Naisten laatu

Tosi Adonis

Olen tutkinut jo muutamia kuukausia S24 tarjontaa. Erittäin paljon on ylipainoisia yksinhuoltaja naisia. Selvästikään heistä suurin osa ei saa seuraa yleisiltä markkinoilta, koska ylipaino näkyy kilometrien päähän.
Miehissä myös aikapaljon ns. lyhyitä, vatsakkaita tai muuten vaikeasti kumppania saavia.
Vaikka nainen värjäisi hiuksensa, tai pukeutuisi miten hienosti tahansa, on ylipaino kuitenkin se johon kaikki tyssää.
Laihduttakaa niin miehet, kuin naiset se on vaan tärkein pointti. Kun se asia on kunnossa, niin sitten vasta tutkitaan luonnetta ja kiinnostutaan henkilöstä. Ei hoikat olet sen huonompia luonteeltaan tai lihavat parempia luonteeltaan.

LAIHDUTTAKAA!!!!!

20

2726

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyöreä nainen

Hohhoijaa mitä ruikutusta!
      Ihan kuin vain laihat ihmiset olisivat täydellisiä kumppaneita!?! Itse voin sanoa, että olen pyöreydestäni huolimatta/johtuen (?) silti haluttua seuraa. Ei todellakaan ole mistään muusta kiinni kuin siitä, mitä päässä liikkuu ja siitä, että juuri se ihminen olisi mielestäsi ihana, kaikkine vikoineen... Täydellistä kumppania ei ole olemassakaan!

• ylipainoinen nainen

ja hyvin menee. Sinä tuijotat kiloja vain, et ihmisiä. Mun mielestä kun noita profiileita katsoo, kyllä sieltä normaalipainoisiakin löytyy.

Meillä ei ole paljoa ylimääräistä, mutta emme mahdu noihin normimittoihin. Parempaa miestä en olisi voinut saada ikinä ja yllätys yllätys, me urheilemme yhdessä tosi monipuolisesti ja elämämme muutenkin monipuolista, ihanaa yhteiselämää. Ja seksi sujuu ja sitä on paljon. Että osaa ne ylipainoisetkin :)

• Marileena

Vai semmoiset tutkimukset sulla. jos hankkisit itsellesi ihan oman elämän. Mene vaikka tuonne maatalouspuolelle tutkimaan sikojen painoja. Sinne sunkin älli piisaa. Tässä on kyse treffipalstasta ei missikisoista, eikä karjanäyttelystä. Jokainen saa olla semmonen kun on ei ole pakko huolia.

• Hyvä Mies

Vaikka oletkin ärsyttävä paskiainen kirjoitustyyliltäsi olet oikeassa tuon lihavuuden suhteen. Olen normaalivartaloinen roteva mies eivätkä minua kiinnosta tukevat saati sitten lihavat.

• Tiimalasi-Tiina

Hoh hoijaa. Iänikuista jauhamista. On se sitten netti tai tosielämä, niin miehet kertovat miltä naisen pitäisi näyttää. Eipä siinä mitään, mutta miltä ne miehet itse näyttävät...? Suomalainen mies ei yleensäkään ole mikään väriläiskä ulkonaisesti: hiirenruskea tukka, joka on huonosti leikattu, harmaanruskeita vaatteita, ettei vaan erotu massasta, pahimmillaan takatukka ja risuviikset. Huonosti istuvat halpisfarkut ja vapaa-aikana verkkarit ja lenkkarit, vaikka ruumiinrakenne kertoo liikunnan olevan harrastuksista vähäisin. Itsestään huolehtiminen on homojen hommaa. Kesällä sandaalit ja froteesukat ja harmaat tai beiget reisitaskusortsit. Tämä kuosi pätee myös etelänreissulla. "Mistähän toi tiesi, että ollaan suomalaisia?"
      No, ainahan poikkeuksia onneksi löytyy. Kuitenkin vaan hiukan ihmetyttää, että eikö tämä mieskuoro katso peiliin, ennenkuin alkaa laatia naiselle ulkomuotokriteereitä. Itse harrastan lenkkeilyä aktiivisesti, mutta lenkkikaverin löytäminen ei olekaan ihan helppoa. Baariin lähteminen tai kotisohvalla löhöily onnistuu hienosti, mutta kun ehdotan kympin juoksulenkkiä niin se ei enää olekaan kivaa. Eli mies odottaa, että nainen pitää itsestään huolta, mutta mies itse saa olla rapakuntoinen löllykkä. Vaimitensemeni...

• se meni

Mutta onko kaikesta aina pakko tehdä sukupuolten välistä sotaa?

Aloitat viittaamalla "iänikuiseen jauhamiseen", ja sitten haukut miehet, jotka eivät värjää tukkaansa.

Sitten siirryt eteenpäin vastakkainasettelussa ja haukut miehiä, koska miehet sitä ja tätä, mutta kyllä me naiset jne. jne. jne.

Mieti.

• Laatulady

Olet siinä oikeassa, että ne ensimmäiset sekunnit kun toisen tapaa kertovat kaiken. JOs ei sytytä niin antaa olla. Onhan netissä kuin livenäkin paljon tarjontaa, joten siitä vaan etsimään.

Kyllä me muodokkaat laatuleidit netistä äkkiä häviämme miehemme löydettyämme. Kuten minäkin. Etsin minulle sopivaa herrasmiestä ja löysinkin eurooppalaisilta deittisivustoilta suomalaisen miehen, jonka kassa nyt asumme yhdessä. Olemme toisiimme tyytyväisiä ja rakkautta säteilee ilmassa. Myös tänä iltana käperryn hänen kainaloonsa kaikkine makkaroineni ( ylipainoa 6 kg ) ja seuraan edelleen painoani, hoidan ulkonäköäni sekä peruskuntoani...hyvä näin.

Entä sinä? Kenen viereen illalla nukahdat ?

• dreamondreamon

me muodokkaat laatuleidit

just joo!

• laatulady
        dreamondreamon kirjoitti:

me muodokkaat laatuleidit

just joo!

Niinhän se on, että naiselta tulee näkyä lantioluut sekä vatsa painua sisään. Peppu pitää olla pysty ja pyöreä eikä alleista saa olla tietoakaan. Rinnan ympärys 20 cm lantiota suurempi ja tietysti kiinteät ja pystyt.Kynnet kauniit ja huulet houkuttelevat.

Ja mies sitten, pitää olla pieni, tiukka ja lihaksikas peppu, pitkät, vahvat ja notkeat raajat. Hartiat leveät ja lihaksikkaat ja kädet hoikat ja turvalliset kookkaat. Pelivehkeet kookkaat ja toimivat.

Molemmilla tekniikka hallussa ja siitähän se lähtee.

Näinhän se menee, eikö?

Vai olisiko kyseessä vähän sitä vanhanaikaista kemiaakin. Tai ehkä käytöstapoja...puhtautta...samoja harrastuksia..

Muistakaapas poijjaat, että käsitämme, naaraat sekä koiraat,nuo määrittelyt eli tuon lihavat, kookkaat, lihaksikkaa, muodokkaat, kiinteät jne. aina omista tarkoitusperistä lähtöisin. Mitkä ne sitten ovatkaan? Tiedätkö edes itse.

• painoiNdeksi 28

Minä olen se "kasvoista kaunis".

Tämä hoikkuuden ihannointi on alkanut iskostua päähäni jo minullekin. Vaikka joku mies osoittaa kiinnostustaan, olen alkanut ajatella, että olen vajavainen. En oikein usko, että olen viehättävä. Järjellisesti kyllä näen sen tavallaan, tiedän omaavani kauniit kasvonpiirteet jaa olen ns. hyvin säilynyt. MUTTA kun joka paikassa tulee tämä laihuuden ihannointi vastaan, se on iskostunut jo sisään.

Tuleehan noita hoikkasia, ulkoisesti mitään sanomattoman näköisiä ihmisiä vastaan sata päivässä. hekö sitten ovat kauniita, minä en?

Olen alkanut ajatella, että mitäpä sitä näin paksu mitään seuraa enää kaipaa. Seukkailkoot nuo laihat ja ryppyiset.

• 0++++

Äläpäs nyt heittäydy tuollaiseksi. Miehiä on niin erilaisia.

Mikä niissä kiinnostuksensa osoittaneissa miehissä muuten on vikana?

