staffpoint sairasloma

sairastunut

ELi minulla oli buukattuna yhden pävän työvuoro, johon en päässyt sairauden takia. Kävin lääkärillä ja nyt minulla sairaustodistus.

Kävin staffbookissa ja siellä oli merkitty työvuoron kohdalle 0.00€ sairas (odottaa käsittelyä).

Siis enkö saa korvausta, siitä että sairastuin ja näin estyin pääsemästä töihin. Ottaa päähän tämmöinen touhu, varsinkin kun näitä työvuoroja on kerran valovuodessa.

13

9215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kukakumma1

      vie sairaustodistus staffpointin toimistoon, muuten ne ei anna korvausta.

      • lisäksi

        Riippuu myös noudatettavasta tessistä. Monessa on mainittu tietty aika, mikä täytyy olla töissä ennen kuin sairaslomakorvaus maksetaan!


    • ongelmatäällä

      Moikka.

      Mulla ihan sama ongelma kun sulla. lähetin sairaslomatodistukset staffpointille ja nyt odotan mitä tapahtuu. joku joskus sanoi että ne eivät mielellään niitä maksa niin siksi eivät erikseen pyytelekkään sairaslomatodistuksia, mutta että jos sen sinne lähettää niin pakko niiden on maksaa. saa nähdä miten käy.
      ja niinkuin edellä joku totesi, toisinaan voi vaikuttaa työssäolo aikakin, niistä en tarkemmin tiedä. katsotaan miten käy.

    • sain

      mää sain palkan sairaslomalta vaikka oon tehny kassavuoroja sillon tällön ja n. 2kk:den ajan vasta !! huh :D

      • Kaisa873

        Hei

        Mulla kanssa sama tilanne.tai olen siis vuoden tehnyt ja nyt jouduin sairauden takia ekaa kerta perumaan vuoron ja vein sairaslomatodistuksen,mutta silti ei makseta.Ihemtetyttää aika paljon!


    • Omalla kohdallani...

      Lähes kahden vuoden kokemuksella sanon, että StaffPoint on reiluimpia vuokrafirmoja, mitä löytyy! Helsingin toimisto ainakin on hoitanut asiat kanssani hyvin. Kun yhtäkkisesti sairastuin ja jouduin perumaan pari keikkaa, PYYSIVÄT sairaslomatodistusta ja maksoivat sairaspoissaoloistani täyden korvauksen. En tiedä, vaikuttiko tähän se, että juuri ennen sairastumistani olin tehnyt työvuoron. Joka tapauksessa se, että kiertääkseen oikeita toimintatapoja eivät pyytäisi sairastodistuksia, ei pidä paikkaansa!

      • asdadasdasd

        se staffpoint on yksi surkeimmin työntekijöitään kohtelevista firmoista. sairaslomalla eivät maksaneet palkkaa ja vitkuttelivat kunnes lakimies otti yhteyttä. ihmettelen kyllä että iso firma venkuloi ja kuvittelee että tyhmät ei osaa vaatia omiaan. tosin ei siitä voi syyttää kuin itseään jos uskoo aina kaiken mitä yritys sanoo.. tottakai ne puhuu aina omasta puolestaan..


      • Zefphyr
        asdadasdasd kirjoitti:

        se staffpoint on yksi surkeimmin työntekijöitään kohtelevista firmoista. sairaslomalla eivät maksaneet palkkaa ja vitkuttelivat kunnes lakimies otti yhteyttä. ihmettelen kyllä että iso firma venkuloi ja kuvittelee että tyhmät ei osaa vaatia omiaan. tosin ei siitä voi syyttää kuin itseään jos uskoo aina kaiken mitä yritys sanoo.. tottakai ne puhuu aina omasta puolestaan..

        toimipisteestä sitten. Omat kokemukseni StaffPointista ovat hyvin positiivisia. Kolmas viikko saikkua menossa ja lienee tulee neljäskin. Ymmärtäväisiä ovat olleet ja palkkaa maksaneet. Olen toimittanuit sairastodistukset totta kai.


      • mastas
        Zefphyr kirjoitti:

        toimipisteestä sitten. Omat kokemukseni StaffPointista ovat hyvin positiivisia. Kolmas viikko saikkua menossa ja lienee tulee neljäskin. Ymmärtäväisiä ovat olleet ja palkkaa maksaneet. Olen toimittanuit sairastodistukset totta kai.

        Helsingissä ollut joku joka ei ole tessiä tuntenut ja hyvää hyvyyttään maksellu saikkuja.

        Vuokratyöläisillähän ei ole mitään oikeusturvaa, kun niitä ei tarvita töissä niin ei niistä makseta eikä siis työntekijäkään saa palkkaa. Voihan siellä olla sopimuksissa jotain tollasta ka että onkin noin reilu firma, mutta kyllä yleensä tuntityöläisen tekemättömät vuorot jää myös palkatta.


    • Anonyymi

      Ei kerrota Staffpointilla aluksi että jos olet alle kuukauden työsuhteessa niin viikko maksetaan loput 2 viikkoa nolla jos alle kuukauden työsuhde.

      • Anonyymi

        Sitä omaa tessiä voi työntekijä ihan itsekin lukea. Saatanan lusmut.


    • Anonyymi

      Noudattavat kyllä tessiä esim. kaupan-alalla saa 50% palkasta jos työsuhde on kestänyt alle kuukauden. Jos yli (eikä työpäivien välillä yli 6 päivää) maksetaan normaali sairausajanpalkka kunhan lääkärintodistuksen esität. Ravintola-alalla taas ensimmäisenä kuukautena ei makseta sairausajan palkkaa

    • Anonyymi

      Olin eräässä vuokrafirmassa osa-aikaisena ja kun sairastuin, niin käskivät vain laittaa työttömiksi ne päivät liittoon. Oli sairaslomalappu ja työt olivat sovittuna. No eipä siinä auttanut mitään sanoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6263
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4006
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      263
      2416
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1960
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1413
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1316
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1060
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe