Hikoilevat kädet

Hikinen

Moi!
Mulla on ikävä ongelma. Mun kädet hikoilee aina joka sekunti ja paljon! Mikä neuvoks. Kokeilin Absolut Torria, mut ei auttanu! Joudunko kärsiin tästä aina. Ei oo kivaa. En halua koskee kehenkää naillä mun käsillä ja vanhojen tanssitki tulossa mitä teen!!!!????
Onko kellään kokemusta?

8

3130

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • o_O

hikoileeks kätesi myös sillo ku oot yksin kotona yms. ettei se käsien hikoileminen johdu vaikka jännnittämisesti?tai sosiaalisesta kanssakäymisestä?
      itselläni ainakin välillä kädet "hikoilee" kun on jokin jännittävä tilanne päällä...tai jos oon uusien ihmisten seurassa..

• Hikinen

Itseasiassa mun kädet on nytkin jonkun verran hikiset, mutta mä luulen et se hikoileminen vois ola tota sosiaalista kanssakäymistä. Ehkä mä jännitän koko ajan! Mut mistä tää johtuu? Mitä mä voin tehdä?? Eikö kellään oo ongelmaan ratkaisua?

• ------
        Hikinen kirjoitti:

Itseasiassa mun kädet on nytkin jonkun verran hikiset, mutta mä luulen et se hikoileminen vois ola tota sosiaalista kanssakäymistä. Ehkä mä jännitän koko ajan! Mut mistä tää johtuu? Mitä mä voin tehdä?? Eikö kellään oo ongelmaan ratkaisua?

Oletkos kokeillut iontoforesis-hoitoa....siinä kädet laitetaan altaisiin, jossa vettä. Veteen johdetaan sähköä. Laitteen voi hankkia kotiinkin.

• kättelijä

Salviateen säännöllinen nauttiminen on hikoilua vähentävää.

• Hikinen

Mitä on Salviatee?

• apu
        Hikinen kirjoitti:

Mitä on Salviatee?

Haepa apteekista Absolut Torr nimistä ainetta. Auttaa käsien ja jalkojen liikahikoiluun kuin myös kainaloiden vastaavaan ongelmaan. Kainaloissa aine on todella järeää, mutta auttaa! Kokonaan aine ei hikoilua poista mutta auttaa ehkä myös psykologisessa mielessä, kun huomaat että hikoilu on lähes tiessään. Itse olen käyttänyt Absolut Torria kainaloissa hyvin tuloksin, mutta kannattaa pitää taukoja käytössä, jotta välttyy liiallisilta ihon ärtymisiltä. Hikoiluhan on ihan luonnollinen juttu kuitenkin!

• ööm
        apu kirjoitti:

Haepa apteekista Absolut Torr nimistä ainetta. Auttaa käsien ja jalkojen liikahikoiluun kuin myös kainaloiden vastaavaan ongelmaan. Kainaloissa aine on todella järeää, mutta auttaa! Kokonaan aine ei hikoilua poista mutta auttaa ehkä myös psykologisessa mielessä, kun huomaat että hikoilu on lähes tiessään. Itse olen käyttänyt Absolut Torria kainaloissa hyvin tuloksin, mutta kannattaa pitää taukoja käytössä, jotta välttyy liiallisilta ihon ärtymisiltä. Hikoiluhan on ihan luonnollinen juttu kuitenkin!

Kirjoittajahan sanoo ensimmäisessä viestissä kokeilleensa jo Absolut Torria.

Minulla on sama ongelma; kädet hikoilevat suunnilleen aina. Jännittävät tilanteet, kuten työhaastattelut, ovat ihan tuskaa, kun mietin jatkuvasti sitä, miten saisin käteni kuiviksi ennen kättelyä. Apua en ole mistään löytänyt, enkä varmaan löydäkään. Äitini kertoi, että hänelläkin oli alle kaksikymppisenä samanlaisia ongelmia, mutta että käsien hikoilu tasottui sitten vanhemmiten. Toivotaan niin.

• hikikäsimyös

Se kuulemma auttaa, että kun käyttää absolut torrin kanssa lateksihanskoja. Eli absolut torr käsiin ja lateksihanskat päälle ! :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis

Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu
      Maailman menoa
      453
      3876
    2. Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä

Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä
      Jälleensyntyminen
      318
      1662
    3. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      116
      1486
    4. En kadu sitä, että kohtasin hänet

mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n
      Ikävä
      89
      1454
    5. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1388
    6. Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..

...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n
      Ikävä
      59
      1346
    7. Lapuan sanomissa käy rytinä

Pistivät sitten päätoimittajan pihalle
      Lapua
      50
      1266
    8. Helena Koivu : Ja kohta mennään taas

Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1204
    9. Oot ihana

Toivottavasti nähdään sattumalta jonain kesäpäivänä♥️🥺🫂
      Ikävä
      44
      1059
    10. Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."

Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa
      Tv-sarjat
      33
      1047
    Aihe