Onko kokemusta?
VITASLIM tabletit
6
2175
Vastaukset
- vihreää teetä
Vitaslim perustuu vihreään teehen. http://shrunked2fit.multiply.com/reviews/item/4
Veikkaisin lonkalta että tuolla ei teenjuotia kummempiin ihmeisiin pääse. :) Vaikka toki vihreä tee on terveellistä!
Tutkitusti tehokkain _reseptivapaa_ rasvansitoja mihin olen törmännyt lienee Proactol, jolle löytyy avoimet tutkimustulokset myös netistä.
Jos oikeasti ei riitä aika tai motivaatio "normaaleilla" keinoilla laihduttamiseen, niin toki lääkäriltä kannattaa kysyä asiaan neuvoa. Osa heistä kyllä osaa suhtautua asiallisestikin ylipaino-ongelmiin.- ................
Missä tuota Proactolia myydään? Tiedätkö yhtään hintaa? Voisi kokeillakin, jos ei maksa maltaita. Epäilen kyllä vähä kaikkia tabuja laihdutuksessa, mutta kuitenkin
- -.-.
Minä ainakin uskoin aikoinaan noihin kaikkiin pillereihin ja sitten petyin tuloksiin. Lääkäriltä sain kunnon pillerit, joilla pääsin alkuun. Nyt en ole enään tarvinnut edes pillereitä kun olen oppinut syömään oikein.
- kallopala
Rasva ei sinällään lihota, ja se on tarpeellinen ravintoaine kehon toiminnalle. Tuotteet jotka "imevät rasvan ruuasta" eivät ainakaan totuta ihmistä syömään järkevästi, eivätkä erottele hyviä rasvoja vähemmän hyvistä.
- Kati3654
Vitaslim tabletit ovat huuhaa tuotteita joista pitää vielä maksaa. Itse kokeilin 3kk ja liikuin normaalisti ulkona ja en ole laihtunut kuin noin 100g eli paino pysynyt lähes samassa mitä se oli alku tilanteessa.
- paksukainen
olen miekin yrittäny niitä popsia ja suurin odotuksin.ei vaikutusta.tuntuu vaan että nälkä yltyy .minussa kai vika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2689653IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3076836Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?741705Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61421Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.941297- 1091161
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut751079Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin41882Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23756MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk313748