nyt tää sammuu,

just ny

varis raakkuu...öitä

15

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olenkohan mä ite kännipäissäni vahingossa poistanu edellisen alotukseni...

      • k32v

        se ei koskaa sellast aloitust edes tehny ;)

        huomenta, onks pää kipee?


      • tää.
        k32v kirjoitti:

        se ei koskaa sellast aloitust edes tehny ;)

        huomenta, onks pää kipee?

        siit tulis hyvä vaimo jollekki juopolle.


      • k32v kirjoitti:

        se ei koskaa sellast aloitust edes tehny ;)

        huomenta, onks pää kipee?

        ei oo sen ihmeelisempää krapulaa. Vähä vetämätön olo vaan.

        Kyllä mä tein yhen alotuksen, jonka oon vissiin sit ite poistanu, koska se oli kuitenki aikalailla miehen logiikan mukanenkin, ettei sitä ylläpitokaan oo voinu poistaa. Ei sil muuten väliä, mut ois ollu mukava käydä lukemas, et mitä sitä on tullu kirjoteltua, ku ei iha kaikkee muista.


      • k32v
        tää. kirjoitti:

        siit tulis hyvä vaimo jollekki juopolle.

        ei ny olis mitää hinkuu kyseiseen rooliin, et sori vaa. rukkaset tulee.


      • k32v
        relaxed_eyes kirjoitti:

        ei oo sen ihmeelisempää krapulaa. Vähä vetämätön olo vaan.

        Kyllä mä tein yhen alotuksen, jonka oon vissiin sit ite poistanu, koska se oli kuitenki aikalailla miehen logiikan mukanenkin, ettei sitä ylläpitokaan oo voinu poistaa. Ei sil muuten väliä, mut ois ollu mukava käydä lukemas, et mitä sitä on tullu kirjoteltua, ku ei iha kaikkee muista.

        no tee uudellee? ;)


      • k32v kirjoitti:

        no tee uudellee? ;)

        ku ei siin oo sit enää samaa sykettä. Se olis sit niinku jo kerra sulatettua ja uudelleen pakastettua jätskiä sit.


      • tää.
        k32v kirjoitti:

        ei ny olis mitää hinkuu kyseiseen rooliin, et sori vaa. rukkaset tulee.

        tän mielest se ois liia alistuva.


      • k32v kirjoitti:

        no tee uudellee? ;)

        siin ei ollu ku miehiä turisemas. Sumi, minä, hossi&köysiä oli vissiin pariki ja olikohan sit viel yks muu puska. Siin pysy juttu tosi simppelinä.


      • k32v
        relaxed_eyes kirjoitti:

        siin ei ollu ku miehiä turisemas. Sumi, minä, hossi&köysiä oli vissiin pariki ja olikohan sit viel yks muu puska. Siin pysy juttu tosi simppelinä.

        ja itte oot poistanu. tää ei olis huomannu ton ylläpidon puolelt mitää aktivoitumist mihinkä asiaa alle viikos.


      • k32v
        tää. kirjoitti:

        tän mielest se ois liia alistuva.

        vaiks rukkaset tulis tältä siinäki tapaukses.


      • k32v kirjoitti:

        ja itte oot poistanu. tää ei olis huomannu ton ylläpidon puolelt mitää aktivoitumist mihinkä asiaa alle viikos.

        mut nyt täytyy lähtee puutarhahommiin. Arska paistaa. Palataan.


    • voi sammua

      jos ei koskaan ole syttynytkään?

      • Mähän ny pystyn mihin vaan.


    • solomon

      aloituksessa mielestäni kristallisoituu jotain ainutlaatuisen olennaista miehen logiikasta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1248
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      914
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      94
      884
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      22
      818
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      283
      723
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      33
      617
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      571
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      125
      540
    Aihe