Rimakauhu

Ongelmana on se että kaikki aiheet on käsitelty lukemattomia kertoja ja siksi en oikein viitsisi lanseerata uusia vain sen takia että saisin tekosyyn kirjoittaa jotain tänne.


http://www.youtube.com/watch?v=Mfj3LAnLSxE



"Älkää kuitenkaan kuvitelko omistavanne kirjoittajaa hänen kirjoitustensa kautta"


MarttyyriMallari-TTt

11

612

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niihin samoihin aiheisiin voi silti vastata joka kerta eri tavalla ja siltikään valehtelematta.

    • solomon

      Onnistuit laatimaan jopa "miesten logiikka"-palstan mittapuilla aloituksen erityisen kuluneesta aiheesta..

    • tänne kohta

      gekko, fifi, vakuutusmies vaiko ryynänen?

      Oma aiheesi on useita kertoja puhki kaluttu ja kulutettu. Keksi vaikka joku uusi nimimerkki.

    • ole käsitelty, kyse on vain siitä, kuka tekee aloituksia käsittelemättömistä aiheista ja saako niistä yleensäkään keskustelua aikaiseksi.

      • on tekopyhää väsätä aloitus uusistakin aiheista vain siksi että pääsisi kirjoittamaan jotain.


        "Olisi parempi kirjoittaa niistä asioista jotka meitä oikeasti kiinnostavat"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        on tekopyhää väsätä aloitus uusistakin aiheista vain siksi että pääsisi kirjoittamaan jotain.


        "Olisi parempi kirjoittaa niistä asioista jotka meitä oikeasti kiinnostavat"


        MarttyyriMallari-TTt

        tietäisimme, mikä teitä oikeasti kiinnostaa ja te itse olette siinä asiantuntija. Jos sinulla on aiheet loppu, niin kaikilla ei välttämättä ole :)

        Jos minua kiinnostaa joku aihe, niin ihan varmasti maailmasta löytyy toinenkin, ketä kiinnistaa sama aihe. Sitä en tiedä, löytääkö hän tänne palstalle(niin suosittu kuin tämä maailmalla onkin).


      • suminagashi kirjoitti:

        tietäisimme, mikä teitä oikeasti kiinnostaa ja te itse olette siinä asiantuntija. Jos sinulla on aiheet loppu, niin kaikilla ei välttämättä ole :)

        Jos minua kiinnostaa joku aihe, niin ihan varmasti maailmasta löytyy toinenkin, ketä kiinnistaa sama aihe. Sitä en tiedä, löytääkö hän tänne palstalle(niin suosittu kuin tämä maailmalla onkin).

        nyt sitten teet aloituksen joka täyttää seuraavat kriteerit: aihepiiriltään uusi ja silti suurta yleisöä kiinnostava.



        "Muuten kritiikkisi on vain sananhelinää ilman sen kummempaa merkitystä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        nyt sitten teet aloituksen joka täyttää seuraavat kriteerit: aihepiiriltään uusi ja silti suurta yleisöä kiinnostava.



        "Muuten kritiikkisi on vain sananhelinää ilman sen kummempaa merkitystä"


        MarttyyriMallari-TTt

        päätän itse kriteerit ja se, kiinnostaako se suurta yleisöä selviää sitten, kun aloitus on laudalla.

        Ja tapojeni mukaan teen se toki heti käskystä :)...maltahan tovi, aiheet tulee, kun on niiden aika ja itsellä aikaa käydä mielipiteenvaihtoa. Ei ole kohteliasta aloittajan karata pois palstan äärestä, jos muut ovat halukkaita keskustelemaan.


    • ...

      Sitaattisi on opettavainen ja peilaat tunnelmiasi kirjoituksessasi rehellisen kuvaavaan sävyyn. Tyylikästä.

      Ainoastaan linkkisi nosti niskavillani pystyyn ja vaikka se sopisikin teemaasi, en halunnut vilkaista tarkemmin, että mitä siinä olisi ollut (jotain Hitleriin liittyvääkin näkyi nimittäin olevan samaan aihekategoriaan tyypiteltynä youtubessa näemmä).;D Pahoittelen mahdollista aiheetonta ennakkoluuloisuuttani.

      -e.W

      • kysehän oli oikeastaan aiheiden puutteesta :) No, ihan turhaan muuten kammoksuit linkkiäni. Se nimittäin liittyi elimellisesti aiheeseeni eli kirjoituksiin ilman mitään sisältöä.



        "Valitamme epäkohdista mutta emme tee mitään niiden korjaamiseksi"


        MarttyyriMallari-TTt


      • ...
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kysehän oli oikeastaan aiheiden puutteesta :) No, ihan turhaan muuten kammoksuit linkkiäni. Se nimittäin liittyi elimellisesti aiheeseeni eli kirjoituksiin ilman mitään sisältöä.



        "Valitamme epäkohdista mutta emme tee mitään niiden korjaamiseksi"


        MarttyyriMallari-TTt

        ..myös linkkisi osaltaan liittyvän tematiikkaasi.

        Valitettavasti sen sisältö vain näyttäisi olevan melko tulenarkaakin (silmäsin sen pari sekuntia).;D

        "Verbaalinen muotoilusi on kuitenkin usein kiinnostavalla tavalla kuvailevaa"

        -e.W


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      533
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      394
    Aihe