Hikoilevat kädet

Hikinen

Moi!
Mulla on ikävä ongelma. Mun kädet hikoilee aina joka sekunti ja paljon! Mikä neuvoks. Kokeilin Absolut Torria, mut ei auttanu! Joudunko kärsiin tästä aina. Ei oo kivaa. En halua koskee kehenkää naillä mun käsillä ja vanhojen tanssitki tulossa mitä teen!!!!????
Onko kellään kokemusta?

8

3219

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o_O

      hikoileeks kätesi myös sillo ku oot yksin kotona yms. ettei se käsien hikoileminen johdu vaikka jännnittämisesti?tai sosiaalisesta kanssakäymisestä?
      itselläni ainakin välillä kädet "hikoilee" kun on jokin jännittävä tilanne päällä...tai jos oon uusien ihmisten seurassa..

      • Hikinen

        Itseasiassa mun kädet on nytkin jonkun verran hikiset, mutta mä luulen et se hikoileminen vois ola tota sosiaalista kanssakäymistä. Ehkä mä jännitän koko ajan! Mut mistä tää johtuu? Mitä mä voin tehdä?? Eikö kellään oo ongelmaan ratkaisua?


      • ------
        Hikinen kirjoitti:

        Itseasiassa mun kädet on nytkin jonkun verran hikiset, mutta mä luulen et se hikoileminen vois ola tota sosiaalista kanssakäymistä. Ehkä mä jännitän koko ajan! Mut mistä tää johtuu? Mitä mä voin tehdä?? Eikö kellään oo ongelmaan ratkaisua?

        Oletkos kokeillut iontoforesis-hoitoa....siinä kädet laitetaan altaisiin, jossa vettä. Veteen johdetaan sähköä. Laitteen voi hankkia kotiinkin.


    • kättelijä

      Salviateen säännöllinen nauttiminen on hikoilua vähentävää.

      • Hikinen

        Mitä on Salviatee?


      • apu
        Hikinen kirjoitti:

        Mitä on Salviatee?

        Haepa apteekista Absolut Torr nimistä ainetta. Auttaa käsien ja jalkojen liikahikoiluun kuin myös kainaloiden vastaavaan ongelmaan. Kainaloissa aine on todella järeää, mutta auttaa! Kokonaan aine ei hikoilua poista mutta auttaa ehkä myös psykologisessa mielessä, kun huomaat että hikoilu on lähes tiessään. Itse olen käyttänyt Absolut Torria kainaloissa hyvin tuloksin, mutta kannattaa pitää taukoja käytössä, jotta välttyy liiallisilta ihon ärtymisiltä. Hikoiluhan on ihan luonnollinen juttu kuitenkin!


      • ööm
        apu kirjoitti:

        Haepa apteekista Absolut Torr nimistä ainetta. Auttaa käsien ja jalkojen liikahikoiluun kuin myös kainaloiden vastaavaan ongelmaan. Kainaloissa aine on todella järeää, mutta auttaa! Kokonaan aine ei hikoilua poista mutta auttaa ehkä myös psykologisessa mielessä, kun huomaat että hikoilu on lähes tiessään. Itse olen käyttänyt Absolut Torria kainaloissa hyvin tuloksin, mutta kannattaa pitää taukoja käytössä, jotta välttyy liiallisilta ihon ärtymisiltä. Hikoiluhan on ihan luonnollinen juttu kuitenkin!

        Kirjoittajahan sanoo ensimmäisessä viestissä kokeilleensa jo Absolut Torria.

        Minulla on sama ongelma; kädet hikoilevat suunnilleen aina. Jännittävät tilanteet, kuten työhaastattelut, ovat ihan tuskaa, kun mietin jatkuvasti sitä, miten saisin käteni kuiviksi ennen kättelyä. Apua en ole mistään löytänyt, enkä varmaan löydäkään. Äitini kertoi, että hänelläkin oli alle kaksikymppisenä samanlaisia ongelmia, mutta että käsien hikoilu tasottui sitten vanhemmiten. Toivotaan niin.


    • hikikäsimyös

      Se kuulemma auttaa, että kun käyttää absolut torrin kanssa lateksihanskoja. Eli absolut torr käsiin ja lateksihanskat päälle ! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe