Mikä olisi ihannenaisesi ammatti?
Heitähän jotain, useampaakin saa laittaa.
ihannenaisen ammatti
24
2921
Vastaukset
- rgo
Kyllä minä muilla kriteereillä ihastun naiseen.
- rakkaus on rikkautta, ei ra...
Ei ammatilla niin väliä, kunhan saan rakkautta ja kosketuksia. Itse olen korkeasti koulutettu, ex-vaimo oli paljon alemmalla koulutuksella, mutta suhde ei todellakaan kaatunut exän ammatin vuoksi vaan ihan muista syistä.
Paras ammatti on sinulle on sellainen, jota haluat itse sydämestäsi tehdä. Näin jaksat työssäsi ja kun tämä puoli elämää on kunnossa, jaksat työn jälkeen panostaa täysillä parisuhteeseenkin! - kunhan vain..
..nauttii työstään, koska työhönsä vittuuntunut nainen on todella ikävää seuraa kotonakin.
- Minun mielipiteeni
Äly ja ajattelu on seksikästä. Tutkijanaiset ovat ihania. Myös luovat taiteilijat ovat kihtovia
- ajw
Joo ei sil ammatilla mullekkaan oo väliä. Kunhan viihtyy töissä sen verran ettei tartte kotio tullessa purkautua työkavereista/pomosta/töistä mulle.
Mielellään ei kuitenkaan viemärisukeltaja, poliisi.
Sairaanhoitaja, erikois myyjä tai jotain ehkä... - Tyytyväisyys tärkeintä
No kaikkein tärkein ominaisuus naisen työssä on se, että hän itse saa siitä
jotain irti ja on siihen tyytyväinen. En halua naista, joka jatkuvasti
valittaa työstään ja on turhautunut kun ei saa lainkaan toteuttaa itseään.
Jos sitä valitusta joutuu koko ajan kotona kuuntelemaan, niin se
vaikuttaa väkisin myös omaan mielialaan.
Älykkyys on seksikäs piirre naisessa. Nainen voisi olla menestyvä ja
ns. aivotyössä, kunhan osaa erottaa työ- ja vapaa-ajan toisistaan, eli
ei ole aina iltamyöhään toimistolla jne. Ei mitään yksittäistä ihanneammattia
varmaan ole olemassakaan. Naisen palkalla ei ole paljonkaan merkitystä, mutta
onhan se tietysti pieni bonus, jos nainen on sen verran hyväpalkkaisissa
töissä, että hänkin tuo kohtalaisen tilipussin kotiin. Ei tarvitse
sitten elää pelkän miehen rahojen varassa ja on enemmän varaa matkustella yms,
kun molemmilla jää sitä rahaa säästöönkin. - ....................
Ei yhtikäs mitään väliä, kunhan tienaa sen verran, ettei jää minun elätettäväkseni ja yhteisiin menoihin jää myös rahaa (lisäksi lomamatkoihin yms omalta osaltaan).
Ihan sama tarviiko työssä älykkyyttä tippaakaan, mutta naisen on silti oltava fiksu. Tyhjäpään kanssa en elämääni vietä.
Mielellään tietysti sellainen työ, jota ei tehdä vapaa-ajalla liiallisesti ja joka ei aiheuta stressiä yms pahoinvointia.
Tässä muuten on jännä ero. Naiset pitävät miehistä, jotka työskentelevät ammateissa, joissa ei hirveästi älykkyyttä tarvita ja palkka on kehno. Miehet pitävät usein naisista, jotka työskentelevät älyllisemmissä hommissa.- <<<<
sanotaan sellainen Joka Ois vaikkapa Opettaja.sairaanhoitaja.Merkonomi Linjalta taikka sitten lentoemäntä tai Joku vastaava taikka sitten Kaupankassa tai Bussikuski
- TosikkoXX
<<<< kirjoitti:
sanotaan sellainen Joka Ois vaikkapa Opettaja.sairaanhoitaja.Merkonomi Linjalta taikka sitten lentoemäntä tai Joku vastaava taikka sitten Kaupankassa tai Bussikuski
paljastaa sut ihan täysin. Älä edes kuvittele löytäväsi ketään tältä osastolta. Ne pesee sut mennen tullen ja valitsee jonkun muun..tosin petiin voit päästä, jos olet ihan helvetin hyvännäköinen.............ja täysi-ikäinen :)
- tai muu kunniallinen työ
En kyllä antaisi lisäpisteitä, jos nainen on miesten alalla putkimiehenä tai auton asentajana sen paremmin kuin jos olisi insinööri tai lakimies. Ei myöskään mikään tutkija tyyppi.
