Naisen tukka

olkoon naisellinen

14

704

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heh.

Ämpäri päähän ja takaapäin niin eipä haittaa :)

• la.ra

jossain joku nainen ei elä vain pokattavaksi..?

Ehkä jossain joskus on nainen, jonka ensisijainen tehtävä ei ole miellyttää mahdollisimman suurta osaa miehistä?

En tiedä, arvailen vain.

• Lartsukka

sun on mitään arvailla. Kerro vaan, jos joku painaa mieltäsi.

• la.ra
        Lartsukka kirjoitti:

sun on mitään arvailla. Kerro vaan, jos joku painaa mieltäsi.

Miksi just mun on turha arvailla? Yritin vain helpottaa aloittajan olotilaa. Ei siihen mielenpainamisia tarvita.

• ole samaa
        la.ra kirjoitti:

Miksi just mun on turha arvailla? Yritin vain helpottaa aloittajan olotilaa. Ei siihen mielenpainamisia tarvita.

mieltä sitten aloittajan kanssa.

Naiset vain laittautuvat itselleen? Et kai sentään niin lapsellinen enää ole.

• la.ra
        ole samaa kirjoitti:

mieltä sitten aloittajan kanssa.

Naiset vain laittautuvat itselleen? Et kai sentään niin lapsellinen enää ole.

mä olen sen verran heikkohermoista tyyppiä, että jos aina pitäisi miehiä miellyttää niin olisin jo vetänyt itseni jojoon. Miehilläkin kun on eri makuja ja mieltymyksiä.

Mulla on taas pitkä tukka, mutta olen tehnyt Poikaystävälleni HYVIN selväksi, ettei se johdu hänestä vaan minun laiskuudestani. Tää kun on kätevää.

Mä sitäpaitsi laittaudun useinkin vain ihan itselleni. Kun musta on kiva näyttää hyvältä, silloinkin, kun ainut näkijä olen minä itse.

• ole hyvä näin
        la.ra kirjoitti:

mä olen sen verran heikkohermoista tyyppiä, että jos aina pitäisi miehiä miellyttää niin olisin jo vetänyt itseni jojoon. Miehilläkin kun on eri makuja ja mieltymyksiä.

Mulla on taas pitkä tukka, mutta olen tehnyt Poikaystävälleni HYVIN selväksi, ettei se johdu hänestä vaan minun laiskuudestani. Tää kun on kätevää.

Mä sitäpaitsi laittaudun useinkin vain ihan itselleni. Kun musta on kiva näyttää hyvältä, silloinkin, kun ainut näkijä olen minä itse.

"on kiva näyttää hyvältä"

...ap antaa helpon vihjeen miten näyttää hyvältä, niin sekin on huono asia?

• piti tosin
        ole hyvä näin kirjoitti:

"on kiva näyttää hyvältä"

...ap antaa helpon vihjeen miten näyttää hyvältä, niin sekin on huono asia?

mennä siilitukkaketjuun, mutta näin kävi.

• tässä ..
        la.ra kirjoitti:

autan tarvittaessa, metrihinnalla tietysti.

Eli onko sun mielipide, että paskat siitä mitä se haluaa .. vai oletko valmis ottamaan hänenkin mielipiteen huomioon?

Mä oon kuullu näitä (nähnyt) loruja kyllä ihan tarpeeksi, mutta sitten se 98% on ollut kuitenkin sitä, kun lähdetään tyttöjen kanssa ulos.
        Ei täsmää.

Vielä lisäkysymys.
        Eikö miestä tarvitse ollenkaan sitten miellyttää?

• taas kerran
        tässä .. kirjoitti:

autan tarvittaessa, metrihinnalla tietysti.

Eli onko sun mielipide, että paskat siitä mitä se haluaa .. vai oletko valmis ottamaan hänenkin mielipiteen huomioon?

Mä oon kuullu näitä (nähnyt) loruja kyllä ihan tarpeeksi, mutta sitten se 98% on ollut kuitenkin sitä, kun lähdetään tyttöjen kanssa ulos.
        Ei täsmää.

Vielä lisäkysymys.
        Eikö miestä tarvitse ollenkaan sitten miellyttää?

kantti loppua kesken keskustelun?

No.. ei mitään uutta sinulta.

• puuha_pate

• k32v

et tollanenki niinku purkaantuu. ei olis pysyvää :D :D hähä

naiste letti olis sama juttu ku naiste pukeutumine: ei kande alkaa kommentoimaa, ellei olis oikeesti taitoo tai silmää kyseisille asioille.

kute myös sisustaamine, puutarhanlaitto, kokkaamine, siivoomine.. ;) sitä joko oppis tekee naise tyylil tai sit siit vaa joutuis sivuun ja kuulis siit lähtie, et ei osaa mitää :D :D hähä

sellast se on

• kiva oli.

Taidanpa laittaa samanlaisen.

• ...

..kiinnittänyt huomiota juuri tuon tangottaren tukkaan. Naisella on kauniit ja sirot kasvot, mutta vähän sitä mieltä olisin itsekin, että juuri tuo malli ei ehkä tuo hänen luontaista kauneuttaan kaikkein parhaiten esiin. Väri on sinänsä melko toimiva ( ihan kiva ajatus on korostaa leikkausta tummalla värillä), mutta noin voimakkaasti rikottu linja ei ehkä niinkään.

Makuasioita nää tietysti aina. Ehdottomasti vielä huonommin tuolle naiselle sopis kuitenkin esim. joku tiukka puudelipermanentti tms.(?) keskimittainen peruspolkka.

-e.W

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4048
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2901
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1311
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      899
    6. 131
      875
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      864
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      811
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      750
    Aihe