Viikon kohokohdat

Enpäs ole joka päivä ehtinyt seuramaan palstalla vellovaa keskustelua, mutta ilahduttavan paljon on esiintynyt rekkautuneiden välisiä riitoja.

Joku voisi kysyä että miksi riidat ilahduttavat minua ja vastaan siihen siten että nehän ovat kaiken a ja ö.

Onhan erittäin hyvä juttu kun voi purkaa reaalielämäässä kertynyttä sterssiä syyttömien niskaan...



"Ja tähän vähäjärkiseen toteamukseen päätänkin viestini"


MarttyyriMallari-TTt

28

1403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on näin

      hiljaista, niin voisinko saada jonkin linkin kunnon kahinaan? Itsekään en ole päivittäin ehtinyt draamaa seuraamaan.

      • myytikki

        arkielämäni on ihan ok ja olen hyvä ihminen. Minua vaan sapettaa se että ihmiset valehtelevat kaiken näköistä ja silloin sitten hiillyn ja alan moitiskelemaan kirjoittajia.

        En tarkoita sillä mitään pahaa :)


      • tämä sinun
        myytikki kirjoitti:

        arkielämäni on ihan ok ja olen hyvä ihminen. Minua vaan sapettaa se että ihmiset valehtelevat kaiken näköistä ja silloin sitten hiillyn ja alan moitiskelemaan kirjoittajia.

        En tarkoita sillä mitään pahaa :)

        avautuminen nyt liittyi linkkipyyntööni?


      • myytikki kirjoitti:

        arkielämäni on ihan ok ja olen hyvä ihminen. Minua vaan sapettaa se että ihmiset valehtelevat kaiken näköistä ja silloin sitten hiillyn ja alan moitiskelemaan kirjoittajia.

        En tarkoita sillä mitään pahaa :)

        olet varmasti rehellinen, mutta voisit olla hieman hienovaraisempi myös.


        "Eleganssi esiintyminen kruunaisi monisärmäisen olemuksesi"


        MarttyyriMallari-TTt


    • TV 2 parhaillaan, perustuu tositapahtumiin väitteen mukaan.

      • sinun pitäisi oppia pitämään puolesi.


        "Asemia ei jätetä"


        MarttyyriMallari-TTt


      • runontaja
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        sinun pitäisi oppia pitämään puolesi.


        "Asemia ei jätetä"


        MarttyyriMallari-TTt

        sananlaskua, mutta viisaampi väistäköön.

        Ajattelin sinänsä "Kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettet ole heistä toinen" sananlaskua.

        Joku muistaakseni mainostaa profiilissaan olevansa stalkkeri ja stalkkerit eivät välitä niistä arvoista, jotka elämälle ovat antaneet.
        Edellyttäen, että siitä on jotain hyötyä stalkkerille.

        http://www.hs.fi/tulosta/HS20060917SI1VS041hs


      • runontaja kirjoitti:

        sananlaskua, mutta viisaampi väistäköön.

        Ajattelin sinänsä "Kun keskustelet idiootin kanssa, katso ettet ole heistä toinen" sananlaskua.

        Joku muistaakseni mainostaa profiilissaan olevansa stalkkeri ja stalkkerit eivät välitä niistä arvoista, jotka elämälle ovat antaneet.
        Edellyttäen, että siitä on jotain hyötyä stalkkerille.

        http://www.hs.fi/tulosta/HS20060917SI1VS041hs

        minä nyt ajattelisin tätä asiaa siten että ei kannata ottaa liian vakavasti mitään mitä täällä kohtaa ja jos joku herjaa sinua, niin voit halutessasi antaa takaisin.


        "Ymmärrän kyllä mitä ajat takaa"


        MarttyyriMallari-TTt


    • sirpamaikkarilta

      ole päässyt muutamaan päivään lukemaan palstan riitoja ja älykkäitä keskusteluja. Itse suivaannuin oikein kovasti sille yhdelle pässille lastenteosta.

      Mitä muuta kuuluu?

      "Minun tapa tehdä lapsia on ainoa ja oikea."

      Lapseton suomalainen akka. Nyt ja aina.

      • ainavainko kaivelee? ;)


      • eihän lapsia tehdä, haikara ne tuo. Eipä tässä sen erikoisempaa kuulu kuin että lähden tänään töihin yövuoroon klo 22.00 ja saatan kirjoitella joitain herjaavia juttuja aikani kuluksi.


        "Oletko harkinnut osallistumista napakymppiin"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eihän lapsia tehdä, haikara ne tuo. Eipä tässä sen erikoisempaa kuulu kuin että lähden tänään töihin yövuoroon klo 22.00 ja saatan kirjoitella joitain herjaavia juttuja aikani kuluksi.


        "Oletko harkinnut osallistumista napakymppiin"


        MarttyyriMallari-TTt

        kaverille lapsen Tampereen seudulle viime yönä. Oli aika iso poika. Mutta komia kuin mikäkin. Ainakin äidin kertoman mukaan.

        Höh! Mä en sitte voi sun kanssa jutskaillakkaan kun pitää mennä taas aamulla töihin. Herjaa minunkin puolestani kaikkia sitä ansaitsevia.

        Kuulin tänään hauskan jutun töissä. Yh-sairaanhoitaja kuuluu kokoomuksen kannattajiin. Tosin en kyseistä ihmistä arvosta työkaverina yhtään.

        "Ei. En ole."

        RE:lle pyh! sanova suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        kaverille lapsen Tampereen seudulle viime yönä. Oli aika iso poika. Mutta komia kuin mikäkin. Ainakin äidin kertoman mukaan.

        Höh! Mä en sitte voi sun kanssa jutskaillakkaan kun pitää mennä taas aamulla töihin. Herjaa minunkin puolestani kaikkia sitä ansaitsevia.

        Kuulin tänään hauskan jutun töissä. Yh-sairaanhoitaja kuuluu kokoomuksen kannattajiin. Tosin en kyseistä ihmistä arvosta työkaverina yhtään.

        "Ei. En ole."

        RE:lle pyh! sanova suomalainen akka

        olen iloinen että uskallat ilmaista mielipiteesi myös työpaikalla. Eikös teidän puheenjohtajana toimi kokoomuslainen maanpetturi.

        Niin, meidän kahden täytyy joku kerta keskustella asiat halki.


        "Omistamme samanlaisen arvomaailman"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        olen iloinen että uskallat ilmaista mielipiteesi myös työpaikalla. Eikös teidän puheenjohtajana toimi kokoomuslainen maanpetturi.

        Niin, meidän kahden täytyy joku kerta keskustella asiat halki.


        "Omistamme samanlaisen arvomaailman"


        MarttyyriMallari-TTt

        pysytellä erossa kyseisestä liitosta. Porvareille en vapaaehtoisesti maksa yhtään mitään.

        Olen todennnäköisesti Supon tutkintalistoilla. Sen verran paljon puhun paskaa Kataisesta. =D Stubb tosin on uusin suosikkini.

        En tiedä mitä mieltä olla Papun ja Runontajan riidasta. Tosin en siitä mitään edes tiedä. Pidän kummastakin persoonasta kovasti. Pitänee nyt pysytellä Sveitsin tapaan puolueettomana.

        "Sinun rinnallasi seison kaikkia vastaan"

        Hyvän arvomaailman omistava suomalainen akka ;D


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        pysytellä erossa kyseisestä liitosta. Porvareille en vapaaehtoisesti maksa yhtään mitään.

        Olen todennnäköisesti Supon tutkintalistoilla. Sen verran paljon puhun paskaa Kataisesta. =D Stubb tosin on uusin suosikkini.

        En tiedä mitä mieltä olla Papun ja Runontajan riidasta. Tosin en siitä mitään edes tiedä. Pidän kummastakin persoonasta kovasti. Pitänee nyt pysytellä Sveitsin tapaan puolueettomana.

        "Sinun rinnallasi seison kaikkia vastaan"

        Hyvän arvomaailman omistava suomalainen akka ;D

        työelämässä pitäisi pitää varansa ja uida valtavirran mukaan, mutta ainoa mitä he voivat tehdä sinulle on se että saat loparit ja en usko että sitä tapahtuisi sinun kohdallasi.


        "Osaat perustella näkemyksesi tilanteen mukaan"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        työelämässä pitäisi pitää varansa ja uida valtavirran mukaan, mutta ainoa mitä he voivat tehdä sinulle on se että saat loparit ja en usko että sitä tapahtuisi sinun kohdallasi.


        "Osaat perustella näkemyksesi tilanteen mukaan"


        MarttyyriMallari-TTt

        päivänä oikeestaan kenellekkään. Hoitajapula pahenee koko ajan. Filippiinitkään eivät pysty kaikkia hoitamaan.

        Voin kertoa salaisuuden. Olen harkinnut vakavissani ryhtyväni remonttireiskaksi. Tosin en osaa remontoida.

        "Kannatatko ajatustani?"

        Alanvaihdosta kiinnostunut suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        päivänä oikeestaan kenellekkään. Hoitajapula pahenee koko ajan. Filippiinitkään eivät pysty kaikkia hoitamaan.

        Voin kertoa salaisuuden. Olen harkinnut vakavissani ryhtyväni remonttireiskaksi. Tosin en osaa remontoida.

        "Kannatatko ajatustani?"

        Alanvaihdosta kiinnostunut suomalainen akka

        en pidä siitä ajatuksesta että joutuisit työskentelemään rivon ukkojoukon jatkeena jossain hikisellä työmaalla.

        Hahmottaisin sinut ennemminkin puurtamassa ihmisläheisen työn parissa ja voisitkin kouluttaa itsesi vaikka sosiaalityöntekijäksi.


        "Antaisit rivakkaa palautetta asiakkaille"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en pidä siitä ajatuksesta että joutuisit työskentelemään rivon ukkojoukon jatkeena jossain hikisellä työmaalla.

        Hahmottaisin sinut ennemminkin puurtamassa ihmisläheisen työn parissa ja voisitkin kouluttaa itsesi vaikka sosiaalityöntekijäksi.


        "Antaisit rivakkaa palautetta asiakkaille"


        MarttyyriMallari-TTt

        Potkisin perseelle akateemisesti koulutettuja turhuuksia!

        "Rahaa ei tipu!"

        Itsekseen kikattava suomalainen akka


    • Mä oon missannu kaiken.

      • Papeete1 ja runontaja ottivat yhteen niin kovaa että viestiketju poistettiin.


        "Olen vieläkin pöyristynyt"


        MarttyyriMallari-TTt


      • MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Papeete1 ja runontaja ottivat yhteen niin kovaa että viestiketju poistettiin.


        "Olen vieläkin pöyristynyt"


        MarttyyriMallari-TTt

        Olipas yllätys.


      • relaxed_eyes kirjoitti:

        Olipas yllätys.

        ja mikä pahinta niin hänet rökitettiin todella pahasti :)


        "Naiset-miehet 10-0"


        MarttyyriMallari-TTt


      • se toinen
        relaxed_eyes kirjoitti:

        Olipas yllätys.

        riitapukari tuskin oli kenellekään yllätys.


    • Mr.Kalluppi

      En minä ole havainnut. Itse laitoin viimeisen galluppini tarkoitushakuisesti sellaiseksi, että päästäisiin tosissaan tukkanuottasille. Mitä vielä, ei juuri kukaan palstalaista vaivautunut vastaamaan. Jokunen hassu blondi kehäkolmosen tuntumasta ja yksi Uppsalan ekonomi.

      • kyseessä oleva viestiketju poistettiin ja olen hyvin vihainen siitä.

        Ai niin, myös e.W.tä on rökitetty ja vieläpä ilman syytä.


        "Harvoin vihamielisyys on ollut näin käsinkosketeltavaa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Mr.Kalluppi
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kyseessä oleva viestiketju poistettiin ja olen hyvin vihainen siitä.

        Ai niin, myös e.W.tä on rökitetty ja vieläpä ilman syytä.


        "Harvoin vihamielisyys on ollut näin käsinkosketeltavaa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Jäinkö paljosta paitsi? Intohimoni onkin lueskella toisten riitelyä olematta itse osallisena aktiin.

        Jk. e.W:n rökittely on niin tavanomaista, siihen olen jo turtunut.


      • Mr.Kalluppi kirjoitti:

        Jäinkö paljosta paitsi? Intohimoni onkin lueskella toisten riitelyä olematta itse osallisena aktiin.

        Jk. e.W:n rökittely on niin tavanomaista, siihen olen jo turtunut.

        poisti kyseisen ketjun, harvinaisen nopeaa tomintaa, kun huomioidaan, että joidenkin viime yönä laittamat pornosivuit edelleen avattavissa.

        Tai sitten joku nikillinen oli avannut ky. keskustelun ja poistanut sen ihan itse.

        Tietysti voi löytyä jotain tynkää tuolta "Näytä kirjoittajan kaikki viestit" juorupalstalta.
        Ajankohta eilen, noin puolenpäivän aikaan.


    • Huru-ukko

      runontajan kuoroon, vaihdan vaan ohjelman.

      Myytinmurtajissa alkoi uudet jaksot!


      Elämä on.

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1782
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1277
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      674
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      65
      625
    Aihe