Eroottinen aihe

Jos ne kiinnostavat teitä näin paljon (rakkaus, sheivaus, ilotytöt etc.), niin miksette tee asian hyväksi mitään?

Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan...



http://www.youtube.com/watch?v=sZyFchpuXIU



"Sanotaan se vaikka niin että ilman pesää sä et vietä kovin kivaa kesää"



MarttyyriMallari-TTt

23

1255

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dazu

      Tuo huoraamis-aihe alkaa jo pikkuhiljaa aiheuttaa pahoinvointia, joten taidan käydä ottamassa lasillisen samariiniä.

      • minä puolestani olen sen verran ujo etten mielelläni juttele näistä asioista.


        "Jotain oli kuitenkin tehtävä, että asiat asettuisivat oikeisiin uomiinsa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Dazu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minä puolestani olen sen verran ujo etten mielelläni juttele näistä asioista.


        "Jotain oli kuitenkin tehtävä, että asiat asettuisivat oikeisiin uomiinsa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Minä taas juttelen niistä vain netissä ja alkoholin vaikutuksen alaisena, kun tuolloin ujouteni helpottaa. Olen oikeastaan ihan toinen ääripää tällöin.


    • just siks kirjotella, että joku huomais ja tulis sieltä kotoota hakemaan?

      • Tullut joskus sama mieleen.


      • en tiedä, olisiko se noin?


        "Tämä ei kuitenkaan ole mikään senssi-palsta siinä mielessä että alettaisiin tyrkyttämään itseään sen enempää kuin on tarvis"


        MarttyyriMallari-TTt


      • palstaveteraanina

        voisitko sanoa, kannattaako se? Montako kertaa olet tullut kotoasi haetuksi?


      • palstaveteraanina kirjoitti:

        voisitko sanoa, kannattaako se? Montako kertaa olet tullut kotoasi haetuksi?

        Aina on pitäny itte hakia, jos on meinannu jotaki saada.


      • jäänyt havaitsematta?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en tiedä, olisiko se noin?


        "Tämä ei kuitenkaan ole mikään senssi-palsta siinä mielessä että alettaisiin tyrkyttämään itseään sen enempää kuin on tarvis"


        MarttyyriMallari-TTt

        "...että alettaisiin tyrkyttämään itseään sen enempää kuin on tarvis"

        Tarvishan täällä ei olis tyrkyttää itseään ollenkaan.


    • gek-ko

      Joudun taas kerran toteamaan, että tämä oli tyhmin aloituksesi ikinä.

      " :D "

      t: g

      • Miten menee?


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Miten menee?

        ompelin verhot takasin kasaan. Ratkes tossa keväällä.


      • gek-ko kirjoitti:

        ompelin verhot takasin kasaan. Ratkes tossa keväällä.

        Ei pidä käyttää verhoja liaanina. Kattolamppu on tuohon paljon parempi, mutta muista kiristää ensin johdot.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Ei pidä käyttää verhoja liaanina. Kattolamppu on tuohon paljon parempi, mutta muista kiristää ensin johdot.

        koirat könysivät verhon päällä kun halusivat katsoa ikkunasta ulos.

        Liskolla muuten on ehta kristallikruunu.


      • gek-ko kirjoitti:

        koirat könysivät verhon päällä kun halusivat katsoa ikkunasta ulos.

        Liskolla muuten on ehta kristallikruunu.

        Koirilla on taipumus aiheuttaa sisustuksen uusimistarvetta. Kristallit on kivoja. Itsellä valekristalli, eli muovia mutta sitä ei huomaa kun samaa tehdään aitonakin (eikä mene rikki).

        Täällä etsitään parhaillaan pavulle nakuja miehiä että se saa erään karvaisen naisen jäljiltä mielensä tasapainoon.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036691359


      • gek-ko


      • gek-ko
        gek-ko kirjoitti:

        ja mitä helkkaria te teette?

        Tuokin varmaan poistetaan.

        Jaa, olen aika samaa mieltä tuon viestin kirjoittajan kanssa (joskaan en tiedä oliko kuvitus tarpeellinen argumentti tässä kohtaa).

        HahahaHAA xD

        Kuvakulma siitä karseen teki, ei siinä muuta ongelmaa ollu. Kyllä mä pariks päiväks voisin ton seinälle laittaa.

        No en tiiä. Ei helvetti. Kyllä mieluummin sen male nude 1:sen.


      • gek-ko kirjoitti:

        Tuokin varmaan poistetaan.

        Jaa, olen aika samaa mieltä tuon viestin kirjoittajan kanssa (joskaan en tiedä oliko kuvitus tarpeellinen argumentti tässä kohtaa).

        HahahaHAA xD

        Kuvakulma siitä karseen teki, ei siinä muuta ongelmaa ollu. Kyllä mä pariks päiväks voisin ton seinälle laittaa.

        No en tiiä. Ei helvetti. Kyllä mieluummin sen male nude 1:sen.

        Siis se naisen kuva ja sellaisena jättijulisteena. Kerrot kavereille että olet löytänyt suuntautumisestasi uusia puolia ja katsot miten ne sitten reagoivat.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Siis se naisen kuva ja sellaisena jättijulisteena. Kerrot kavereille että olet löytänyt suuntautumisestasi uusia puolia ja katsot miten ne sitten reagoivat.

        Olen menossa vähän reissuun ja kavereilla on avaimet, jotta pääsevät kukkia kastelemaan.

        Mitähän ne tykkäis jos ton printtaisin seinälle?


      • gek-ko kirjoitti:

        Olen menossa vähän reissuun ja kavereilla on avaimet, jotta pääsevät kukkia kastelemaan.

        Mitähän ne tykkäis jos ton printtaisin seinälle?

        Pitää olla useampi ja sitten vielä sopivaa luonto-opaslehdistöä lattialle. Kaikenlaiset sisään tungetut esineet kuvissa luovat lisää uskottavuutta. Ehkä voisit myös ryhtyä käyttämään ruutupaitoja ja henkseleitä. Nahkasaappaat ja ratsastuspiiskakin voisi olla kiva lisäsäväys.

        (kavereita on aina kiva hämätä)


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Pitää olla useampi ja sitten vielä sopivaa luonto-opaslehdistöä lattialle. Kaikenlaiset sisään tungetut esineet kuvissa luovat lisää uskottavuutta. Ehkä voisit myös ryhtyä käyttämään ruutupaitoja ja henkseleitä. Nahkasaappaat ja ratsastuspiiskakin voisi olla kiva lisäsäväys.

        (kavereita on aina kiva hämätä)

        niihin kasveihin, joita he viattomasti ovat tulossa kastelemaan?

        Täällä on ainakin yksi iso köynnös, ehkä siinä voisi roikkua muutama kaunis kuva? Ikkunalaudalle voisi jotain asetelmaa laittaa myös...


      • gek-ko kirjoitti:

        niihin kasveihin, joita he viattomasti ovat tulossa kastelemaan?

        Täällä on ainakin yksi iso köynnös, ehkä siinä voisi roikkua muutama kaunis kuva? Ikkunalaudalle voisi jotain asetelmaa laittaa myös...

        Sellaiset joulukoristetyyppiset jutut, joissa on kivoja lähikuvia. Makuuhuoneeseen suoraan sängyn päälle kannattaa kyllä laittaa ihan kunnollinen juliste. Jos sinulla on suuret ikkunat, niin verhoihinhan voisi hankkia jonkin valokuvapainatuksen. Muista sanoa ettei orkideoille saa antaa liikaa valoa, niin muistavat pistää verhoja pienemmälle.
        Sitten isot kuraiset kumisaappaat sängyn viereen ja käsiraudat huolimattomasti matolle.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe