Nymfomaani suhteessa

toivotonko?

Olen 25 nainen, "sairastan" nymfomaniaa, kaksisuuntainen mielialahäiriö heilahtaa depiksestä seksihulluuteen. Sain pari vuotta sitten lääkityksen joka heikentää halukkuutta, ja alku olikin lupaava. Sitouduin mukavan miehen kanssa, talo ja lapsikin siunaantuivat.
Nyt alkaa taas rakoilla, raskauden ajan olin ilman lääkkeitä, alotin ne nyt uudestaan mutta ei tunnu auttavan. Ongelmaa ei varmaan olisi jos haluaisin tolkuttomasti vain omaa miestäni, mutta kun maniassani haluan aina uusia ja kovempia elämyksiä, mieluiten täysin tuntemattomien kanssa koska nymfo minussa on nimetön, irti persoonastani.
Olen joskus ottanut varovasti puheeksi avoimen suhteen mieheni kanssa, mutta hän ei ymmärrä. Haluaisin pitää rakkaan suhteeni mutta toteuttaa itseäni seksuaalisesti täysin vapaasti, soisin sen myös hänelle. Onko mitään keinoa ettei tarvisi pettää? Pakahdun levottomuuteeni, mutta vanhoillisesti ajattelevien ihmisten on mahdoton tätä käsittää. Ehkä myös mieheni?
En halua tuhota kaikkea, mutta tuntuu että joudun uhraamaan itseni...Vai tuhoaisiko meidät vapaa suhdekin? keskustelua?

19

10617

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä vaan

      laita yhteystiedot niin tulen käymään t. mies
      ;)

      • se olis

        voivoi...mutta ne jälkipelit pelottaa liikaa...


      • Sä lupasit mulle

        ne pikapikapanot....


      • TapKar

        että joku kaipaa neuvoa, niin eikö heti ole joku jynkmaisteri vonkaamassa vaikkakin hassunhauskan hymiön kera. Noh...meitä on moneen junaan mutta taitaa vaan se toinen juna olla paljon täydempi ja kaikki lasit huurussa.


    • ken tietää

      mistä johtuu levottomuutesi, koska se on peruja ehkä jopa ajalta, jota et voi muistaa. Kanavoit jotain menneita seksuaalisuuteen ja mielessäsi kuvittelet sen ratkaisevan pulmasi. Kuitenkin asiat vain paisuvat holtittomasti, etkä lopulta kykene hallitsemaan tilannetta ollenkaan. Pyri mielessäsi menemään niin kauas lapsuuteesi,kuin ikinä kykenet muistamaan, sieltä löytyy vastaus. Oletettavaa on, että joku on sinua käyttänyt lapsena seksuaalisesti hyväkseen tai olet ymmärtämättäsi ollut tilanteessa, jossa olet todistanut hyväksikäyttöä. Se voi olla myös vanhempien ihmisten keskinäinen suhde, joka on  ollut vääristynyttä, ei välttämättä edes omien vanhempiesi. Voihan myös olla, että hypotalamus toimii ylikierroksilla, ja "vaatii" jatkuvasti tyydytystä hyvänolontunteen saavuttamiseksi. Sitä ei mielestäni saa kuriin ainakaan rauhottavalla lääkityksellä. Aina on mahdollisuus, että olen totaalisen väärässä, mutta jostain on hyvä alkaa asioiden purkaminen.

    • petetty

      Jos sinulla on kaksisuuntainen mielialahäiriö, niin eikös se ole asia joka pitää hoitaa. Olisiko se, että maaninen vaihe näkyy korostuneena seksintarpeena ongelmineen, kuitenkin vasta toissijaista - siitäkin huolimatta, että koet (?) sen pääasialliseksi ongelmaksi.

      Haluatko kuitenkin miestäsi(kin)? "Lääkkeissä" ja ilman? Eri vaiheissa? Etenkin jos niin on, niin älä ihmeessä tuhoa sitä mitä sinulla on. Tuhoat siinä helposti itsesikin, etenkin jos lääkitys ei "toimi". Kannattaisiko vielä yrittää saada se toimimaan toisen lääkkeen tai lääkärin kanssa tms? Tai pystyisitkö kuitenkin purkamaan maanisen vaiheen tarpeitasi miehesi kanssa jollain keinoin? Se voi olla ensialkuun vaikeaa hänelle ja ehkä turhauttavaa sinulle, mutta jos se auttaisi edes välttävästi, ehkä voisitte molemmat elää sen kanssa, ja olisi varmasti parempi kuin pettäminen...

      Ennenkaikkea: PUHU ASIASTA AVOIMESTI MIEHELLESI ENNENKUIN TEET MITÄÄN!

    • sinua paljon.

      En kuitenkaa suosittele suhdetta toiseen koska se rikkoo nykyisen suhteen tavalla tai toisella.

      Itse kärsin lähinnä siitä että en saa riittävästi seksiä. Ärsyttää usein sekin kun aina puhutaan että naiset olisivat pihtareita mutta kahden suhteen jälkeen voin todeta että pihtarina on ollut miehet. Liekö sattumaa vai minussa vika.

      Pahimmillaan kun halut jylläävät päädyn myös ajattelemaan toista suhdetta rinnalle. Tiedän kuitenkin että se ei paranna tilannettani.
      Pystyn ajoittain hallitsemaan tuota halun tunnetta mutta usein se päätyy päiväkausia kestävään seksin himoon vaikka saisinkin seksiä silloin.

      Mitä jos yrittäisit saada miehesi mukaan niihin asioihin joita haluat toteuttaa tai etsiä tapoja millä saisit miehesi seksuaalisen halukkuuden lisääntymään.

    • tt38m

      tällaisesta on:
      Kerran ajattelin muutamia vuosia sitten että nyt lopetan, yritin jutella aiheesta vaimolle, halusin enemmän kuin sain, ei muutosta vain tullut (eikä ainakaan syynä ollut se etten mitään kotosalla tee, tai en olisi hellä).
      No, hankin toisen, vain aluksi siksi että saisin sitä seksiä (tosin ihan "nymfoksi" itseäni lue). Eihän se vaikeaa ollut, kaikki meni siihen saakka hyvin kunnes sitten rakastuttiin, tosin sekin taisi olla vain sitten toispuoleista.
      Ja sitten tietenkin lopuksi kävi niin että emme olleet enään tarpeeksi varovaisia, ja käry kävi (joo, oikeastaa sitä toivoin), älkää kysykö miksi.)

      Ja elämä jatkuu, ja taas on sitten .. en sano mitä. Vaikka voisin kertoa kyllä paljon lisää, mutta en tänne.

      Mutta loppu kaneettina voisin sanoa että ei ole mitään tapaa tuosta selvitä ilman pettämistä, ellei saa tarpeeksi aviopuolisolta ja sellaista seksiä välillä jota toivoo. Tosin onhan vaihtoehtona "ero".. tosin onko se sitten sitä mitä haluaa, jos kyse on vain "sairaudesta".

      Mut mut, vaikea asia kaiken kaikkiaan. huh.

      Tsemppii

    • Inbound

      Hei,

      Tapasin alkukesällä naisen joka myös sairasti kaksisuuntaista mielialahäiriötä. Suhteemme kesti vajaa kolme kuukautta joka päättyi siihen että nainen petti minua työkaverinsa kanssa. Itse sain tietää hänen sairaudestaan vasta kun vaadin häneltä selityksiä yllättävään käytökseen. Ennen sitä olin kyllä hieman ihmetellyt hänen univaikeuksia, suurta koti apteekkia (hänen suurta lääkkeiden käyttöä) sekä yleistä energian määrää johon yhdistyi kuitenkin ruokahaluttomuuteen. Oma tapaukseni: http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=1000000000000005&conference=1500000000000093&posting=22000000036315688

      Mutta asiaan: Seksi oli hyvinkin aktiivista ja nautinnollista molemmin puolin. Alussa suhde perustui pitkälti siihen mutta tapauksessani aloimme keskustelemaan suhteen nostamisesta seuraavalle tasolle. Tämän takia naisen pettäminen satutti minua erityisen paljon. Itse olen pohtinut kuinka suuri osa naisen käytöksestä johtuu sairaudesta ja mikä taas hänen luonteestaan...

      Mitä sinuna tekisin:
      Teillä on kuitenkin lapset ja talot, joten yritä nyt hakea apua. En tiedä minkälainen on hoitosuhteesi lääkäriin, mutta sinuna ottaisin yhteyttä häneen tai paikalliseen mielenterveystoimistoon. Olen ymmärtänyt että manian kynnyksellä potilaat eivät tunne itseään sairaaksi mutta sinulla ja läheisilläsi on kuitenkin niin paljon menetettävää tässä tilanteessa. Ehkä lisäämällä jotain tasaavaa lääkitystä sinun halusi normalisoituisivat?

      Tutustu myös bipojen vertaistuki- ja keskustelupalstaan: http://www.mielenterveys-taimi.fi/verkko/keskustelu/viestit.php Kirjoita kokemuksesi tänne tai vastaavaan, koska et ole varmasti yksin.

      Hyvää kesän jatkoa!

    • CR.

      Sinä saat siinä tapauksessa jättää lapsen ja talon ihan omasta halustasi miehelle. Se ei tee hyvää lapselle elää mielialahäiriöisen, nymfomaanin äitinsä kanssa, joka tuo kämpille jos jonkin sortin laitapuolen kulkijaa ja saat itse hankkia itsellesi jonkun yksiön jostain.

      Tai sitten yrität ymmärtää, että mies ei moiseen vapaaseen touhuun suostu ja pakahdut sitten omissa ajatuksissas, mut pidät itses kurissa.

      Sun päätös... Perhe-elämä vai oudot yhden yön jutut sua hyväksikäyttävien setien kanssa?

    • Ota apu vastaan

      Nymfomania tarkoittaa epätoivoista tyydytyksen hakua, jota ei nymfomaanikko koskaa saa. Kyse ei ole sinällään seksistä vaan omien jatkuvien halujen tyydyttämistä jonkun kanssa.

      Miehesi ei tarvitse kärsiä sairaudestasi ja sairautesi voiedaan parantaa, jos siis haluat. Sinä etsit tyydytystä, et vieraita miehiä joten vaihtoehtojakin on mikäi haluat aina vain saada.

      Otahan ensin vastuu tekemisistäsi ja haluistasi, nymfo ei suinkaan ole irti sinusta, joskin hyvä selitys omalle vastuuttomuudelle se on. Ajatelet asiaa kovin itsekkäästi ja puhut itsesi uhraamisesta, mielestäni asia on juuri päinvastoin, haluat että perheesi kärsii sairaudestasi ja sinä vain kerää rusinat pullasta

    • kohtalontoveri..

      joskin vanhempi mutta muuten "tunnistan" kyllä itseni kirjoituksestasi,
      Olen aina ollut varsinainen vuoristorataihminen tunnetilojeni suhteen.Kuitenkin hyvin pärjännyt elämässäni ja ne tarkeimmät perusasiat saanut kasaan.

      Mullakin menee mielialat hiipivästä depiksestä euforian puoleen.Käyn psykoterapiassa mutta diagnoosia mulla ei ole.Tiedän että se olisi juuri tuo kaksisuuntainen mielialahäiriö jos se paperille laitettais.Lääkitys on mutta en käytä kuin ääritilanteissa koska se vetää minut liian pliisuksi ja väsyneeksi.

      Olen kautta elämäni ollut seksuaalisuuden kanssa ylilyönneillä.Ja se puuskittaisuus on ongelmallisen hankalaa.Nuorena olin estoton nautiskelija ja käytin kyllä kaikki tilanteet hyväkseni.

      Nyt avioliitosa pitkään olleena mieheni on välillä aika kovilla. Saatan olla täysin haluton alakuloissani tai sitten revin vaatteet päältä ja hiuksista raastaen miehen keittiön pöydälle hommiin.Ja millon minnekin.

      Ja ongelmani on se että tykkään todella vieraista miehistä.Hyväntuoksuisista houkuttelevista komistuksista.MUTTA miestäni en ole pettänyt avioliitossa eläessä vaikka mieli on tehnytkin.Tykkään haaveilla ja katsella.

      Meidän onni ja pitkän avioliiton pelastus on varmaan se kun mieheni on erittäin noheva,taitava seksuaalisesti ja leikkisä.Tulee mielellään mukaani fantasioimaan ja päiväunia rakentelemaan.Ei koe itseään uhatuksi jos mulla vähän ajatus välillä lentää aidan toisellakin puolella.

      Yritä sinäkin houkutella miehesi mielikuvitus leikkeihin niin että voisit toteuttaa sitä nymfoa puoltasi turvallisesti kotioloissa perhettä särkemättä.Ja vaikka vähän reippaammillakin fantasioilla höystettynä.

    • olla uskollinen parisuhteessa

      niin sitten minä olen kai 'vanhanaikainen'. En salli itselleni tai miehelleni syrjähyppyjä, eikä mieheni minulle, tietenkään.

      Kuvastat hyvin nykymaailman ajattelutapaa. Kaikki mulle heti nyt, muista viis. Jos panettaa ja haluaa vierasta niin pitäähän se nyt kumppanin tajuta! TAI SITTEN EI. Olisit miettinyt naimisiin mennessä/pariutuessasi haluatko huorata ympäriinsä vai tyydytkö yhteen mieheen. Säälin todella kumppaniasi, että tuollaiseen lutkaan on sortunut.

      Ja sairauden piikkiin on turha mitään laittaa, sairastan itsekin kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja saan kyllä pidettyä itseni kurissa etten huoraa ympäriinsä. Se on itsekurista ja oikeasta lääkityksestä kiinni.

    • herras mies

      Sinun kannattaisi varmaan käydä enemmän terapiassa ja käydä siellä näitä asioita lävitse. Kenties lääkitystäkin voisi vaihtaa.

      Öh tuota hankitteko sen lapsen maniakaudella? Kykenetkö tällä hetkellä ajattelemaan miltä lapsesta tuntuisi kun perheenne hajoaisi?

    • Vaimolla on samantapainen tilanne. Hyväksyn sen kun muuta en voi. Ainoa mistä olemme pystyneet sopimaan että kotikaupungin vaimo jättää rauhaan. Lääkitys kyllä auttaa mutta periaatteesta vastusta lääkkeiden käyttöä.

      Miehesi suhteen sanoisin että laita laakärin lausunto kouraan ja sano ota tai jätä. Jos rakastaa niin kyllä se ottaa.
      Muuten poltat itsesi sisältä päin.

      Meillä terapia on kyllä auttanut. Ei siis että lopettaisi vaan auttaa suuntaamaan halut sopimusten mukaan.

      Kerro miten etenee...

      • Anonyymi

        mielenkiintoisia tapauksia, Onko mitään ulkoisia merkkejä ihmisessä josta osaisi päätellä?


    • Sancti

      Näytä miehellesi tänne kirjoittamasi teksti. Kaikki järjestyy sen jälkeen, miten sitten järjestyykään.

    • Anonyymi

      Naitko muka viisi kertaa päivässä, vai oletako vaan olevasi nymfomaani??

    • Anonyymi

      Terapiaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe