Kengän vaihtaminen luistimiin

Mitä nopeammin sitä nopeammin

Onko porukka vaihtanut kenkiä luistimiin? Itselläni on K2 Radical 100 luistimet ja ajattelin että pystyisiköhän noihin vaihtamaan matalamman kengän? Lähinnä siis sitä mietin että kuinka nuo kiskon kiinnitysreiät osuvat kohdalleen?

7

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kengät haluat?

Lähden juuri rullailee ja kengät lähti vaihtoon ja luistimet lensi jalkaan. Kun tulen lenkiltä (toivottavasti tulen), vaihdan päinvastoin luistimet kenkiin vai mitä tarkoitat?

Ajatellahan voi vaikka kuulentoa? Just ajatusleikit ovat kivoja. Sanoisin rentouttavaa. Kuinka siis kiskon kiinnitysreiät osuvat kohdalleen, vai mitä tarkoitit? Eikö ne jo ole kohdallaan vai mitä tarkoitit? Eikö se riipu osumatarkkudesta vai mitä tarkoitat?

Noin se viimeinenkin lenkki osui solkeen ja lenkille!

• kootwoo

K2 kisakenkä sopii kiskoon...

• reikäjako

Kiskojen kiinnitysreikien etäisyyksissä taitaa olla käytössä vain kaksi ns. standardimittaa: 165mm ja 195mm. Uskoisin että noissa 100mm:n pyörillä olevissa Radicaleissa reikäväli on tuo isompi eli 195mm. Luistelukengistä, matalista ja pirun matalista löytyy vastaavasti molemmilla reikävälin mitoilla.

Kisakengissä saattaa noita kiinnitysreikiä olla enemmänkin esim 3 kantapäässä ja 7 päkiän kohdalla. Eri kiinnitysreikiä kokeilemalla kiskon asennon saa ehkä "mieleisemmäksi" kuin vain kiskoa sivusuuntiin siirrettäessä.

Charm

• Asserdahl

Hyvin tiedät nämä asiat, vaikka kyselet kuitenkin. Muissa yhteyksissä on selvinnyt, että tiedät tarkkaankin nämä yksityiskohdat, vaikka kyselet. Kuin kaupan hyllyltä ta ohjekirjasta.

• Mitä nopeammin sitä nopeammin

Kiitos vastauksista. En tiennytkään että ne on ns "standarsoituja" nuo mitat. Ajattelin että jos vaihtaisin kengän hieman matalampaan ja saisin näin nilkan hieman liikkuvammaksi. :)

• Asserdahl
        Mitä nopeammin sitä nopeammin kirjoitti:

Kiitos vastauksista. En tiennytkään että ne on ns "standarsoituja" nuo mitat. Ajattelin että jos vaihtaisin kengän hieman matalampaan ja saisin näin nilkan hieman liikkuvammaksi. :)

Kiitos vaan kysymyksistäsi. Hyvä, että saat niin asiallisen täsmällistä ja nopeaa lukijapostia ongelmiin. Sinun ei varmaan tarvitse ollenkaan googlata, kun vastaukset tulevat aina kuin rautakaupan hyllyltä paluupostissa.

• Ari Hiltunen

...vaihtaa ja kyllä onnistuu. Olen myynyt useita kenkäpareja entisille Radicalin omistajille. Merkkejä löytyy vaikka mitä.

Ota yhteyttä
      Ari Hiltunen
      0400853223
      www.totalsport.fi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1400
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      946
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      943
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      876
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109