Minäkin aloittelija ja vaihtoehtoisesti kokeilen näitä: Ram,TopFlite,Extreme,MD,Wilson. Yhtenä vaihtoehtona ostaa irtomailoina Callawayt jotka edullisen tuntuisia netistä ostettuna-hinnat alkaen 29€ (noin 50%-70% ale). Ihmetyttää tuo hinta kun pitäisi olla huippumailoja (?). Olisiko jollain jotain kerrottavaa kyseisistä merkeistä. Toki tiedän, että ne pitää itse kokeilla, kysynkin noin yleisesti mitä mieltä!
Jos joku kiltti vastaisi:)
Ram,TopFlite,MD ym
mikähän...?
1
615
Vastaukset
- Just an opinion.........
No itse ostin aloittaessa pinseeker merkkisen setin, luulisin olevan ainakin tuota topflitea melko lähellä (jossei nyt sitte muitaki halpissettejä) ja oon tullu siihen tulokseen ettei näi ens alkuun mailat miestä pahenna ellei mies mailoja, eli ihan hyviä ne kaikki on ens alkuu, varmaa saa laskee tasoituksen parissa kuukaudessa sinne 30 oli setti mikä tahansa jos on treenihaluja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848