Tarkoittaako unien näkeminen, herätessään niiden muistaminen hyvää muistamista?
Unien muistaminen tarkoittaa hyvää muistamista?
8
1587
Vastaukset
- 2+2=4
Unien näkeminen kertoo sen, että ihmisellä ei ole omaa tahtoa. Aivot kontrolloivat kaikea ihmisen toimintoja, ajatuksia...
"Tekoälystä puhutaan keinotekoisen olennon osoittamana älynä. Yleensä sen oletetaan olevan tietokoneohjelma, joka pyrkii suorittamaan ihmismäistä ajattelua (laskennallinen lähestymistapa). Tällä hetkellä tekoälyn sovelluksia ovat esimerkiksi luonnollisen kielen tuottamiseen ja tunnistamiseen erikoistuneet järjestelmät, "
http://fi.wikipedia.org/wiki/Tekoäly- yksvaann
Onko toisen ihmisen pelastaminen pelkkää aivojen käskyjen tottelmista?
Ihmiset ovat erilaisia ja jattelevat eri tavoin.
Ja onhan näitä tapauksia kun ihminen ymmärtää näkevänsä unta ja alkaa tehdä mitä haluaa siinä eli lucid dreaming.
Ihmisellä on vapaa tahto.
Vaikka aivot tässä suurtaa osaa tekevätkin niin kyllä se ihminen päätökset tekee. - != ihminen
yksvaann kirjoitti:
Onko toisen ihmisen pelastaminen pelkkää aivojen käskyjen tottelmista?
Ihmiset ovat erilaisia ja jattelevat eri tavoin.
Ja onhan näitä tapauksia kun ihminen ymmärtää näkevänsä unta ja alkaa tehdä mitä haluaa siinä eli lucid dreaming.
Ihmisellä on vapaa tahto.
Vaikka aivot tässä suurtaa osaa tekevätkin niin kyllä se ihminen päätökset tekee."Vaikka aivot tässä suurtaa osaa tekevätkin niin kyllä se ihminen päätökset tekee."
Ja aivot ei ole yhtä kuin ihminen? - yksvaann
!= ihminen kirjoitti:
"Vaikka aivot tässä suurtaa osaa tekevätkin niin kyllä se ihminen päätökset tekee."
Ja aivot ei ole yhtä kuin ihminen?Siis oikeesti.
Aivot on nyt vaan meillä ja silleen.
Ihmisel on vapaa tahto.
- Guitar83
Itse ainakin olen melkoisen huonomuistinen ja hajamielinen, mutta unia saatan silti muistaa yön ajalta useampia (6 parhaimmillaan) ja yksityiskohtaisesti. Sitäkin taitoa kun voi kehittää.
- tarkoittaa että
olet nukkunut huonosti.
Ne unet muistaa hyvin, joihin on herännyt. Ne ovat myös jollain tavalla merkittäviä.
- sikeästi
Unien muistaminenhan tarkoittaa, että uni on pinnallista. Kun herätessään ei muista näkemiään unia, tarkoittaa se että on nukkunut sikeästi ja syvää unta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest836422Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4464492Aleksei Miltsakov - venäläinen uusnatsi antaa oppitunteja lapsille
34-vuotias Miltsakov palvelee Le Monden mukaan yhä Ukrainassa tiedusteluun ja sabotaasiin erikoistuneen Russitš-yksikön633654Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1172349Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372299Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m221036En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su69980Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta48904- 91832
- 59725