Tiesti ihan kiva jos olisi esim. kuuluista jostakin, vaikka esim. kirjalijana, sävältäjänä, toimittajana jne. Tai sitten ihan vain opettaja, hoitsu ...- -Safire-
Mistä lähtien lakimiehen ammatti on tarkoitettu vain miehille?
Parhaat juristit mitä tiedän, ovat kaikki naisia.
En muutenkaan ymmärrä tällaista jaottelua miesten ja naisten töihin. Eiköhän jokainen voi tehdä sitä, mihin työhön parhaiten soveltuu ja mistä eniten pitää. - ongelmia
-Safire- kirjoitti:
En muutenkaan ymmärrä tällaista jaottelua miesten ja naisten töihin. Eiköhän jokainen voi tehdä sitä, mihin työhön parhaiten soveltuu ja mistä eniten pitää.Kun mies ei luota itseensä, hänen pitää löytää riittävän heikko nainen... Ajattele, jos insinöörin kanssa joutuisi vaikka väittelemään tekniikasta ja olisi väärässä!
Sekä mies että nainen ovat parhaimmillaan, kun he ovat tyytyväisiä itseensä ja valitsemaansa uraan. Ei siis todellakaan mitään väliä ammatilla, kunhan itse pitää siitä. Mun itsetuntoni kestää, olen ollut tohtorin ja maatalouslomittajan kanssa ja molempien kanssa oli *todella* mukavaa. - SiskoSusanna
-Safire- kirjoitti:
En muutenkaan ymmärrä tällaista jaottelua miesten ja naisten töihin. Eiköhän jokainen voi tehdä sitä, mihin työhön parhaiten soveltuu ja mistä eniten pitää.Onneksi lohkasit tämän tähän. Juuri siitähän on kyse; naiset tekee yhtälailla niitä juttuja kuin haluavat. Ammatit valitaan kykyjen ja emotionaalisin perustein. "Miesten ammatit" ovat pelkkää harhaa ja samoin kai on myös "naisten ammattien" kanssa. Kykyjensä mukaan mennään..toivottavasti nämä luutuneet käsitykset vielä joskus jää unholaan..Nimim. ei ikinä kaupankassaksi sillä palkalla :)
- rivimies
Tai rasvainen palomies-nainen. Stippari kenties, eikun käärmenainen!
- rivimies
Tuhma sisäkkö tai mutapainia jolla on mutakehä kotona ja minun pitäisi arvostella hänen painitreenejään kun hän painisi lukemattomien kaveriensa kanssa villisti.
- rivimies
rivimies kirjoitti:
Tuhma sisäkkö tai mutapainia jolla on mutakehä kotona ja minun pitäisi arvostella hänen painitreenejään kun hän painisi lukemattomien kaveriensa kanssa villisti.
Hairahtanut nunna tai vaikka pappi jolla on avaimet kirkkoon ja sakastiin.
- m 85
hoitsu. kaikista ei ole noihin hommiin ja tod.mukavia tyyppejä vapaalla tai sen huomaa, vaikkei ehdi sanoakaan mitä tekisi työkseen, sen vaan huomaa.
ja valkoinen on niin viaton väri. ;)- tietoa on muunlaistako
Sairaanhoitatko muka ihanne ammatti naiselle.Sairaanhoitajat on takanapäin "piruja", ilkkuvia, vähättäleviä ja muutoin niin natuellin kiltinnäköisi. Eipä uskoisi. Annetaan olla potilaan oikeassa, mutta toista ajatellaan, jopa röyhkeitä. Virastaan leuhkoja.
- <<<<
tietoa on muunlaistako kirjoitti:
Sairaanhoitatko muka ihanne ammatti naiselle.Sairaanhoitajat on takanapäin "piruja", ilkkuvia, vähättäleviä ja muutoin niin natuellin kiltinnäköisi. Eipä uskoisi. Annetaan olla potilaan oikeassa, mutta toista ajatellaan, jopa röyhkeitä. Virastaan leuhkoja.
SELLAINEN SANOTAAN KAUNOTAR JA URANAINEN < KUN MIES ITSE TAAS OLISI SITTEN MP-POLIISI TAI RAHTARI
- kade?
tietoa on muunlaistako kirjoitti:
Itse olen NUORI sairaanhoitaja,ja en tunnista itseäni tekstistäsi...totta on, että usein potilaat ovat erimieltä hoidostaan,etenkin näin internet-aikaan,sillä tietoa on enemmän saatavilla ja mm. hoitajien sekä lääkärien päätöksiä on hankala ymmärtää kun ei ole kokonaiskuvaa hoidosta. Joka työryhmään mahtuu kiintiök*sipäät, samoin hoitoalalle.kuitenkaan en sanoisi että kaikki hoitajat ovat m*lkkuja, miksi he muuten töihinsä olisivat aikoinaan hakeutuneet? en pidä itseäni tyhmänä bimbona tai lääkärin hännystelijänä, enkä myöskään ilkeänä ihmisenä vaan toisita välittävänä yksilönä,tiettyyn rajaan asti, kaikkea ei tietenkään tarvitse kestää, edes potilailta. Asiahan on niin, että monet potilaat sikailevat asemassaan, kotona eivät taatusti käyttäytyisi niin, muttä koska"he ovat oikeassa" ja saavat hoitoa niin meidän täytyy kaiken maailman oikkuja kestää. Taitaa edellinen kirjoittaja kuulua näihin ihmisiin, sillä kyllä hoitaja antaa käytöksellään ymmärtää mihin potilaskategoriaan kuulut,jos olet mukava niin sua kohdellaan mukavasti. Jos taas natkutat turhasta ja vaadit olemaan kyrvänkannattimena mm.suihkussa josta selviät yksin niin turha pompottamisesi huomioidaan kyllä.varmasti on kipeempiä ihmisiä hoidossa kuin tämän kaltaiset yksilöt ja he vievät apua tarvitsevilta hoitoa. Ei ole hoitajalla helppoa mutta on se seksikäs ammatti silti,siitäkös kade ollaan kun miesten päiväunelmissa ollaan? ;D koulunpenkille vaan ;D
- näin ja kuulin
kade? kirjoitti:
Itse olen NUORI sairaanhoitaja,ja en tunnista itseäni tekstistäsi...totta on, että usein potilaat ovat erimieltä hoidostaan,etenkin näin internet-aikaan,sillä tietoa on enemmän saatavilla ja mm. hoitajien sekä lääkärien päätöksiä on hankala ymmärtää kun ei ole kokonaiskuvaa hoidosta. Joka työryhmään mahtuu kiintiök*sipäät, samoin hoitoalalle.kuitenkaan en sanoisi että kaikki hoitajat ovat m*lkkuja, miksi he muuten töihinsä olisivat aikoinaan hakeutuneet? en pidä itseäni tyhmänä bimbona tai lääkärin hännystelijänä, enkä myöskään ilkeänä ihmisenä vaan toisita välittävänä yksilönä,tiettyyn rajaan asti, kaikkea ei tietenkään tarvitse kestää, edes potilailta. Asiahan on niin, että monet potilaat sikailevat asemassaan, kotona eivät taatusti käyttäytyisi niin, muttä koska"he ovat oikeassa" ja saavat hoitoa niin meidän täytyy kaiken maailman oikkuja kestää. Taitaa edellinen kirjoittaja kuulua näihin ihmisiin, sillä kyllä hoitaja antaa käytöksellään ymmärtää mihin potilaskategoriaan kuulut,jos olet mukava niin sua kohdellaan mukavasti. Jos taas natkutat turhasta ja vaadit olemaan kyrvänkannattimena mm.suihkussa josta selviät yksin niin turha pompottamisesi huomioidaan kyllä.varmasti on kipeempiä ihmisiä hoidossa kuin tämän kaltaiset yksilöt ja he vievät apua tarvitsevilta hoitoa. Ei ole hoitajalla helppoa mutta on se seksikäs ammatti silti,siitäkös kade ollaan kun miesten päiväunelmissa ollaan? ;D koulunpenkille vaan ;D
Olin aikoinani hoitoalalla ja näin koko paskan "kastijaon", koulutuskin oli jo sairaanhoito-oppilaitoksessa "ali- ja upseerityyppistä" kastijakoa.
Apuhoitajat oli alempaa sakkia ja sairaanhoitajat teki niitä fiksumpia hommia. Ts. paskatyöt sai tehdä apuhoitajat tai muuten vähän järkeä vaativia kuten potilaiden suihkuttaminen, syöttäminen jne...
Lääkekaapille ei ollut lupa mennä apuhoitsun eli avaimia ei apuhoitajille luovutettu.
Jos kipuja valittava potilas esitti apuhoitajalle saanko tarvittavan kipulääkkeen? oli tieto vietävä kansliaan sairaanhoitajalle, joka tarkkaan katseli potilaspaperit ja nosti sanoen rintaansa "tunnin kuluttua".
He ikään kuin nauttivat siitä, että potilas tuskissaan oli tunnin. Siksi aina lääkärin kanssa sovin tarvittavan kipulääkkeen annosta, että sitä tulee silloin kun tarvitaan.
Muutin sairaanhoitajat niuhottaa ja näyttävät mahtinsa. Tämän kertomuksen eräs apuhoitaja mulle sanoi vinkiksi jos joudut sairaalaan "älä apuhoitajalta pyydä mitään".
Se ikuinen kissanhännänveto pelaa näitten apu- eli perushoitajien ja sairaanhoitajien välillä vieläkin.
Bussipysäkilläkin odotetan autoa sairaalan mäellä eri ammattiryhmittäin, ollaan niin lukeneita ja fiksuja.
Apu- ja perushoitajat sittemin kouluutettiin sairaanhoitajaksi, mutta eläkeikä nousi ja eivät saa lomittaa esim apulaisosastonhoitajaa tai osastonhoitajaa. Eli ovat samassa paskakuopassa kuin ennenkin. - mies.
kade? kirjoitti:
Hoitsut on yleensä hikisiä ja lihavia. Ei todellakaan mikään ihanne.
- Suvereeni
Kampaaja ja parturi taikka hieroja olisi kiva, koska siitä olisi minulle hyötyä kun saisin käyttää hänen palvelujaan ilmaiseksi.
Todellisuudessa ammatilla ei ole mitään väliä. Näyttää miehet olevan tässä suhteessa vähemmän pinnallisia kuin naiset. Ei todellakaan ole ammatista taikka koulutuksesta kiinni millainen ihminen on. Fiksuja ja kauniita naisia löytyy jopa liukuhihnahommista. - entinen hoitsu
En ymmärrä todellakaan mitä meihet luulevat hoitajista! Itse olen ollut sairaanhoitajana ja lopetin.
Työasu ei todellakaan ole mikään viettelevä valkoinen mekko, vaan kaikilla itselleen hieman suuri housut paita yhdistelma, yleensä. Johon on kaiken lisäksi tarttunut hajua kaiken maailman juopoista joita siellä penkeillä makaa.
Työajat ovat helvetistä, mitään treffejä ei pääse sopimaan. Vapaata on pääsääntöisesti silloin kuin muut ovat töissä. Koskaan ei tiedä tarkasti kuinka pitkän päivän joutuu painamaan joten päätä ja hartioita särkee väsymyksen takia aika useaan...
Lisäksi palkka on huono.
Niin, siinä ihanne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895