IskelmäKaraoken semifinaali Nokialla Iisopissa

En päässyt paikalle

Oliko joku Nokialla katsomassa viime lauantaina Tapsan tahtien iskelmäkaraoke-semifinaalia? Jäikö mieleen suosikkeja?

En itse päässyt paikalle ja harmittaa...

9

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippistä

      Kyllä täytyy sanoa, että miehissä varsinkin on tänä vuonna hyviä ehdokkaita tonnin pokkaajaksi!! Jouni Laasonen, Tommi Ääri ja Jani Kujala olivat finaalipaikkansa ansainneet. Katsotaan sitten, miten poikien finaalissa käy..Tytöissä taso oli mielestäni tavanomaisen tasainen. Ei ketään suosikkia jäänyt mieleen.

      • karaokeisti

        Hyviä laulajia juu ovat! Eikös muutama kisaaja ainakin ole aikaisemminkin ollut finaalissa? Muistaisin ainakin Tommi Äärin, Sari Rissasen ja Minna Virkin nimeltä.
        Onko ketään menossa finaalia kuuntelemaan?


      • tilletalle
        karaokeisti kirjoitti:

        Hyviä laulajia juu ovat! Eikös muutama kisaaja ainakin ole aikaisemminkin ollut finaalissa? Muistaisin ainakin Tommi Äärin, Sari Rissasen ja Minna Virkin nimeltä.
        Onko ketään menossa finaalia kuuntelemaan?

        Mitä järkeä? Kisailkoon keskenänsä.


      • huulipyöreänä mulla
        tilletalle kirjoitti:

        Mitä järkeä? Kisailkoon keskenänsä.

        Oletko tosiaan tuota mieltä? Että ensin joku laulaa ja harjoittelee hiki hatussa vuosi kausia hiljalleen kehittyen ja parantaen laulutaitoaan ja esiintymistään ja siten ei saisi osallistua kisoihin kuin kerran??? Kisoihin osallistuminen sitä paitsi tuo varmuutta ja rohkeutta esintymiseen. Mitä useammat kisat takana sitä parempi. Mutta sinä et soisi uurastajille enää mahdollisuutta osallistua kisoihin. En kyllä voi olla samaa mieltä. Siitä kyllä olen, että olisi hyvä pitää välillä taukoa, ettei aina ole samassa kisassa joka ainut vuosi. Kun pitää taukoa, silloin kehityksenkin näkee paremmin.


      • tilletalle
        huulipyöreänä mulla kirjoitti:

        Oletko tosiaan tuota mieltä? Että ensin joku laulaa ja harjoittelee hiki hatussa vuosi kausia hiljalleen kehittyen ja parantaen laulutaitoaan ja esiintymistään ja siten ei saisi osallistua kisoihin kuin kerran??? Kisoihin osallistuminen sitä paitsi tuo varmuutta ja rohkeutta esintymiseen. Mitä useammat kisat takana sitä parempi. Mutta sinä et soisi uurastajille enää mahdollisuutta osallistua kisoihin. En kyllä voi olla samaa mieltä. Siitä kyllä olen, että olisi hyvä pitää välillä taukoa, ettei aina ole samassa kisassa joka ainut vuosi. Kun pitää taukoa, silloin kehityksenkin näkee paremmin.

        Hyvin kaupallinen juttu. Miten osasit vääntää? Useampia kertoja harjoitelleena saa joskus palkinnon, niinkö, aletaanko jaarittaa?

        Ensinnäkin siitähän ei tipu kun hynää vetäjille ja voittakaarti aina muuttumaton. Muut saavat "opetella" ihan rauhassa ja olla maksumiehinä. Tapsantahtien kisa-arvo on silmissäni huomattavasti huonompi kuin, itse saamani 5 pistettä. Kuset housussa laulaen olen saanut eppuluokalla 6 ja ikää on nyt liki kymmenenkertaa enemmän ja sain rivien välistä perusteluineen kuulla että laulapa puhelinpiuhoille... (Vertaus)

        Sitten täällä molistaan ja vaaditaan selityksiä. Jos mieheni kuuluu sarjaan periksiantamaton, minä olen sitä supersarjassa, joten tee vain duuniasi ja mainosta heikoin tuloksin ketä mainostatkin.
        Vaadi keneltä vaadit ja tiedä mitä vaadit, ole omien vaatimustesi ja periaatteidesi takana.

        Haistattelen? Ohoh, taitaa olla siellä päin hermo tiukalla! Tee rikosilmoitus haistattelusta yleisillä sivustoilla kuningatar!

        Saat sinäkin todistaa jotakin.

        Minä en mielestäsi suo uurastajille mitään, no en jos eivät opi eivät opi! Tiedänhän sen nyt itsestänikin! Mä en tunne sellaista sääliarvostelua. Sen vastakohta on pärstäkerroinarvostelu.
        Edelleen kaikki Magnumin levyt on mulla, ja tulen aina ostamaan niitä -- kisoista en piittaa pätkääkään, enkä minulta vastauksia vaativilta, jotka itse sekottelee asioita. Ilmoita seriffille, sullahan on valtaa. Tai ihmettele edelleen huuli pyöreänä. Mä oon niin täynnä tätä jonninjoutavaa jorinaa.

        Täällä ei kirjoittele kohta kukaan muu kuin minä ja jokunen korttirouva tai -sotilas. Käyttäen minun kirjoituksiaan vain astinlautanaan...

        Taidan tehdä hattutempun. Katoan sinne mistä pupujussit tulee ja rupean taikuriksi. Hihastavetäjää ei vissiin vedetä itseään nenästä, pupujussiparoille niin tehdään. Aika perillä asioista...!

        Olen kyllä sitä mieltä, että vuosia hikihatussa harjottelijan on parempi pysyä kotioloissaan laulamassa, kunnes laulaa ilman hikihattua... Joo ei meinanu ensiksi sytyttää kun oli kyse iskelmäkaraoken kisoista Nokialla... Sitten nappas! että pulputus tulikin Tapsan Tahdin kisoista. Et mukana??? En minäkään.


      • tilletalle
        huulipyöreänä mulla kirjoitti:

        Oletko tosiaan tuota mieltä? Että ensin joku laulaa ja harjoittelee hiki hatussa vuosi kausia hiljalleen kehittyen ja parantaen laulutaitoaan ja esiintymistään ja siten ei saisi osallistua kisoihin kuin kerran??? Kisoihin osallistuminen sitä paitsi tuo varmuutta ja rohkeutta esintymiseen. Mitä useammat kisat takana sitä parempi. Mutta sinä et soisi uurastajille enää mahdollisuutta osallistua kisoihin. En kyllä voi olla samaa mieltä. Siitä kyllä olen, että olisi hyvä pitää välillä taukoa, ettei aina ole samassa kisassa joka ainut vuosi. Kun pitää taukoa, silloin kehityksenkin näkee paremmin.

        Kun otit puheeksi tuon kertakäyttökamaako, olin hyvin yllättynyt Tapsan Tahtien säännöistä.

        Edellisten vuosien, vai edellisen vuoden(riittää tähän pointtiin, minkä kerron jälkimmäinenkin sääntö) EI saa osallistua enää ko. kisoihin. Kuka tekee kenestäkin kertakäyttökamaa?

        "potti", kultainen kädenpuristus ja potkut. Saattaa vaikuttaa tosissaan huipulle pyrkivän tulevaisuuden unelmiin, toiveisiin ja mahdollisuuksiin.

        Täytyy muistaa, olemme kaikki ääntämme avaavat samassa verkossa, jossa kaikki värinä tuntuu hämähäkin kehossa -- ahmimista varten!

        Anteeksi taas mielikuvani, en voi niille mitään, olen syntynyt sadussa ja kasvanut saduissa...

        Laura Hihnalalle terveisiä ihailijana, olet sympaattisen oloinen, syvällinen tulkitsija ---

        Kenetkö hämähäkki syö alkupaloikseen, kaikkein herkullisimman ja herkimmän "saaliinsa". Tai kenet härmä peittää alleen, sen aidon...!

        No ehkä tässä on tapahtunut opetuksellinen tapahtuma. Mikään ei ole pysyvää, ei edes harhan loimet. Yökirjoittajat, olkaa hyvä, estraadi on teidän... Vaihdan kylkeäni vain joka kerta kun nikkiäni loataan. Olen oppinut tavattomaksi, Jehaa!


      • ammattilainen
        tilletalle kirjoitti:

        Mitä järkeä? Kisailkoon keskenänsä.

        Jos on noin vaikeaa ja ahdistavaa hakeudu hoitoon tai hyppää järveen.


    • Kaaraoookeee

      Tässä olisi YX juttu taas ja jälleen Hakille eli LEXALLE, mahtaako nyt vetää Tapsan Tahdit KÄRÄJILLE? Kun he ovat menneet leikkimään Lexan hiekkalaatikolle

      • Tokkopa

        Eihän tämä tapsan tahdit ole SM-KILPAILU ja siitähän nimen käytöstä on ollut kiista Lexan ja Puontin välillä.Että näin niin kuin selvennykseksi sinulle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe