Erosimme alkuvuodesta. Olimme intohimoinen pari, meillä tapeltiin, sovittiin. Sitten mies muuttui kummaksi ensimmäisen kerran melkein 10-vuotta kestäneen liiton aika. Siis ei halunut minua, ei keskustellut, ei viihtynyt kanssani. Pidin itsestään selvänä että hänellä oli toinen nainen. Mutta kun toinen ei puhunut, päätin että autan häntä päätöksessä ja heitin hänet ulos. Näinä kuukausina olen ikävöinyt, itkenyt silmät päästäni, vihanut.
Nyt näimme asioiden hoidon yhteydessä pitkästä aikaa. Mies katsoi minua niin kuin seurustelun alkuaikoina. Pussailimme ja minä ehdotin seksisuhdetta. Suunnittelimme millainen se olisi. Uskallanko?
Voi miten minua imarteli hänen kiinnostuksensa. Sitten mietin onko mulla kuitenkin taka-ajatuksena saada mies uudelleen. En kyllä pitäisi ikinä hänen kanssaan yhteistä taloutta. Nyt osaisin korjata paljon asioita, joita tein väärin.
Kertokaa mulle onko suhteiden lämmitys tuottanut tulosta. Voidaanko löytää toisemme? En ole mikään nössö, eikä ent. avomieskään (miksiköhän tämäkin lause piti kirjoittaa)
Avoeron jälkeen kohtaaminen.....
3
975
Vastaukset
- ajatuksia mietin minäkin...
mä olen eronnut viime kesänä ja pariin kertaan nähnyt exäni sen jälkeen. tunteita on, edelleen, vaikka minä seurustelen jo toisen kanssa. en tiedä mitä tekisin.. lähteäkkö vai jäädä.. omat ongelmansa molemmissa... (exällä viina, tällä uudella puhumattomuus).. mutta kai kaikki ajan kanssa selviää. liialla ajattelemisella menee vaan sekasemmaks..
- valitettavasti kokemusta on
Seksisuhde ei ainakaan kannata! Siinä sattuu kokoajan, kun tietää, että ei voi toista saada kuitenkaan kokonaan. Niissä s-hommissa on niin kovasti kiinni, että se repii erityisesti sitä, jolla aidot tunteet toista kohtaan ovat suuremmat. Ihastuksen/rakkauden tunteet kuitenkin jossain välissä palaavat!!
..."yhteen sidottuja sieluja toisistaan kun irti revitään..." -Robinson Crew (ei suojaa K) - rehellisesti
tunteistasi. Et kai voi hävitä yhtään sen enempää? Voittaa voit paljonkin! Kysy hänen tunteitaan. Kirjoituksesi perusteella tulee sellainen kuva että mielellään hänet ottaisit takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964784Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1133922Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2083814Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1122229Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801346- 1321268
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1641260En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5211110- 531105