keskittymiskyky ja harkinta ei monillakaan riitä, mikä on musta tylsää, koska nautin keskustelujen käymisestä ajatuksella.

        Toisaalta toi juttu on tietysti ollut noin tällä palstalla aina ( ainakin niin kauan, kuin itse olen kirjoitellut). Kuitenkaan esim. yksittäisten nikkien ahdistelemista porukalla ja muuta sellaista ei mun mielestäni ihan siinä määrin ollut tällä palstalla vielä pari vuotta sitten, kuin on nykyään, jos oikein muistan. Kertoneeko tuokin siitä, että kirjoituskykyiset ja empaattiset taviskeskustelijat todellakin nykyään lähtee enenevässä määrin livohkaan, palstahäiriköiden painostuksen ja ahdistelun vuoksi vai mistä(?), en tiedä asiaa.

        Mut. Toivotan kivaa mökkireissua sinne, vainen:)

        -e.W

        kirjoitukseni oli huumorilla höystetty. En missään nimessä halua olla mikään sefu ja olen sitä mieltä että keskustelupalstoilla pitäisi saada kirjoittaa ihan mistä vaan aiheesta.


        "Mielipiteemme eivät käy aina yksiin, mutta se ei tarkoita sitä että olisin väärässä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kirjoitukseni oli huumorilla höystetty. En missään nimessä halua olla mikään sefu ja olen sitä mieltä että keskustelupalstoilla pitäisi saada kirjoittaa ihan mistä vaan aiheesta.


        "Mielipiteemme eivät käy aina yksiin, mutta se ei tarkoita sitä että olisin väärässä"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..huumorisi voi väliin olla sangen hulvatontakin, etten sanoisi.:)

        Kannattaa kuitenkin pitää mielessä, että jotkut saattavat ottaa puheistasi mallia. Diktatorinen tyyli ( vaikka huumorinakin) vetoaa valitettavasti usein myös niihin, jotka eivät käy ihan täysillä.:) (Toivottavasti sellaisia ei ole lukemassa tätä juttua.)

        "On sinussa suvaitsevaisiakin piirteitä"

        -e.W


    • sirpamaikkarilta

      Koska tahansa.

      "Tiedän olevani suosiossasi"

      Sheriffiänsä odottava suomalainen akka

      • kiitos luottamuslauseestasi ja olet toki suosiossani jo senkin takia ettet pillahda itkuun harmittomasta leikinlaskusta kuten eräät :)


        "Ilman sinua en täällä viihtyisi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kiitos luottamuslauseestasi ja olet toki suosiossani jo senkin takia ettet pillahda itkuun harmittomasta leikinlaskusta kuten eräät :)


        "Ilman sinua en täällä viihtyisi"


        MarttyyriMallari-TTt

        "sirpa...
        MarttyyriMallari-TTt 11.7.2008 klo 17.19
           kiitos luottamuslauseestasi ja olet toki suosiossani jo senkin takia ettet pillahda itkuun harmittomasta leikinlaskusta kuten eräät :)"

        Saanko kysyä, että keihin viittaat "itkuun pillahtaneilla"? Eikö tuo ole kyynelliinoja vaativaa emotionaalisuutta?

        "En näe itkeviä ihmisiä"

        -e.W


      • ... kirjoitti:

        "sirpa...
        MarttyyriMallari-TTt 11.7.2008 klo 17.19
           kiitos luottamuslauseestasi ja olet toki suosiossani jo senkin takia ettet pillahda itkuun harmittomasta leikinlaskusta kuten eräät :)"

        Saanko kysyä, että keihin viittaat "itkuun pillahtaneilla"? Eikö tuo ole kyynelliinoja vaativaa emotionaalisuutta?

        "En näe itkeviä ihmisiä"

        -e.W

        en viitannut kehenkään erityisesti vaan ihan yleisellä tasolla ajattelin tätä asiaa :)


        "Olet näreissäsi siitä että aloitukseni viittasi erääseen mielipidemittauksia mielellään tekevään kirjoittajaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kiitos luottamuslauseestasi ja olet toki suosiossani jo senkin takia ettet pillahda itkuun harmittomasta leikinlaskusta kuten eräät :)


        "Ilman sinua en täällä viihtyisi"


        MarttyyriMallari-TTt

        vastaan etten minäkään viihtyisi täällä ilman sinua. Käyt näemmä kiivaita keskusteluja.

        "Kaunis ilma tänään"

        Ilman vilasukkia tarkeneva suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vastaan etten minäkään viihtyisi täällä ilman sinua. Käyt näemmä kiivaita keskusteluja.

        "Kaunis ilma tänään"

        Ilman vilasukkia tarkeneva suomalainen akka

        käyn kiivaita keskusteluja sitä varten koska mielestäni eräät kirjoittajat haluvat rajoittaa sananvapautta ja mikä on sellaisen keskustelun pointti jossa ei saa tuoda esiin omia mielipiteitään.


        "Ethän sitten hylkää minua kun tilanne kiristyy avoimeksi vittuiluksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en viitannut kehenkään erityisesti vaan ihan yleisellä tasolla ajattelin tätä asiaa :)


        "Olet näreissäsi siitä että aloitukseni viittasi erääseen mielipidemittauksia mielellään tekevään kirjoittajaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        Olet oikeasti, loppujen lopuksi, melko viihdyttäväkin välillä.

        "e.W.....
        MarttyyriMallari-TTt 11.7.2008 klo 17.40
           en viitannut kehenkään erityisesti vaan ihan yleisellä tasolla ajattelin tätä asiaa :)"

        Ei tuo ole yleistason ajattelua, että oletat kirjoittamastani asioita, joita siellä ei lue.:) En olettanut sinun viittaavan kenenkään yksittäiseen kirjoittajaan, vaan kysyin sulta kysymyksen.:/

        "Olet näreissäsi siitä että aloitukseni viittasi erääseen mielipidemittauksia mielellään tekevään kirjoittajaan"

        Älä anna mielikuvituksesi laukata, vaan valjasta se rationaalisesti käyttöösi.

        "Myös sinä olet ihan mukava"

        -e.W


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        käyn kiivaita keskusteluja sitä varten koska mielestäni eräät kirjoittajat haluvat rajoittaa sananvapautta ja mikä on sellaisen keskustelun pointti jossa ei saa tuoda esiin omia mielipiteitään.


        "Ethän sitten hylkää minua kun tilanne kiristyy avoimeksi vittuiluksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        Mutkin haukuttiin tuolla ylempää sen takia kun tein pilkkaa prinsessoista. Ymmärrän hyvinkin sen mitä koet puolustaessasi tavallisen ihmisen tarpeita. ;)

        Sulle ehdotettiin patsasta. Mä ehdotin Stubb-Katainen patsasta sua suojelemaan.

        "Minne haluat porvarit sinua suojelemaan?"

        Savea valava suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Mutkin haukuttiin tuolla ylempää sen takia kun tein pilkkaa prinsessoista. Ymmärrän hyvinkin sen mitä koet puolustaessasi tavallisen ihmisen tarpeita. ;)

        Sulle ehdotettiin patsasta. Mä ehdotin Stubb-Katainen patsasta sua suojelemaan.

        "Minne haluat porvarit sinua suojelemaan?"

        Savea valava suomalainen akka

        enhän minä pidä porvareista yhtään sen enempää kuin sinäkään, joten mielellään käytän kokoomuksen johtohenkilöistä tehtyjä näköispatsaita barrikadeina.


        "Tiesitkö että kokoomus meinasi myydä Suomen vuonna 1918"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        enhän minä pidä porvareista yhtään sen enempää kuin sinäkään, joten mielellään käytän kokoomuksen johtohenkilöistä tehtyjä näköispatsaita barrikadeina.


        "Tiesitkö että kokoomus meinasi myydä Suomen vuonna 1918"


        MarttyyriMallari-TTt

        Vastenmielisyyteni kokoomusta kohtaan aina vaan kasvaa. Vastedes teen vieläkin enemmän pilkkaa kyseisestä puolueesta ja niiden kannattajista sekä edustajista.

        "Kokoomus. Prinsessoja kaikki."

        Suurta vastenmielisyyttä tunteva suomalainen akka


    • muttaihanoikeesti

      kuka voisi olla hyvä sefu? Oma ehdokkaani on Mr.Kalluppi!

      • §

        Mutta haluaisin palkkaa.

        ?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1084
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      67
      557
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      535
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe