Kannattaisiko värjätä kulmat ja ripset, kun ne ovat aivan valkoisia. En yleensä käytä paljon meikkiä, mutta ripseni ja kulmani ovat olemattomat ilman mitään. Kauanko värjäys pysyy? Onko maailmassa ketään jolla on vaaleat ripset?! Tulen hulluksi!
vaaleat ripset ja kulmat
7
2040
Vastaukset
- nyt..
Minäkin näytän melkein albiinolta ilman meikkiä, enkä ole tullut hulluksi :)
Mutta esim. Anttilasta saa kestoväripakkauksia, jotka on tarkoitettu kulmille ja ripsille, jos haluat kestovärjätä. Käytän itse sellaista kuin Depend.
Toisaalta vaaleuskin on kaunista. - värjäsin :)
Minulla on ihan valkoiset ripset ja näkymättömät kulmat.
Juuri eilen värjäsin Refectocils VAALEAN ruskea kestovärillä ja siistit ja hyvät tuli. Ihanaa kun on heti aamulla ryhdikkäämmän oloinen naama, kun on kulmat ja ripset tummat. Laitoin sekä kulmiin, että ripsiin sitä vaaleaa ruskeaa. Ripsissä annoin olla 15 min, kulmissa 10. Kulmissa olisi ehkä muutama minuutti vähemmänkin riittänyt. Ennen kulmien värjäämistä olin siistinyt kulmat hyvissä ajoin.
Vaan kannattaa ehdottomasti hankkia se vaalean ruskea! Kaverillani on värjätty sillä tumman ruskealla ja minun mielestä ovat tosi tummat ne kulmat, hänelle sopivat tosin mutta minulla näyttäisivät ihan hassulta. Melkein mustat.
Värjää huolella. Minua auttoi värin levittämisessä ripsiin sellainen pieni muovinen ripsiharja. Varo, ettei väriä joudu iholle. - tai...
mene kosmetologille värjäyttämään ne. Voi olla helpompi ekakertalaisena!
- ...
Minä värjään kulmani ja ripseni kotona RefectoCilillä. Mielestäni se on helppoa ja ehdottomasti kokeilun arvoista!
- miss teen
Minulla on myös täysin värittömät kulmat sekä ripset.
Värjään itse kotona helppoa ja edullisempaa kun kosmetologilla.
Alaripsiä en värjää,luin erään kosmetologin vinkin jos on tummat silmienaluset älä meikkaa alaripsiä ettei aluset näytä vielä tummemmilta.
Laita kulmiin ensin vaselinia niin väri ei tartu ihoon.Antaahan se eloa silmiin. - jojoko
miss teen kirjoitti:
Minulla on myös täysin värittömät kulmat sekä ripset.
Värjään itse kotona helppoa ja edullisempaa kun kosmetologilla.
Alaripsiä en värjää,luin erään kosmetologin vinkin jos on tummat silmienaluset älä meikkaa alaripsiä ettei aluset näytä vielä tummemmilta.
Laita kulmiin ensin vaselinia niin väri ei tartu ihoon.Antaahan se eloa silmiin.Hei!
Älä tule hulluksi sinun pitää värjätä ripset ja kulmat. Itse olen koekenut molemmat kun värjäät ripset niin suosittelen menemään ammattilaisen hoitoon koska muuten tulee sotku.. niistä ripsistä ei tule sitten sellasiset ihanan pitkät mistä haaveilet.. kulmat voi itse värjätä kunhan ei tee liian tummaa ainetta kannattaa nyppiä kulmat ennekuin värjäät koska pelästyt ensin itseäsi ne haalistuvat viikossa sellaisiksi sopivaksi..
- värjäykseen...
Kun olet levittänyt värin kulmiin, muotoile ne vanupuikolla siistiksi, siis ylimääräiset pois! Ei tarvitse välttämättä nyppiä ensiksi. Mielestäni värjäyksen jälkeen on helpompi nyppiä vaaleat karvatkin pois kun kulmat on jo muotoiltu värjäyksessä! Vanupuikkoja toki kuluu tässä, mut ne nyt ei maksa juuri mitään...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903181- 313126
- 592864
- 572720
- 532370
- 381824