Viikon kohokohdat

Eräät tahot ovat sitä mieltä, että palstan ihmisistä ja tapahtumista ei saisi kirjoittaa-ainakaan negatiiviseen sävyyn.

No, pitäisikö tässä sitten ryhtyä kommentoimaan vaikkapa Volvon uudistunutta S80-mallistoa, Irakin sodan epäonnistumista tai sitä miten 1950-luvulla syntyneet-ja nyt siis keski-ikäiset-mongoloidi-lapset ovat sijoittuneet kiihtyvällä vauhdilla urbanisoituvaan nyky-yhteiskuntaan?


Mennään asiaan, eli viikon kohokohdat olivat:


Hossin lopullinen ratkaisu

kevätesikko-76:sen kuva

naispuolisten väliset riidat

erään fan-clubin ilahduttavan vähäinen jäsenmäärä

keskustelut joissa kyseenalaistettiin palstalaisten rehellisyys



http://www.youtube.com/watch?v=pv21O-TId58&feature=related




"Älkää olko surullisia, sillä tämähän on vain sitä mitä te itse tilasitte"



MarttyyriMallari-TTt

29

1495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Levemir

      eilen kävinkin vain hätäseen toteamassa, että ei ole palsta kadonnunna reissun aikana. Oisit tiivistänyt samantien parilta viikolta :D

      • juustofani

        Historian tutkijamme palannut kotinettiin :D Olipa jo ikävä sinua. Oppivatko lapset äidin opastuksella taas uusia asioita?


      • Levemir
        juustofani kirjoitti:

        Historian tutkijamme palannut kotinettiin :D Olipa jo ikävä sinua. Oppivatko lapset äidin opastuksella taas uusia asioita?

        jos minuu joku kaipaa,aika yllättävää kun naputtelen vain mielipiteitäni asioihin, enkä tunne juuri ketään.
        En tiedä kuka oppi ja mitä, mutta tosi kivaa oli. En kyllä ole mikään historian tutkija.


      • juustofani
        Levemir kirjoitti:

        jos minuu joku kaipaa,aika yllättävää kun naputtelen vain mielipiteitäni asioihin, enkä tunne juuri ketään.
        En tiedä kuka oppi ja mitä, mutta tosi kivaa oli. En kyllä ole mikään historian tutkija.

        Kerron heti alkuunsa, että ollaan vanhoja tuttuja.

        Jk. Meidäthän palstalaiset pakkonaittivatkin :D Harmi kun tuli siivottua tuo s-posti. Mulla on edelleen se entinen :D


      • Levemir
        juustofani kirjoitti:

        Kerron heti alkuunsa, että ollaan vanhoja tuttuja.

        Jk. Meidäthän palstalaiset pakkonaittivatkin :D Harmi kun tuli siivottua tuo s-posti. Mulla on edelleen se entinen :D

        kävinkin jo kattomassa onko sulla ollu ikävä :D Mut et sinä saa vääristellä, miehän tutkin kalloja enkä historiaa :D vaikka ne on kyllä pullollaan historiaa.

        juustofani *hymy*


      • juustofani
        Levemir kirjoitti:

        kävinkin jo kattomassa onko sulla ollu ikävä :D Mut et sinä saa vääristellä, miehän tutkin kalloja enkä historiaa :D vaikka ne on kyllä pullollaan historiaa.

        juustofani *hymy*

        Vuan kun osoitten deletoin, niin siinäpähän ikävöin :D Huomaatkos, että olen hyvän juuston ystävä. Eilen cookos oli polttanut suunsa juustomakkaralla, siksi tommonen nikki mulla.

        Jk. En nyt ennätä enempää. Kiva kun tulit takas.


      • Levemir
        juustofani kirjoitti:

        Vuan kun osoitten deletoin, niin siinäpähän ikävöin :D Huomaatkos, että olen hyvän juuston ystävä. Eilen cookos oli polttanut suunsa juustomakkaralla, siksi tommonen nikki mulla.

        Jk. En nyt ennätä enempää. Kiva kun tulit takas.

        Ja sitten otetaan varovasti reunoilta ensin eikä keskeltä, ja pittää kattoo, että on mukissa ensi juotavaa. Ei sitten hänen äitinsä ollu samanlainen kersantti/ ammattinalkku. Voi likkaparkaa, palanu suu on kauan kipee :c

        Pistän sulle myöhemmällä jotain privaattia.


      • juustofani
        Levemir kirjoitti:

        Ja sitten otetaan varovasti reunoilta ensin eikä keskeltä, ja pittää kattoo, että on mukissa ensi juotavaa. Ei sitten hänen äitinsä ollu samanlainen kersantti/ ammattinalkku. Voi likkaparkaa, palanu suu on kauan kipee :c

        Pistän sulle myöhemmällä jotain privaattia.

        Kaikkia noita ehkäsykeinoja cookos sai eilen palautteissaan. Ottais nyt opikseen. Nyt minä tiedän, missä se luuraa alvariinsa. Paikallisessa bubissa istuu huurteisilla, jotta suuta ei polttelisi. Minua sitten piinaa istuttamalla ja odotuttamalla vastinettaan. Ettäs kehtaa.

        Jk. Kirjoittelet kun ennätät.


    • pä.

      Olen aina tiennyt, että sinä se näitä juttuja kaivelet.

      Häpeä!

    • -t-

      Toivoisin sinun ryhtyvän palstan poliittiseksi johtajaksi.

    • selvennöksiä

      olisin vailla. Huonosti olen ehtinyt tällä viikolla palstalle.

      Hossin lopullinen ratkaisu
      - Mikä se oli? Löysikö hän oksansa?

      kevätesikko-76:sen kuva
      - Uus kuva vai? OK, tarkistan. Tämä selvinnee ilman selvennöstä.

      naispuolisten väliset riidat
      - Ketkä on ottanu kätfaittia?

      erään fan-clubin ilahduttavan vähäinen jäsenmäärä
      - Papun fan-clubi vai? Vai sinun? Vai kenen?

      • Hossista ei ole kuulunut enää mitään

        joo, ihan nätti kuva

        lue eilisiä kirjoituksia ja saat sen selville

        ei täällä kovin montaa fan-clubia ole perustettu...



        "Miksi vihaamme toisiamme"


        MarttyyriMallari-TTt


      • vihaa.
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        Hossista ei ole kuulunut enää mitään

        joo, ihan nätti kuva

        lue eilisiä kirjoituksia ja saat sen selville

        ei täällä kovin montaa fan-clubia ole perustettu...



        "Miksi vihaamme toisiamme"


        MarttyyriMallari-TTt

        Sitä vaan en ymmärrä, miksi sinä vihaat minua.

        - kevätesikon kuva on ollut jo aiemmin.
        - nätti ilma etsiä oksa.
        - papun klubi oli pelleklubi.
        - kätfaitti-asiaa en jaksanut alkaa selvittämään.

        "Ei siis mitään uutta Mallarin alla."


      • vihaa. kirjoitti:

        Sitä vaan en ymmärrä, miksi sinä vihaat minua.

        - kevätesikon kuva on ollut jo aiemmin.
        - nätti ilma etsiä oksa.
        - papun klubi oli pelleklubi.
        - kätfaitti-asiaa en jaksanut alkaa selvittämään.

        "Ei siis mitään uutta Mallarin alla."

        enhän minäkään sinua vihaa ja tarkoitin sitä että yleisesti ottaen kirjoittajat suhtautuvat toisiinsa ei niinkään kunnioittavasti.



        "Se on oire jostain jota me emme tunnista"



        MarttyyriMallari-TTt


    • Hossi

      en minä ole vielä lähtenyt!!! :D


      Terveisin,


      Hossi, pappatunska ja hirttoköysi

      • miksi sitten hoet sitä yhtä ja samaa viesteissäsi?



        "Ketju on yhtä vahva kuin sen heikoin lenkki"



        MarttyyriMallari-TTt


    • Aika hiljaseksi vaan vetää.

      • Marttyyri-fani


      • Marttyyri-fani
        relaxed_eyes kirjoitti:

        se ei sit oo paljo menetetty, ku ei oo tienny ikinä missään olleensakaan.

        Mut, marttyyri on kuitenkin iha soppeli tyyppi.

        Itse olen jo tehnyt kumarrus-harjoituksia.

        *phiuuuhh*


    • Minä olen oma jumalani
      ja vain minun oma vastarintani
      estää minun tahtoani tapahtumasta.

      (Tiina Kaila)


      http://www.youtube.com/watch?v=BeY-Ea35UIg

    • sirpamaikkarilta

      täällä roikkunu viime päivät. Kuitenki on jääny mulla huomaamatta nämä oleelliset kohokohdat.


      "En toki kuitenkaan kyseenalaista kannanottoasi."

      Tärinästä hiljalleen toipuva suomalainen akka

      • kyllä nämä jutut perustuvat todellisuuteen :)


        Ps: olen erityisen tyytyväinen siihen ettet sinä liittynyt erääseen clubiin...



        "Oliko mukavat juhlat"


        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kyllä nämä jutut perustuvat todellisuuteen :)


        Ps: olen erityisen tyytyväinen siihen ettet sinä liittynyt erääseen clubiin...



        "Oliko mukavat juhlat"


        MarttyyriMallari-TTt

        vaan suodattaa hyvin kun on jääny huomaamatta moni asia.

        Juhlista nyt en tiiä. Olin jo yhen aikaan himassa oksentamassa. Sen lisäks heräsin viideltä vessanpöntöllä istuen.


        "Missäs itse olit eilen?"


        Marttakerhoon liittyvä suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        kyllä nämä jutut perustuvat todellisuuteen :)


        Ps: olen erityisen tyytyväinen siihen ettet sinä liittynyt erääseen clubiin...



        "Oliko mukavat juhlat"


        MarttyyriMallari-TTt

        Tein kännipäissänikin parhaani tehdäkseni hallaa kokoomukselle. Lähettelin kokoomuksenvastasia mietelauseita tutuille.


        "Eipä ole kenestäkään kuulunut tänään yhtään mitään"


        Koiria ulkoiluttamaan lähtevä suomalainen akka


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        vaan suodattaa hyvin kun on jääny huomaamatta moni asia.

        Juhlista nyt en tiiä. Olin jo yhen aikaan himassa oksentamassa. Sen lisäks heräsin viideltä vessanpöntöllä istuen.


        "Missäs itse olit eilen?"


        Marttakerhoon liittyvä suomalainen akka

        tuollaista tapahuu jos ei tunne rajojaan, mutta kuka nekin osasi määritellä?

        Olin anopin kesämökillä ja siellä ei onneksi ole nettiyhteyksiä.



        "Muutenhan olisin jo eilen saanut selville, että minua on taas solvattu :)"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta kirjoitti:

        Tein kännipäissänikin parhaani tehdäkseni hallaa kokoomukselle. Lähettelin kokoomuksenvastasia mietelauseita tutuille.


        "Eipä ole kenestäkään kuulunut tänään yhtään mitään"


        Koiria ulkoiluttamaan lähtevä suomalainen akka

        eli muistit täyttää velvollisuutesi myös vapaa-ajalla.


        http://taikalehto.net/misc/kokoomus.jpg



        "Kokoomus on uhka Suomelle tai ainakin saunojille"



        MarttyyriMallari-TTt


      • sirpamaikkarilta
        MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:

        eli muistit täyttää velvollisuutesi myös vapaa-ajalla.


        http://taikalehto.net/misc/kokoomus.jpg



        "Kokoomus on uhka Suomelle tai ainakin saunojille"



        MarttyyriMallari-TTt

        Mutta silti järisyttävän hauska kuva. Kuka niistä merkkihenkilöistä olikaan pelottavin...


        "Himot saunasta lähtivät samantien"

        Hysteerisenä naurava suomalainen akka


    • mitään kohokohtia

      ole ollut.

      "Samaa tasapaksua paskaa"

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe