Paljonkohan on Tessin mukainen 2.vuoden myyjän palkka kioskityössä? Ei ole itsellä taikka työpaikalla uusinta listaa. Alueena Etelä-Savo.
2.vuoden myyjän palkka
3
1040
Vastaukset
- Tes.
Olettaen, että teillä noudatetaan kaupanalan tessiä, niin kokemuskorotus tulee 3 vuoden jälkeen. Sinun palkkasi pitäisi olla ilman lisiä ensimmäisessä kalleusluokassa 1402€/kk, ja toisessa 1378€/kk. Kun et kerro tarkempaa paikkakuntaa, niin en tiedä, mihin kalleusluokkaan paikkakunta kuuluu.
Koko tessin palkkaliite:
http://www.pam.fi/mp/db/file_library/x/IMG/105653/file/SKLPalkkaLiite2007.pdf- Nimetön
olen ollut marraskuussa vuoden työssä ko. paikassa, ja oli pomon kanssa puhe, että saisin siitä alkaen 2. vuoden myyjän palkkaa.. ei ole ainakaan tuo 1. kalleusluokka niin kuin teilläpäin, vaan varmaan 3. minkä alueella etelä-savo mielestäni on. kiva kun nuo tessin listat on pdf muodossa, jota kone ei suostu jostain syystä kokonaan lataamaan koneelle, eli en voi selata listoja ainakaan kotona ajan kanssa.
- Kukka
Nimetön kirjoitti:
olen ollut marraskuussa vuoden työssä ko. paikassa, ja oli pomon kanssa puhe, että saisin siitä alkaen 2. vuoden myyjän palkkaa.. ei ole ainakaan tuo 1. kalleusluokka niin kuin teilläpäin, vaan varmaan 3. minkä alueella etelä-savo mielestäni on. kiva kun nuo tessin listat on pdf muodossa, jota kone ei suostu jostain syystä kokonaan lataamaan koneelle, eli en voi selata listoja ainakaan kotona ajan kanssa.
Haluaisin itse kysyä samalla joltain viisaammalta harjoittelijan palkasta. Olen ollu myyjänä kaupassa viime syyskuusta. Syksyllä ja talvella olen ollut joitakin päiviä kuukaudessa ja kesän kokonaan, mutta työsopimus minulla on ollut koko ajan. Eli nouseeko palkkana syksyllä harjoittelijan palkasta i vuoden myyjän palkkaan vai ei? Vaikuttaako se työpäivien määrä talvikuukausina?
Kiitos avusta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1077736
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?1085941- 835167
- 1394536
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan113210- 552967
- 582928
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102434- 612427
Hei........
Pelkkä sun näkeminen saa mut hymyilemään pitkin iltaa. Oot niin 🤩😘 Edellinen poistettiin.562046