Eroottinen aihe

Jos ne kiinnostavat teitä näin paljon (rakkaus, sheivaus, ilotytöt etc.), niin miksette tee asian hyväksi mitään?

Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan...



http://www.youtube.com/watch?v=sZyFchpuXIU



"Sanotaan se vaikka niin että ilman pesää sä et vietä kovin kivaa kesää"



MarttyyriMallari-TTt

23

1211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dazu

      Tuo huoraamis-aihe alkaa jo pikkuhiljaa aiheuttaa pahoinvointia, joten taidan käydä ottamassa lasillisen samariiniä.

      • minä puolestani olen sen verran ujo etten mielelläni juttele näistä asioista.


        "Jotain oli kuitenkin tehtävä, että asiat asettuisivat oikeisiin uomiinsa"


        MarttyyriMallari-TTt


      • Dazu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        minä puolestani olen sen verran ujo etten mielelläni juttele näistä asioista.


        "Jotain oli kuitenkin tehtävä, että asiat asettuisivat oikeisiin uomiinsa"


        MarttyyriMallari-TTt

        Minä taas juttelen niistä vain netissä ja alkoholin vaikutuksen alaisena, kun tuolloin ujouteni helpottaa. Olen oikeastaan ihan toinen ääripää tällöin.


    • just siks kirjotella, että joku huomais ja tulis sieltä kotoota hakemaan?

      • Tullut joskus sama mieleen.


      • en tiedä, olisiko se noin?


        "Tämä ei kuitenkaan ole mikään senssi-palsta siinä mielessä että alettaisiin tyrkyttämään itseään sen enempää kuin on tarvis"


        MarttyyriMallari-TTt


      • palstaveteraanina

        voisitko sanoa, kannattaako se? Montako kertaa olet tullut kotoasi haetuksi?


      • palstaveteraanina kirjoitti:

        voisitko sanoa, kannattaako se? Montako kertaa olet tullut kotoasi haetuksi?

        Aina on pitäny itte hakia, jos on meinannu jotaki saada.


      • jäänyt havaitsematta?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        en tiedä, olisiko se noin?


        "Tämä ei kuitenkaan ole mikään senssi-palsta siinä mielessä että alettaisiin tyrkyttämään itseään sen enempää kuin on tarvis"


        MarttyyriMallari-TTt

        "...että alettaisiin tyrkyttämään itseään sen enempää kuin on tarvis"

        Tarvishan täällä ei olis tyrkyttää itseään ollenkaan.


    • gek-ko

      Joudun taas kerran toteamaan, että tämä oli tyhmin aloituksesi ikinä.

      " :D "

      t: g

      • Miten menee?


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Miten menee?

        ompelin verhot takasin kasaan. Ratkes tossa keväällä.


      • gek-ko kirjoitti:

        ompelin verhot takasin kasaan. Ratkes tossa keväällä.

        Ei pidä käyttää verhoja liaanina. Kattolamppu on tuohon paljon parempi, mutta muista kiristää ensin johdot.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Ei pidä käyttää verhoja liaanina. Kattolamppu on tuohon paljon parempi, mutta muista kiristää ensin johdot.

        koirat könysivät verhon päällä kun halusivat katsoa ikkunasta ulos.

        Liskolla muuten on ehta kristallikruunu.


      • gek-ko kirjoitti:

        koirat könysivät verhon päällä kun halusivat katsoa ikkunasta ulos.

        Liskolla muuten on ehta kristallikruunu.

        Koirilla on taipumus aiheuttaa sisustuksen uusimistarvetta. Kristallit on kivoja. Itsellä valekristalli, eli muovia mutta sitä ei huomaa kun samaa tehdään aitonakin (eikä mene rikki).

        Täällä etsitään parhaillaan pavulle nakuja miehiä että se saa erään karvaisen naisen jäljiltä mielensä tasapainoon.

        http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036691359


      • gek-ko


      • gek-ko
        gek-ko kirjoitti:

        ja mitä helkkaria te teette?

        Tuokin varmaan poistetaan.

        Jaa, olen aika samaa mieltä tuon viestin kirjoittajan kanssa (joskaan en tiedä oliko kuvitus tarpeellinen argumentti tässä kohtaa).

        HahahaHAA xD

        Kuvakulma siitä karseen teki, ei siinä muuta ongelmaa ollu. Kyllä mä pariks päiväks voisin ton seinälle laittaa.

        No en tiiä. Ei helvetti. Kyllä mieluummin sen male nude 1:sen.


      • gek-ko kirjoitti:

        Tuokin varmaan poistetaan.

        Jaa, olen aika samaa mieltä tuon viestin kirjoittajan kanssa (joskaan en tiedä oliko kuvitus tarpeellinen argumentti tässä kohtaa).

        HahahaHAA xD

        Kuvakulma siitä karseen teki, ei siinä muuta ongelmaa ollu. Kyllä mä pariks päiväks voisin ton seinälle laittaa.

        No en tiiä. Ei helvetti. Kyllä mieluummin sen male nude 1:sen.

        Siis se naisen kuva ja sellaisena jättijulisteena. Kerrot kavereille että olet löytänyt suuntautumisestasi uusia puolia ja katsot miten ne sitten reagoivat.


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Siis se naisen kuva ja sellaisena jättijulisteena. Kerrot kavereille että olet löytänyt suuntautumisestasi uusia puolia ja katsot miten ne sitten reagoivat.

        Olen menossa vähän reissuun ja kavereilla on avaimet, jotta pääsevät kukkia kastelemaan.

        Mitähän ne tykkäis jos ton printtaisin seinälle?


      • gek-ko kirjoitti:

        Olen menossa vähän reissuun ja kavereilla on avaimet, jotta pääsevät kukkia kastelemaan.

        Mitähän ne tykkäis jos ton printtaisin seinälle?

        Pitää olla useampi ja sitten vielä sopivaa luonto-opaslehdistöä lattialle. Kaikenlaiset sisään tungetut esineet kuvissa luovat lisää uskottavuutta. Ehkä voisit myös ryhtyä käyttämään ruutupaitoja ja henkseleitä. Nahkasaappaat ja ratsastuspiiskakin voisi olla kiva lisäsäväys.

        (kavereita on aina kiva hämätä)


      • gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

        Pitää olla useampi ja sitten vielä sopivaa luonto-opaslehdistöä lattialle. Kaikenlaiset sisään tungetut esineet kuvissa luovat lisää uskottavuutta. Ehkä voisit myös ryhtyä käyttämään ruutupaitoja ja henkseleitä. Nahkasaappaat ja ratsastuspiiskakin voisi olla kiva lisäsäväys.

        (kavereita on aina kiva hämätä)

        niihin kasveihin, joita he viattomasti ovat tulossa kastelemaan?

        Täällä on ainakin yksi iso köynnös, ehkä siinä voisi roikkua muutama kaunis kuva? Ikkunalaudalle voisi jotain asetelmaa laittaa myös...


      • gek-ko kirjoitti:

        niihin kasveihin, joita he viattomasti ovat tulossa kastelemaan?

        Täällä on ainakin yksi iso köynnös, ehkä siinä voisi roikkua muutama kaunis kuva? Ikkunalaudalle voisi jotain asetelmaa laittaa myös...

        Sellaiset joulukoristetyyppiset jutut, joissa on kivoja lähikuvia. Makuuhuoneeseen suoraan sängyn päälle kannattaa kyllä laittaa ihan kunnollinen juliste. Jos sinulla on suuret ikkunat, niin verhoihinhan voisi hankkia jonkin valokuvapainatuksen. Muista sanoa ettei orkideoille saa antaa liikaa valoa, niin muistavat pistää verhoja pienemmälle.
        Sitten isot kuraiset kumisaappaat sängyn viereen ja käsiraudat huolimattomasti matolle.


    Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe