Eli olin ennen todella laiha tyttö. liiankin laiha. sitten lihosin noin 8 kiloa. reiteni peppuni ja rintani kasvoivat ja toivat mukanaan raskaus arpia.
minulle neuvottiin että kannattaa yrittää kiinteyttää niitä alueita. joten aloitin jumppaamisen, en minkään hiki jumpan vaan koitin kiinteyttää itseäni sillä en halua pudottaa painoani. Lihoin kilon lisää :D ja arvet eivät tunnu lähtevän millään. Olisiko neuvoja?? kesää on vielä jäljellä mutta tänä kesänä taitaa ranta jäädä.
Mutta siis neuvoja tietämättömyydelleni?
raskausarvet pois
4
561
Vastaukset
- epätoivoinen87
Itse olen kanssa epätoivoisesti yrittäny löytää vinkkejä siihen, miten saisi raskausarvet pois. Mutta aina saan saman vastauksen,että niitä ei saa koskaan kokonaan pois, kyllä ne tosin saattavat haalistua.
- arpi siinä kun
muutkin ihon vauriot, eikä siis lähde. Vaalenee kyllä ajan myötä.
- juujaajoo
arpi siinä kun kirjoitti:
muutkin ihon vauriot, eikä siis lähde. Vaalenee kyllä ajan myötä.
Mulla ainakin ne lähti äkillisen lihomisen jälkeen noin 3kk päästä ilman mitään hoitoja tai laihdutusta. en tosin tiedä miksi. mutta katosivat vain. joten tiesä sitten ovatko ne niin pysyviä kaikilla.....
- kannattaa käyttää
ihon rasvaaminen auttaa asiaa ainakin minulla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663362Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433157Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1222638- 432538
- 311953
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271850- 481636
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851465- 391320
- 821189