olisi kiva leikkauttaa siili, mutta mitä te ukot ajattelette naisesta jolla on siilikampaus? :D
Sopiiko naiselle siilitukka?
34
5620
Vastaukset
- j<asljsdj
siilitukka on lepakoiden muotia
- kasvoista riippuu
Kunhan ei ole Grace Jones jenkkisiili.
- mies...
Mieluiten pitkä ja tuuhea. Ei edes kiharoita, kiesus!
- Anonyymi
Iha sama, minkä hatun laitat!!!
- tuttu nainen
leikkas siiliksi ja täytyy sanoa, että aika shokkihoitoa oli sen näkeminen ekoilla kerroilla.
tosiaan vähän pärstävärkistä,elikkäs kasvojen muodosta.Toisille sopii oikein hyvin ja toisille ei ollenkaan;)
- cookos
mulle kampaaja kerran ehdotti ihan lyhyttä mallia, mutta en uskaltanut.Oisha se kasvanut takasin...mutta hieman houkutteli. Nyt en enää luovu pitkästä.
- myytikki
olisit ottanut riskin ja sinulla olisi nyt valokuva itsestäsi lyhyt hiuksisena :D
Minulla on kuulemma kauniit kasvonpiirteet ja siksi ajattelin että voisi kokeilla sellaista siilikampausta.
Ps: olen hetero nainen... - cookos
myytikki kirjoitti:
olisit ottanut riskin ja sinulla olisi nyt valokuva itsestäsi lyhyt hiuksisena :D
Minulla on kuulemma kauniit kasvonpiirteet ja siksi ajattelin että voisi kokeilla sellaista siilikampausta.
Ps: olen hetero nainen...oli silloin aika lyhyet hiukset, olis vaan leikannut ihan pystyn. Nää kun kasvaa silmissä..
Sirot piirteet ja siili sopii.. - Anonyymi
myytikki kirjoitti:
Ps: olen hetero nainen...Mulla on siilitukka kun hiukset ei yksinkertaisesti kasva pitkiksi. Hiuslaatu on jotenkin lasimainen ja latvat katkeilee. Nuorena hiukset ylsi puoleen selkään mutta suvussamme kulkeva kilpparisairaus teki lopun kultakutreista. Mikäli saisin valita niin mulla olisi Demi Mooren hiukset. Nyt kun niihin ei selvästikään ole mahiksia niin oon jo vuosia ollut lyhythiuksinen. Yritin turhaan kasvattaa ja elvyttää huonoa hiuslaatua. Pari vuotta sitten keräsin rohkeuteni ja pyysin miehen ajeleen mun hiukset veks.
- qxqc
muuten ilmiömäisen kaunis, niin ulkonäköä ei saa kokonaan pilattua edes siilitukalla. Hyvänä yrityksenä sitä kuitenkin voi pitää.
- la.ra
Jos sä haluat miehiä miellyttää, niin tiedät varmaan minkälainen tukka pitää omata, eikö?
Jos taas siilitukka miellyttää sinua, niin siitä vain. Mä aion joskus ajaa pääni kaljuksi, vaikka mulla on iso kuoppa keskellä kalloa.
Kun pitäähän se sekin kokea.- wweff
sen reiän ympärille karvoja, niin se on mielenkiintoisen näköinen ja saat siitä hauskoja kommentteja sekä keskustelunaiheen.
- ettei miehet tykkää
wweff kirjoitti:
sen reiän ympärille karvoja, niin se on mielenkiintoisen näköinen ja saat siitä hauskoja kommentteja sekä keskustelunaiheen.
ainahan täällä niitä pitkiä puolustellaan :)
- Ananasvakuuttaja
ihan naisesta ja katsojasta xD. Mun mielestä esim maikkarin chätissä olleelle naiselle siili ei sopinut, mutta olen nähnyt monia joille on sopinut. Itsekin pidän monesti lyhythiuksisista/kaljuista naisista.
- Hhhhhhgggg
Nyt lähes kymmenen vuotta keskustelun aloittamisesta voisi sanoa, että maailma on muuttunut. Siilitukka naisella ei ole enää niin kovin suuri ihmettelyn aihe. Itse menetin poikuuteni siilitukkaiselle naiselle jo vuonna 2006. Sitä yötä en unohda koskaan.
aika harvalle sopii.. mutta ei kai sillä väliä mitä muut ajattelee jos itse oot tyytyväinen. tlc:n "liian ruma rakkauteen?" -ohjelmassakihan on se jennifer (muistaakseni) joka on kalju mutta pitää peruukkeja.. ei kuitenkaan ehkä sama juttu koska omisti alopecia -sairauden eli ei pahemmin valinnanvaraa.
Miksei nainen voi kesäksi leikkauttaa siilitukan. Parempi se kuin sellainen lesbotukka, jollainen on ollut X-Factor Saara Aallolta. Puolitoista sitten vuoden vaihteessa minulla oli treffit solmittu 19-vuotiaan nuoren naisen kanssa. Ei siitä sitten mitään tullut ja kauhukseni tämä nuori nainen leikautti tälläisen lesbotukan, jossa toinen puoli on osin siili. Mieluummin naiselle kunnon siili kuin lesbotukka. Siiliä en kylläkään suosittele värjäyttämään.
Kesällä naiselle mielestäni sopii täysisiili, MUTTA EI LESBOTUKKA! ;)- Anonyymi
Tsekatkaa tämä kohta. Siinä astelee hyvän näkönen siilitukkanen mimosa.
https://www.google.fi/maps/place/Jankanraitti 15, 33560 Tampere/@61.4896635,23.846441,3a,75y,318.44h,86.04t/data=!3m6!1e1!3m4!1sJVDMkus5KdaiCEC002xzBA!2e0!7i13312!8i6656!4m5!3m4!1s0x468f208205e87d75:0x6e014f9cf81c72cd!8m2!3d61.4897006!4d23.8466014 - Anonyymi
En ole mies vaan heteronainen ja kyllä leikkautin tai siis leikkasin itselleni siilin (engl. buzz cut). Nyt korona-aikana erittäin hyvä idea. Suosittelen.
Syitä, miksi itse leikattu siilitukka:
- Korona. Ei tarvitse istua kampaamossa altistamassa itseään ja muita, ja koska näin toimien
- säästyy joka kuukausi reilut 50 euroa, kohdallani yht. 624 euroa vuodessa.
- Koska kampaajat alkavat yleensä aina jossain vaiheessa hutiloimaan eli kun asiakas on jo tuttu/vakkari, ei enää viitsitä tehdä niin tarkkaa työtä. Itse olen joutunut monet kerrat korjailemaan kampaajien jälkiä. Ei näin!
- Säästät hiustenhoitotuotteissa.
- Hiukset ovat aina tip top, koska ne ovat niin lyhyet, ettei huono hiuspäivä ole kertakaikkiaan mahdollinen.
- Mikäli on sinkku, siilitukka toimii eräänlaisena seulana eli seuloo kaikki hiusfetissit ja pissisfanit ym. pinnalliset tyypit pois pilaamasta päivääsi. Valitettavasti siilitukka/pixie voi taas herättää naisten kiinnostuksen, kun luulevat sinun olevan lesbo.
- Hiuksista tulee kertalaakista terveet.
- Säästät tuhottomasti aikaa, kun lettiä ei tarvitse olla aamuisin kohentelemassa ja laittamassa. Senkin ajan voi nukkua.
- Minua häiritsi suunnattomasti se, että pitkät hiukset olivat aina tiellä: naamalla, suussa, silmillä, irtohiuksina lattioilla jne. Pidin pitkiä hiuksia aina kiinni.
Vedin jo ala-asteella letin lyhyeksi ja silloin tällöin myöhemminkin, joten siili ei ollut suuri järkytys. Mietin sitä kyllä jonkin aikaa ja päätin ajoittaa homman talveen, jotta voin piilottaa pääni pipon alle, mikäli lopputulos on hirveä. No pipoa tässä on joutunut käyttämään anyway, koska siilitukka on todella kylmä. Tosin hellekesinä vastaavasti tosi käytännöllinen.
Miinuspuolia siis kylmyys ja se, että ihmiset kuvittelevat sinun sairastavan syöpää tai olevan lesbo. Huvittavaa, että muuan Samantha Fox oli aikoinaan monen pojan ja miehen märkä uni. Eivätpä tienneet pitkähiuksisen ja isorintaisen Sammyn olevan lesbo. Eli ihmisen ulkonäön perusteella ei voi enää vetää johtopäätöksiä tämän seksuaalisuudesta. Eivät kaikki tatuoidutkaan ole linnakundeja. Ja jos joku on lesbo, niin ei hänelle pippeli kelpaa, vaikka hiukset yltäisivät nilkkoihin.
Hiusten leikkaaminen omasta päästä vaatii hiukan harjottelua, ellei sitten vedä koko päätä kahden millin mittaan.
Itsellä siis tähän malliin syynä raha, korona, kyllästyminen pitkiin hiuksiin ja kampaajiin. Buzz cut -hiukset voi leikata kätevästi omassa kylppärissä. Ei enää sitä kampaamoista peräisin olevaa hiussilppua, joka kutittaa niskassa ja tarttuu vaatteisiin. Enää ei tarvitse myöskään olla kampaajan terapoitavana. Ja onhan ne siilitukkaiset naiset paljon eksoottisempia kuin kanssasisarensa. Monille miehillekin tekisi terää leikata hiukset lyhyiksi.
Hiukset ovat keratiinia ja kasvavat takaisin, jos niiden antaa kasvaa. Tämä on ennen kaikkea vapauttava kokemus, koska naisen kuuluisi olla tietynlainen miellyttääkseen miehiä. Mutta entäpä, jos ei halua eikä koe tarvetta miellyttää ketään. 🤷🏼♂️ Sehän on loppujen lopuksi hirveä taakka, jos joutuu koko ajan miettimään, että kelpaako jollekin nobodylle.Itse tykkään miehillä enemmän tai vähemmän pitkästä tukasta.
Vaikka näin. Chris Rea.
https://www.pinterest.com.au/pin/196539971216424649/
Tai näin. Rory Gallagher.
https://fi.pinterest.com/15indiana/rory-gallagher/
Tai jopa näin. David Coverdale.
https://fi.pinterest.com/lnickels2/david-coverdale/
Tosin sitten Rob Halfordilla oli nuorenpana enemmän tai vähemmän lyhyt tukka ja ysärin alusta on ollut kalju (ja kalju edelleen) ja molemmat on sopinut hänelle hyvin ja hyvin kalju edelleen ja Phil Collinskin on ollut jostain kasarin lopulta tai ysäristä lähes kalju (2000-luvulta ihan kalju), mutta heillä alkoi tukka ohenemaan jo aika varhaisessa vaiheessa, ehkä jo jotain kolmekymppisenä ja tyyli sen mukainen.
Rob Halford
https://fi.pinterest.com/pin/194077065175858133/
Phil Collins
https://fi.pinterest.com/pin/699957967059857519/
Loppupeleissä kuitenkin se on se mistä itse tykkää enemmän ja mikä sopii ja myös se, minkälainen kampaus on olosuhteiden/käytännön pakosta leikattava (oli sitten mies tai nainena). Vaikka miehellä pidän vähintään edes otsalta pidemmästä tukasta (sivuilta ja takaa lyhyt, päältä pidempi), jopa ihan pitkästäkin, niin kyllä itse lopulta se päätös omasta tukkatyylistä tehdään.Tämä kommentti vastaus siihen, kun laitoit, että monille miehillekin tekis terää leikata hiukset lyhyiksi.
- Anonyymi
Anna mennä vaan 😊 Tee miten itse tykkäät. Joo pitäishän se pitkä tukka olla että miehet tykkää..mutta leikkasin ihan lyhyen ja tykkään 😊
- Anonyymi
"Joo pitäishän se pitkä tukka olla että miehet tykkää..."
OMG!
Pureskellaas vähän tuota "miehet tykkää" ajatusta. Eli mikäli mulla on siili tukka, tämä kylän miehet ei tykkää siitä siilistä ja siten (voih) minusta, koska naisten super lyhyet hiukset "ei saa viisaria värähtämään". Naurua...
Pitääkin kysyä, että kulkeeko joku ruokakaupoissakin kalu pystyssä etsimässä seuraa ja seksuaalista tyydytystä? Siis tyyliin vihannesosastolla alkaa s**soon, jos siellä näkee 60-vuotiaan pitkähiuksisen naisen mutta lerpahtaa, jos tällä 60:llä onkin lyhyet hiukset. Hmmm, kyseessähän on silloin hiuksiin kohdistuva fetissi ja muutenkin varsin erikoinen tapaus.
Toisekseen mulle on aivan yksi hailee pitääkö joku mies minusta. En olis vapailla markkinoilla, vaikka minulla olisi pitkät hiukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Joo pitäishän se pitkä tukka olla että miehet tykkää..."
OMG!
Pureskellaas vähän tuota "miehet tykkää" ajatusta. Eli mikäli mulla on siili tukka, tämä kylän miehet ei tykkää siitä siilistä ja siten (voih) minusta, koska naisten super lyhyet hiukset "ei saa viisaria värähtämään". Naurua...
Pitääkin kysyä, että kulkeeko joku ruokakaupoissakin kalu pystyssä etsimässä seuraa ja seksuaalista tyydytystä? Siis tyyliin vihannesosastolla alkaa s**soon, jos siellä näkee 60-vuotiaan pitkähiuksisen naisen mutta lerpahtaa, jos tällä 60:llä onkin lyhyet hiukset. Hmmm, kyseessähän on silloin hiuksiin kohdistuva fetissi ja muutenkin varsin erikoinen tapaus.
Toisekseen mulle on aivan yksi hailee pitääkö joku mies minusta. En olis vapailla markkinoilla, vaikka minulla olisi pitkät hiukset.Naisen siilitukka = sormus vasemmassa nimettömässä eli buzz off.
- Anonyymi
Sopiii siilitukka jos on #ISOT TISSIT!!!1!!"4#% 53 5 "
HA-RHA-a.rhar.ha oho caps-lock-har-ahr-ah-aht-ath-aht-aht-aht-ahhhsdjfödffäsdäsä - Anonyymi
Helppo muistaa: Ei
Itse yritän kasvattaa tätä mun tukkaa (alunperin sivuilta ja takaa 6mm ja päältä pidempi) vähän pidemmäksi, ainakin korvanlehden alapuolelle. Tämä on näin aluksi ainakin testi, että miten päänahka reagoi siihen, että tukka pitenee (mun päänahka aika hilseilevä ja jos tukka pidempi, niin saattaa ilmestyä enemmän tai vähemmän hilselevyjä päähän, kun mulla paljon tukkaa päässä ja tukka vielä piikkisuora ja raskas). Katsotaan miten menee. Haluaisin kyllä vähän pehmeämmän tyylisen kampauksen (en ajatellut ihan pitkää kasvattaa, mutta nyt vähän pidemmän lyhyen). Oottaa kuitenkin vähän aikaa, että sivuilta ja takaa lyhemmät osiot kasvaneet melkein yhtä tuuheiks kun tää päällisosio ja että voi jonkinlaista trimmausta tehdä. Tätä ylikasvanutta tukkaa en kuitenkaan kovin kauan haluais sietää, kun enemmän kasvaessaan alkaa näyttää Uuno Turhapuron tukalle tai sille, että on -80-luvun takatukka.
Olen siis nainen.
Ja vielä tohon alkuperäiseen, että kyllä ainakin joillekin naisille sopii ihan siilitukkakin. Ja jos sellaisen haluaa leikata, niin siitä vaan.
- Anonyymi
Älä leikkaa hiuksiasi siiliksi, itse tykkään pitkä hiuksista naisista. Nainen on seksikäs.
- Anonyymi
"Älä leikkaa hiuksiasi siiliksi, itse tykkään pitkä hiuksista naisista. Nainen on seksikäs."
Oot siis sinkku.
Ok, mä kasvatan äkkiä pitkät hiukset, jotta
kohdatessamme tuolla jossain tunnemme sen, rakkauden....
Huoh... - Anonyymi
Ootko muuten aatellu, ettet välttämättä ulkonäöllisesti kelpaa kuin kouralliselle naisia?
Älkää miehet ajelko karvojanne, kun MINÄ pidän karvojanne seksikkäinä. Karvainen mies on sexikäs. Mitä karvaisempi sen parempi. Jos näen kadulla tai maitohyllyllä karvattoman tai vähäkarvaisen miehen, ajattelen, että kuinka tylyä, onkohan tuokin joku homppeli. Pthyi!!! Miehellä pitää olla vähintään metrinen parta ja jalkoväliä ei saa trimmata tai se on mulle ehdoton turn off.
Rinnat näyttää isommilta, mitä lyhyemmät hiukset... tuollainen ajatus tuli ensimmäisenä mieleen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 176090
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04661- 563250
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2262876Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332476Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452380Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme232079Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731757- 381580
- 1841462