kemin LIDL

moitteita!!

Lidlissä työskentelee eräs venäläissyntyinen parikyumppinen tyttönen joka on todella huonokäytöksinen ja ilkeä asiakkaille.
muu henkilökunta on fiksua ja aina hyväntuulisia,mutta tämä yksi naisenalku on pahoittanut niin monen asiakkaan mielen töykeällä ja ylimielisellä käytöksellään.
minä itse olen vähentänyt kaupassa asiointia ja silti joka hiton kerta kun siellä käyn se töksäyttää jollekin asiakkaalle jotain todella täykeä.

miksi tuollaiset saavat olla asiakaspalvelijoina,kun kerta asiakkaiden palvelu ei kiinnosta!?!?

43

11427

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vain kaupan

johtoportaan suuntaan.

• eräs asiakas

Vaadit heti liikeen vastaavan paikalle ja samalla ilmoitat laitavasi kirjallisen valituksen tai soitat hetimiten suoraan pääpaikalle.

• kokmuksia..

olen huomannut samaa,mutta antaa olla..kyllä se ehkä häntäkin joskus elämä opettaa miten käyttäytyä julkisilla paikoilla ja varsinkin asiakaspalelutyössä..pikkutyttönen vielä joten ei ole elmänkokemusta.

• ei...

Halvalla ei saa aina hyvää, nälkäpalkalla ei edes kunnon henkilökuntaa..

• halvalla ei työskentele ku euron, prisman ja k-kaupan työntekijät. Toiset tienaa lidlissä, revi siitä ja katso verotiedot. allekirjoittanut ainakin tienaa...

• fskdhrfkofj

herranjumala.teitäsitte ite mitä on istua kaupan kassalla!!! 24/7 asiakkaita , mille koskaan ei ole hyvin....aina löytyy jotakin valittamista. teit niin tai näin, se on aina väärin! tässäkin on kyse yhden ihmisen mielipiteestä, joka pitää jättää omaan arvoonsa!!!!!

• välttämättä

yhden ihmisen mielipide.

• jos näin...

Tiedän kyseisen ihmisen ja taustoista, että on impulsiivinen ihminen. Taitaa olla kova paikka hänelle, mutta antakaa hänen nyt tehdä työnsä rauhassa.

Olkaa ensin kohteliaita, mutta jos sama meno jatkuu; valittakaa sitten.

• ...

"Tietäisitte mitä on olla..." Samaahan voisi sanoa vaikka jokaisesta asiakaspalveluammatista. Aina löytyy niitä epämiellyttäviä asiakkaita. On myös asiakaspalvelualalle sopimattomia henkilöitä. Ammatinvalintakysymys.

• jee
        ... kirjoitti:

"Tietäisitte mitä on olla..." Samaahan voisi sanoa vaikka jokaisesta asiakaspalveluammatista. Aina löytyy niitä epämiellyttäviä asiakkaita. On myös asiakaspalvelualalle sopimattomia henkilöitä. Ammatinvalintakysymys.

olipa omaperäistä,kaikki asiathan on ammatinvalinta-kysymyksiä.sinä työskentelet?

• kuulin huhuja

Ongelma siis poistuu

• vali vali vali vali

olen myös kuullut että lidlisä maksetaan huonoa palkkaa.. (joka on oikeasti parempi entä muissa kaupoissa.työntekijöille maksetaan lidl lisää)
        olen myös kuullut että palkkoja ei makseta oikein.(joka ei todellakaan pidä paikkansa) olen myös kuullut että naisten pitää piettää pantoja kuukautisten aikana. ( ite en piettäny kertaakaan, ei tarvinu jouluna piettää tonttulakkiakaan) olen myös kuullut että lidlin asiakkaat ovat ottaneet elämän tehtäväkseen valittaa joka asiasta. millon pullokone millon kassat milloon sää ja seki on meidän myyjien vika! koittakaa hyvät ihmiset edes yhden kerran mennä lidliin valittamasta joka asiasta. asenne voi olla teistä kiinni!
        Ja kyseistä ihmistä jota mollaatte taitaa vaan johtua siitä kun hän on venäläissyntyinen. hävetkää rasistit! ei hänessä mitään vikaa ole. katsokaa peiliin välillä!

