kun on työmarkkinatuen saaja ja lopettaa työvoimapoliittisen toimenpiteen niin saa 5kk työssäoloehdon tatkottaako se sitä että pitää olla oikeissa töissä vai työvoimapoliittisessa toimenpiteessä 5kk sen aikana saa automaattisesti työmarkkinatuen,jos jälkimmäinen vaihtoehto niin sillonhan tuolla ei ole paljoa pelotetta kun jos on esim.kuntouttavassa työtoiminnassa niin voi pitää omin rahoin turvin pitää vaikka 2kk kesäloman ja sitten ilmottaa työvoimatoimistolle että voin minä taas johonki mennä kuntouttavaan jolloin saa automaattisesti tuon työssäoloehdon täytettyä,työvoimatoimistollahan on velvollisuus keksiä toimintaa karenssissa olevalle
5kk työssäoloehto
7
364
Vastaukset
- Siis miksi?
"työvoimatoimistollahan on velvollisuus keksiä toimintaa karenssissa olevalle"
Et kai nyt ole niin hölmö, että jäät karenssin ajaksi natsien pallotettavaksi.
Sossustakaan et kuitenkaan saa kuin sen leikatun perusosan, joten ihan turha olla uhrina.
Haet omaehtoisesti töitä ja jos tuuri käy, näytät molempia keskisormia kyykyttäjille.- ikuinen karenssi
- ei niillä ole velvollisuutta ja ei ne haluakkaan auttaa.
- olen itse ollut karenssissa jo 3 vuotta.
- ei löydy töitä pallkalla, enkä pääse edes hakemiini työvoimakoulutuksiin...
- olen asiallinen terve koulutettu mies 53v.
- en kelpaa töihin palkalla.... tämä on suomi 2011 toivotalkoo-suomi.-
------------työvoimapula on niin valtava ja kova...-
- Vinkkailen
Käy työvoiman palvelukeskuksen asiantuntijoiden juttusille..
- huuhaaa typ
typ on avomielisairaala.
sen palvelut ovat perseestä.
Alistavaa "tohtorointia", jota merkonoomit tekee...
halpaa mielenterveystyötä ilman lupia ja koulutusta ......m!
- Vinkkailen minäkin
Minä jouduin "asiantuntijoiden" juttusille. En montakaan kertaa käynyt, kun älysin sen hulluuden. Olenkin nyt työllistänyt itseni - ilman verokirjaa. Ja eilen tulin reissusta, joka virkisti.
- Posipop
Jälkimmäinen vaihtoehto toimii muistaakseni sillä erotuksella, ettei kuntouttava työtoiminta poista työssäoloehtoa.
- toisin on työtä vail
miltä kuulostaisi virkailija joka ei saisi ajallaan virkapalkkaa, niin HETI MENTÄISIIN VIRKAMIESLIITTOON kertomaan asia ettei saa palkkaa, vaikka tekee työtä niska limassa pyhää ja argea
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!
Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem452805HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat162043- 211724
Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k301294Helvetistä ei ole paluuta
Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku3711277- 651232
- 49988
Järjetön Topi-ilta
Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan20949- 45863
Miksi nainen nukut huonosti
Onko sulla jotakin huolia, vai jotakin miestäkö mietit? Vai tunnemaailmassako velloo? Ajatteletko koskaan minua? Paljo63835