Miksi jotkut tuntuvat pitävän minua ärsyttävänä?
Lisäksi nikkini ei tule E. Murphy-leffasta, vaan täältä:
http://www.youtube.com/watch?v=JFfOOXPBigY
(joillekin se on näköjään epäselvää)
Pikku GALLUP
45
1270
Vastaukset
Viittan tietysti myös tähän palautteeseen:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036766544mut sen mitä minä olen lukenut sun juttuja, ni et oo ärsyttävä.
Vähän suorahan tietysti olen ja Pavun kanssa pistettiin pikkuisen ranttaliksi eilen, mutta silti olen yllättynyt että ne eivät saa edes sukupuolestani selvää.
rentosilmän kanssa samoilla linjoilla eli en tiedä miksi, enpä mä ainakaan ole havainnu mitään sun kirjotuksissa mikä pitäis ärsyttään.
Runontaja halusi heti saada riitaa aikaan kun kielsin sitä väittämästä Pavulle olevansa minä.
Noo, hauskaahan tämä on.buddy-love kirjoitti:
Runontaja halusi heti saada riitaa aikaan kun kielsin sitä väittämästä Pavulle olevansa minä.
Noo, hauskaahan tämä on."Runontaja halusi heti saada riitaa aikaan kun kielsin sitä väittämästä Pavulle olevansa minä."
Nyt mä putosin taas kärryiltä :D
Mutta nimenomaan, hauskaahan tämä vaan on. Yleensä.NtiBebs kirjoitti:
"Runontaja halusi heti saada riitaa aikaan kun kielsin sitä väittämästä Pavulle olevansa minä."
Nyt mä putosin taas kärryiltä :D
Mutta nimenomaan, hauskaahan tämä vaan on. Yleensä.Siinä kävi niin, että Papu avasi minun linkkejäni ja kieltäytyi avaamasta Runontajan linkkejä, jolloin Runontaja väitti ettei Papu voi olla varma etten minä ole hän. Kielsi häntä toimimasta noin ja vastauksena tuli haistattelua. Se on sen jälkeen ollut jostain syystä katkera tänne päin.
buddy-love kirjoitti:
Siinä kävi niin, että Papu avasi minun linkkejäni ja kieltäytyi avaamasta Runontajan linkkejä, jolloin Runontaja väitti ettei Papu voi olla varma etten minä ole hän. Kielsi häntä toimimasta noin ja vastauksena tuli haistattelua. Se on sen jälkeen ollut jostain syystä katkera tänne päin.
Taas mä olen jääny kaikesta jännästä paitsi. Kyllä nyt on korkea aika alkaa luopua tuosta "oikeesta elämästä" tai ei pysy täällä kärryillä ollenkaan.
NtiBebs kirjoitti:
Taas mä olen jääny kaikesta jännästä paitsi. Kyllä nyt on korkea aika alkaa luopua tuosta "oikeesta elämästä" tai ei pysy täällä kärryillä ollenkaan.
Sä et varmaan ole huomannut tätäkään:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036762132
Meillä oli tosi hauskaa.buddy-love kirjoitti:
Sä et varmaan ole huomannut tätäkään:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=3500000000000010&posting=22000000036762132
Meillä oli tosi hauskaa.jääny paitsi taas kaikesta mainitsemisen arvoisesta =/ huoh...no,ens yön unet on jo menetetty joten pitää kuluttaa se aika hyppiessä takas kärryille.
NtiBebs kirjoitti:
jääny paitsi taas kaikesta mainitsemisen arvoisesta =/ huoh...no,ens yön unet on jo menetetty joten pitää kuluttaa se aika hyppiessä takas kärryille.
Mut silti vaan muutama ketju oli oikeesti hyviä.
On ne niin tosikkoja ja sitten ne vielä kuvittelivat että oon Gek-ko ja vieläkin osa niistä on sitä mieltä että oon tyttö (oon vaan niin hyvä hämäämään). Muutama luuli relaxed eyesiksikin. Ja mitä niitä vielä oli.
Vieläkin hymyilyttää.
- eimikäänhienohelma
siks ku sä oot tollanen pikkumies =)
- sirpamaikkarilta
olla sen verran uudempi tapaus että rajoja kokeillaan. Se varmaan on jokaisella edessä.
Tuli muute mieleen. RE! Mä en taida enää nykysellään olla sun puskanikki vai mikä helvetti se nyt olikaan.säkin muka oot ollu joskus mä, en muistanutkaan enää. Nyt me ollaan sit vissiin jo jakauduttu erillisiksi yksilöiksi. =D
- sirpamaikkarilta
relaxed_eyes kirjoitti:
säkin muka oot ollu joskus mä, en muistanutkaan enää. Nyt me ollaan sit vissiin jo jakauduttu erillisiksi yksilöiksi. =D
vasta mieleen. Mut mä oonki nykyään saanu korotuksen homoks!
relaxed_eyes kirjoitti:
säkin muka oot ollu joskus mä, en muistanutkaan enää. Nyt me ollaan sit vissiin jo jakauduttu erillisiksi yksilöiksi. =D
Mä olen kuulemma nykyää sä. Lisäksi olen Gek-ko ja ties kuka.
- ärsyttävä.
Huvittava kyllä.
- en kerro
...kukaan täällä (ainakaan tähän mennessä), et sinäkään :)
- MMies
Evvk.
- ...
...en pidä sua "ärsyttävänä". Itseasiassa mulla ei ole susta juuri mitään mielipidettä, muuta kuin se, että näytät liian integroituneelta ollaksesi ensikertalainen ja/tai juuri rekisteröitynyt tällä palstalla.
Tossa huvikseni luin jotain... Näytät "fanittavan" joitakuita kirjoittajia. Ei siinä mitään vikaa, mutta mulle henkilökohtaisesti se on turn-off keskustelupalstalla.
Mielipiteensä saa kai ilmaista ja ei pidä ottaa niin tosissaan, eli ei kaunoja, eikös niin?:)
On kai sulla muustakin sanottavaa, kuin itsestäsi?
-e.WSilti ajoittain aiemmin puskissa, mutta harvemmin täällä.
Saatan fanittaa sinuakin jossain vaiheessa, mutta sinusta on vaikea saada selkoa kun sinulla on noita kopioijia. Joku muuten väitti minua saman tyyppiseksi kuin sinä.
Minähän keskustelen mistä tahansa aiheesta: mikä on itseäsi lähellä?- ...
buddy-love kirjoitti:
Silti ajoittain aiemmin puskissa, mutta harvemmin täällä.
Saatan fanittaa sinuakin jossain vaiheessa, mutta sinusta on vaikea saada selkoa kun sinulla on noita kopioijia. Joku muuten väitti minua saman tyyppiseksi kuin sinä.
Minähän keskustelen mistä tahansa aiheesta: mikä on itseäsi lähellä?"Eka nikki
buddy-love 25.7.2008 klo 23.06
Silti ajoittain aiemmin puskissa, mutta harvemmin täällä."
Sorppa! Tervetuloa toki keskustelupalstalle.:)
"Saatan fanittaa sinuakin jossain vaiheessa, mutta sinusta on vaikea saada selkoa kun sinulla on noita kopioijia. Joku muuten väitti minua saman tyyppiseksi kuin sinä."
Ikävä juttu. Jotkut _luulee_ paljon.
"Minähän keskustelen mistä tahansa aiheesta: mikä on itseäsi lähellä?"
Aihe? No nyt vaikka loppukesän bileet (tai jotain).:) Piti lähteä perverssisti hotelli Vantaalle ( tää on aukko sivistyksessäni: en oikeasti koskaan ole bilettäny siellä), mut tuli muita suunnitelmia. Heinäk. loppu & elok. alku-Suomessa on aika paljonkin hyviä bileitä. Mihin sä menisit elokuun alkupuolella?
-e.W ... kirjoitti:
"Eka nikki
buddy-love 25.7.2008 klo 23.06
Silti ajoittain aiemmin puskissa, mutta harvemmin täällä."
Sorppa! Tervetuloa toki keskustelupalstalle.:)
"Saatan fanittaa sinuakin jossain vaiheessa, mutta sinusta on vaikea saada selkoa kun sinulla on noita kopioijia. Joku muuten väitti minua saman tyyppiseksi kuin sinä."
Ikävä juttu. Jotkut _luulee_ paljon.
"Minähän keskustelen mistä tahansa aiheesta: mikä on itseäsi lähellä?"
Aihe? No nyt vaikka loppukesän bileet (tai jotain).:) Piti lähteä perverssisti hotelli Vantaalle ( tää on aukko sivistyksessäni: en oikeasti koskaan ole bilettäny siellä), mut tuli muita suunnitelmia. Heinäk. loppu & elok. alku-Suomessa on aika paljonkin hyviä bileitä. Mihin sä menisit elokuun alkupuolella?
-e.WVantaan hotellista liikkuu villejä huhuja (en ole käynyt, sillä suosin epäsuorempaa toimintaa).
Bileitä on minulla nykyisin harvassa (kaverit pitkin maailmaa). Purjehtimaan on pyydelty. Yhdet paremmat grillibileet tulossa mutta ne eivät ole kovin suuret (firman omat).
En tiedä valmiita juttuja, mutta Hangon suunnalla on siellä terästehtaan lähistöllä (näkyy juuri ja juuri) tosi hyvä ja iso hiekkaranta. Jos olisi tarvetta ja innostusta, niin pistäisin sinne bileet joksikin illaksi (ei ole asutusta vieressä ja se tehdas pamauttelee pitkin yötä, niin kukaan ei valita musiikista). Ravintoloita en suosi, sillä opin siihen että savusta tulee aina pää kipeäksi (tosin nykyisinhän ne ovat lähse savuttomia).- ...
buddy-love kirjoitti:
Vantaan hotellista liikkuu villejä huhuja (en ole käynyt, sillä suosin epäsuorempaa toimintaa).
Bileitä on minulla nykyisin harvassa (kaverit pitkin maailmaa). Purjehtimaan on pyydelty. Yhdet paremmat grillibileet tulossa mutta ne eivät ole kovin suuret (firman omat).
En tiedä valmiita juttuja, mutta Hangon suunnalla on siellä terästehtaan lähistöllä (näkyy juuri ja juuri) tosi hyvä ja iso hiekkaranta. Jos olisi tarvetta ja innostusta, niin pistäisin sinne bileet joksikin illaksi (ei ole asutusta vieressä ja se tehdas pamauttelee pitkin yötä, niin kukaan ei valita musiikista). Ravintoloita en suosi, sillä opin siihen että savusta tulee aina pää kipeäksi (tosin nykyisinhän ne ovat lähse savuttomia)."Ravintoloita en suosi, sillä opin siihen että savusta tulee aina pää kipeäksi (tosin nykyisinhän ne ovat lähse savuttomia)."
Niin. Joskus tulee kyllä ( piäkin kipiäksi), mutta ei mielestäni kuitenkaan aina. Aika ikäviä osa juhlinta-luukuista toki.
Itselläni olis niinku tulevalle viikolle vaihtoehdot ( viikonloppu viikolla 31. on vielä auki, kun halusin harkita):
a.) bilerysä ( mut takuulla hyvät bileet) tutussa ympäristössä
b.) bilerysä toisessa tutusssa paikassa
c.) se kokematon Vantaa ;D *not!*
d.) laatuaika kotona
Mitä voisin valita näistä? Sulta en valintaa vaadi. Vastaa, jätä vastaamatta, mutta valinta on itselläni pakollinen.:D *reps*
"Jos olisi tarvetta ja innostusta, niin pistäisin sinne bileet joksikin illaksi (ei ole asutusta vieressä ja se tehdas pamauttelee pitkin yötä, niin kukaan ei valita musiikista)."
Luulen, että aika ihanteellinen ympäristö juhlille toi.;)
Mukavaa illan ja yön jatkoa,
-e.W ... kirjoitti:
"Ravintoloita en suosi, sillä opin siihen että savusta tulee aina pää kipeäksi (tosin nykyisinhän ne ovat lähse savuttomia)."
Niin. Joskus tulee kyllä ( piäkin kipiäksi), mutta ei mielestäni kuitenkaan aina. Aika ikäviä osa juhlinta-luukuista toki.
Itselläni olis niinku tulevalle viikolle vaihtoehdot ( viikonloppu viikolla 31. on vielä auki, kun halusin harkita):
a.) bilerysä ( mut takuulla hyvät bileet) tutussa ympäristössä
b.) bilerysä toisessa tutusssa paikassa
c.) se kokematon Vantaa ;D *not!*
d.) laatuaika kotona
Mitä voisin valita näistä? Sulta en valintaa vaadi. Vastaa, jätä vastaamatta, mutta valinta on itselläni pakollinen.:D *reps*
"Jos olisi tarvetta ja innostusta, niin pistäisin sinne bileet joksikin illaksi (ei ole asutusta vieressä ja se tehdas pamauttelee pitkin yötä, niin kukaan ei valita musiikista)."
Luulen, että aika ihanteellinen ympäristö juhlille toi.;)
Mukavaa illan ja yön jatkoa,
-e.WJos et valitse, niin silloinhan se on automaattisesti kohta D (eli ei ole pakko valita).
Tässä on kuitenkin yksi ongelma, jota tietämättä ei voi päättää: siis illan tavoite on oltava selvillä. Jos kohta C ei ole realistinen, niin eräs tavoite ei ilmeisesti ole kuviossa mukana.
Mitkä ne muut mahdolliset tavoitteet ovat?- ...
buddy-love kirjoitti:
Jos et valitse, niin silloinhan se on automaattisesti kohta D (eli ei ole pakko valita).
Tässä on kuitenkin yksi ongelma, jota tietämättä ei voi päättää: siis illan tavoite on oltava selvillä. Jos kohta C ei ole realistinen, niin eräs tavoite ei ilmeisesti ole kuviossa mukana.
Mitkä ne muut mahdolliset tavoitteet ovat?"Jos et valitse, niin silloinhan se on automaattisesti kohta D (eli ei ole pakko valita).
Mitkä ne muut mahdolliset tavoitteet ovat?"
Toi tavoite-kuvio... Hmh. Kuitenkin joo: C ei ole erityisen realistinen ( taisin kertoakin;D). Vastaus samalla: Tavoite on hauskuus ja seurahan sen useimmiten ratkaisee. Kallistun luultavasti vaihtehto a.) han.:)
Kiitos sananvaihdosta,
-e.W
- cookos
en osaa vastata kuin omasta puolestani, ja siihen vastaan, että en tunne sinua ollenkaan , ei mitään havaintoo sun kirjotuksista.
Et ole vaan yksilöityny vielä mun mieleen, mut jospa se siitä...tuotko itseäsi liikaa esille, tämä oli vain arvaus..Tietysti aina hiukan ärsytän jos joku vaikuttaa idiootilta. Pari on jo raivostunut kunnolla, mutta koska minuun ei juuri mikään pysty, niin se on vain mielenkiintoista.
Itseasiassa tämän illan havainto on, että ne muutamat sekopäät taitavat olla hankkimassa itseään tajuttomiksi jossain baareissa.- cookos
buddy-love kirjoitti:
Tietysti aina hiukan ärsytän jos joku vaikuttaa idiootilta. Pari on jo raivostunut kunnolla, mutta koska minuun ei juuri mikään pysty, niin se on vain mielenkiintoista.
Itseasiassa tämän illan havainto on, että ne muutamat sekopäät taitavat olla hankkimassa itseään tajuttomiksi jossain baareissa.jutulta. En käsitä tuolasta asennetta palstailuun, miksi pitää ärsyttää jotakuta. Eihän se ole lähtökohta, vaan rakentava keskustelu..kykenetkö siihen?
Sekopäitähän maa kantaa päällään vaikka kuinka, helpommalla pääsee, kun niistä ei välitä, vaan keskittyy joihinkun mukavempiin juttuihin.
Sinuun ei mikään pysty? Kaikkiin pystyy aina jokin, aina heikko kohta löytyy..ennemmin tai myöhemmin. Se on saattanut löytyä silloin, kun sanoit noin... cookos kirjoitti:
jutulta. En käsitä tuolasta asennetta palstailuun, miksi pitää ärsyttää jotakuta. Eihän se ole lähtökohta, vaan rakentava keskustelu..kykenetkö siihen?
Sekopäitähän maa kantaa päällään vaikka kuinka, helpommalla pääsee, kun niistä ei välitä, vaan keskittyy joihinkun mukavempiin juttuihin.
Sinuun ei mikään pysty? Kaikkiin pystyy aina jokin, aina heikko kohta löytyy..ennemmin tai myöhemmin. Se on saattanut löytyä silloin, kun sanoit noin...Asia on niin, että asiallisten kanssa olen aina asiallinen, mutta kun joku yrittää tahallaan ärsyttää ja erityisesti mikäli henkilö käyttäytyy sivistymättömästi, niin silloin teen jonkin jutun jonka tiedän tepsivän häneen.
Eräällä palstalla oli aiemmin pelkkiä törkeyksiä, jotka tappoivat kaiken asiallisen keskustelun. Harjoittelin siellä palstojen siivoamista ja tarkoitukseni on siis pelkästään tehdä asiattomien tyyppien olo ikäväksi. Kun sitä häirinnällä haettua juttua ei saa, niin ne alkavat karttaa palstaa. Systeemini toimii yleensä kohtalaisesti.
Täällä ei onneksi ole kovin villiä menoa, mutta nuo tietyt törkyaloituksia tekevät saavat sen aikaan, että haluan päästä niistä täälläkin eroon.
Oikeasti on tosiaan niin, ettei minussa juuri ole puolia joita ei olisi jo muinoin käyty läpi, eli uutta kritiikkiä on vaikea esittää ja sekin toimii heikosti koska tiedän täysin oman luonteeni viat.- cookos
buddy-love kirjoitti:
Asia on niin, että asiallisten kanssa olen aina asiallinen, mutta kun joku yrittää tahallaan ärsyttää ja erityisesti mikäli henkilö käyttäytyy sivistymättömästi, niin silloin teen jonkin jutun jonka tiedän tepsivän häneen.
Eräällä palstalla oli aiemmin pelkkiä törkeyksiä, jotka tappoivat kaiken asiallisen keskustelun. Harjoittelin siellä palstojen siivoamista ja tarkoitukseni on siis pelkästään tehdä asiattomien tyyppien olo ikäväksi. Kun sitä häirinnällä haettua juttua ei saa, niin ne alkavat karttaa palstaa. Systeemini toimii yleensä kohtalaisesti.
Täällä ei onneksi ole kovin villiä menoa, mutta nuo tietyt törkyaloituksia tekevät saavat sen aikaan, että haluan päästä niistä täälläkin eroon.
Oikeasti on tosiaan niin, ettei minussa juuri ole puolia joita ei olisi jo muinoin käyty läpi, eli uutta kritiikkiä on vaikea esittää ja sekin toimii heikosti koska tiedän täysin oman luonteeni viat.häviää, kun niihin ei kiinnitä huomiota. Keskittyy vaan asiallisiin, niin palstan tasokin kestää jo pelkästään sillä korkeena. Eikä korosta asiattomuuksia. Lääke, joka tepsii :)
- Papeete1
Ne ei pitäisi? Aina on joku jota ärsyttää joku, jos ei muu niin mukavuus sitten :)
Mä en pidä :)Itseasiassa tässä oli hiukan tarkoituksen löytää hauskoja juttuja itsestään. Ei sitä aina tiedä mikä kutakin ärsyttää.
Nyt minulla on puskien ja nikkien yhdistämisveikkaus meneillään. Aiheuttaa keskustelua ja se tietysti on tarkoituskin (eli pääasia ettei ole tylsää).- Papeete1
NtiBebs kirjoitti:
Mä tahdon olla fanittelija kans, vai oonko ihan maija myöhänen? =/
Ilman muuta, mä käyn heti lisään nimen sinne :D
- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Itseasiassa tässä oli hiukan tarkoituksen löytää hauskoja juttuja itsestään. Ei sitä aina tiedä mikä kutakin ärsyttää.
Nyt minulla on puskien ja nikkien yhdistämisveikkaus meneillään. Aiheuttaa keskustelua ja se tietysti on tarkoituskin (eli pääasia ettei ole tylsää).Kyllä nää keksii.. tiedä nyt sitten onko ne niin totuudenmukaisia mutta hauskaa kyllä voi olla :)
Joo, mä huomasin. Kaikki varmaan jo tietää että eimikäänhienohelma on pelkkä provoilija. Moni on jopa sitä mieltä että se on oikeasti jonkun palstailijan projekti ja takana saattaisi olla mies. Tuosta veikkauksesta mäkin tykkään. Se noita spämmejä laittelee myös, just sekin on minkä säkin sanoit.
Mäkin välillä niitä kyttään jos huvittaa, varsinkin selviä tapauksia. Niitä on vaan niin paljon ettei oikein jaksa kauheesti innostua.
Mutta pääasia on tosiaan että viihtyy :D Papeete1 kirjoitti:
Kyllä nää keksii.. tiedä nyt sitten onko ne niin totuudenmukaisia mutta hauskaa kyllä voi olla :)
Joo, mä huomasin. Kaikki varmaan jo tietää että eimikäänhienohelma on pelkkä provoilija. Moni on jopa sitä mieltä että se on oikeasti jonkun palstailijan projekti ja takana saattaisi olla mies. Tuosta veikkauksesta mäkin tykkään. Se noita spämmejä laittelee myös, just sekin on minkä säkin sanoit.
Mäkin välillä niitä kyttään jos huvittaa, varsinkin selviä tapauksia. Niitä on vaan niin paljon ettei oikein jaksa kauheesti innostua.
Mutta pääasia on tosiaan että viihtyy :DVaikuttaa edelleen keinopersoonalta. Ei se mies ole.
Katsotaan nyt mitä tästä syntyy.- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Vaikuttaa edelleen keinopersoonalta. Ei se mies ole.
Katsotaan nyt mitä tästä syntyy.Se kyllä kieltämättä vaikuttaa mutta jotenkin ihmeen yli-imelältä ja sillä tulee heti mieleen yliyritys. Se on kuulemma marttyrimallarin kamu ja saanut siltä provovinkkejä irlissä tms..
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=eimik%E4%E4nhienohelma&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0 Papeete1 kirjoitti:
Se kyllä kieltämättä vaikuttaa mutta jotenkin ihmeen yli-imelältä ja sillä tulee heti mieleen yliyritys. Se on kuulemma marttyrimallarin kamu ja saanut siltä provovinkkejä irlissä tms..
http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&advanced=1&all_words=&some_words=&exclude_words=&exact_words=&conference=&poster=eimik%E4%E4nhienohelma&sort=relevance&search_interval=fixed_interval&fixed_interval_time=0Luultavasti sillä on joku lista edessä, että se muistaa millainen se tuolla nikillä on.
Mielenkiintoinen tapaus. Sitäpaitsi se tuolla yhdessä aloituksessa teeskenteli loukkaantuvansa tästä (oikeesti kuitenki tykkäs).- Papeete1
buddy-love kirjoitti:
Luultavasti sillä on joku lista edessä, että se muistaa millainen se tuolla nikillä on.
Mielenkiintoinen tapaus. Sitäpaitsi se tuolla yhdessä aloituksessa teeskenteli loukkaantuvansa tästä (oikeesti kuitenki tykkäs).Selvä tapaus. Osoitus siitä oli jo joku haukkumisketju mihin ei ilmaantunukkaan ku muutama ulkonäöstä huumaantunut mies sitä puolustaan. Muut tajus aika äkkiä mikä on homman nimi :D
Pakko olla, menee muuten persoonat sekaisin.
Äh, se vaan provos lisää. Jos sattuis joku tietämätön hyökkään paikalle sitä puolustaan, ja armoton riita kehkeytyisi siitä. Sillä se just noita usutusaloituksiaankin tekee.
Voi olla mielenkiintoinen. Mä pidän vaan typeränä ja tylsänä sitä, kun en tuollaisessa touhussa näe mitään järkeä enkä huumoria. Se kun irlissä sanoisi mulle olevansa toi, niin pyöräyttäisin sitä pari kertaa ojassa ;DD
Eivaiska, en mä edes viitti juurikaan availla sen juttuja, ja jos avaankin niin se ei vaikuta mitenkään. Juuri siksi kun tiedän sen yrittävän suututtaa, niin se ei tehoa olenkaan ja muutenkin.. välinpitämättömyys on sille suurin loukkaus minkä voi keksiä :D
Mä menen nukkuun, hyviä unia :DD Papeete1 kirjoitti:
Selvä tapaus. Osoitus siitä oli jo joku haukkumisketju mihin ei ilmaantunukkaan ku muutama ulkonäöstä huumaantunut mies sitä puolustaan. Muut tajus aika äkkiä mikä on homman nimi :D
Pakko olla, menee muuten persoonat sekaisin.
Äh, se vaan provos lisää. Jos sattuis joku tietämätön hyökkään paikalle sitä puolustaan, ja armoton riita kehkeytyisi siitä. Sillä se just noita usutusaloituksiaankin tekee.
Voi olla mielenkiintoinen. Mä pidän vaan typeränä ja tylsänä sitä, kun en tuollaisessa touhussa näe mitään järkeä enkä huumoria. Se kun irlissä sanoisi mulle olevansa toi, niin pyöräyttäisin sitä pari kertaa ojassa ;DD
Eivaiska, en mä edes viitti juurikaan availla sen juttuja, ja jos avaankin niin se ei vaikuta mitenkään. Juuri siksi kun tiedän sen yrittävän suututtaa, niin se ei tehoa olenkaan ja muutenkin.. välinpitämättömyys on sille suurin loukkaus minkä voi keksiä :D
Mä menen nukkuun, hyviä unia :DDHuomenna vähän taas täällä mut sitten muutaman päivän reissussa, eli pidähän palsta sillä aikaa järjestyksessä.
- St Jude
ainakaan meikäläistä.
Suorapuheisia ihmisiä ei tietenkään kaikki aina kestä :)
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh922205Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1541820- 1731343
- 233826
- 65764
- 62749
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10741Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212623- 49597
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591