kiusallani en enää jatka tuota pesisdisco ketjua vaan laitan oman yhteenvetoni tähän, että tuo PJ2000 tyypin täytyy kyllä olla jotenkin sairas. Sadat ihmiset sanovat hänen olevan väärässä ja hän kuitenkin vetää siitä oman johtopäätöksen, että hän on oikeassa ja kaikki muut väärässä ;-)
Final words...
2
474
Vastaukset
- besserwisser olen minä!
Luin tuota aiempaa ketjua toivottomana. En pj2008 puolesta vaan kaikkien muiden. Ja voi että me kaikki olemme omasta mielestämme niin erinomaisia, että on varaa muita ja muiden valintoja arvostella. Varmaan meillä jokaisella on mielipiteitä, joista voi olla kuitenkin eri mieltä ilman, että tarvitsee sairaaksi ketään nimitellä. Mistäs sitä tietää miten sairaita ajatuksia lopulta kenenkin päässä liikkuu? Vaikuttaa vain siltä, että sananvapauden Suomessa ei voi (varsinkaan poikkeavaa)mielipidettään ilmaista ilman hulluksi leimaamista ja julkista lynkkausta. Olisi ilmeisesti parempi olla vain hiljaa, ettei ärsyttäisi valtavirran mukana ajelehtivia ja usein lammasmaista enemmistöä. Ja todellakaan ei olisi ensimmäinen kerta, kun yksi ihminen joutuu tuulimyllyjä vastaan taistelemaan.
En ota kantaa discon puolesta enkä vastaan, minulle on ihan sama mitä jossain pesisleireillä tehdään, kun maailmassa on hieman suurempiakin asioita pohdittavana. Jos kaikki ihmiset käyttäisi yhtä paljon tunteen paloa ja aivojen kapasiteettia todellisten ja suurien ongelmien ratkaisemiseen, olisi kaikki varmaan edes pikkuisen onnellisempia. Tosin ei välttämättä, aina niitä marisijoita riittää.- ...
ilman muuta tarvitaan heitäkin jotka esittävät eriävän mielipiteensä mutta ei siitä sitten enää ole mitään hyötyä kun jankataan ja jankataan. Minäkin luin ketjua ja aluksi olin PJ:n puolella ihan periaatteen vuoksi mutta hänen olisi kannattanut antaa asian olla eikä koko ajan jankata samaa asiaa. Tää on siis minun mielipiteeni, kaikki muut saa olla eri mieltä ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2272978Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1842606Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1101237Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1361174Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2951091- 701088
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3691072Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831055Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a21985Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22808