kun on työmarkkinatuen saaja ja lopettaa työvoimapoliittisen toimenpiteen niin saa 5kk työssäoloehdon tatkottaako se sitä että pitää olla oikeissa töissä vai työvoimapoliittisessa toimenpiteessä 5kk sen aikana saa automaattisesti työmarkkinatuen,jos jälkimmäinen vaihtoehto niin sillonhan tuolla ei ole paljoa pelotetta kun jos on esim.kuntouttavassa työtoiminnassa niin voi pitää omin rahoin turvin pitää vaikka 2kk kesäloman ja sitten ilmottaa työvoimatoimistolle että voin minä taas johonki mennä kuntouttavaan jolloin saa automaattisesti tuon työssäoloehdon täytettyä,työvoimatoimistollahan on velvollisuus keksiä toimintaa karenssissa olevalle
5kk työssäoloehto
7
377
Vastaukset
- Siis miksi?
"työvoimatoimistollahan on velvollisuus keksiä toimintaa karenssissa olevalle"
Et kai nyt ole niin hölmö, että jäät karenssin ajaksi natsien pallotettavaksi.
Sossustakaan et kuitenkaan saa kuin sen leikatun perusosan, joten ihan turha olla uhrina.
Haet omaehtoisesti töitä ja jos tuuri käy, näytät molempia keskisormia kyykyttäjille.- ikuinen karenssi
- ei niillä ole velvollisuutta ja ei ne haluakkaan auttaa.
- olen itse ollut karenssissa jo 3 vuotta.
- ei löydy töitä pallkalla, enkä pääse edes hakemiini työvoimakoulutuksiin...
- olen asiallinen terve koulutettu mies 53v.
- en kelpaa töihin palkalla.... tämä on suomi 2011 toivotalkoo-suomi.-
------------työvoimapula on niin valtava ja kova...-
- Vinkkailen
Käy työvoiman palvelukeskuksen asiantuntijoiden juttusille..
- huuhaaa typ
typ on avomielisairaala.
sen palvelut ovat perseestä.
Alistavaa "tohtorointia", jota merkonoomit tekee...
halpaa mielenterveystyötä ilman lupia ja koulutusta ......m!
- Vinkkailen minäkin
Minä jouduin "asiantuntijoiden" juttusille. En montakaan kertaa käynyt, kun älysin sen hulluuden. Olenkin nyt työllistänyt itseni - ilman verokirjaa. Ja eilen tulin reissusta, joka virkisti.
- Posipop
Jälkimmäinen vaihtoehto toimii muistaakseni sillä erotuksella, ettei kuntouttava työtoiminta poista työssäoloehtoa.
- toisin on työtä vail
miltä kuulostaisi virkailija joka ei saisi ajallaan virkapalkkaa, niin HETI MENTÄISIIN VIRKAMIESLIITTOON kertomaan asia ettei saa palkkaa, vaikka tekee työtä niska limassa pyhää ja argea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1351412
- 1091150
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede261013Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89964Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat313861- 99813
- 38712
- 109666
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.56658Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet144634