Eroottinen aihe

Jos ne kiinnostavat teitä näin paljon (rakkaus, sheivaus, ilotytöt etc.), niin miksette tee asian hyväksi mitään?

Kukaan ei tule sinua kotoa hakemaan...

http://www.youtube.com/watch?v=sZyFchpuXIU

"Sanotaan se vaikka niin että ilman pesää sä et vietä kovin kivaa kesää"

MarttyyriMallari-TTt

23

1221

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Dazu

Tuo huoraamis-aihe alkaa jo pikkuhiljaa aiheuttaa pahoinvointia, joten taidan käydä ottamassa lasillisen samariiniä.

• minä puolestani olen sen verran ujo etten mielelläni juttele näistä asioista.

"Jotain oli kuitenkin tehtävä, että asiat asettuisivat oikeisiin uomiinsa"

MarttyyriMallari-TTt

• Dazu
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

minä puolestani olen sen verran ujo etten mielelläni juttele näistä asioista.

"Jotain oli kuitenkin tehtävä, että asiat asettuisivat oikeisiin uomiinsa"

MarttyyriMallari-TTt

Minä taas juttelen niistä vain netissä ja alkoholin vaikutuksen alaisena, kun tuolloin ujouteni helpottaa. Olen oikeastaan ihan toinen ääripää tällöin.

• just siks kirjotella, että joku huomais ja tulis sieltä kotoota hakemaan?

• Tullut joskus sama mieleen.

• en tiedä, olisiko se noin?

"Tämä ei kuitenkaan ole mikään senssi-palsta siinä mielessä että alettaisiin tyrkyttämään itseään sen enempää kuin on tarvis"

MarttyyriMallari-TTt

• palstaveteraanina

voisitko sanoa, kannattaako se? Montako kertaa olet tullut kotoasi haetuksi?

• palstaveteraanina kirjoitti:

voisitko sanoa, kannattaako se? Montako kertaa olet tullut kotoasi haetuksi?

Aina on pitäny itte hakia, jos on meinannu jotaki saada.

• jäänyt havaitsematta?
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

en tiedä, olisiko se noin?

"Tämä ei kuitenkaan ole mikään senssi-palsta siinä mielessä että alettaisiin tyrkyttämään itseään sen enempää kuin on tarvis"

MarttyyriMallari-TTt

"...että alettaisiin tyrkyttämään itseään sen enempää kuin on tarvis"

Tarvishan täällä ei olis tyrkyttää itseään ollenkaan.

• gek-ko

Joudun taas kerran toteamaan, että tämä oli tyhmin aloituksesi ikinä.

" :D "

t: g

• Miten menee?

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Miten menee?

ompelin verhot takasin kasaan. Ratkes tossa keväällä.

• gek-ko kirjoitti:

ompelin verhot takasin kasaan. Ratkes tossa keväällä.

Ei pidä käyttää verhoja liaanina. Kattolamppu on tuohon paljon parempi, mutta muista kiristää ensin johdot.

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Ei pidä käyttää verhoja liaanina. Kattolamppu on tuohon paljon parempi, mutta muista kiristää ensin johdot.

koirat könysivät verhon päällä kun halusivat katsoa ikkunasta ulos.

Liskolla muuten on ehta kristallikruunu.

• gek-ko kirjoitti:

koirat könysivät verhon päällä kun halusivat katsoa ikkunasta ulos.

Liskolla muuten on ehta kristallikruunu.

Koirilla on taipumus aiheuttaa sisustuksen uusimistarvetta. Kristallit on kivoja. Itsellä valekristalli, eli muovia mutta sitä ei huomaa kun samaa tehdään aitonakin (eikä mene rikki).

Täällä etsitään parhaillaan pavulle nakuja miehiä että se saa erään karvaisen naisen jäljiltä mielensä tasapainoon.

http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036691359

• gek-ko

• gek-ko
        gek-ko kirjoitti:

ja mitä helkkaria te teette?

Tuokin varmaan poistetaan.

Jaa, olen aika samaa mieltä tuon viestin kirjoittajan kanssa (joskaan en tiedä oliko kuvitus tarpeellinen argumentti tässä kohtaa).

HahahaHAA xD

Kuvakulma siitä karseen teki, ei siinä muuta ongelmaa ollu. Kyllä mä pariks päiväks voisin ton seinälle laittaa.

No en tiiä. Ei helvetti. Kyllä mieluummin sen male nude 1:sen.

• gek-ko kirjoitti:

Tuokin varmaan poistetaan.

Jaa, olen aika samaa mieltä tuon viestin kirjoittajan kanssa (joskaan en tiedä oliko kuvitus tarpeellinen argumentti tässä kohtaa).

HahahaHAA xD

Kuvakulma siitä karseen teki, ei siinä muuta ongelmaa ollu. Kyllä mä pariks päiväks voisin ton seinälle laittaa.

No en tiiä. Ei helvetti. Kyllä mieluummin sen male nude 1:sen.

Siis se naisen kuva ja sellaisena jättijulisteena. Kerrot kavereille että olet löytänyt suuntautumisestasi uusia puolia ja katsot miten ne sitten reagoivat.

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Siis se naisen kuva ja sellaisena jättijulisteena. Kerrot kavereille että olet löytänyt suuntautumisestasi uusia puolia ja katsot miten ne sitten reagoivat.

Olen menossa vähän reissuun ja kavereilla on avaimet, jotta pääsevät kukkia kastelemaan.

Mitähän ne tykkäis jos ton printtaisin seinälle?

• gek-ko kirjoitti:

Olen menossa vähän reissuun ja kavereilla on avaimet, jotta pääsevät kukkia kastelemaan.

Mitähän ne tykkäis jos ton printtaisin seinälle?

Pitää olla useampi ja sitten vielä sopivaa luonto-opaslehdistöä lattialle. Kaikenlaiset sisään tungetut esineet kuvissa luovat lisää uskottavuutta. Ehkä voisit myös ryhtyä käyttämään ruutupaitoja ja henkseleitä. Nahkasaappaat ja ratsastuspiiskakin voisi olla kiva lisäsäväys.

(kavereita on aina kiva hämätä)

• gek-ko
        buddy-love kirjoitti:

Pitää olla useampi ja sitten vielä sopivaa luonto-opaslehdistöä lattialle. Kaikenlaiset sisään tungetut esineet kuvissa luovat lisää uskottavuutta. Ehkä voisit myös ryhtyä käyttämään ruutupaitoja ja henkseleitä. Nahkasaappaat ja ratsastuspiiskakin voisi olla kiva lisäsäväys.

(kavereita on aina kiva hämätä)

niihin kasveihin, joita he viattomasti ovat tulossa kastelemaan?

Täällä on ainakin yksi iso köynnös, ehkä siinä voisi roikkua muutama kaunis kuva? Ikkunalaudalle voisi jotain asetelmaa laittaa myös...

• gek-ko kirjoitti:

niihin kasveihin, joita he viattomasti ovat tulossa kastelemaan?

Täällä on ainakin yksi iso köynnös, ehkä siinä voisi roikkua muutama kaunis kuva? Ikkunalaudalle voisi jotain asetelmaa laittaa myös...

Sellaiset joulukoristetyyppiset jutut, joissa on kivoja lähikuvia. Makuuhuoneeseen suoraan sängyn päälle kannattaa kyllä laittaa ihan kunnollinen juliste. Jos sinulla on suuret ikkunat, niin verhoihinhan voisi hankkia jonkin valokuvapainatuksen. Muista sanoa ettei orkideoille saa antaa liikaa valoa, niin muistavat pistää verhoja pienemmälle.
        Sitten isot kuraiset kumisaappaat sängyn viereen ja käsiraudat huolimattomasti matolle.

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      57
      3185
    2. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      47
      2911
    3. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      124
      2729
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      354
      1827
    5. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1104
    6. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      10
      1081
    7. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      193
      981
    8. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      44
      829
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      101
      822
    10. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      26
      820
    Aihe