Vanhoillislestadiolainen liike voi laittaa lehden kuin lehden polvilleen, joka alkaa käymään vainokampanjaa elävää kristillisyyttä vastaan. Kysymys ei ole ainoastaan tilausten lopettamisesta, vaan ilmoittajiakin on paljon.
Sellaiset lehdet boikottiin
13
1231
Vastaukset
- Työvaliokunnan veli
Kotimaa, Kaleva, Turun sanomat ja Helsingin sanomat eivät totisesti ole uskovaisen kodin lehtiä. Aika näyttää sen, joudutaanko tähän listaan lisäämään vielä lisää lehtiä.
- Tuomas H
Ennen kirkastui synniksi Apu ja Seura, nyt uskovainen ei halua lukea Kalevaa.
- boikottiin
Jos viittaat ilmoittajilla yrittäjiä ja kauppiaita.
Mitäs jos kaikki ei lestadiolaoset jättäis käymättä kaupoissa ja käyttämättä yrittäjien palveluksia.
Joten uhoaminen sikseen.
Lehdet kirjoittaa jos aihetta löytyy, niistä vain joskus pitää ottaa opiksi, ja parantaa tapansa, Tätä peliä on harrastettu jo 40 vuotta, mutta nyt nämä eväät on syöty. Lopullisesti.
Nyt ei SRK:n auta enää mikään muu, kuin ottaa hattu nöyrästi päästä ja kumartaa syvään avoimuuden ja rehellisyyden edessä. Nyt on Jumalan aika tullut. Tästä ei ole epäilystäkään.- myrkkytarhassa
tuli vaan tiensä päähän - pääkonttorikin on jo myyty osuuskaupalle ja uutta ei tarvi rakentaa
- minäkin tuohtunut
Lähi-idän käytäntö! Kuka nuori vl uskova ryhtyisi eläväksi pommiksi? Me vanhat ei ainakaan aleta, mutta nuoret ilmoittautukaa!
- valtaansa
harvinaisen tehokkaasti! Mitääs keinoa ei jätetä käyttämättä avoimmuuden vastaisessa sodassa!
- trolli menee
rikaksi rokkaan kokoelmaan rikoksia "kiihotus kansanryhmää vastaan".
Tahallista mustamaalausta. - tuskinpa
Ja jos srk alkaa "kiristämään" lehteä tilauksien peruuttamisella ja ilmotuksien lopettamisella
miten käy kun lehti kertoo karun totuuden liikeestä. Julkisuuskuva murenee hetkessä ja vl kansaa saa hävetä jäsenyyttään moiseen liikkeeseen. Siitä seuraa täydellinen hajoaminen - vaihduttua
viime vuonna on SRK menettänyt otettaan ko lehden painostamisessa. Edellinen päätoimittaja oli pahasti SRK:n käskyvallan alla, mutta nykyinen on uskaltanut julkaista jo monta SRK:lle kielteistä juttua.
Miksi SRK ei kykene määräämään nykyistä päätoimittajaa? - kuin pm
katsopa vaikka pää-äänenkannattajan nettitarjontaa, mitättömäksi on mennyt ainoan oikean me-opin ylistys - ja syystäkin nykyisen mediarummutuksen takia, juoksuhautoja vain syvennetään ja painutaan pian tyystin maan alle harjoittamaan lahko-oppeja?
Eräs edesmennyt kansanedustaja noita madonlukuja lateli. Silloin ne tehosivat.Päätoimittajalle raha meni totuuden edelle. (lehti ei ollut Kaleva)
Luulenpa kuitenkin, että journalistinen etiikka on noussut Kekkosen aikakaudelta;)
Tästä vanhasta sanomalehti Liiton vastineesta käy hyvin ilmi, kuinka taloudelliset kytkökset estivät SRK:sta erotetun mielipiteen julkistamisen lehden sivuilla:
http://www.hakomaja.net/images/fbfiles/files/Liiton_vastine.pdf
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161