mun mielipide

hhhhhfhghfg

Mun mielestä on tosi lapsellista ja ärsyttävää että mua sanotaan feikkigootiksi. Ensinnäkääm mulla ei oo tarkotus olla gootti. En piä itseäni goottina. Tykkään pukeutua mustaan, käyttää korsetteja ym. mutta kuitenkin kuuntelen vaikka poppia. Sitten ku kaduilla liikkuu niin teinit huutaa mulle että oon feikkigootti :O En ymmärrä. Yleensäkin mitä se muille kuuluu että minkälaisia vaatteita joku käyttää??? Mun mielestä se on lapsellista että elämä pyörii niin paljon muiden ihmisten vaatteiden ympärillä että niitä tullaan jo haukkumaankin :S Mä en tykkää goottimusiikista. Mä en hengaa goottien kanssa. Tykkään vaan vampyyreistä ja kaikesta tummasta ja pelottavasta. Toivottavasti nyt saitte jotain selvää mun tekstistä. :S

9

914

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anaaliuloste

Heitä ne vitun ärsyttävät vaattees pois ja ole ihminen!

• FrozenCorpse

Sä annat itestäs väärän kuvan ihmisille. Sä olet feikki jos diggaat popista ja pukeudut silti kys.om alakulttuurin tyylin mukaan. Mitä muuta sä odotat ihmisten susta sanovan?

• keskustelun aloittaja

Mutta kysymys onkin että minkä ihmeen takia ihmisten pitää keskittyä muiden pukeutumiseen saatikka sitten arvostella sitä? Eihän se ole muitten asia miten minä pukeudun tai mitä kuuntelen.

• darkomenvampyre666princesso...

Niinhän säkin teet, sähän oot vaan metallisti joka pukeutuu goottivaatteisiin...? Ihmiset luulee et oot gootti, mut et oo. Annat siis väärän kuvan.

• vääräkuva-.-
        darkomenvampyre666princesso... kirjoitti:

Niinhän säkin teet, sähän oot vaan metallisti joka pukeutuu goottivaatteisiin...? Ihmiset luulee et oot gootti, mut et oo. Annat siis väärän kuvan.

Annat itsestäs niin feikkigootin kuvan. Pukeudut kuin gootti, muttet oo sisältä gootti, vaan feikki.. :p

• pikkasen
        darkomenvampyre666princesso... kirjoitti:

eri asia olla popin kuuntelija ku metallisti. Ne kaks ku ei oo lähelläkä toisiaa millää muotoa. Toisinkuin metalli-ja goottikulttuurit. Niillä on paljonki yhteistä jos aletaa kattomaa tarkkaan. Musiikkihan se gootteudessaki se tärkein on. Ei metallisti toki gootti ole, mutta en näkis sitä nii pahana ku että joku niggerfani metallikuteissa.

• Demon of Power
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

Mutta kysymys onkin että minkä ihmeen takia ihmisten pitää keskittyä muiden pukeutumiseen saatikka sitten arvostella sitä? Eihän se ole muitten asia miten minä pukeudun tai mitä kuuntelen.

Punkkari, gootti, hevari, hippi tai vaikkapa sit hopparityyliin pukeudutaan ihan kuule sen mukaan että mitä musatyyliä sä fanitat tai eniten/pelkästään kuuntelet. Vielä senkin mukaan jos vaikka vielä omaat kyseisen tyylin elämäntavan. Eikä sen takia että se on niin hieno tai että se on niin muotia tai että omat kaveritkin käyttää.

• dsdsdsdsad
        pikkasen kirjoitti:

eri asia olla popin kuuntelija ku metallisti. Ne kaks ku ei oo lähelläkä toisiaa millää muotoa. Toisinkuin metalli-ja goottikulttuurit. Niillä on paljonki yhteistä jos aletaa kattomaa tarkkaan. Musiikkihan se gootteudessaki se tärkein on. Ei metallisti toki gootti ole, mutta en näkis sitä nii pahana ku että joku niggerfani metallikuteissa.

Haistakaa vittu :D

Mun muija pukeutuu korsettiin yms. ja tykkää kauhusta, kirjoittelee kauhujuttuja.. jne. Joten hän on tehnyt vaatevalintansa noiden asioiden takia, eikä kukaan ole huudellut feikkigooteista mitään.

• ..............
        Demon of Power kirjoitti:

Punkkari, gootti, hevari, hippi tai vaikkapa sit hopparityyliin pukeudutaan ihan kuule sen mukaan että mitä musatyyliä sä fanitat tai eniten/pelkästään kuuntelet. Vielä senkin mukaan jos vaikka vielä omaat kyseisen tyylin elämäntavan. Eikä sen takia että se on niin hieno tai että se on niin muotia tai että omat kaveritkin käyttää.

Mulla on jonain päivänä päällä musta korsetti, toisena hopparin jätesäkkinä roikkuva huppari. Silti kuuntelen iskelmää. Miksi ihmeessä pitää käyttäytyä kun joku jälkeen jäänyt pikkuteini? Miksei voi olla niin kuin itse huvittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      285
      7896
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      171
      4168
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      164
      2434
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      27
      2143
    5. Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD

Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17
      Maailman menoa
      80
      2051
    6. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      47
      1590
    7. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      48
      1557
    8. Maailman laiskin eläin: persu

Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s
      Maailman menoa
      7
      1466
    9. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1274
    10. Miten usein toivot

Tai olet toivonut että olisimme lähekkäin vai toivotko ollenkaan?
      Ikävä
      163
      1210
    Aihe