osaisiko joku antaa vinkkejä, kuinka saisi korkeushypyssä rimakauhun pois?
rimakauhu
4
1122
Vastaukset
- Joku
Mä suosittelen ainakin, että kokeillaillaan ensin matalaa korkeutta jonka pääsee ja sit pikku hiljaa nostetaan.
- Anonyymi
Ohita rima selkä edellä rimaan nähden, näin et koe kauhua, Koska persesilmä on lähes aina korkkaamaton
- Anonyymi
Hyppäämällä pääsee rimakauhusta.
Ei se rima satuta, vaikka jäisi joskus selän alle.
Sitä voi kanssa treenata. Lässähdä sata kertaa riman päälle, niin huomaa, että enemmän takaraivossa kummitteli epäonnistumisen pelko, kuin riman kosto selälle.
....ja kannattaa aina treenata ylöspäin suuntautuvaa ponnistusta, ennenkuin alkaa oikeasti hyppimään. Huomattavasti mukavampaa, kun saa onnistumisia alle heti, vaikka muuten tekniikka ei olisikaan kummoinen. - Anonyymi
Vieläkö aloittajaa rimakauhu vaivaa..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1001713- 551123
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4381094- 1701023
- 58801
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126782- 83730
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38675- 57671