Kertokaa miten erilailla te näytätte kiinnostukesta naiselle? Tälläistä pientä oma analyysia pääsisitte tekemään ;-)
Käyttäydyttekö/näytättekö sen erilailla eri naisen kohdalla?
Esimerkiksi kauniin vapaan naisen kohdalla ja taas vastaavasti kauniin varatun naisen kohdalla = Miten näytät sen vai koitatko olla näyttämättä, ja miten SE silloin näkyy teissä?
Huomaako naiset yleensä teidän kiinnostuksen?
Miten erilailla miehet näyttävät kiinnostuksensa
23
2324
Vastaukset
- dayum
Ihan tekisi mieli boikotoida aloitusta, mutta en kuitenkaan tee sitä.
"Miten käyttäydyt kiinnostavan naisen kohdalla ja mikä vaikutus sillä on jos nainen on varattu?"
Kiitos kysymyksestä, voisin varmaan sanoa että kuvittelisin käyttäytyväni aika samalla tavalla molempien naisten kohdalla ja aika pitkälle myöskin niiden naisten kohdalla, joita kohtaan sitä kiinnostusta ei ole. Ainakin siis omasta mielestäni. Ehkä olisi kuitenkin niin, että varatun naisen kohdalla se jonkinlainen selkeä raja olisi / on olemassa. Siis lähinnä ehkä sellainen, että mahdollisten aloitteiden olisi tultava naiselta itseltään vaikka käytökseni muutoin olisikin suht samanlaista kuin varaamattomankin tai ei-niin-kiinnostavan kanssa.
Jos on vielä niin, että huomaan selkeää samankaltaisuutta jutuissamme ja varsinkin mitä tutumpi nainen on, niin onhan se kyllä niin jotta keskustelusta tulee myös vapaampaa ja myös sitä kiusimista voi sitten harrastaa hieman turvallisemmin mielin. Tiedäthän, "pojat vetää tyttöjä letistä..."
Eli taitaakin sitten olla niin, että en osaakaan varsinaisesti käyttäytyä mitenkään erilaisesti kiinnostavien naisten kanssa vaan käyttäydynkin aika samalla tavalla "kaikkien" naisten kanssa. Tietty onhan sellaistakin peräti tapahtunut, että sitä on mennyt jotenkin lukkoon sen kiinnostavan naisen kohdalla, niin tuntemattoman (lieviä tapauksia taitaa olla korkeintaan pari...) tai tutummankin naisen kohdalla. Eli siinä mielessä voisi olla niin, että niitä joita kohtaan tuntee selkeästi vetoa "jo heti alussa" niin näiden kanssa olen mennyt jotenkin lukkoon / en ole ollut niin rentoutunut / mitähän tässä sanoisi-ihmettelyä, ja sitten sellaisten naisten kanssa joita kohtaan sitä vetoa ei ole tuntenut, ainakaan niin selvästi, ei näitä lukkoja ole tullut vaan on tullut oltua jotenkin vapautuneempi. Sitä maanpäällistä ihmettä minulla ei ole ollut kunniaa tavata, jossa nämä yhdistyisi. Olisipa kiva tietää menisinkö lukkoon vaiko en...
Tosin nuo äskeiset käsitykset liittyvät aika pitkälle aikaan menneeseen ja esimerkiksi viimeisin nainen jota kohtaan olen tuntenut jonkinlaista vetoa, niin tällaista selkeää klikkiä ei tullut. Tosin se veto taisi olla enemmän fyysistä vetoa kuin "henkisellä tasolla kohtaamista", eli myöskään se juttelu ei ole ollut koskaan sellaista, mitä se mun mielestäni ihanimmillaan olisi / millaista se on, kun samanlaiset ihmiset keskustelevat. Mikä ei tietenkään kokonaan sulje pois sitä, etteikö keskustelu missään nimessä voisi löytää sitä yhteistä säveltä sitten myöhemmässä vaiheessa
Ja se, huomaako naiset kiinnostuksen, niin en tiedä. Sellainen mielikuva on, jotta jotkut ovat luulleet huomaavansa, mutta mun mielestäni kyseiset tapaukset ovat taineet olla sellaisia, jotka ovat vain kuvitelleet. Eli mitään mielenkiintoa ei heitä kohtaan ole ollut. Niinno on sitten ehkä sellainenkin kerrottavaksi, että ehkä joku on huomannutkin, mutta tilanne on sitten sellaisessa asemasotavaiheessa, eli mitään ei tapahdu mihinkään suuntaan. Kyseinen nainen on myös tietääkseni varattu eikä mullakaan enää ole sellaista mielenkiintoa häntä kohtaan kuin joskus oli havaittavissa. Eikä se mielenkiinto silloinkaan ollut niin suurta, jonkinlaista vetoa vaan. Ja on hommassa muutakin.- kiinnostaisi tietää
esimerkillinen ja tarkka oma analyysi. Yksi kohta jäi vähän hampaankoloon kaivelemaan, meinaan se kohta jossa kerroit `pojat vetää tyttöjä leteistä`.
Tapahtuuko tälläistä oikeassa elämässä oikeasti? Tiedän ettet tarkoittanut sitä tarkasti juuri näin meneteltävän mutta siis tuollainen pikkupoikamainen käytös, saada naiset huomaamaan kenties itsensä tällä tavoin - sitä siis harjoitetaan? Mitä se leteistä vetäminen voisi olla sitten ihan käytännössä? - dayum
kiinnostaisi tietää kirjoitti:
esimerkillinen ja tarkka oma analyysi. Yksi kohta jäi vähän hampaankoloon kaivelemaan, meinaan se kohta jossa kerroit `pojat vetää tyttöjä leteistä`.
Tapahtuuko tälläistä oikeassa elämässä oikeasti? Tiedän ettet tarkoittanut sitä tarkasti juuri näin meneteltävän mutta siis tuollainen pikkupoikamainen käytös, saada naiset huomaamaan kenties itsensä tällä tavoin - sitä siis harjoitetaan? Mitä se leteistä vetäminen voisi olla sitten ihan käytännössä?se tarkoittaa sitä, että minä ainakin kiusin hyvässä hengessä naisia. Naljailua, kuittailua tehdyistä tai tekemättömistä asioista. Eihän se lähellekään kaikkien kohdalla toimi kun osa on niin tosikkoja, eli erilaisia vaan ja sellainen käytös on heille ilmeisen vierasta ja / tai sitten tulkitsevat mua kokonaan väärin, mutta sinnikkäästi olen silti jatkanut valitsemallani linjalla.
En tietenkään silloin jos joku vetää herneen nenäänsä tai muutoin näyttää siltä, ettei kohde ymmärrä sitä naljailua. Mutta jos näyttää siltä, että tilausta on ja jutut molemmin puolin natsaa, niin yritän kyllä kiusia parhaani mukaan. Olen kyllä saanut joiltakin palautettakin, mutta kyllä ne kuitenkin pohjimmiltaan tykkäävät / ovat tykänneet siitä naljailusta.
Tässä leikissä on tosiaan se kohtalaisen synkkä varjopuoli olemassa, eli että kaikki ymmärretään väärin. Mutta olenpa ajatellut niin, jotta ne ymmärtävät joiden on tarkoitus ymmärtää. Niin ja joidenkin tuttavanaisten kanssa on sitten niin, että molemmat naljailevat, eli jotain samaahan on silloin oltava luonteissa eikä kumpikaan pahoita mieltään niistä hyväntahtoisista heitoista.
Sitä en tiedä miten yleistä tällainen on, mutta kyllä tiedän muitakin samanlaisia olevan olemassa, niin miehiä kuin naisiakin. - random_N
dayum kirjoitti:
se tarkoittaa sitä, että minä ainakin kiusin hyvässä hengessä naisia. Naljailua, kuittailua tehdyistä tai tekemättömistä asioista. Eihän se lähellekään kaikkien kohdalla toimi kun osa on niin tosikkoja, eli erilaisia vaan ja sellainen käytös on heille ilmeisen vierasta ja / tai sitten tulkitsevat mua kokonaan väärin, mutta sinnikkäästi olen silti jatkanut valitsemallani linjalla.
En tietenkään silloin jos joku vetää herneen nenäänsä tai muutoin näyttää siltä, ettei kohde ymmärrä sitä naljailua. Mutta jos näyttää siltä, että tilausta on ja jutut molemmin puolin natsaa, niin yritän kyllä kiusia parhaani mukaan. Olen kyllä saanut joiltakin palautettakin, mutta kyllä ne kuitenkin pohjimmiltaan tykkäävät / ovat tykänneet siitä naljailusta.
Tässä leikissä on tosiaan se kohtalaisen synkkä varjopuoli olemassa, eli että kaikki ymmärretään väärin. Mutta olenpa ajatellut niin, jotta ne ymmärtävät joiden on tarkoitus ymmärtää. Niin ja joidenkin tuttavanaisten kanssa on sitten niin, että molemmat naljailevat, eli jotain samaahan on silloin oltava luonteissa eikä kumpikaan pahoita mieltään niistä hyväntahtoisista heitoista.
Sitä en tiedä miten yleistä tällainen on, mutta kyllä tiedän muitakin samanlaisia olevan olemassa, niin miehiä kuin naisiakin.Minulla tuo kuittailuksi kutsumani tapa toimii ilmeisesti päinvastoin kuin sinulla: minä kuittailen vain jos mies on kaverikategoriassa ja jos mies kuittailee minulle, oletan että olen myös hänelle vain kaveri.
Ystävien kesken kuittailen melko vähän, rakastetulle en juurikaan. - kiinnostaisi tietää
dayum kirjoitti:
se tarkoittaa sitä, että minä ainakin kiusin hyvässä hengessä naisia. Naljailua, kuittailua tehdyistä tai tekemättömistä asioista. Eihän se lähellekään kaikkien kohdalla toimi kun osa on niin tosikkoja, eli erilaisia vaan ja sellainen käytös on heille ilmeisen vierasta ja / tai sitten tulkitsevat mua kokonaan väärin, mutta sinnikkäästi olen silti jatkanut valitsemallani linjalla.
Sitä en tiedä miten yleistä tällainen on, mutta kyllä tiedän muitakin samanlaisia olevan olemassa, niin miehiä kuin naisiakin.suullisella linjalla kiusaamisesi kanssa?
Vai otatko käyttöösi myös fyysisyyden?
Olen tainnutkin törmätä vähän sinulta kuulostavaan mieheen! Se oli siis sittenkin kiinnostusta..hmm..vai kaveri pohjalta pelkkää ilonpitoa. Ei me kyllä kavereita oltu, tunnettiinpa kuitenkin. Irvileukailun lisäksi hän saattoi kutitella kyljistä jalkapohjiani, kahmi kainaloonsa, `varasti`kenkiäni. Juu ja hän oli ihan täysi-ikäinen 40v mies. - dayum
random_N kirjoitti:
Minulla tuo kuittailuksi kutsumani tapa toimii ilmeisesti päinvastoin kuin sinulla: minä kuittailen vain jos mies on kaverikategoriassa ja jos mies kuittailee minulle, oletan että olen myös hänelle vain kaveri.
Ystävien kesken kuittailen melko vähän, rakastetulle en juurikaan.että rakastettu olisi ollut sellainen kuittailua harrastava / siitä pitävä tapaus? Ja jos on, niin onko se automaattisesti tullut se kuittailulakko?
Niin ja kyllä se mullakin painottuu melkein automaattisesti kaveriporukoihin / parempiin tuttuihin, siinäkin mielessä kun en niin kovin sosiaalinen ole. Mutta aina silloin tällöin löytää itsensä myös vieraista ympyröistä ja onkin sangen mukava huomata, jos on samaan heimoon kuuluvien parissa. - dayum
suullisella linjalla kiusaamisesi kanssa?
Vai otatko käyttöösi myös fyysisyyden?
Olen tainnutkin törmätä vähän sinulta kuulostavaan mieheen! Se oli siis sittenkin kiinnostusta..hmm..vai kaveri pohjalta pelkkää ilonpitoa. Ei me kyllä kavereita oltu, tunnettiinpa kuitenkin. Irvileukailun lisäksi hän saattoi kutitella kyljistä jalkapohjiani, kahmi kainaloonsa, `varasti`kenkiäni. Juu ja hän oli ihan täysi-ikäinen 40v mies.Sorrun sekä suulliseen että "fyysiseen" käytökseen.
Harvemmin kylläkin minkäänlaiseen fyysiseen, mutta kyllä joku kutittelu tai takaapäin sormenpäät kylkiin-juttu menee. Tai jos toinen vaikka makailee pahaa-aavistamattomana sohvalla ja on siinä käden ulottuvilla, niin saattaisin vaikka tarrata jaloista kiinni, eli säikäyttää, tai vaikka kutitella. Mutta harvojen kanssa. "Piilottelujututkin" onnistuu. Ei aina kyse ole varsinaisesta kiinnostuksesta, selkeästä sellaisesta ainakaan, vaan myös sellaisesta kaveripohjaisesta jutusta kivan ihmisen kanssa tai häntä kohtaan. Joskus myös sellaisesta, että eipä haittaisi vaikka siitä seuraisi jotain. - kiinnostaisi tietää
dayum kirjoitti:
Sorrun sekä suulliseen että "fyysiseen" käytökseen.
Harvemmin kylläkin minkäänlaiseen fyysiseen, mutta kyllä joku kutittelu tai takaapäin sormenpäät kylkiin-juttu menee. Tai jos toinen vaikka makailee pahaa-aavistamattomana sohvalla ja on siinä käden ulottuvilla, niin saattaisin vaikka tarrata jaloista kiinni, eli säikäyttää, tai vaikka kutitella. Mutta harvojen kanssa. "Piilottelujututkin" onnistuu. Ei aina kyse ole varsinaisesta kiinnostuksesta, selkeästä sellaisesta ainakaan, vaan myös sellaisesta kaveripohjaisesta jutusta kivan ihmisen kanssa tai häntä kohtaan. Joskus myös sellaisesta, että eipä haittaisi vaikka siitä seuraisi jotain.käytöstähän sinulla on kuin tällä yhdellä oli.
Peläyttäminenkin sopii kuvioon.
Mulla taas tälläinen kiusaaminen ja pelleily menee vain ja ainoastaan sellaisen kanssa jota kohtaan en tunne muuta kuin ystävyyttä. Että siis aloittaisin kiusaamisen. Yhdyn toki tälläiseen mukaan jos tarve niin vaatii mutta jos ja kun olisi ihastus, en osaisi lähteä itse moiseen. - dayum
käytöstähän sinulla on kuin tällä yhdellä oli.
Peläyttäminenkin sopii kuvioon.
Mulla taas tälläinen kiusaaminen ja pelleily menee vain ja ainoastaan sellaisen kanssa jota kohtaan en tunne muuta kuin ystävyyttä. Että siis aloittaisin kiusaamisen. Yhdyn toki tälläiseen mukaan jos tarve niin vaatii mutta jos ja kun olisi ihastus, en osaisi lähteä itse moiseen.Siksihän kirjoitin itsekin ettei ole ollut kunniaa tavata sellaista ihmettä, jossa nämä ominaisuudet yhdistyisi. Eli että olisin selkeästi ihastunut ja se kiusiminen ja tietynlainen rentous olisi olemassa samaan aikaan. Olen kyllä omasta mielestäni pari kertaa kokenut ihastumista, mutta olen kyllä ollut enemmän tai vähemmän lukossakin.
Taisin myös kirjoittaa että vaikka kiusimista olisi ja sellaista selkeää kiinnostusta ei olisi havaittavissa, niin silti voihan pahnanpohjimmaisena toiveena olla myös jokin sellainen ajatelma, että voisihan tästä mahdollisesti kehittyä myös jotain muuta, kuin pelkkä kaveruussuhde. Mä ainakin koen sen jotenkin positiivisena, vaikka tuttavuutta kummempaa ei olisikaan ilmassa, että naisen kanssa olisi havaittavissa sellainen samankaltaisuus-yhteys.
Luulisin että varsinkin siitä tilanteesta olisi helppoa ponnistaa ajatellen mahdollista vähän vakavampaakin juttua - mikäli asiat siis kehittyisivät siihen suuntaan. Liika erilaisuus ajatusten tasolla on mun mielestäni jotenkin rasittavaa, pakkohan sen erilaisuuden on jossain vaiheessa alkaa rasittamaan... - kiinnostaisi tietää
dayum kirjoitti:
Siksihän kirjoitin itsekin ettei ole ollut kunniaa tavata sellaista ihmettä, jossa nämä ominaisuudet yhdistyisi. Eli että olisin selkeästi ihastunut ja se kiusiminen ja tietynlainen rentous olisi olemassa samaan aikaan. Olen kyllä omasta mielestäni pari kertaa kokenut ihastumista, mutta olen kyllä ollut enemmän tai vähemmän lukossakin.
Taisin myös kirjoittaa että vaikka kiusimista olisi ja sellaista selkeää kiinnostusta ei olisi havaittavissa, niin silti voihan pahnanpohjimmaisena toiveena olla myös jokin sellainen ajatelma, että voisihan tästä mahdollisesti kehittyä myös jotain muuta, kuin pelkkä kaveruussuhde. Mä ainakin koen sen jotenkin positiivisena, vaikka tuttavuutta kummempaa ei olisikaan ilmassa, että naisen kanssa olisi havaittavissa sellainen samankaltaisuus-yhteys.
Luulisin että varsinkin siitä tilanteesta olisi helppoa ponnistaa ajatellen mahdollista vähän vakavampaakin juttua - mikäli asiat siis kehittyisivät siihen suuntaan. Liika erilaisuus ajatusten tasolla on mun mielestäni jotenkin rasittavaa, pakkohan sen erilaisuuden on jossain vaiheessa alkaa rasittamaan...siinä kumminkin on oltava mukana. Esim.minkään itseni mielestä kammotuksen kanssa en lähtisi leikkimään mitään, että kyllä siinä miehessä tulisi olla jotain joka vetoaa minuun että leikkiin ryhdyn.
Voi olla että se on juuri siellä pahnanpohjimmaisena se ihastuksen tunne mutta sitä ei aina itse edes tunnista? Tai kieltää sen.
Toisaalta olen ollut aloittamassa kiusaamista sellaisenkin miehen kanssa (päissäni kun olin..) josta en ikuna selvissäpäin voisi tykätä. Se oli aika epämiellyttävää näin jälkikäteen. Kun tuli mieleen vasta selvänä että mitä jos se mies luulikin jotain muuta... - random_N
dayum kirjoitti:
että rakastettu olisi ollut sellainen kuittailua harrastava / siitä pitävä tapaus? Ja jos on, niin onko se automaattisesti tullut se kuittailulakko?
Niin ja kyllä se mullakin painottuu melkein automaattisesti kaveriporukoihin / parempiin tuttuihin, siinäkin mielessä kun en niin kovin sosiaalinen ole. Mutta aina silloin tällöin löytää itsensä myös vieraista ympyröistä ja onkin sangen mukava huomata, jos on samaan heimoon kuuluvien parissa.Taitaa olla niin että minä en kovin paljon suhteissa ole kuittaillut, ehkä kahden kesken jotakin.
Miehet on kyllä itse asiassa kaikki... mulla joskus vähän lähtee käsistä semmonen emostelu ja taitaa olla niin että mut saa helpoimmin ruotuun sillä kuittailulla.
Mun miehissä taitaa olla kaikissa ollut enempi semmoinen käytännönpilageeni ja verbaaliakrobatia korostuneina suhteissa; esim se että kun herää on tyynyllä ties millainen jaikshyytelölimaötökkä ja muut pienet temput. - sjeoljgljg
dayum kirjoitti:
Siksihän kirjoitin itsekin ettei ole ollut kunniaa tavata sellaista ihmettä, jossa nämä ominaisuudet yhdistyisi. Eli että olisin selkeästi ihastunut ja se kiusiminen ja tietynlainen rentous olisi olemassa samaan aikaan. Olen kyllä omasta mielestäni pari kertaa kokenut ihastumista, mutta olen kyllä ollut enemmän tai vähemmän lukossakin.