• vali vali vali vali
        vali vali vali vali kirjoitti:

olen myös kuullut että lidlisä maksetaan huonoa palkkaa.. (joka on oikeasti parempi entä muissa kaupoissa.työntekijöille maksetaan lidl lisää)
        olen myös kuullut että palkkoja ei makseta oikein.(joka ei todellakaan pidä paikkansa) olen myös kuullut että naisten pitää piettää pantoja kuukautisten aikana. ( ite en piettäny kertaakaan, ei tarvinu jouluna piettää tonttulakkiakaan) olen myös kuullut että lidlin asiakkaat ovat ottaneet elämän tehtäväkseen valittaa joka asiasta. millon pullokone millon kassat milloon sää ja seki on meidän myyjien vika! koittakaa hyvät ihmiset edes yhden kerran mennä lidliin valittamasta joka asiasta. asenne voi olla teistä kiinni!
        Ja kyseistä ihmistä jota mollaatte taitaa vaan johtua siitä kun hän on venäläissyntyinen. hävetkää rasistit! ei hänessä mitään vikaa ole. katsokaa peiliin välillä!

Miksi käytte juuri lidlissä. eikö rahat riitä muihin kauppoihin? lidli ei kuitenkaan ole kemin ainoa kauppa!

• tullut käytyä

Miksi käytte juuri lidlissä. eikö rahat riitä muihin kauppoihin? lidli ei kuitenkaan ole kemin ainoa kauppa!

tässä ko. kaupassa kuin olisko nelisen kertaa ja silloinkin ostin vaan jotain pientä, ruokaa ei tulis mieleenkään ostaa? myydäänkö siellä edes kotimaisia tuotteita? kun makuunin löysin haen sieltä nykyisin karkitkin :) aivan turha kauppa minulle joutaa pois!

• hyvää päivää
        tullut käytyä kirjoitti:

tässä ko. kaupassa kuin olisko nelisen kertaa ja silloinkin ostin vaan jotain pientä, ruokaa ei tulis mieleenkään ostaa? myydäänkö siellä edes kotimaisia tuotteita? kun makuunin löysin haen sieltä nykyisin karkitkin :) aivan turha kauppa minulle joutaa pois!

kotimaistahan siel o...

• vali vali vali
        tullut käytyä kirjoitti:

ihan kotimaista lihaa on. jugurtitkin tulee valiolta tai ingmanilta, maito on valion samoin viilit.liha on kotimaista mitä nyt joskus tulee erä tuotteena ulkomaalaisia lihoja ja sen huomaa heti hinnastakin mikä on ulkomaalaista. taitaa olla ennakkoluuloja mitä sinulla on. hyvä kauppa ja hyviä raaka aineita paljon.

• syntyperästä!!!

oletpa tyhmä,ei tässä ole kyse syntyperästä,ei todellakaan.ainoastaan kyse on siitä että tämä myyjä käyttäytyy asiakkaita kohden joskus todellä törkeästi.hän puhuujoillekin asiakkaille hyvin alentavasti ja kuin itse olisi täydellisyys.esim alkoholisoituneita tms ihmisä hän panee aivan altalipan ja ei palvele heitä yhtä asiallisesti kuin muita..onko oikein?EI!!

Suosittelisin tämän naisen katsovan peiliin ja opettelevan käyttäytymään.viimeksi nyt vkl oli neiti taas vauhdissa..=(

Ja tällä ei siis todellakaan ole mitään tekemistä sen kanssa onko venäläinen tai mikä ihme onkaan,en edes tunne koko tyyppiäm,sen verran mitä olen siellä nähnyt ja nimen rinnasta lukenut.todella ärsyttävää ja alentavaa käyttäytymistä..

• mikä ongelma lidl on. ei enään kesko ja s-kauppa pääse sopimaan hintoja keskenään. ongelma on sulla asenteessa tai korvien välissä...

• ole kyse
        syntyperästä!!! kirjoitti:

oletpa tyhmä,ei tässä ole kyse syntyperästä,ei todellakaan.ainoastaan kyse on siitä että tämä myyjä käyttäytyy asiakkaita kohden joskus todellä törkeästi.hän puhuujoillekin asiakkaille hyvin alentavasti ja kuin itse olisi täydellisyys.esim alkoholisoituneita tms ihmisä hän panee aivan altalipan ja ei palvele heitä yhtä asiallisesti kuin muita..onko oikein?EI!!

Suosittelisin tämän naisen katsovan peiliin ja opettelevan käyttäytymään.viimeksi nyt vkl oli neiti taas vauhdissa..=(

Ja tällä ei siis todellakaan ole mitään tekemistä sen kanssa onko venäläinen tai mikä ihme onkaan,en edes tunne koko tyyppiäm,sen verran mitä olen siellä nähnyt ja nimen rinnasta lukenut.todella ärsyttävää ja alentavaa käyttäytymistä..

Jos kerran ei ole kyse syntyperästä, niin miksi sitä sitten pitää korostaa? Vaikket kerran edes tunne tyyppiä, niin hyvinpä sitten tiedät syntyperät sun muut. Yleensä korrektit ihmiset mainitsevat vain sukupuolen, niin lehtijutuissakin.

• eeen

Että muutkin liikkeet suljetaan pikkuhiljaa.
        Vuodeosasto siirretään Tornioon, lisää kiinteistöjä pistetään kylmiks.
        Kumpikin iso tehdas lopettaa toiminnan ennen vuotta 2012.
        Kaivoksella sattuu vakava räjähdys ja Outokummun tuotanto kärsii tappioita.
        Lentoliikenne lopetetaan kokonaan.
        Venäläiset ostaa uranikaivoksen Kemin läheltä.
        Sattuu iso junaonnetomuus kun uraania kuljettanu malmivaunut suistuu raiteilta.
        Kemi autioituu.

Laivaliikenne loppuu.

Se siittä Kemistä sitten.

Tyytyväiset ikäihmiset lusikoi velliä pitkin naamaa ja valittaa hoitajille palvelun laadusta, -Virolainen hoitaja hymyilee ymärtämättä vanhuksen kitinöitä, -Torniossa.

Jossain muualla joku muu ostaa Lidlistä tuoreita tuoksuvia tomaatteja.

Ja hymyilee .... :)

• Snowmanni
        eeen kirjoitti:

Että muutkin liikkeet suljetaan pikkuhiljaa.
        Vuodeosasto siirretään Tornioon, lisää kiinteistöjä pistetään kylmiks.
        Kumpikin iso tehdas lopettaa toiminnan ennen vuotta 2012.
        Kaivoksella sattuu vakava räjähdys ja Outokummun tuotanto kärsii tappioita.
        Lentoliikenne lopetetaan kokonaan.
        Venäläiset ostaa uranikaivoksen Kemin läheltä.
        Sattuu iso junaonnetomuus kun uraania kuljettanu malmivaunut suistuu raiteilta.
        Kemi autioituu.

Laivaliikenne loppuu.

Se siittä Kemistä sitten.

Tyytyväiset ikäihmiset lusikoi velliä pitkin naamaa ja valittaa hoitajille palvelun laadusta, -Virolainen hoitaja hymyilee ymärtämättä vanhuksen kitinöitä, -Torniossa.

Jossain muualla joku muu ostaa Lidlistä tuoreita tuoksuvia tomaatteja.

Ja hymyilee .... :)

LUMILINNA TEHDÄÄN VAIKKA KAAAAIKKI MUU KEMISSÖ LOPPUIS!! :-D

• Voitte antaa palautetta suoraan kyseiseen myymälään. turhaan laitatte asiakaspalveluun tai posarin txt-palstalle. niin tai lonariin.

• NEPPI72

MINULLE SAMAINEN MYYJÄ ON KYLLÄ AINA OLLUT TOSI MUKAVA!!!ENKÄ OLE AIKAISEMMIN HÄNTÄ TAVANNUT KUN VASTA LIDLISSÄ!TSEMPPI MYYJÄLLE JOS LUET TÄMÄN!!ÄLÄ VÄLITÄ NUISTA VALITTAJISTA!!!=)=)=)

• neppi72

ota se saakelin kapslokki pois päältä, kun niitä viestejäs tänne kirjoittelet, olis jotain järkeä edes...

