just ny
varis raakkuu...öitä
nyt tää sammuu,
15
469
Vastaukset
olenkohan mä ite kännipäissäni vahingossa poistanu edellisen alotukseni...
- k32v
se ei koskaa sellast aloitust edes tehny ;)
huomenta, onks pää kipee? - tää.
k32v kirjoitti:
se ei koskaa sellast aloitust edes tehny ;)
huomenta, onks pää kipee?siit tulis hyvä vaimo jollekki juopolle.
k32v kirjoitti:
se ei koskaa sellast aloitust edes tehny ;)
huomenta, onks pää kipee?ei oo sen ihmeelisempää krapulaa. Vähä vetämätön olo vaan.
Kyllä mä tein yhen alotuksen, jonka oon vissiin sit ite poistanu, koska se oli kuitenki aikalailla miehen logiikan mukanenkin, ettei sitä ylläpitokaan oo voinu poistaa. Ei sil muuten väliä, mut ois ollu mukava käydä lukemas, et mitä sitä on tullu kirjoteltua, ku ei iha kaikkee muista.- k32v
tää. kirjoitti:
siit tulis hyvä vaimo jollekki juopolle.
ei ny olis mitää hinkuu kyseiseen rooliin, et sori vaa. rukkaset tulee.
- k32v
relaxed_eyes kirjoitti:
ei oo sen ihmeelisempää krapulaa. Vähä vetämätön olo vaan.
Kyllä mä tein yhen alotuksen, jonka oon vissiin sit ite poistanu, koska se oli kuitenki aikalailla miehen logiikan mukanenkin, ettei sitä ylläpitokaan oo voinu poistaa. Ei sil muuten väliä, mut ois ollu mukava käydä lukemas, et mitä sitä on tullu kirjoteltua, ku ei iha kaikkee muista.no tee uudellee? ;)
k32v kirjoitti:
no tee uudellee? ;)
ku ei siin oo sit enää samaa sykettä. Se olis sit niinku jo kerra sulatettua ja uudelleen pakastettua jätskiä sit.
- tää.
k32v kirjoitti:
ei ny olis mitää hinkuu kyseiseen rooliin, et sori vaa. rukkaset tulee.
tän mielest se ois liia alistuva.
k32v kirjoitti:
no tee uudellee? ;)
siin ei ollu ku miehiä turisemas. Sumi, minä, hossi&köysiä oli vissiin pariki ja olikohan sit viel yks muu puska. Siin pysy juttu tosi simppelinä.
- k32v
relaxed_eyes kirjoitti:
siin ei ollu ku miehiä turisemas. Sumi, minä, hossi&köysiä oli vissiin pariki ja olikohan sit viel yks muu puska. Siin pysy juttu tosi simppelinä.
ja itte oot poistanu. tää ei olis huomannu ton ylläpidon puolelt mitää aktivoitumist mihinkä asiaa alle viikos.
- k32v
tää. kirjoitti:
tän mielest se ois liia alistuva.
vaiks rukkaset tulis tältä siinäki tapaukses.
k32v kirjoitti:
ja itte oot poistanu. tää ei olis huomannu ton ylläpidon puolelt mitää aktivoitumist mihinkä asiaa alle viikos.
mut nyt täytyy lähtee puutarhahommiin. Arska paistaa. Palataan.
- voi sammua
jos ei koskaan ole syttynytkään?
- solomon
aloituksessa mielestäni kristallisoituu jotain ainutlaatuisen olennaista miehen logiikasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251248
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89914- 94884
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede22818Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat283723- 93717
- 109636
- 33617
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet125540
