Mies ei halua naisen osoitetta eikä anna omaansa.
Piste.
Hän voi korkeintaan ilmoittaa missä suunnilleen liikkuu.
Asioita ei pidä järjestää. Niiden tulee tapahtua.
Älkää iskekö. Älkää toivoko. Älkää antako itseänne vedätettävän peleihin joissa vaikutus tehdään vain muutaman hetken ja jonkun "sytykkeen" pohjalta. Se on kestämätöntä. Älkää toimiko sääntöjen mukaisesti, se ei tarkoita että teidän tulisi olla vittumaisia - vaan teidän tulee erottua eduksenne. Kuka tahansa random-nainen, kaunottaresta kotkaan - saa jäädä sivuun. Hän ei saa teitä syttymään, koska syttymisenne ei saa olla kiinni mistään ensivaikutelmasta vaan siitä miten nainen käyttäytyy teitä kohtaan pitkällä tähtäimellä. Siksi et jaa itsestäsi mitään tietoja vaan pistät naisen vänkäämään jatkoja. Jos ei vänkää niin sitten se jää sattuman varaan. Laita nainen juoksemaan perässäsi ilman että sinun tarvii muuttaa MITÄÄN suunnitelmiasi tai elämäntapaasi. Se on nainen joka juoksee, ei mies.
Paitsi jos haluatte panna satunnaista. Sitten eri juttu.
ITSEKUNNIOITUSTA. Kuka nainen muka on minun arvoiseni?
En tunne ainuttakaan. Jos tuntisin ottaisin omakseni. Simple as that.
Osoitteiden vaihtamisesta
Katsokaapas
0
378
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442017Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2818