Sellaiset lehdet boikottiin

Tuohtunut

Vanhoillislestadiolainen liike voi laittaa lehden kuin lehden polvilleen, joka alkaa käymään vainokampanjaa elävää kristillisyyttä vastaan. Kysymys ei ole ainoastaan tilausten lopettamisesta, vaan ilmoittajiakin on paljon.

13

1231

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Työvaliokunnan veli

Kotimaa, Kaleva, Turun sanomat ja Helsingin sanomat eivät totisesti ole uskovaisen kodin lehtiä. Aika näyttää sen, joudutaanko tähän listaan lisäämään vielä lisää lehtiä.

• Tuomas H

Ennen kirkastui synniksi Apu ja Seura, nyt uskovainen ei halua lukea Kalevaa.

• boikottiin

Jos viittaat ilmoittajilla yrittäjiä ja kauppiaita.

Mitäs jos kaikki ei lestadiolaoset jättäis käymättä kaupoissa ja käyttämättä yrittäjien palveluksia.

Joten uhoaminen sikseen.

Lehdet kirjoittaa jos aihetta löytyy, niistä vain joskus pitää ottaa opiksi, ja parantaa tapansa,

• Tätä peliä on harrastettu jo 40 vuotta, mutta nyt nämä eväät on syöty. Lopullisesti.

Nyt ei SRK:n auta enää mikään muu, kuin ottaa hattu nöyrästi päästä ja kumartaa syvään avoimuuden ja rehellisyyden edessä. Nyt on Jumalan aika tullut. Tästä ei ole epäilystäkään.

• myrkkytarhassa

tuli vaan tiensä päähän - pääkonttorikin on jo myyty osuuskaupalle ja uutta ei tarvi rakentaa

• minäkin tuohtunut

Lähi-idän käytäntö! Kuka nuori vl uskova ryhtyisi eläväksi pommiksi? Me vanhat ei ainakaan aleta, mutta nuoret ilmoittautukaa!

• valtaansa

harvinaisen tehokkaasti! Mitääs keinoa ei jätetä käyttämättä avoimmuuden vastaisessa sodassa!

• trolli menee

rikaksi rokkaan kokoelmaan rikoksia "kiihotus kansanryhmää vastaan".

Tahallista mustamaalausta.

• tuskinpa

Ja jos srk alkaa "kiristämään" lehteä tilauksien peruuttamisella ja ilmotuksien lopettamisella
      miten käy kun lehti kertoo karun totuuden liikeestä. Julkisuuskuva murenee hetkessä ja vl kansaa saa hävetä jäsenyyttään moiseen liikkeeseen. Siitä seuraa täydellinen hajoaminen

• vaihduttua

viime vuonna on SRK menettänyt otettaan ko lehden painostamisessa. Edellinen päätoimittaja oli pahasti SRK:n käskyvallan alla, mutta nykyinen on uskaltanut julkaista jo monta SRK:lle kielteistä juttua.

Miksi SRK ei kykene määräämään nykyistä päätoimittajaa?

• kuin pm

katsopa vaikka pää-äänenkannattajan nettitarjontaa, mitättömäksi on mennyt ainoan oikean me-opin ylistys - ja syystäkin nykyisen mediarummutuksen takia, juoksuhautoja vain syvennetään ja painutaan pian tyystin maan alle harjoittamaan lahko-oppeja?

• Eräs edesmennyt kansanedustaja noita madonlukuja lateli. Silloin ne tehosivat.Päätoimittajalle raha meni totuuden edelle. (lehti ei ollut Kaleva)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      136
      6228
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      57
      4396
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      2888
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      59
      2871
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1885
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1544
    7. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1456
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      37
      1447
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      31
      1261
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      1161
    Aihe