TXT

vastausviime??

Sain eräältä mieheltä vastausviestin neljän päivän lähettämisen jälkeen jossa mä kysyin kuulumisia. Onko miehille yleistä pitää näin suuri vastausväli. Vai tarkottiko se vaan ettei juuri kiinnostanut vastata eli en ollut tärkeä.

Jos saisit sellaiselta naiselta viestin joka merkitsis sulle jotain, vastaisitko heti??? Voinko päätellä tosta viiveestä jotain...

43

1099

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mutta kuitenkin vain sen, että hän kykenee harkitsemaan tekojaan.

• tarkoitat

tuolla tekojen harkitsemisella? Ja miten se liittyy vastausviiveeseen? Jos kyselee vaan kuulumisia..ja saa vastauksen jossa kertoo kuulumisiaan.

• tarkoitat kirjoitti:

tuolla tekojen harkitsemisella? Ja miten se liittyy vastausviiveeseen? Jos kyselee vaan kuulumisia..ja saa vastauksen jossa kertoo kuulumisiaan.

vastaa heti ja viesti voi olla mitä tahansa. Harkitseva miettii ensin, mitä viesti tarkoittaa ja mitä siihen voi vastata että se tulkitaan oikein.

Useampi päivä viivettä voi viitata muihin kiireisiin ja siihen, että haluaa rauhoittaa hetken vastaamiseen.

• neljä päivää??
        buddy-love kirjoitti:

vastaa heti ja viesti voi olla mitä tahansa. Harkitseva miettii ensin, mitä viesti tarkoittaa ja mitä siihen voi vastata että se tulkitaan oikein.

Useampi päivä viivettä voi viitata muihin kiireisiin ja siihen, että haluaa rauhoittaa hetken vastaamiseen.

miksi tätäkin asiaa monimutkaistetaan?

Kyllähän tuosta voi jo suoraan sanoa, ettei miestä kovin paljon kiinnosta.

• kuulumisia ja
        buddy-love kirjoitti:

hän vastasi mitä kuuluu, onko siihen vastaaminen jotain mitä pitää harkita..? Saman viestin hän olisi voinut lähettää saman päivän aikana...mutta melkein viikko. Tunteepa itsensä tosi tärkeäksi...

Vastausviiveen tulkitsin siten etten kiinnosta pätkän vertaa.

• kuulumisia ja kirjoitti:

hän vastasi mitä kuuluu, onko siihen vastaaminen jotain mitä pitää harkita..? Saman viestin hän olisi voinut lähettää saman päivän aikana...mutta melkein viikko. Tunteepa itsensä tosi tärkeäksi...

Vastausviiveen tulkitsin siten etten kiinnosta pätkän vertaa.

Joillakin on vain tapana vastata viiveellä. Lisäksi, onhan sanottu että jos vastaa heti, niin vaikuttaa epätoivoiselta.

Asiasta saa todella monimutkaisen kun sitä pohtii tarpeeksi kauan. Eli sinun on selvitettävä asia suoraan hänen kanssaan.

• on sitä
        buddy-love kirjoitti:

Joillakin on vain tapana vastata viiveellä. Lisäksi, onhan sanottu että jos vastaa heti, niin vaikuttaa epätoivoiselta.

Asiasta saa todella monimutkaisen kun sitä pohtii tarpeeksi kauan. Eli sinun on selvitettävä asia suoraan hänen kanssaan.

tyyppiä joka on aina vastannut heti...viimeinen viesti oli poikkeus. Sitä ennen oli 3 kk ettei oltu yhteyksissä oltu... Jaa ei sitä kiinnosta niin se vaan on.

• on sitä kirjoitti:

tyyppiä joka on aina vastannut heti...viimeinen viesti oli poikkeus. Sitä ennen oli 3 kk ettei oltu yhteyksissä oltu... Jaa ei sitä kiinnosta niin se vaan on.

Pitää selvittää se mistä tauko alunperin johtuu. Jos tauko oli sinun toiminnastasi johtuvaa, niin ehkä hän ei silloin voi vastata heti. Jos hänen syytään, niin ei ainakaan voi myöntää että haluaa kuitenkin vastata.

Pohjatietojen perusteella on oikeasti aika hankala päätellä mitään varmaa. Kai sinä voit selvittää asian myös mutkan kautta.

• oli yhteinen
        buddy-love kirjoitti:

Pitää selvittää se mistä tauko alunperin johtuu. Jos tauko oli sinun toiminnastasi johtuvaa, niin ehkä hän ei silloin voi vastata heti. Jos hänen syytään, niin ei ainakaan voi myöntää että haluaa kuitenkin vastata.

Pohjatietojen perusteella on oikeasti aika hankala päätellä mitään varmaa. Kai sinä voit selvittää asian myös mutkan kautta.

päätös ettei otettaisi yhteyttä.. kissa ja hiirileikkiä..mut tuon parin kuukauden aikana huomasin, että haluan tietää hänen kuulumisia..

• oli yhteinen kirjoitti:

päätös ettei otettaisi yhteyttä.. kissa ja hiirileikkiä..mut tuon parin kuukauden aikana huomasin, että haluan tietää hänen kuulumisia..

Nuo jutut eivät ole yhteisiä vaikka voisi kuvitella. Toinen tekee aina aloitteen tauosta.

• taukoon
        buddy-love kirjoitti:

Nuo jutut eivät ole yhteisiä vaikka voisi kuvitella. Toinen tekee aina aloitteen tauosta.

tuli häneltä...syytä tiedä en. ehkä hän ei ollut kiinnostunut.

• taukoon kirjoitti:

tuli häneltä...syytä tiedä en. ehkä hän ei ollut kiinnostunut.

Kyse voi tosiaan olla siitä, että hän ei voi heti myöntää haluavansa vastata.

Mitenkäs tämä systeemi: eli vastaat itse tuohon kolmen päivän päästä ja katsot lyheneekö viive hänellä. Siitä voi sitten parissa viikossa päästä nopeaankin yhteydenpitoon. Ei kai teillä nyt hirmuinen kiire ole.

• taidan tehdä
        buddy-love kirjoitti:

Kyse voi tosiaan olla siitä, että hän ei voi heti myöntää haluavansa vastata.

Mitenkäs tämä systeemi: eli vastaat itse tuohon kolmen päivän päästä ja katsot lyheneekö viive hänellä. Siitä voi sitten parissa viikossa päästä nopeaankin yhteydenpitoon. Ei kai teillä nyt hirmuinen kiire ole.

viivyttelen mä kans ton vastauksen kanssa. Tosin enpä tiedä kannattaako vastata kun hän ei kysynyt juuri mitään. eli siitä uusi ongelma, koska ei kysynyt häntä ei kiinnosta...kai hän olisi kysynyt jos olisi kiinnostunut tietämään mitä mulle kuuluu?

• taidan tehdä kirjoitti:

viivyttelen mä kans ton vastauksen kanssa. Tosin enpä tiedä kannattaako vastata kun hän ei kysynyt juuri mitään. eli siitä uusi ongelma, koska ei kysynyt häntä ei kiinnosta...kai hän olisi kysynyt jos olisi kiinnostunut tietämään mitä mulle kuuluu?

Mut voi se olla niinkin, että ei voi kysyä kun on sitä mieltä että heti ei voi.

Ei niistä toisen ajatuksista oikeasti voi tietää. Ajan kanssa selviävät osittain.

• joo voi
        buddy-love kirjoitti:

Mut voi se olla niinkin, että ei voi kysyä kun on sitä mieltä että heti ei voi.

Ei niistä toisen ajatuksista oikeasti voi tietää. Ajan kanssa selviävät osittain.

olla. Mitä tarkoitit tuolla että ei voi kysyä kun on sitä mieltä että heti ei voi... ai siksikö kun on itse aloittanut puhumaan tuosta tauosta..

• joo voi kirjoitti:

olla. Mitä tarkoitit tuolla että ei voi kysyä kun on sitä mieltä että heti ei voi... ai siksikö kun on itse aloittanut puhumaan tuosta tauosta..

Ja päätökset on pakko muka pitää, eikä ainakaan voi myöntää harkitsevansa asiaa uudelleen. Lisäksi jos hän mielestään myöntää olleensa väärässä, niin voimatasapaino kääntyy sinun eduksesi ja hän tuntee olevansa alakynnessä (näissä on aina isompi kuvio mukana).

• voi myöntää
        buddy-love kirjoitti:

Ja päätökset on pakko muka pitää, eikä ainakaan voi myöntää harkitsevansa asiaa uudelleen. Lisäksi jos hän mielestään myöntää olleensa väärässä, niin voimatasapaino kääntyy sinun eduksesi ja hän tuntee olevansa alakynnessä (näissä on aina isompi kuvio mukana).

harkitsevansa asiaa uudellee vaikka olisi huomannut 3 kuukauden aikana saman kuin minä.. eli olisi kiva taas pidellä yhteyttä. Miten niin muka päätöksien pitää pitää.. Eikös voimatasapaino ole molemmilla jos taas päätetään taas koittaa. Vai johtuuko se siitä että tein aloitteen. Eikö miehet kestä aloitteita? Alakynnessä... nyt menee yli ymmärryksen :)

• voi myöntää kirjoitti:

harkitsevansa asiaa uudellee vaikka olisi huomannut 3 kuukauden aikana saman kuin minä.. eli olisi kiva taas pidellä yhteyttä. Miten niin muka päätöksien pitää pitää.. Eikös voimatasapaino ole molemmilla jos taas päätetään taas koittaa. Vai johtuuko se siitä että tein aloitteen. Eikö miehet kestä aloitteita? Alakynnessä... nyt menee yli ymmärryksen :)

Pariskunnassa (tai sen rajamailla olevilla) on aina voimatasapaino, vaikka useat eivät sitä edes itse huomaa.
        Tuossa ei ole kyse aloitteista, vaan nykytilanteen ja siihen johtaneen tilanteen suhteesta. Jos siis eroaloitteen tehnyt liian innokkaasti myöntää tehneensä virheen, on se toinen moraalisesti vahvemmassa asemassa. Ongelma on erityisen suuri silloin jos se, joka on mielestään joutumassa heikommalle sijalle, on itse esikoinen (esikoiset joutuvat toimimaan oman ryhmänsä johtajina). Sisarussarjan nuoremmilla ei yleensä ole yhtä suuria ongelmia tasapainon muutoksissa.
        (Useissa parisuhteissa on perimmäisenä ongelmana se, että molemmat ovat esikoisia ja valtatasapaino on jatkuvassa muutoksessa.)

Monimutkaisemmaksi vain menee, eli ei kannata pohtia liikaa, sillä jos miettii liikaa, niin silloin on vaikeampi päättää miten toimii (yleensä on vain paras toimia miettimättä ja korjata virheet jos menee vikaan).

• mies tuolla
        buddy-love kirjoitti:

Pariskunnassa (tai sen rajamailla olevilla) on aina voimatasapaino, vaikka useat eivät sitä edes itse huomaa.
        Tuossa ei ole kyse aloitteista, vaan nykytilanteen ja siihen johtaneen tilanteen suhteesta. Jos siis eroaloitteen tehnyt liian innokkaasti myöntää tehneensä virheen, on se toinen moraalisesti vahvemmassa asemassa. Ongelma on erityisen suuri silloin jos se, joka on mielestään joutumassa heikommalle sijalle, on itse esikoinen (esikoiset joutuvat toimimaan oman ryhmänsä johtajina). Sisarussarjan nuoremmilla ei yleensä ole yhtä suuria ongelmia tasapainon muutoksissa.
        (Useissa parisuhteissa on perimmäisenä ongelmana se, että molemmat ovat esikoisia ja valtatasapaino on jatkuvassa muutoksessa.)

Monimutkaisemmaksi vain menee, eli ei kannata pohtia liikaa, sillä jos miettii liikaa, niin silloin on vaikeampi päättää miten toimii (yleensä on vain paras toimia miettimättä ja korjata virheet jos menee vikaan).

vastausviiveellää tasoittaa sitä voimatasapainoa?

Voiko mies oikeasti kulkea onnensa ohi, jos huomaa että oli sittenkin kiinnostunut mutta ei voi tehdä mitään koska on itse ehdottanut taukoa ja aikaa on kulunut jo 3 kuukautta..?

• buddy-love kirjoitti:

Mutta arvailla voi aina. Muutkin arvaukset ovat hyviä.

Samoinhan se toimii suhteessa molemmin päin, eikä sitä yleensä edes tajuta (ne ovat aina alitajuisia juttuja). Suhteessa on valtatasapaino ja se on oikeasti paras pitää vakaana (siis jos järjestely yleisesti ottaen toimii).

Mutta kokeile sitä asteittaista viiveen vähentämistä, niin asioiden laita selviää sillä (ja sillä pidetään valtatasapaino vakaana).

• sulle
        buddy-love kirjoitti:

buddy-love viisaista neuvoista. Taidan viivytellä hieman viestin lähettämisessä. Hyvää yötä!!

• buddy-love kirjoitti:

Parisuhteissa ei kannata hermoilla, vaan kokeilla mikä toimii.

• että hän ei

ole niin kiinnostunut kuin haluaisit hänen olevan, mutta kiinnostunut kuitenkin.

• ei olisi

vastannut ollenkaan..ei olisi ollut kiinnostunut! eikö juuri noin...

• näkisin
        ei olisi kirjoitti:

vastannut ollenkaan..ei olisi ollut kiinnostunut! eikö juuri noin...

että olet asian ytimessä. Pidä kiinni siitä.

• MMies

Niin jos puhelin on päällä. Emmätiä, jos kiinnostais niin heti tai yleebnsäkin heti, koska unohdan ne tulleet viestit samantien, jos en vastaa niihin.

• la.ra

mutta itselläni vastausväli voi olla jopa kaksi kuukautta. Vaikka olisin kiinnostunut.

• ei usko

erkkikään. Jos saisit viestin ihastukseltasi..niin vastaisit vasta parin kuukauden päästä mahdollisesti??

• la.ra
        ei usko kirjoitti:

erkkikään. Jos saisit viestin ihastukseltasi..niin vastaisit vasta parin kuukauden päästä mahdollisesti??

Oli kiireitä.

• nykyään
        la.ra kirjoitti:

Oli kiireitä.

suhteessa kyseisen tyypin kanssa?

Vahva veikkaukseni on, että et ole.

• la.ra
        nykyään kirjoitti:

suhteessa kyseisen tyypin kanssa?

Vahva veikkaukseni on, että et ole.

enpäs kerrokaan. Mutta sen kerron, että suhde siitä tuli. :)

• k32v

ei oikee tohtinu vastata

• tuo tohtinu

teillä päin tarkottaa? eikö jokaisella ole päivässä hetki vapaata lähettää viesti...piti neljä päivää odotella..

• k32v
        tuo tohtinu kirjoitti:

teillä päin tarkottaa? eikö jokaisella ole päivässä hetki vapaata lähettää viesti...piti neljä päivää odotella..

et jos sen piti keräillä uskallust, ei se aina olis nii yksiselitteist. mut reipas kundi ku vastas kuitenki :)

• voiko
        k32v kirjoitti:

et jos sen piti keräillä uskallust, ei se aina olis nii yksiselitteist. mut reipas kundi ku vastas kuitenki :)

joku kundi jättää vastaamatta sitten?...häh?

• voiko kirjoitti:

ja tuntematta sen kummempia omantunnon tuskia.

• voisi?
        voiko kirjoitti:

Jättäähän naisetkin.

Luuletko että kaikki miehet olisivat jotenkin epätoivoisia tai viimeisen oljenkorren varassa?

Eikä ole yhtään niin kiinnostavaa naista, etteikö löytyisi mies, jonka mielestä ko. nainen ei ole kiinnostava.

• tarkoitin sitä
        voisi? kirjoitti:

Jättäähän naisetkin.

Luuletko että kaikki miehet olisivat jotenkin epätoivoisia tai viimeisen oljenkorren varassa?

Eikä ole yhtään niin kiinnostavaa naista, etteikö löytyisi mies, jonka mielestä ko. nainen ei ole kiinnostava.

että voiko mies jättää vastaamatta naiselle rohkeuden puutteen takia vaikka Olisi kiinnostunut??

• tarkoitin sitä kirjoitti:

että voiko mies jättää vastaamatta naiselle rohkeuden puutteen takia vaikka Olisi kiinnostunut??

Aika hauskaa.

• on..
        tarkoitin sitä kirjoitti:

vellit housussa, niin hyvin hiljaahan sitä haluaa jossain kolossa lymyillä.

Ujo mies voi joutua keräämään rohkeutta, mutta vastaa sitten lopulta.

• k32v
        tarkoitin sitä kirjoitti:

ei. se riippuis siitä mitä olis aiemmi tapahtunu ja mikä viestin sisältö olis.

et jos se tekstari vaiks olis jotenki ahdistava, tai jos se tuntuis typerälle, tai jos se ei kiinnostais ollenkaa, nii sitten vois mahdollisesti jättää vaiks vastaamatta.

• ne vellit
        on.. kirjoitti:

vellit housussa, niin hyvin hiljaahan sitä haluaa jossain kolossa lymyillä.

Ujo mies voi joutua keräämään rohkeutta, mutta vastaa sitten lopulta.

housuun vois mennä. Kerro joku esimerkki:)

• pidätettynä, on vaikea viestittää.
      Tai vastaavasti matkoilla ja puhelin jätetty/unohtunut kotiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      96
      1605
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      54
      1083
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      415
      1017
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      166
      952
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      57
      782
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      752
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      688
    8. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      78
      675
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      655
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      651
    Aihe