Kuika pitää naisen mielenkiinto yllä

FirstStrike

Tapasin viikonloppuna baarissa mukavan naisen, joka oli tyttöporukassa viettämässä iltaa. Päädyin sitten illaksi kyseiseen porukkaan ja hiljalleen tyttö teki aloitteen pitämällä kädestä kiinni ja hieman leikkisästi "kopeloiden". Ilta menikin mukavasti kyseisen porukan seurassa, ja ilta päättyi pitkään suudelmaan tytön aloitteesta ja numeroiden vaihtoon,sain myös kutsun seuraavaksi illaksi samaan tyttöporukkaan.

Seuraavana iltana olimme taas samassa porukassa ja tyttö oli minussa kiinni alkuhetkistä lähtien. Kuljimme kädet toistemme lantioilla yms. Sain illan aikana tytön kaverilta vaivihkaa kuulla, että he eivät olleet uskoneet minun ilmestyvän toistamiseen heidän seuraansa. Ilta meni samoilla linjoilla kuin edellinenkin, sillä erolla että itse otin "ohjat" käsiini, hellästi tytön hartioita hiroen ja niskaa suudellen yms.

Myöhemmin illalla sain tytön toiselta kaverilta kuulla, että he eivät olleen nähneet ks. tyttöä niin onnellisena pitkään aikaan, kuin nyt seurassani. Illan myötä kuhertelimmekin jo avoimesti ja olimme kiinni toisissamme. Ilta päättyi jälleen suudelmiin ja tiemme erkanivat tytön seuraavan päivän kiireiden vuoksi. Sovimme kuitenkin pitävämme yhteyttä...

Kaipaisinkin vinkkejä naisilta, miten pitää tytön kiinnostus yllä hyvän pohjustuksen jälkeen ? Yllätyksellisyys kun on se ratkaisevin juttu.

17

5364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tytsylleee

      Mene tapaamaan häntä ja pyydä ulos syömään, kaffille tai leffaan.. tms.

    • ......

      no jos haluat pitää tytön mielenkiintoa yllä, ei kannata jok'ikinen ilta tavata. on hyvä, että tyttö ikävöi sua pikkaisen. ja en todellakaan tarkoita, että alkaisit välttelemään häntä tai olisit vastaamatta hänen puheluihinsa. sinun täytyy pitää kiinni omasta elämästäsi ja ystävistäsi samalla ettet vaikuta tylsältä.
      kivat treffit olis esim minigolf radalla? siinä riittää puuhaa ja jännitystä ja hupia ja saatte liikuntaa ja tyttö varmaan arvostaa, että olet keksinyt jotain tollaista hauskaa treffiohjelmaa.

      • FirstStrike

        Tuo minigolf idea kuullostaa hyvälle, mutta täällä suunnilla missä asustellaan, ei liiemmälti löydy ks. paikkaa missä pelailla. Täällä on lähinnä mahdollisuus mennä satamaan kahville ravintolalaivaan tai sitten 2 h saaristo risteilylle, joka kävi mulla mielessä sään sallimissa puitteissa...se olis ainakin hyvin poikkeavaa treffailua :)


      • vänkyrä-nainen
        FirstStrike kirjoitti:

        Tuo minigolf idea kuullostaa hyvälle, mutta täällä suunnilla missä asustellaan, ei liiemmälti löydy ks. paikkaa missä pelailla. Täällä on lähinnä mahdollisuus mennä satamaan kahville ravintolalaivaan tai sitten 2 h saaristo risteilylle, joka kävi mulla mielessä sään sallimissa puitteissa...se olis ainakin hyvin poikkeavaa treffailua :)

        olisi hyvä ajatus mun mielestä. Meillä päin ei varmaan oo mitään sellasia, mutta suostuisin ja lähtisin kyllä heti jos olisi ja joku pyytäisi.


    • Kunpa minäkin joskus.

      ... vaikuttaa jo ihastuneelta. Kannattaa pitää huoli, ettei yhteydenpito jää yksipuoliseksi niin sillä pääsee jo pitkälle. Silloin tällöin soittelette/tekstaatte puolin toisin ja käytte vaikka kahvilla tai jossain. Tietysti riippuu ihan ihmisestä, mutta itse olen onnellinen ihan vaan vaikka yhdessä kävelystä, jos seura on oikeaa. Tutustutte nyt vaan toisiinne rauhassa ja aika näyttää oletteko sopiva pari. Tsemppiä :)

      • FirstStrike

        kiitos kannustavista ajatuksista sinulle :)
        Mutta tottahan tuo on, että " It`s take two to tango"...aika näyttää.


    • tietysti....

      siis ihan ekana kannattaa tarkistaa paikallisesta motellista, että löytyykö tilaa... sitten vasta kutsua sinne treffeille....

    • niin samaa rataa..

      ei se sua tunne yhtään etkä sä sitä. En alkais leikkiin mitään pelleä ja herra ohjelmanjärjestäjää, vaan ihan jutustelu ja tutustelupohjalta.
      Aikaahan se vaatii, et toisen oppii tunteen ja että pystyy sanomaan mitään ja et oikeasti syvästi kiintyy. Se on ehkä ihan työtäkin sen eteen, vaikkakin kivaa, ja ei välttämättä sitä, et sä teet ja sähläät kaikkea muuta, mutta se tärkein jää siinä ja sit sen tytön valloittaa vaikka joku postinjakaja, joka juttelee sen kanssa päivittäin ovella.

      En tiedä. jotenkin tuntuu, ettei tollanen tyttö ehkä osaa edes odottaa mieheltä mitään persoonallista olemusta, jos pääasia on kopelointi ja hipelöinti. Eli älä tuhlaa siihen mitään luottoja, äläkä arvosta sitä. Eli onko ihan sama, kuka sitä käy kopeloimassa. Ja jos onneen tarvitaan vaan kuhertelua, ja muulla ei ole väliä, niin tarviiko sun sit kuin vaan kopeloida lisää..

    • FirstStrike

      Soitin tytölle tänään ja tämä oli hieman väsynyt viikonloppubiletysten ja pitkän työpäivän jälkeen. Kysyin kiinnostaisiko tätä 2h saaristoristeily tms. Vastaus oli "että ei ainakaan nyt viikolla, sillä töissä on niin paljon kiireitä ja väsymys iskee pitkän päivän jälkeen, mutta viikonloppuna voisi tavata, et onko sulla viikonlopuksi mitään sovittuna?" Mainitsin vain että ei ainakaan tällä hetkellä. Lisäksi tyttö mainitsi, että he ( tyttöporukka) ovat varmaan lähdössä yhden tytön lisäyksellä viikonloppuna baariin.

      Tuli vaan äkkiseltään mieleen että, se risteily ei ehkä ole tytön mielestä niin kiinnostava juttu kahdestaan, mut sen kavereiden kanssa ilmeisesti kelpaan baariin bilettämään.

      Kysymys kuuluukin, että haihtuiko se viikonloppuinen taika yhdessä päivässä?? vai tahtooko tyttö ensin tutustua turvallisesti oman kaveripiirinsä keskellä ja hieman kysellä mielipiteitä kavereiltaan ?

      Voihan se olla, että tässä vedätetään taas miestä oikein kunnolla, mut uteliaisuudesta tekis mieli katsoo kuvio läpi, oli lopputulos mikä hyvänsä.

      • ...............

        Vaikuttaisi siltä, ettei tyttö ole vielä luokitellut sinua mihinkään kastiin. Eli ota kutsu vastaan ja mene viettämään iltaa hänen kavereidensa kanssa. Pidä kuitenkin pää kylmänä äläkä odota yhtään mitään tuolta tytöltä vielä.

        Jos haluat tarkistaa, onko teidän välillänne enään "taikaa", niin olet kuten viime viikonloppunakin eli tytön lähellä ja pienessä kosketuksessa. Jos hän torjuu sinut, niin peli on pitkälti menetetty.


      • FirstStrike
        ............... kirjoitti:

        Vaikuttaisi siltä, ettei tyttö ole vielä luokitellut sinua mihinkään kastiin. Eli ota kutsu vastaan ja mene viettämään iltaa hänen kavereidensa kanssa. Pidä kuitenkin pää kylmänä äläkä odota yhtään mitään tuolta tytöltä vielä.

        Jos haluat tarkistaa, onko teidän välillänne enään "taikaa", niin olet kuten viime viikonloppunakin eli tytön lähellä ja pienessä kosketuksessa. Jos hän torjuu sinut, niin peli on pitkälti menetetty.

        Kiitos mielipiteistäsi. Kyllä se oma "viihdearvo" täytyy kait käydä testaamassa viikonloppuna. Mut pallo on sillä tytöllä, joten se saa ottaa tälläkertaa yhteyttä, sil mä soitin sille eka ja kysyin treffeille. Jos sitä yhtään kiinnostaa niin eiköhän sieltä jotain ennen viikonloppia kuulu ??


      • ......................
        FirstStrike kirjoitti:

        Kiitos mielipiteistäsi. Kyllä se oma "viihdearvo" täytyy kait käydä testaamassa viikonloppuna. Mut pallo on sillä tytöllä, joten se saa ottaa tälläkertaa yhteyttä, sil mä soitin sille eka ja kysyin treffeille. Jos sitä yhtään kiinnostaa niin eiköhän sieltä jotain ennen viikonloppia kuulu ??

        Kannattaa ottaa mieluummin itse selvää missä mennään kuin antaa se pallo toiselle. Jos jätät nyt vastuun hänelle, niin hän tuskin sitä edes tajuaa ja ajattelee ettet ole hänestä kiinnostunut.

        Eli soitat vaikkapa päivää ennen seuraavaa baarireissua ja varmistat, että olet edelleen tervetullut mukaan. Sitten baarissa käyttäydyt kuten edellisellä kerralla. Kyllä tyttö lämpenee, jos hän ei ole tiputtanut sinua kaverikastiin.


      • FirstStrike
        ...................... kirjoitti:

        Kannattaa ottaa mieluummin itse selvää missä mennään kuin antaa se pallo toiselle. Jos jätät nyt vastuun hänelle, niin hän tuskin sitä edes tajuaa ja ajattelee ettet ole hänestä kiinnostunut.

        Eli soitat vaikkapa päivää ennen seuraavaa baarireissua ja varmistat, että olet edelleen tervetullut mukaan. Sitten baarissa käyttäydyt kuten edellisellä kerralla. Kyllä tyttö lämpenee, jos hän ei ole tiputtanut sinua kaverikastiin.

        ...tietoa, sillä oon yleensä lykänny naisille numeron illan päätteeksi kouraan, et soittele tms. sil numeron tiedät, ilman että oon tytön omaa numeroa edes kysynyt. Ja jos tyttö sen jälkeen itse soittaa ja tavataan uudestaan, niin silloin olen pyytänyt tytön numeron.

        Mut täytynee pitää ohjat itsellä, jos naisnäkökulman mukaan se on parempi tapa hoitaa homma kotiin..


    • FirstStrike

      Tapasin eilen em.tytön viikon tauon jälkeen, ja näköjään mitään ihme temppuja tarvinnut esittää, vaan charmi puri yhä...nyt vaan mielenkiinnolla odotellaan että koska tyttö on korviaan myöten ihastunut ja jää siihen kainaloon pidemmäksikin aikaa :) Mut parasta kaikessa oli se, että sain tytön tyttökaverilta tunnustusta ja kommentit "mä tahdon ja tuollaisen miehen, et ei sulla olis sinkkukavereit vapaana"...et siinä itsetunto kohosi taas roimasti.

      • mieleen

        poika joka otti kukkapenkistä yhden pienen tulppaanin ja juoksi koulun pihan poikki tuomaan sen minulle. Myöhemmin ensimmäinen poikaystäväni haki uimalla lumpeenkukan ja toi rantaan jossa odottelin.
        Nyt olen 40 nainen. Tekstiviestit kesken työpäivän yllättäen ovat ihania jos niitä ei tule liian usein, etteivät tule arkipäiväisiksi.
        Eli pieniä yllätyksiä silloin tällöin jotta tyttö tietää että ajattelet häntä muttei koe sitä ahdistavana.


    • Anonyymi

      Tapasin netissä kivan,hauskan naisen 1/19..
      Meillä juttu lähti mukavasti. Kirjoiteltiin n.1kk verran ja vaihdettiin puhelin numeroita.. sitten nähtiin yks viikonloppu. Minä täältä pohjoisesta n.600km päästä etelän naisesta.. Ajoin autolla hänen luokse ja otin koirani vielä mukaan.. olin myös yötä hänen luona. Oli mukava tavata nainen.. rento ja hauska tyyppi.
      Olen viestitellyt edelleen hänelle., miten jatkossa tekisin? 🦉

      • Anonyymi

        Unohdat, 600km välimatka on liikaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      93
      4377
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4315
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4026
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2907
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2561
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2128
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      198
      2044
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1452
    Aihe