Tarttis oikeesti tietoo.

Mitä ootte tehneet polttareissa? Tai mitä olette kuulleet polttareissa tehtävän? Tai mitä teidän mielestä polttareissa vois tehdä?

Hyötykäyttöön menevän tiedon kannalta ei oo sit mitään merkitystä mitä naisten polttareissa tehdään. Mut kaikki ideat ja ideanpoikaset miesten polttareihin on tervetulleita.

41

1715

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Viihdeguru

Juotte ämpärikaupalla keppanaa, luulette olevanne fiksuja ja filmaattisia hottiksia ja käytte navetalla kuksasemassa Mansikkia.

• on...

polttareiden jättäminen pitämättä ja säästyvien rahojen ohjaaminen paikallisen AA-kerholaisten Epsanjan matkaa varten.

Ootko miten trendikäs?

• dayum

jättää polttarit kokonaan väliin. En oikein ymmärrä niiden tarkoitusta siinä mielessä kuin valtaosa ymmärtää jotta pitäisi riekkua kuin viimeistä päivää... mitä vidduu sekin oikein on.

Siis jos kerran on niin hinku mennä naimisiin.

• käyttökelpoista. Polttareiden kuuluu olla hauskat.

• la.ra

melontaa, pitsan syöntiä, pumpattavia nukkeja ja benji-hyppyjä. Mutta nää oli naisten polttareista, joten te jätätte tietysti käyttämättä...

Nöyryytys kai se on pääasia miesten polttareissa, jos olen oikein ymmärtänyt. Yhdessä tapauksessa kundit lähtivät Englantiin katsomaan fudista. Jos mä olisin järkkäämässä miesten polttareita niin raijaisin porukan halpalennolla johonkin halvan viinan mestaan kuten vaikka Riikaan, Vilnaan tai Varsovaan.

• muilla on ollut, tai olen kyl kuullut kaikenmailman kananmunan nakkeluista polttareissa, mut en minä ole ollut yksissäkään sellasissa polttareissa joissa olis oike kunnolla sulhoa nöyryytetty. Eikä se nöyryyttäminen mun mielestä edes kuulu polttareihin, kyllä miestä avioliitossa ihan tarpeeks sit nöyryytetään.

• taitaa olla

hiukan vaarallista polttarikuntoisille (äijille), mutta koskas toiminnan vaarallisuus on mitään estänyt. :)

• la.ra
        taitaa olla kirjoitti:

hiukan vaarallista polttarikuntoisille (äijille), mutta koskas toiminnan vaarallisuus on mitään estänyt. :)

Ei kannata säästää ainakaan päivän viimeiseksi ohjelmanumeroksi...

• gek-ko

avantouimiseen tottuneena en ajatellut sen kummempaa, kun lauma miehiä oli nakuna joen varressa keskustan tuntumassa. Bussikuski (nainen) huusi että "siinä oli nähtävyydet, otetaanko kiekka korttelin ympäri".

Joo, tosiaan. Siellä oli miehet nakuna ja pyyheliinojen kanssa kahlaamassa lumessa. Vissiin sakkojen uhalla vietettiin näitä polttareita.

Jos haluat ikimuistoiset polttarit, yritä päästä lehteen. Voitte säästää lehtileikkeen.

• Naku-uintia porukalla, toi on kyl iha oikeesti sellanen asia jota täytyy tosissaan harkita.

• gek-ko
        relaxed_eyes kirjoitti:

Naku-uintia porukalla, toi on kyl iha oikeesti sellanen asia jota täytyy tosissaan harkita.

saa jonkun typerän uima-asun, esim. sellaisen uimahaalarin kuten uuno turhapurolla.

Kiusallisinta kohteelle on, jos ette tee jutusta läpinäkyvää. Tarkoitan, että kokonainen uimaranta epäilee että raidallisessa uimahaalarissa verryttelevä ja hauiksiaan esittelevä mies on ihan tosissaan. Muut ette sitten tirsku.

Valokuvatkaa kaikki huolellisesti.

• vaan tämä!
        gek-ko kirjoitti:

saa jonkun typerän uima-asun, esim. sellaisen uimahaalarin kuten uuno turhapurolla.

Kiusallisinta kohteelle on, jos ette tee jutusta läpinäkyvää. Tarkoitan, että kokonainen uimaranta epäilee että raidallisessa uimahaalarissa verryttelevä ja hauiksiaan esittelevä mies on ihan tosissaan. Muut ette sitten tirsku.

Valokuvatkaa kaikki huolellisesti.

http://www.artloversnewyork.com/zine/wp-content/photos/borat.jpg

• vaan tämä! kirjoitti:

http://www.artloversnewyork.com/zine/wp-content/photos/borat.jpg

=D

Mistähän sais tollaset uikkarit?

• vänkyrä-nainen

niitä semmosia juttuja kuullut miesten polttareista et ois tosiaan ollut kiva olla kärpäsenä katossa mukana näkemässä ja kuulemassa :D

Noita sivustojahan on hirveesti missä on kaikkia ideoita.
      http://www.stagsandhens.com/stag-party-ideas.php

• rahastakin..

Että onko sitä ja kuinka paljon käytettäväksi.. Voi keksiä jotain hölmöilyä ihan vaan kavereiden kesken tai tehdä jotain erikoista isolla porukalla. Meidän ukkelin polttarit menivät jotakuinkin näin..

Kaverit kidnappasivat hänet aamupäivällä ja kuljettivat huppu päässä keskelle korpea. Vaihtoivat hänelle varusteet, kiskaisivat hupun päästä, lykkäsivät pyssyn kouraan ja toivottivat onnea. Ensimmäisenä oli siis paintball-sota tiedossa. (suomennetaan nyt sitten vielä, että värikuula-ammuskelua)

Sitten äijät olivat vuokranneet ison mökin/ huvilan, mikä lie, jossa söivät, joivat, saunoivat ja grillasivat sotimisen jälkeen.

Mökille oli tilattu kyydit, jotka kuskasivat äijät sitten kaupunkiin juhlimaan ja päämääränä oli strippibaari.. yllättäin :D

Ja sitä rataa.. löysi kuitenkin ukkeli vielä tiensä kotiin illan päätteeksi :)

• ........

Niin mökillä eivät itse tehneet ruokiaan, vaan kavereiden vaimot ja tyttöystävät olivat valmistelleet kaiken lämmittämistä vaille valmiiksi (paitsi saunan tietysti lämmittivät) silläaikaa, kun pojat olivat ampumassa. Naiset tietenkin häipyivät ennen kuin ukot tulivat.

• on jo käytetty yli sataviiskymppiä per naama, ja illan/päivän aikana menee varmaan toinen mokoma per osallistuja, jotta nyt olis tarttis keksiä jotain ilmaista hauskaa.

• Kannattaa tietysti aina miettiä, millaisen kaverin polttareista on kyse.

Yksi esiintymishaluinen kaveri lauloi ja tanssi Särkänniemen lavalla, urheilulliselle kaverille järjestettiin Tour De Vihti moniottelu, on ollut painimista, karaokea, avantouintia, lahnalla ruoskintaa, mikroautoilua, värikuulasotaa, benji-hyppyä, laskuvarjohyppyä, taitolentoa ja ties mitä. Yhden meriupseerikaverin polttarit oli laivalla ja se pääsi ohjaamaan Cinderellaa.

Yleinen kaava on aina ollut, että ensin jotain liikunnallista selvinpäin, sitten promillejen lisääntyessä aina vain vähemmän vaarallisia, mutta enemmän nolottavia ohjelmanumeroita. Kunhan idea ei ole vain typerät vaatteet eikä ikinä myydä mitään. Mikään ei ole sen nolompaa kenenkään kannalta.

• Mitä on toi lahnalla ruoskinta? Kalalla mätkitään menemään vai?

• relaxed_eyes kirjoitti:

Mitä on toi lahnalla ruoskinta? Kalalla mätkitään menemään vai?

Kaveri oli itse kova poika ehdottelemaan muiden polttareissa kaikkia enenmmän ja vähemmän kysenalaisia aktiviteettejä. Niinpä se ensin joutui painimaan ja sitten sitä ruoskittiin lahnalla. Muistan vieläkin sen karmean löyhkän.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Kaveri oli itse kova poika ehdottelemaan muiden polttareissa kaikkia enenmmän ja vähemmän kysenalaisia aktiviteettejä. Niinpä se ensin joutui painimaan ja sitten sitä ruoskittiin lahnalla. Muistan vieläkin sen karmean löyhkän.

no ei sitä sit viitti toteuttaa, ei tää oo sellanen tyyppi, mut se on vaan innokas kalamieskin, ni aattelin et jos se ois ollu jtn muuta.

• gek-ko
        Ratikkakuski kirjoitti:

lahnalla pieksentä :D kalajäynien aatelia on ehdottomasti se löyhkä, joka pilaantuneesta kalasta lähtee.

Silkka eläimellinen riehuminen ajaa kyllä asian (siis ne polttarit).

• jarona

eroon ennen avioliittoa. Olin yhden naisen polttareissa missä oli strippari mies ja mun mielestä se oli törkeetä. Toiset ihmiset haluaa oikeesti sitoutua ja olla onnellisia, miksi sinkut haluavat pilata toisten onnen? En itse halunnut miehelleni kertoa illasta vaikka en sankari ollutkaan...

• on???

Pelkästä katsomisesta?

Ihme logiikkaa. Olen nainen ja kyllä mä mielelläni haluaisin miesstripparin polttareihini, kyllähän se kuuluu asiaan.

• la.ra

haluaisin miesstripparin omiin polttareihini (jos siis sellaiset olisi tiedossa). Ihan siksi, että olis varmaan eka ja vika kerta elämässä.

Mua ei loukkaisi pätkän vertaa, jos poikaystäväni viettäisi polttareitaan strippibaarissa. Katsoa saa, muttei koskea... ainakaan liikaa. Ja mä tiedän, että se tykkäisi siitä, eikä se sitoutumista mitenkään muuttaisi.

• Polttareissa ei kuulu munkaan mielestä olla vastakkaista sukupuolta edustettuna, ei maksullista, eikä ilmaista.

• jarona
        relaxed_eyes kirjoitti:

Polttareissa ei kuulu munkaan mielestä olla vastakkaista sukupuolta edustettuna, ei maksullista, eikä ilmaista.

kamun polttareissa oli kyllä miehiä mutta ne oli homoja.

• jarona
        la.ra kirjoitti:

haluaisin miesstripparin omiin polttareihini (jos siis sellaiset olisi tiedossa). Ihan siksi, että olis varmaan eka ja vika kerta elämässä.

Mua ei loukkaisi pätkän vertaa, jos poikaystäväni viettäisi polttareitaan strippibaarissa. Katsoa saa, muttei koskea... ainakaan liikaa. Ja mä tiedän, että se tykkäisi siitä, eikä se sitoutumista mitenkään muuttaisi.

mut toi on asia missä pitää kunnioittaa parin toiveita. Jos pari ei halua tuollaista muiden pitäisi myös se hyväksyä.

• la.ra
        jarona kirjoitti:

mut toi on asia missä pitää kunnioittaa parin toiveita. Jos pari ei halua tuollaista muiden pitäisi myös se hyväksyä.

Tuosta asiasta olen tasan samaa mieltä! Ja tuollaiset asiat pitää ehdottomasti varmistaa pariskunnan molemmilta osapuolilta etukäteen.

• Sarvikuonokas

ja jokeen lillumaan..

sit myytte ohikulkeville kanamunia / mätiä tomaatteja ja teurastatte juhlakalun.. Samalla saatte kerättyä pääomaa jolla voitte esim. vaurioittaa tulevan aviomiehen maksaa lisää..

• ois...

ainakin Pelasta neito pulasta-suunnistus..

Laitatte sankarille ritarin kamppeet päälle, annatte kartan ja omat vaatteensa saa takaisin vasta kun on pelastanut neidon pulasta. Neito voi sitten olla vaikka kaupungin näkyvimmälle paikalle lipputankoon vedetty pumpattava barbara. Ritari tietysti ei tiedä, millainen neito häntä odottaa.

Tosin tämä edellyttää, että jostain löytyy se barbara.

• kiitos, loistava idea.

• kuhan ei

Pihiyttään anna mitään puhkinusautettua kappaletta.

• kuhan ei kirjoitti:

Pihiyttään anna mitään puhkinusautettua kappaletta.

mul on vaan pumpattavia lampaita, mut täytyy kysyy jätkiltä, et kuka viittis omaansa lainata.

• lisää..

Voisitte pitää oman Pelkokertoimen, paikan ja välineiden sallimissa rajoissa ja kerätä vaikka kastematoja syötäväksi :D Ei tietty ole reilua, jos pelkästään sulho joutuu osallistumaan, vaan kaikki mukaan!

• cookos

jkalu on ohjattu kattoa korjaamaan apen kanssa, kun porukat on tulleet esiin ja yllätys, viety ampumaan maalipyssyillä, jatkoista en tiedä..

Seikkailuyritykseen ja laitettu juoksemaan ilman housuja linjaa pitkin, kun toiset ampu maalipyssyillä. Samassa paikassa suuren pallon sisään ja laitettu pallo pyörimään rinnettä alas.

Jkalulla jalassa vain nahkahousut, joissa takapuoli paljaana ja tuluskukkaro (steringit) (homovaatteet), hirvee ruoska käteen ja keskelle kaupunkingin toria, jossa maksusta saa ruoskia jkalua. Että näin meillä täällä idässä...

• Jihuuu

Junttimaisinta ja typerintä on raahata sulho strippibaariin, puhumattakaan maksullisista naisista. No, toki mieltymyksensä jokaisella..

Ja niitä älykkäämpiä tapoja; ampumaradalla käynti, karting ajelu, kuulapyssyily, keilaaminen, savusaunailu.

• Omalla kohdalla juhlimiset on jääny vähän vähälle mut järkkäilemässä oon ollu paria juttua.

TOineen vähän hiljasempi tyyppi. Vietiin laskemaan kosket kumiveneellä polttari seurueen kanssa. Ja sit syömään kunnolla, saunaan ja baariin.

TOinen vähän nohevampi kaveri alotti päivän sillä että se noudettiin työpaikalta lantikalla ja lyötiin se rattiin ja pistettiin kaahaamaan offroadin ja trialin yhdistelmää. reitti tehtiin ajatuksella ja rakkaudella, jossa renkaita ja iskareita ei pahemmin säästelty, 3 litran v6 moottoriki voi käydä tehottomaks vaikka siinä on puhaltaja ja ruiskut... sekä käyttövoimana bensa.

Kohde suoritti varsin "arskamaisen" siirtymisen Seuraavalle tehtävä alueelle jossa se varustettiin splättikseen. Tyyliin sopivalla lookilla. Kaveri porukka selvitti sille "tehtävän" Eli ensimmäinen ryhmä toimi hyökkääjinä ja sit "yllätys ystävät" odotti piilossa ja käytiin varsin vauhdikkaat taistelut jotka päätty siihen että saunarakennus juomineen ja ruokineen vapautettiin ja siirryttiin rentoutumaan.

Siitä sit sen jälkeen puettiin pukuun ja vietiin yökerhoon "my name is bond... James bond" Muutama puoltuttu tyttö nakitettiin flirttailemaan meidän jammu pontille ja sit järkättiin vielä a luokan kyyti kotiovelle.

• Spektra

Mitään niin junttia kuin James Bond-polttarit :(

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Israel aloitti 3. maailmansodan

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.
      Maailman menoa
      462
      2848
    2. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      15
      2675
    3. Nainen, meidän talossa on säännöt

1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E
      Ikävä
      272
      1618
    4. Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?

En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.
      Ikävä
      84
      1204
    5. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      441
      1145
    6. Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?

Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel
      Tv-sarjat
      63
      1098
    7. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      156
      980
    8. Rakennetaanko yhdessä?

Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä
      Ikävä
      41
      938
    9. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      56
      909
    10. Mies haluaisin sinun kanssa

Rakkauslapsen. Hänestä tulisi tosi söpö ja fiksu.
      Ikävä
      79
      895
    Aihe