Meidän kone meni vähän aikaa sitten hajalle (tai ainakin sen kiintolevy)jolloin tää kiintolevy piti vaihtaa toiseen eikä sieltä vanhalta levyltä saatu enää mitään tietoja pelastettua. Eli myös mun kaikki iTunesiin laittamat biisit ja iTunes Storesta ostamat biisit on nyt kadonnut koneelta. Mun iPodissa tosin on vielä kaikki ne biisit, ja haluaisinkin nyt tietää, että voiko ne biisit siirtää iPodista iTunesiin? Vai pitääks mun alottaa kaikki alusta ja siirtää kaikki biisit uudestaan cd:iltä?
iTunes-biisit kadonneet!
7
667
Vastaukset
- 1stMacFinn
Senuti tai CopyPod nimiset softat kai pystyy hakemaan biisit iPodista.
Mutta pakko kysyä, etkö koskaan ole kuullut varmuuskopioinnista? Sillä tavalle me muut pidämme huolen, etteivät biisit ja kuvat ym katoa, jos/kun kovalevy hajoaa.- alkais käydä työstä
jos on iPod täynnä
- 1stMacFinn
alkais käydä työstä kirjoitti:
jos on iPod täynnä
Näinä aikoina ulkoiset tai sisäiset levyt on halpoja, kannattaa varmistaa niille.
Ja jos käyttää kaksikerros-DVD:tä, ei niitäkään montaa tarvii. - Lost and Found
... mutta pakko myöntää että oon vaan ollut sen verran laiska ottaan enempää selvää noista varmuuskopiointihommista, etten sitten oo niitä tehnyt. Ja kai mää myös aattelin, ettei se kovalevy nyt niin vaan hajoa... Mutta osaisitkos kertoo lisää noista Senutista ja CopyPadista? Mitä ne siis on, toi softa-sana ei oikeen kerro mulle mitään.
- konenäpertelijä
alkais käydä työstä kirjoitti:
jos on iPod täynnä
Vaikka minulla on melkoinen määrä tietokoneita eri käyttöjärjestelmillä: DOS, Windows 97,
Windows XP ja Windows Vista, niin en osaa kopioida ns. polttamalla.
DOS:issa se kävi tosi kätevestä. Resurssienhallinnasta hiirellä vain siirrettiin kopioitava tiedosto
A-korppuasemaan jossa alustettu korppu oli. Se oli sillä selvä. Vähän aikaa aseman merkkivalo
paloi ja tiedot kopioituivat korpulle.
Ymmärrän toki, että uusimmissa koneissa tietojen määrä ei riitä noihin 1.44 MB:n levykkeille. Windowjärjestelmissä jo ikkunointi käyttää paljon muistia ja tiedostoissa on paljon kuvia
joka vaatii todella paljon muistia, CD DVD ja kohta ties mitä tietoalustaa.
Omaa laiskuuttanikin taitaa olla, mutta jos joku selittäisi yksinkertaisesti esim. miten jokin laaja
ohjelmointikääntäjä tai kuten usein sanotaan, kehitystyökalu, voitaisiin kopioida CD/DVD levylle ja siirtää sitten toiseen koneeseen.
. - 1stMacFinn
konenäpertelijä kirjoitti:
Vaikka minulla on melkoinen määrä tietokoneita eri käyttöjärjestelmillä: DOS, Windows 97,
Windows XP ja Windows Vista, niin en osaa kopioida ns. polttamalla.
DOS:issa se kävi tosi kätevestä. Resurssienhallinnasta hiirellä vain siirrettiin kopioitava tiedosto
A-korppuasemaan jossa alustettu korppu oli. Se oli sillä selvä. Vähän aikaa aseman merkkivalo
paloi ja tiedot kopioituivat korpulle.
Ymmärrän toki, että uusimmissa koneissa tietojen määrä ei riitä noihin 1.44 MB:n levykkeille. Windowjärjestelmissä jo ikkunointi käyttää paljon muistia ja tiedostoissa on paljon kuvia
joka vaatii todella paljon muistia, CD DVD ja kohta ties mitä tietoalustaa.
Omaa laiskuuttanikin taitaa olla, mutta jos joku selittäisi yksinkertaisesti esim. miten jokin laaja
ohjelmointikääntäjä tai kuten usein sanotaan, kehitystyökalu, voitaisiin kopioida CD/DVD levylle ja siirtää sitten toiseen koneeseen.
.ota sen kehitystyökalun asennus-CD/DVD ja asenna se siltä siihen toiseen koneeseen. Kopiointi ei oikein tahdo toimia Windowsissa.
Tosin tää ei liity mitenkään iTunesiin tai iPodeihin. Tää sun kysymyksesi. - Konenäpertelijä
1stMacFinn kirjoitti:
ota sen kehitystyökalun asennus-CD/DVD ja asenna se siltä siihen toiseen koneeseen. Kopiointi ei oikein tahdo toimia Windowsissa.
Tosin tää ei liity mitenkään iTunesiin tai iPodeihin. Tää sun kysymyksesi.Kiitoksia tiedoista. Asiani ei tosiaan liitykään iTunesiin eikä iPodeihin, mutta kun en jostain
syystä nyt löytänyt uuden keskustelun alkua. Aiemmin keskustelusivulle ilmestyi paikka
jossa luki: Aloita uusi keskustelu. Nyt en kirveelläkään sitä löytänyt.
Lisäisin vielä, että kaikissa ohjelmointikääntäjissäni ei ole tai kehitystyökaluissa ei ole lainkaan
asennuslevyjä, koska olen ne imuroinut netistä. Kiintolevyltä pitäisi saada kopioduksi CD:lle
tai DVD:lle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019