Miten ajella häpy?

Täysin tietämätön

Eli siis haluisin tietää perusteellisesti, mitä tarkoittaa bikinirajat onko ne häpyhuulien ja reisien välinen alue? Ja siis pitäisikö vaik sheivata häpyhuulet ja kaikki tälläinenkin? Ja mitä tehdä, kun ei ole koskaan sheivannut ja on jo todella pitkät karvat, niin eihän niitä enää sheivillä saa? vahoja yms töhniä en halua käyttää tulee allergiaa. terv. tietämätön :/ ps. en tarvitse asiattomia nolo-kommentteja.

16

10564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Neuvoja....

      tarkoittavat aluetta joka jää reiden ja bikinihousun väliin, eli jos ajelet bikinirajat niin karvaa ei näy housun alta yhtään. Jos taas ajelet itsesi posliiniksi niin ajelet alakarvat kokonaan pois. Tämä on kylläkin pois jo muodista,joten kannattaa siistiä vain nuo em. kohdat,pääset huomattavasti vähemmällä.

      • Nimetön

        Muodista,kuinka tuo kaikki "mitataan"?.Perustuuko vain näköhavaintoihin.Että arvioihin?.


      • posl..

        Höpö höpö posliini ole pois muodista.
        Suurimmalla osalla nuorista naisista on posliini se on helppo kun siihen tottuu menee suihkussa samalla kuin reidet.


    • kaikki pois

      eli posliiniksi, koska inhoan karvoja. joskus ne saa kasvaa, mutta jossain vaiheessa alkaa aina tuntumaan että nyt mä haluan ne pois. olo on paljo puhtaampi ilman karvoja. mut kai seki on tottumiskysymys. posliini oon ollu jo noin 3 vuotta.

      jotku ajelee sillain, että jättää tuohon päälle kolmion ja siistii ne sivut siitä, niin ei esim saunassa huomaa että on ajellut häpyhuulet.¨

      mutta, kyllä se on niin, että seksi varsinkin suuseksi tuntuu miljoona kertaa mahtavammalta ku karvojen kanssa. myös mies nauttii kun en tarvi syödä karvoja. ja itse nautin myös suuseksin antamisesta kun mieskin on ajellut.

      itse ajelen aivan vain suihkussa, suihkugeelin kanssa. rasvaa vain sitten ajelun jälkeen! alussa saattaa tulla näppylöitä mutta kun iho tottuu ja muistat rasvata ja pitää puhtaana niin iho tottuu nopeasti ajeluun.

      brasilialaisessa vahauksessa haluaisin aivan mielenkiinnon vuoksi käydä.

      • 40+nainen

        Tosin karvat suojaa alapäätä, jottei housu pääse suoraan iholle hankaamaan. No tuo voi pätee joihinkin.


      • nahkapillunainen
        40+nainen kirjoitti:

        Tosin karvat suojaa alapäätä, jottei housu pääse suoraan iholle hankaamaan. No tuo voi pätee joihinkin.

        Mun mielest naisten pikkarit oon ihastuttavan silee keino pitää housujen hankaus pois kuvioista, mut kukin tyylillään..


      • Niin se vain on
        nahkapillunainen kirjoitti:

        Mun mielest naisten pikkarit oon ihastuttavan silee keino pitää housujen hankaus pois kuvioista, mut kukin tyylillään..

        Jep, pikkarit kyllä suojaa tarpeeksi hyvin


    • eccu

      Oma mielipide on, että karvat kokonaan pois. Suuseksi saa aivan uuden ulottuvuuden, kun ei tarvitse välillä yskiä karvoja kurkusta. Eikä kaikki mahdollinen ole tarttunut karvoihin kiinni...

      Mutta itse tekniikkaan. Parasta olisi, jos vaikka vinkkaisit poikaystävälle, että hän voisi hoidella homman. Itse en ainakaan pahastu, kun pääsen ajelemaan naisen karvoitusta. Pisimmät karvat trimmerillä tai saksilla pois. Sitten partavaahtoa tai shampoota liukasteeksi. Terävä terä höylään ja vastakarvaan, niin irtoaa parhaiten. Häpyhuulten sisäreunan kanssa saa olla tarkkana, mutta miehen näkökulmasta ei ole mitenkään vastenmielinen työ tehtäväksi. Lopuksi huolellinen pesu ja voiteeksi esimerkiksi Bepanthenia, niin ei tule niitä punaisia näppylöitä. Höylätä saa kyllä aika usein, jos haluaa täysin karvattomana pysyä.

    • pillu hullu

      pillun pitää olla karvaton muuten ei tuu suuseksistä mitään karvattomat tyttöjen alapäät on ihania

    • roopejoonas

      tiedämpähän että pysyn susta tyttö kaukana

    • Nii se vain on

      Itse ajan sellaisen "kolmion"

    • kakka6

      moi

      • pilluhullu, ja kumpp

        mä oon supermies


    • pillun nuolija

      moi on se jännä juttu se pillu

      • ppipipipipiipipipipi

        piippiiippipipipipipipipipiipipipipippipi


    • Ei aina kokonaisuus.

      Siinä kuin miesten kaljut niin porsliini pillutkin? Ehkä jälkimmäinen on helpompi hoitaa hygieenisemmin vähemmällä suihkuttamisella? Samalla metoodilla ei voi kuuitenkaan talvisin olla ilman jalkineita vaikka ei hiostaisikaan niin paljon?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4935
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3124
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe