Sellusta ei

eroon pääse

turha edes aiheesta keskustella.

5

1232

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitkee sissi

      Niin...ilmeisesti et ole päässyt. Minä olen =) Mutta vaatii tiukkaa itsekuria ja pinnaa, ei siitä hetkessä pääse!

    • -----

      Ja ne joilla tilanne on muka parantunut, kuvittelevat vain. Mutta jos valheessa eläminen tekee olosta mukavamman (kuten se tekee) niin saahan sitä kuvitella.
      Mutta se nyt vaan on fakta, että sellu on yhtä ikuista kuin timantit.

      • kuitenkin

        Edelleen...olen päässyt selluliitista eroon,enkä elä valheessa =)
        Voitte kysellä vaikka naispuoleisilta fitness-harrastajilta, joilla selluliittia ei kisakunnossa ole, mutta ennen voi olla paljonkin: selluliitista pääsee eroon.
        Usein vaan monelta into ja motivaatio loppuu kesken...ei se selluliitti itsestään lähde vaan kovalla työllä!!
        Minä olen nyt tyytyväinen, vaikka voihan olla että lipsun ja sellua vielä tulee uudestaan (taipumusta siihen on). Mutta sit teen taas työtä sen poistamiseen =)

        Mukavaa kesää kaikille ja tsemppiä niille, jotka eivät ole luovuttaneet sellun suhteen!


      • tyttö===
        kuitenkin kirjoitti:

        Edelleen...olen päässyt selluliitista eroon,enkä elä valheessa =)
        Voitte kysellä vaikka naispuoleisilta fitness-harrastajilta, joilla selluliittia ei kisakunnossa ole, mutta ennen voi olla paljonkin: selluliitista pääsee eroon.
        Usein vaan monelta into ja motivaatio loppuu kesken...ei se selluliitti itsestään lähde vaan kovalla työllä!!
        Minä olen nyt tyytyväinen, vaikka voihan olla että lipsun ja sellua vielä tulee uudestaan (taipumusta siihen on). Mutta sit teen taas työtä sen poistamiseen =)

        Mukavaa kesää kaikille ja tsemppiä niille, jotka eivät ole luovuttaneet sellun suhteen!

        Nuorilla terveillä naisilla on harvoin oikeaa selluliittiä, vaan epätasaista ihoa ja nestekertymää. Aika helposti lähtee.

        Kun olet aikuinen ja hormonitoiminta normalisoituu, ei millään itsekurilla ja elämäntavoilla ole välttämättä suurtakaan merkitystä vaan sellu on ja pysyy.

        Todisteena katso vaikka kuuluisten julkkisnaisten sellukuvia - näillä ulkonäöllään elävillä naisilla on rahaa palkata kaikenmaailman ravinto- ja liikuntagurut ja maksaa parhaat aineet ja hoidot sellua vastaan, mutta eipä vaan lähde!

        Mitenkäs selität tän?


      • Tyttöjentyttö
        tyttö=== kirjoitti:

        Nuorilla terveillä naisilla on harvoin oikeaa selluliittiä, vaan epätasaista ihoa ja nestekertymää. Aika helposti lähtee.

        Kun olet aikuinen ja hormonitoiminta normalisoituu, ei millään itsekurilla ja elämäntavoilla ole välttämättä suurtakaan merkitystä vaan sellu on ja pysyy.

        Todisteena katso vaikka kuuluisten julkkisnaisten sellukuvia - näillä ulkonäöllään elävillä naisilla on rahaa palkata kaikenmaailman ravinto- ja liikuntagurut ja maksaa parhaat aineet ja hoidot sellua vastaan, mutta eipä vaan lähde!

        Mitenkäs selität tän?

        Niinpä niin...tyttö kai olen, kuitenkin jo kolmenkympin saavuttanut =)

        Onhan se selluliitin ja painon kurissa pitäminen tullut huomattavasti hankalammaksi kuin esim. kymmenen vuotta sitten...ja varmasti hankalammaksi muuttuu iän lisääntyessä. Mutta uskon, että kun olen sellun jo kerran voittanut, jaksan sinnitellä myös jatkossakin.

        Aineenvaihdunnan hidastuessa täytyy toimia sen mukaan. Vakiintuneita elämäntapoja on TODELLA vaikea muuttaa, vaikka olisi tavoitteitakin. Se vaatii sitä sinnikkyyttä ja hieman ehkä masokismiakin. Niin, ja kyllä se ihan sitä aitoa kosmeettista selluliittia oli. Tosin voihan olla, että molemmat puhumme selluliitista ja tarkoitamme eri asioita.

        Ja julkkisnaisista:
        julkkisnaisilla on varaa vaikka mihin, mutta ei välttämättä noudattamaan tiukkaa elämäntapaa ravinnon ja liikunnan suhteen. Niiden julkkisnaisten, joista selluliittikuvat on julkisuuteen laitettu, elämäntavoista kertovat monet juorulehdet. Ei selluliitista juhlimalla pääse, vaan oikeesti on katsottavat jokainen suupala! Korostan: jokainen. Ateriat on suunniteltava hyvin etukäteen, ja laskettava niiden ravintaineiden suhteet. (Rasvattomuus ei muuten ole aina se oikea ratkaisu.) Lisäksi ruokailuajoilla on merkitys, tai lähinnä niiden väliin jäävällä ajalla. Aineenvaihdunta hidastuu, jos ruokailujen väli jää liian pitkäksi. (Tämänkin virheen muuten monet laihduttajat tekevät...venyttämällä ruokailujen välin niin pitkäksi, että aineenvaihdunta jumittuu)

        Ja mitä ikään vielä tulee...fitness-kisoista löytyy jo tyttö-iästä päässeitä naisia, joilta selluliittia ei löydy! Eikä sitä löydy monilta muiltakaan huippu-urheilijoilta. (Tosin huippu-urheilijat ovat kyllä usein nuorempia, 20-30 v.)

        Pointti oli kuitenkin se, että kun joku aloitti viestiketjun omista kokemuksistaan yleistäen sen kaikkia koskeviksi, halusin laittaa eriävän kokemuksen. Eli allekirjoittaneen kokemuksien mukaan selluliitista voi päästä eroon. Enkä tosiaan halua kerskua tai vähätellä tällä muita, korjaan vain viestiketjun aloittajan yksipuolisen näkemyksen.

        Mutta en jaksa enää jankuttaa samasta asiasta...tämäkin viesti oli toisaalta aika turhaa vääntämistä, mutta menköön. Vastasin ainakin kysymykseen.
        Mukavaa loppukesän jatkoa,oli sellua tai ei
        terveisin, Typykkä ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe