Joka vuosi keväällä aletaan miettiä ja arvuutella, kuka tekee tämän kesän hittibiisin. Sen ärsyttävän renkutuksen joka jää päähän soimaan loppu vuodeksi. Ja aina sieltä joku yhden hitin ihme löytyy, joka sen kesän jälkeen vaipuu unholaan. Nyt hakisinkin noita edellisvuosien kesähittejä. Muistaako kukaan?
Viime vuonna oli Tean, tytöt tykkää ja edellis vuonna Valvomon, mikä kesä. Coco Jambot, Numa numa nejt, Ooh la la laat muistuu mieleen, mutta mitä muita niitä oli?
Menneiden vuosien suurimpia kesähittejä???
5
1509
Vastaukset 5
- Lola-Pilari-Lucia
Las Ketchup - Aserejé (The Ketchup Song) (2002)
- KaJoKe-81
...vaikka mitä hirvityksiä! Vuosia en muista kylläkään, mutta tässä joitain:
O-zone: Dragostea Din Dej
Paradisio: Bailando
Lou Bega: Mambo n:o 5
Günther: Teeny Weeny String Bikini
Pmmp: Rusketusraidat
J. Karjalainen: Väinö
Los Del Rio: Macarena- tuunari
ja biisi oli Life Is A Rollercoaster.
1993 soi kovasti Haddawayn What is Love. tuunari kirjoitti:
ja biisi oli Life Is A Rollercoaster.
1993 soi kovasti Haddawayn What is Love.eikös muistakin?
ensimmäinen ruotsiksi laulettu v´biisi joka nousi suosioon suomen nuorison keskuudessa vuosikymmeniin
ja sitä voi hyvällä syyllä sanoa kesähitiksi- vaikuttavia nimiä
vannoutunut_fani kirjoitti:
eikös muistakin?
ensimmäinen ruotsiksi laulettu v´biisi joka nousi suosioon suomen nuorison keskuudessa vuosikymmeniin
ja sitä voi hyvällä syyllä sanoa kesähitiksiTulipahan kelattua ihan kaikki läpi, kyllä esim. macarenassa on vieläkin "sitä jotakin".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2092229Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1641479Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271101- 59948
- 57941
- 71937
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72841- 93797
Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta120741Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200717