• Allu

Mihin sinä tarvitset asiakaspalvelua Lidlissä? Sehän on itsepalvelumyymälä sanan varsinaisessa merkityksessä. Kassat vain lukevat vauhdilla tuotteiden viivakoodit ja sirukortilla maksaessa asiakas hoitaa homman.

• Meilä vjenäjällä

hjyvä kassaneiti koulutus, Tjatjana käyny kolhoosikaupan kauppalinja

Älä sinä hoolestu, sinä saada tavara eikö saada? meilä Vjenäjällä Tjatjana paljon ilkeempi, vittuilee eikä saada tavara!

Paljon parempi että saada tavara vaikka Tjatjana ilkeä, eikö!

• ewa

Hehee!

• ex-myyjä

me asiakkaat osataan todellakin käyttäytyä hyvin??? tämä tyttö on parhaimpia myyjiä mitä tiedän, aina on tavarat löytyny mitä olen pyytänyt ja hän jopa juoksee itse hakemaan jos jotain olen unohtanut. hän ottaa asioista heti selvää, jos itse ei jotain tiedä. hyvä se on juopuneita kohtaan olla kova, ja pitääkin olla! ja kuinka paljon hän joutuu itse kuuntelemaan kärttysiä asiakkaita ja nielemään sanansa? kukaan ei varmaan edes tiedä kuinka paha mieli voi itse myyjälle tulla!eikös se niin mene että niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan? voimia tytölle!

• voimia...?!?

siis yleensä toivotetaan voimia esim surussa olevalle ihmiselle,miksi ihmeessä toivottelet voimia tälle kassamyyujälle...?haloota vaan!

on takuulla kassalla aika rankkaa,mutta voin sanoa että sairaalan päivystyksessä työskentelevät saavat takuulla enemmän paskaa niiskaansa kärttyisiltä sairailta ihmisiltä joille ei mikään kelpaa ja miten vain tekis niin aina on huonosti!

ja kassalla pääsee kuitenkin suht helpolla,ei tartte ees osata laskea laskuja,että on niitä rankempiakin työpaikkoja,joissa "voimia" oikeasti tartetaan.

mulle on ihan sama koko tyypille,en tunne eikä välitäkääntuntea..
        meitä on moneksi,mutta joka tapauksessa jos saan vielä yhtään kertaa kuulla jotain töykeää hänen suustaan niin sanon takuulla samalla mitalla takaisin ja vien asian eteenpäin.
        ja hän ei ole tökerö pelkästään juoppoja yms vähäosaisia kohtaan,aivan tavalliset asiakkaatkin on saaneet kärsiä kun hänellä on ollut vähän paha päivä.

• Päivää.
      On ikävää, etten ole pystyny tarjoamaan sellaista palvelua mitä te olisitte toivonut. Minulla on oma huumorini ja tiedän suorasanaisuuteni ja niin myös moni asiakaskin on tämän sisäistänyt. En tiedä mistä tapauksista on kyse, mutta olen syvästi pahoillani kerta asia on näin suuresti koskettanut.
      Tulevaisuutta ajatellen otan mielelläni palautteen ja kritiikin vastaan myös henkilökohtaisesti, kestän suorasanaisuutta yhtä hyvin kuin sitä tuotan.

Kummallisinta tässä on kuinka tuntematon ihminen tietää iän ja syntyperän, kun se ei etunimessäkään varmasti ilmene. Kannattaa ottaa huomioon,että myös venäläissyntyset voivat olla suomalaisen yhteiskunnan kasvatteja kuten minäkin. Mentaliteetti voi olla eri, mutta saman auringon alla me kaikki paitattelemme.

Valehtelematta pidän suurimmastaosasta asiakaskuntaa, mutta kaikista ei vain voi pitää varsinkin ku eräiden kanssa on ollu erimielisyyttä kaupan kulusta ja siitä että jokainen tuote pitää maksaa. Tämä saattaa vähän vaikuttaa jokaisen kassan työskentelyyn. Joskus kannattaa ajatella asioita vähän laajemmin, kun kaikki ei ole aina niin yksiselitteistä. Minun pääperiaate on, että jokainen asiakas jää ostoksistaan tytyväiseksi. En pysty vaikuttamaan kemioiden yhteensopivuuteen.

Ja 100,10 takaisin, ilman pyöristystä.
      Kiitti hei.

• Ei haittaa...

vaikka oletkin minulle ilkeä kassajonossa.

Olet ihku ja hot. :-)

Salainen ihailijasi.

• ei kiinnosta...

jauhat p....aa,anna olla..
        tiiät itekki että oot mokannu,turha pyyellä anteeks,ehkä käytöksen parantaminen vois auttaa vhän,älä koskaan enää kiroile asiakkaille ja tulkuta vastaan!!hävettävää käytöstä..

• Neuvo

Asiakkaita ei voi valita, vaan asiakkaat voivat valita. Kannattaa miettiä?

• dvrq<z<z<z<zå

astomi,pesetkö koskaan hampaita?

• asioida

Saa rauhassa katella eikä ole mitään musiikin pauhantaa taustalla että korvissa soi!No pullopalautushan tahtoo olla joskus tukossa, mutta johtunee varmaan siitä että se ottaa vastaan kaikki pullot.Kassat tosi reippaita ja ystävällisiä,meitä asiakkaita vain on niin monenlaisia!

• halvathinnat jne..

on kauppana hyvä ja siellä tykkään käydä,mutta olen niin monet kerrat nähnyt tämän myyjän nakkelevan "vittumaisesti" jollekkin asiakkaalle että eipä hyvää kuvaa itsestään anna.
        vaikka olisikin luonteeltaan sellainen,niin asiakaspalvelutyössä vaan on osattava käyttäytyä!!Haloo!!
        Eikö asiaa voi sanoa nätisti ja asiakasta kunnioittaen,miksi pitää nakella tökerösti että asiakas jää miettimään että "mitä minä nyt tein väärin"..

Toivottavasti Aston otat nyt opiksi ja parannat vähän tuota puhetyyliäsi ja asiakaspalvelutaitojasi

• lahtari
        halvathinnat jne.. kirjoitti:

on kauppana hyvä ja siellä tykkään käydä,mutta olen niin monet kerrat nähnyt tämän myyjän nakkelevan "vittumaisesti" jollekkin asiakkaalle että eipä hyvää kuvaa itsestään anna.
        vaikka olisikin luonteeltaan sellainen,niin asiakaspalvelutyössä vaan on osattava käyttäytyä!!Haloo!!
        Eikö asiaa voi sanoa nätisti ja asiakasta kunnioittaen,miksi pitää nakella tökerösti että asiakas jää miettimään että "mitä minä nyt tein väärin"..

Toivottavasti Aston otat nyt opiksi ja parannat vähän tuota puhetyyliäsi ja asiakaspalvelutaitojasi

kyllä näää venäläiset huorat vois palauttaa takas rajan taa,ei tarvita täällä,,,,,

• Arska Kemistä
        lahtari kirjoitti:

kyllä näää venäläiset huorat vois palauttaa takas rajan taa,ei tarvita täällä,,,,,

olet ihana

• 69 eyes
        lahtari kirjoitti:

Jep, tuo omas tilalle - käy jos ei oo lihava.

• Tyytyväinen Asiakas

En tiedä tuosta, mutta siellä on eräs fiksu mieshenkilö myyjänä joka on hybridi. Sen kuulin tämän äänestä joka kuullostaa hieman "konemaiselta", hybridit ovathan he yleensä ihmistä kehittyneempiä varsinki henkisiltä kyvyiltään, niin, että terveisiä hänelle :)

Lidl on edullisempi kuin muut suom. kaupat, lisää ulkolaista kilpailua vaan suomeen niin tämä suomalaisen kauppamaailman loputon ahneus ja ylihinnoittelu hieman hellittäisi.

• Anonyymi

voithan sinä hakea sinne kun oot noin asiantunteva.

• Anonyymi

Kun asiakas tulee kassalle ei sanota terve.

• Anonyymi

Sama ajatus.suomessa ei sanota asiakkaalle terve. Onko se privet vai mikä. Sama joissain muissakin kaupoissa.kalahtaa kyllä korvaan. Ei väliä minkämaalainen on sanoja,mutta me emme sano ,terve oudolle asiakkaalle. Sano mielummin hei.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      178
      4698
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      38
      2522
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2192
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1719
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1338
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1271
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1183
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      145
      1170
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      945
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      117
      877
    Aihe