iTunes-biisit kadonneet!

Lost and Found

Meidän kone meni vähän aikaa sitten hajalle (tai ainakin sen kiintolevy)jolloin tää kiintolevy piti vaihtaa toiseen eikä sieltä vanhalta levyltä saatu enää mitään tietoja pelastettua. Eli myös mun kaikki iTunesiin laittamat biisit ja iTunes Storesta ostamat biisit on nyt kadonnut koneelta. Mun iPodissa tosin on vielä kaikki ne biisit, ja haluaisinkin nyt tietää, että voiko ne biisit siirtää iPodista iTunesiin? Vai pitääks mun alottaa kaikki alusta ja siirtää kaikki biisit uudestaan cd:iltä?

7

658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1stMacFinn

      Senuti tai CopyPod nimiset softat kai pystyy hakemaan biisit iPodista.

      Mutta pakko kysyä, etkö koskaan ole kuullut varmuuskopioinnista? Sillä tavalle me muut pidämme huolen, etteivät biisit ja kuvat ym katoa, jos/kun kovalevy hajoaa.

      • alkais käydä työstä

        jos on iPod täynnä


      • 1stMacFinn
        alkais käydä työstä kirjoitti:

        jos on iPod täynnä

        Näinä aikoina ulkoiset tai sisäiset levyt on halpoja, kannattaa varmistaa niille.

        Ja jos käyttää kaksikerros-DVD:tä, ei niitäkään montaa tarvii.


      • Lost and Found

        ... mutta pakko myöntää että oon vaan ollut sen verran laiska ottaan enempää selvää noista varmuuskopiointihommista, etten sitten oo niitä tehnyt. Ja kai mää myös aattelin, ettei se kovalevy nyt niin vaan hajoa... Mutta osaisitkos kertoo lisää noista Senutista ja CopyPadista? Mitä ne siis on, toi softa-sana ei oikeen kerro mulle mitään.


      • konenäpertelijä
        alkais käydä työstä kirjoitti:

        jos on iPod täynnä

        Vaikka minulla on melkoinen määrä tietokoneita eri käyttöjärjestelmillä: DOS, Windows 97,
        Windows XP ja Windows Vista, niin en osaa kopioida ns. polttamalla.
        DOS:issa se kävi tosi kätevestä. Resurssienhallinnasta hiirellä vain siirrettiin kopioitava tiedosto
        A-korppuasemaan jossa alustettu korppu oli. Se oli sillä selvä. Vähän aikaa aseman merkkivalo
        paloi ja tiedot kopioituivat korpulle.

        Ymmärrän toki, että uusimmissa koneissa tietojen määrä ei riitä noihin 1.44 MB:n levykkeille. Windowjärjestelmissä jo ikkunointi käyttää paljon muistia ja tiedostoissa on paljon kuvia
        joka vaatii todella paljon muistia, CD DVD ja kohta ties mitä tietoalustaa.
        Omaa laiskuuttanikin taitaa olla, mutta jos joku selittäisi yksinkertaisesti esim. miten jokin laaja
        ohjelmointikääntäjä tai kuten usein sanotaan, kehitystyökalu, voitaisiin kopioida CD/DVD levylle ja siirtää sitten toiseen koneeseen.


        .


      • 1stMacFinn
        konenäpertelijä kirjoitti:

        Vaikka minulla on melkoinen määrä tietokoneita eri käyttöjärjestelmillä: DOS, Windows 97,
        Windows XP ja Windows Vista, niin en osaa kopioida ns. polttamalla.
        DOS:issa se kävi tosi kätevestä. Resurssienhallinnasta hiirellä vain siirrettiin kopioitava tiedosto
        A-korppuasemaan jossa alustettu korppu oli. Se oli sillä selvä. Vähän aikaa aseman merkkivalo
        paloi ja tiedot kopioituivat korpulle.

        Ymmärrän toki, että uusimmissa koneissa tietojen määrä ei riitä noihin 1.44 MB:n levykkeille. Windowjärjestelmissä jo ikkunointi käyttää paljon muistia ja tiedostoissa on paljon kuvia
        joka vaatii todella paljon muistia, CD DVD ja kohta ties mitä tietoalustaa.
        Omaa laiskuuttanikin taitaa olla, mutta jos joku selittäisi yksinkertaisesti esim. miten jokin laaja
        ohjelmointikääntäjä tai kuten usein sanotaan, kehitystyökalu, voitaisiin kopioida CD/DVD levylle ja siirtää sitten toiseen koneeseen.


        .

        ota sen kehitystyökalun asennus-CD/DVD ja asenna se siltä siihen toiseen koneeseen. Kopiointi ei oikein tahdo toimia Windowsissa.

        Tosin tää ei liity mitenkään iTunesiin tai iPodeihin. Tää sun kysymyksesi.


      • Konenäpertelijä
        1stMacFinn kirjoitti:

        ota sen kehitystyökalun asennus-CD/DVD ja asenna se siltä siihen toiseen koneeseen. Kopiointi ei oikein tahdo toimia Windowsissa.

        Tosin tää ei liity mitenkään iTunesiin tai iPodeihin. Tää sun kysymyksesi.

        Kiitoksia tiedoista. Asiani ei tosiaan liitykään iTunesiin eikä iPodeihin, mutta kun en jostain
        syystä nyt löytänyt uuden keskustelun alkua. Aiemmin keskustelusivulle ilmestyi paikka
        jossa luki: Aloita uusi keskustelu. Nyt en kirveelläkään sitä löytänyt.

        Lisäisin vielä, että kaikissa ohjelmointikääntäjissäni ei ole tai kehitystyökaluissa ei ole lainkaan
        asennuslevyjä, koska olen ne imuroinut netistä. Kiintolevyltä pitäisi saada kopioduksi CD:lle
        tai DVD:lle.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      129
      3299
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      109
      1331
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1285
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1116
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      15
      1062
    6. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1061
    7. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      57
      989
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      976
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      944
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      46
      854
    Aihe