• Muuttunut mieli

Joopajoo, minäkin ihannoin aikaisemmin laihoja mutta kuinkas ollakaan, vihdoin kun löysin sen oiean IHANAN naisen hän sattuikin olemaan pienehkö, pyöreähkö mutta ennen kaikkea tyylikäs ja fiksu neito. Tämä nainen vain sai jalat alta, eikä siinnä kilot merkinnet mitään. Kuinka tyhmä sitä onkaan ollut tuijottaessan vain ihmisen ulkonäköön.

• ,,,,,,,,,,

siinä ne kilot merkitsee kun nainen tulee päälle makaamaan tai syliin istumaan, yritä siinä sitten olla toista loukkaamatta. Mieluummin kevyt nainen.

• *viivi-lissu*
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

siinä ne kilot merkitsee kun nainen tulee päälle makaamaan tai syliin istumaan, yritä siinä sitten olla toista loukkaamatta. Mieluummin kevyt nainen.

Ei sylissä istuta koko painolla. Kyllä naisella on jalat maassa ja paino jakaantuu sitä kautta. Minä yleensä istun mieheni sylissä hajareisin sohvalla, jolloin painoni on jalkojen päällä. Siinä on kiva olla kasvot vastakkain.

En minä myöskään makaa mieheni päällä kokonaan. Onhan mulla jalat kiinni patjassa hajareisin tai sitten ne on miehen jalkojen välistä patjalla ja pääni rinnalla.

Pelkkää potaskaa sun perustelut.

• Laatulady
        ,,,,,,,,,, kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että miehessäkin pitää olla muotoa. Eihän siitä mitään tule jos miehen syliin istuu eikä se raasu saa päätään käännettyä rintavaostani taikka päällä ollessa ei alla tunnu.

Kookas, lihaksikas könsikäs on paras.

• "laiha mies"
        Laatulady kirjoitti:

Kyllä se vaan niin on, että miehessäkin pitää olla muotoa. Eihän siitä mitään tule jos miehen syliin istuu eikä se raasu saa päätään käännettyä rintavaostani taikka päällä ollessa ei alla tunnu.

Kookas, lihaksikas könsikäs on paras.

jos sen pään saa naisen rintavakoon, niin mihin sitä sieltä edes haluaisi kääntää:)

• nää kauniit ja laihat

naurattaa,ne tappelee ja luonteet ei sovi pätkääkään toisilleen,mutta ulko olemus ratkasee huono suhde,mutta kuhan ollaan... hah,mä löysin sulosen miehen jolla massu ja luonne! rakastuin ekan kerran! saanu nauttia hyvällä mielellä.

• Well nourished

Susta voisi tulla vieläkin viehkeämpi kun opettelisit yhdyssanasäännöt. Vaik meniks se niin ettet ton ihanammaksi voi tulla :DDDDD

• luonnewika "ws" ylipaino ottaisin sen painawamman :=)
      mites pärjäät tuolla asenteella liwessä?

• Jyiz

Lyhyydelle ei mitään voi. Ylipainostakin voi olla vaikea päästä eroon.

Pohjimmiltaan asia on kuitenkin näin: ihmisen paino vaihtelee kautta elämän. Jos ei ole Todella Vaikeasti Ylipainoinen, ei pitäisi olla syytä ruveta nurisemaan pienistä makkaroista tai pyöreistä poskista. Kun elämäntilanne tai -asenne muuttuu, voi painokin ruveta putoamaan. Tai jos sattuu Adonikselle pari masentavaa vastoinkäymistä ja rupeaa kalja maistumaan vähän enempikin, niin saattaahan se painokin nousta.

Totta on, ettei luonne riipu juurikaan painosta. Toki liian laihalla voi ihan yhtä hyvin olla huono itsetunto kuin liian lihavallakin, mutta muihin luonteenpiirteisiin paino ei vaikuta.

Eiköhän se ole taas niin, että jos joku haluaa kiinnostua hiukan pyöreämmästä niin se on hänen oma asiansa eikä sinun saneltavissasi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      290
      11382
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      133
      7030
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      101
      5803
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      41
      5151
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      52
      4301
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4019
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      61
      3544
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3531
    9. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3055
    10. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      79
      3040
    Aihe