Mun poikaystävällä on suloiset kasvot, mutta nenässä on aika suuren kokoisia mustapäitä. Miten saisin hänet hoitamaan ihoaan paremmin? Hän kyllä on oma-aloitteinen siinä mielessä, että kuorii ja kosteuttaa ihoaan. Mustapäät näyttävät tulevan hoidosta huolimatta.
Jopa kosmetologille suostui kerran mutta valitti että jopa ultraäänipuhdistus muka sattui, ettei mene enää uudelleen.
Nuo mustapäät ovat välillä aika häiritseviä, ne ovat juuri sen näköisiä että ne pitäisi puhdistaa pois, toisin sanoen ihon talirauhaset niin tukossa että ne jo melkein "työntyvät" sieltä... Miten puutun asiaan sillätavoin ettei mies suutu? Kosmetologi on pois kuvioista eikä varmasti itse häärää höyryttämässä ja puristelemassa naamaansa. Ne kuitenkin vaatisivat varmasti mekaanisen poiston säännöllisin ajoin...
Ja jos joku nyt sättii mua pikkumaiseksi niin sanon että omakin naama kukkii, mutta hoidan sitä asianmukaisesti ja käyn silloin tällöin kosmetologilla.
Poikaystillä mustapäitä
3
1678
Vastaukset
- zizizilp
Varmasti ehkä hiukan hävettää poikaystävääsi jos yrität puuttua asiaan , säännölisellä kuorimisella kyllä ajan mittaan häviää
- ajateltuna...
jos ihmisestä välittää/rakastaa, ei pitäisi noin tarkka olla toisen ulkonäöstä. Iho-ongelmista osa kuitenkin katoaa ajan kanssa.
Sinulla on aika hyvät mahdollisuudet tuossa nyt nolata poikaystäväsi ja viedä häneltä itsetunnon ja kenties aiheuttaa jopa traumoja.
Väittäisin että ongelma on nyt sinussa, eikä tyypin naamassa. Jotenkin äitimäistä käyttäytymistä. Kai toinen nyt itse saa päättää mitä tekee ja mitä ei. - knjh
Käske poikaystäväsi ostaa brevoxyliä. Sitä saa apteekista ilman reseptiä. Se tehoaa tosiaanki ja nopeesti mustapäihin ja finnieihin yleensäkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362799Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs222622100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es432298Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201881Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo391676Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa521585- 381503
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251373- 351283
- 261181