Luulisin että varsinkin siitä tilanteesta olisi helppoa ponnistaa ajatellen mahdollista vähän vakavampaakin juttua - mikäli asiat siis kehittyisivät siihen suuntaan. Liika erilaisuus ajatusten tasolla on mun mielestäni jotenkin rasittavaa, pakkohan sen erilaisuuden on jossain vaiheessa alkaa rasittamaan...kommentoi: toisaalta, oletko tullut ajatelleeksi, että naiset ja miehet ovat kuitenkin lähtökohdiltaan hieman tai vähän enemmän erilaisia toisistaan. Ei nainen välttämättä ole tosikko, naisilla ja miehillä tuppaa vain olemaan hieman erilainen huumorintaju, toki poikkeuksiakin on. Nainen ehkä katsoo asioita hieman eri perspektiivistä eikä aina voi ymmärtää millään miehen omituisia lähestymistapoja vaikka ne tarkoittaisivatkin pelkkää hyvää.
- dayum
siinä kumminkin on oltava mukana. Esim.minkään itseni mielestä kammotuksen kanssa en lähtisi leikkimään mitään, että kyllä siinä miehessä tulisi olla jotain joka vetoaa minuun että leikkiin ryhdyn.
Voi olla että se on juuri siellä pahnanpohjimmaisena se ihastuksen tunne mutta sitä ei aina itse edes tunnista? Tai kieltää sen.
Toisaalta olen ollut aloittamassa kiusaamista sellaisenkin miehen kanssa (päissäni kun olin..) josta en ikuna selvissäpäin voisi tykätä. Se oli aika epämiellyttävää näin jälkikäteen. Kun tuli mieleen vasta selvänä että mitä jos se mies luulikin jotain muuta...näissä mun "tilanteissani" ei ole mukana ihastusta... en usko. Ehkä se perustuu ennemminkin sellaiseen "sä olet hyvä tyyppi" juttuun ja joko yksistään siihen, tai sitten mukana tosiaan voi olla jokin sellainenkin aspekti, jotta voisihan tästä varmaan joskus, jossakin tilanteessa mahdollisesti ehkä kehittyä jotain muutakin kuin pelkästään sitä, mikä tilanne on nyt päällä. Mutta ei siis ihastusta. Ehkä jonkinlaista kiinnostusta, mutta sitten taas mukavien ihmisten seurassa lienee aika luontevaakin että jonkinlainen kiinnostus / yhteenkuuluvuuden henki on olemassa. Enkä tarkoita tällä seksuaalista vetovoimaa.
Toinen asia minkä haluan mainita on vielä se, että kannatan aika pitkälle ihmissuhteissa aitoutta. Onhan poikkeuksiakin, mutta noin yleensä. Eli mikä onkaan sitten kivempaa kuin olla kaveriporukassa / jonkun tietyn kanssa, ja olla oma itsensä / molemmat voivat olla omia itseään / kaikki voivat olla omia itseään... - dayum
sjeoljgljg kirjoitti:
kommentoi: toisaalta, oletko tullut ajatelleeksi, että naiset ja miehet ovat kuitenkin lähtökohdiltaan hieman tai vähän enemmän erilaisia toisistaan. Ei nainen välttämättä ole tosikko, naisilla ja miehillä tuppaa vain olemaan hieman erilainen huumorintaju, toki poikkeuksiakin on. Nainen ehkä katsoo asioita hieman eri perspektiivistä eikä aina voi ymmärtää millään miehen omituisia lähestymistapoja vaikka ne tarkoittaisivatkin pelkkää hyvää.
Samat ongelmat, tai samanlaisia ongelmia on havaittavissa miestenkin kanssa. Ei kaikki ymmärrä kaikkien juttuja, en minäkään. Eikä minua monesti edes kiinnosta yrittääkään. Voin tulla toimeen kylläkin, mutta siinäpä se sitten on.
Olen myös varsinkin naisten kohdalla pannut merkille, että kovin herkästi ne sanomiset / heitot voivat mennä kovastikin metsään tai sitten joku ulkopuolinen ymmärtää ne väärin ja siitä syntyy jonkinlainen "tilanne". Sen takia onkin vähän niin ja näin kannattaako mitä heittoja sanoa vieraampien ihmisten seurassa. Ihan kasvokkainkin kommentoitu asia voi kääntyä kokonaan päälaelleen toisen mielessä, ja siinä sitä sitten ollaan. Eihän vika ole niinkään kuulijassa tai sanojassakaan, vaan tilanteessa kokonaisuudessaan ja kyseisten ihmisten erilaisuudessa / toista tulkitaan väärin. Onhan niitäkin tilanteita ollut, etten ole päässyt kärryille sanojan motiiveista minulle sanomisissaan, eli onko kyseessä pelkkä heitto vaiko ihan vittuilu. Ja osaa ne kyllä olla ikäviä tilanteita, varsinkin kun ei oikein tiedä pitäisikö alkaa selittelemään vai antaa vaan mennä omalla painollaan...
Olen myös huomannut, että naisen tunteet osaavat sotkea näitä sanomisten tulkintoja. Joskus myös ne sisäiset epävarmuudet, vaikka mulla ainakaan ei ole ollut tarkoitus huomautella mistään sellaisesta. Mutta noita väärinymmärryksiä voi käydä ihan kenelle hyvänsä, myös miehille. Uskoisin. - Se edellinen
dayum kirjoitti:
Samat ongelmat, tai samanlaisia ongelmia on havaittavissa miestenkin kanssa. Ei kaikki ymmärrä kaikkien juttuja, en minäkään. Eikä minua monesti edes kiinnosta yrittääkään. Voin tulla toimeen kylläkin, mutta siinäpä se sitten on.
Olen myös varsinkin naisten kohdalla pannut merkille, että kovin herkästi ne sanomiset / heitot voivat mennä kovastikin metsään tai sitten joku ulkopuolinen ymmärtää ne väärin ja siitä syntyy jonkinlainen "tilanne". Sen takia onkin vähän niin ja näin kannattaako mitä heittoja sanoa vieraampien ihmisten seurassa. Ihan kasvokkainkin kommentoitu asia voi kääntyä kokonaan päälaelleen toisen mielessä, ja siinä sitä sitten ollaan. Eihän vika ole niinkään kuulijassa tai sanojassakaan, vaan tilanteessa kokonaisuudessaan ja kyseisten ihmisten erilaisuudessa / toista tulkitaan väärin. Onhan niitäkin tilanteita ollut, etten ole päässyt kärryille sanojan motiiveista minulle sanomisissaan, eli onko kyseessä pelkkä heitto vaiko ihan vittuilu. Ja osaa ne kyllä olla ikäviä tilanteita, varsinkin kun ei oikein tiedä pitäisikö alkaa selittelemään vai antaa vaan mennä omalla painollaan...
Olen myös huomannut, että naisen tunteet osaavat sotkea näitä sanomisten tulkintoja. Joskus myös ne sisäiset epävarmuudet, vaikka mulla ainakaan ei ole ollut tarkoitus huomautella mistään sellaisesta. Mutta noita väärinymmärryksiä voi käydä ihan kenelle hyvänsä, myös miehille. Uskoisin.katsos nainen on se ikuinen valloittamaton vuori, jota pitkin miehet jaksavat aina kiivetä. Kuitenkaan huipulle ikinä pääsemättä:)Se on kato se juttu.
- dayum
Se edellinen kirjoitti:
katsos nainen on se ikuinen valloittamaton vuori, jota pitkin miehet jaksavat aina kiivetä. Kuitenkaan huipulle ikinä pääsemättä:)Se on kato se juttu.
manailikaan aikoinaan, että jos vuori ei tule mun luo, niin mä menen vuoren luo?? Vai oliko se päinvastoin? Ei se tainu olla.
Nuo uutterat ja mitään pelkäämättömät miehet vuorikiipeilypuuhasteluissaan... Liittyiskö tämä sitten siihen samaan... - vänkyrä-nainen
dayum kirjoitti:
manailikaan aikoinaan, että jos vuori ei tule mun luo, niin mä menen vuoren luo?? Vai oliko se päinvastoin? Ei se tainu olla.
Nuo uutterat ja mitään pelkäämättömät miehet vuorikiipeilypuuhasteluissaan... Liittyiskö tämä sitten siihen samaan...sen verran, että ehkä se sinnikäs kiipeily-yritys joskus tosiaan hyvällä tuurilla palkitaankin, mutta parhaimmat mahdollisuudet päästä suoraan sinne vuoren huipulle on miehellä joka keksii ottaa sen helikopterin avuksi.:)
- dayum
vänkyrä-nainen kirjoitti:
sen verran, että ehkä se sinnikäs kiipeily-yritys joskus tosiaan hyvällä tuurilla palkitaankin, mutta parhaimmat mahdollisuudet päästä suoraan sinne vuoren huipulle on miehellä joka keksii ottaa sen helikopterin avuksi.:)
*miettii, montakohan pistettä tähän pitäisi laittaa*
Tietäisipä aina milloin tuotakin kannattaa noudattaa. - vänkyrä-nainen
dayum kirjoitti:
*miettii, montakohan pistettä tähän pitäisi laittaa*
Tietäisipä aina milloin tuotakin kannattaa noudattaa.tie on varmastikin aina vapaa kun ei ole muita kiipeilijöitä kipuamassa samanaikaisesti sinne vuorelle tai jo valmiina odottamassa siellä.
- dayum
tie on varmastikin aina vapaa kun ei ole muita kiipeilijöitä kipuamassa samanaikaisesti sinne vuorelle tai jo valmiina odottamassa siellä.
ottaa huomioon onko kiipeilijä edes tervetullut vuorelle.
Kiipeilijän näkökulma vs vuoren näkökulma. - vänkyrä-nainen
dayum kirjoitti:
ottaa huomioon onko kiipeilijä edes tervetullut vuorelle.
Kiipeilijän näkökulma vs vuoren näkökulma.on kans aika oleellinen asia. Mutta ei ainakaan sitä voi saada tietää jos ei jotain asian eteen tee. Heh, ihanku olisin paraskin puhuja :D Koskaan mitään aikaseksi saanut oma-aloitteisesti miesten suhteen.
- dayum
on kans aika oleellinen asia. Mutta ei ainakaan sitä voi saada tietää jos ei jotain asian eteen tee. Heh, ihanku olisin paraskin puhuja :D Koskaan mitään aikaseksi saanut oma-aloitteisesti miesten suhteen.
Alan myös kyllä vähän epäillä että myös silloin muinoin se Muhammed vai Ahmed vai mikä se nyt oli on pähkäillyt samojen asioiden kanssa... nykyihmiset eivät vaan ole osanneet tulkita sitä "jos vuori ei tule mun luo, niin mä menen vuoren luo" sanomaa tarpeeksi yksinkertaisesti, siis että heppu tarkoittikin naisasioita... mikä muukaan voisi olla miehellä mielessä. Lisäksi tuo on mun mielestä aika epäreilua koska vuoret kuitenkin pysyy kutakuinkin paikoillaan, niin ne sit voi kohtalaisen hyvällä omalla tunnolla vedota siihen, että kiipijöiden on helpompaa tulla vuorelle - vaikka sitten lennellen näyttävästi helikopterilla.
- ...
viestit ei näy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k512254Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖251008Aavistatko että moni tietää
Vai ollaanko hyvin vedätetty pokerinaamalla. No kun vähiten odotat niin yllätämme sinut82962Yritin saada
Vastauksia mutta et voinut olla rehellinen ja kaiken kannoin yksin. Halusin kovasti ymmärtää mutta en voi enää ymmärtää.11914- 68873
Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt54863Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me121842Kronikat..
Mikä hele… on tää yks kronikat mikä suoltaa facessa kaikkea julkaisua ja AINA samoista firmoista imatralla??? Eikö ne mu10773vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos22753Täällä istun ja mietin
Miten paljon haluaisin katsoa sinua juuri niin kuin haluaisin katsoa sinua. Rakastavin silmin. Näkisit vihdoin senkin pu49749