Poikaystillä mustapäitä

Miten kerron nätisti

Mun poikaystävällä on suloiset kasvot, mutta nenässä on aika suuren kokoisia mustapäitä. Miten saisin hänet hoitamaan ihoaan paremmin? Hän kyllä on oma-aloitteinen siinä mielessä, että kuorii ja kosteuttaa ihoaan. Mustapäät näyttävät tulevan hoidosta huolimatta.

Jopa kosmetologille suostui kerran mutta valitti että jopa ultraäänipuhdistus muka sattui, ettei mene enää uudelleen.

Nuo mustapäät ovat välillä aika häiritseviä, ne ovat juuri sen näköisiä että ne pitäisi puhdistaa pois, toisin sanoen ihon talirauhaset niin tukossa että ne jo melkein "työntyvät" sieltä... Miten puutun asiaan sillätavoin ettei mies suutu? Kosmetologi on pois kuvioista eikä varmasti itse häärää höyryttämässä ja puristelemassa naamaansa. Ne kuitenkin vaatisivat varmasti mekaanisen poiston säännöllisin ajoin...

Ja jos joku nyt sättii mua pikkumaiseksi niin sanon että omakin naama kukkii, mutta hoidan sitä asianmukaisesti ja käyn silloin tällöin kosmetologilla.

3

1695

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zizizilp

Varmasti ehkä hiukan hävettää poikaystävääsi jos yrität puuttua asiaan , säännölisellä kuorimisella kyllä ajan mittaan häviää

• ajateltuna...

jos ihmisestä välittää/rakastaa, ei pitäisi noin tarkka olla toisen ulkonäöstä. Iho-ongelmista osa kuitenkin katoaa ajan kanssa.

Sinulla on aika hyvät mahdollisuudet tuossa nyt nolata poikaystäväsi ja viedä häneltä itsetunnon ja kenties aiheuttaa jopa traumoja.

Väittäisin että ongelma on nyt sinussa, eikä tyypin naamassa. Jotenkin äitimäistä käyttäytymistä. Kai toinen nyt itse saa päättää mitä tekee ja mitä ei.

• knjh

Käske poikaystäväsi ostaa brevoxyliä. Sitä saa apteekista ilman reseptiä. Se tehoaa tosiaanki ja nopeesti mustapäihin ja finnieihin yleensäkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2300
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      26
      954
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      902
    4. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      845
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      568
      830
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      82
      728
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      670
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      25
      624
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      64
      606
    Aihe