mun mielipide

hhhhhfhghfg

Mun mielestä on tosi lapsellista ja ärsyttävää että mua sanotaan feikkigootiksi. Ensinnäkääm mulla ei oo tarkotus olla gootti. En piä itseäni goottina. Tykkään pukeutua mustaan, käyttää korsetteja ym. mutta kuitenkin kuuntelen vaikka poppia. Sitten ku kaduilla liikkuu niin teinit huutaa mulle että oon feikkigootti :O En ymmärrä. Yleensäkin mitä se muille kuuluu että minkälaisia vaatteita joku käyttää??? Mun mielestä se on lapsellista että elämä pyörii niin paljon muiden ihmisten vaatteiden ympärillä että niitä tullaan jo haukkumaankin :S Mä en tykkää goottimusiikista. Mä en hengaa goottien kanssa. Tykkään vaan vampyyreistä ja kaikesta tummasta ja pelottavasta. Toivottavasti nyt saitte jotain selvää mun tekstistä. :S

9

889

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anaaliuloste

Heitä ne vitun ärsyttävät vaattees pois ja ole ihminen!

• FrozenCorpse

Sä annat itestäs väärän kuvan ihmisille. Sä olet feikki jos diggaat popista ja pukeudut silti kys.om alakulttuurin tyylin mukaan. Mitä muuta sä odotat ihmisten susta sanovan?

• keskustelun aloittaja

Mutta kysymys onkin että minkä ihmeen takia ihmisten pitää keskittyä muiden pukeutumiseen saatikka sitten arvostella sitä? Eihän se ole muitten asia miten minä pukeudun tai mitä kuuntelen.

• darkomenvampyre666princesso...

Niinhän säkin teet, sähän oot vaan metallisti joka pukeutuu goottivaatteisiin...? Ihmiset luulee et oot gootti, mut et oo. Annat siis väärän kuvan.

• vääräkuva-.-
        darkomenvampyre666princesso... kirjoitti:

Niinhän säkin teet, sähän oot vaan metallisti joka pukeutuu goottivaatteisiin...? Ihmiset luulee et oot gootti, mut et oo. Annat siis väärän kuvan.

Annat itsestäs niin feikkigootin kuvan. Pukeudut kuin gootti, muttet oo sisältä gootti, vaan feikki.. :p

• pikkasen
        darkomenvampyre666princesso... kirjoitti:

eri asia olla popin kuuntelija ku metallisti. Ne kaks ku ei oo lähelläkä toisiaa millää muotoa. Toisinkuin metalli-ja goottikulttuurit. Niillä on paljonki yhteistä jos aletaa kattomaa tarkkaan. Musiikkihan se gootteudessaki se tärkein on. Ei metallisti toki gootti ole, mutta en näkis sitä nii pahana ku että joku niggerfani metallikuteissa.

• Demon of Power
        keskustelun aloittaja kirjoitti:

Mutta kysymys onkin että minkä ihmeen takia ihmisten pitää keskittyä muiden pukeutumiseen saatikka sitten arvostella sitä? Eihän se ole muitten asia miten minä pukeudun tai mitä kuuntelen.

Punkkari, gootti, hevari, hippi tai vaikkapa sit hopparityyliin pukeudutaan ihan kuule sen mukaan että mitä musatyyliä sä fanitat tai eniten/pelkästään kuuntelet. Vielä senkin mukaan jos vaikka vielä omaat kyseisen tyylin elämäntavan. Eikä sen takia että se on niin hieno tai että se on niin muotia tai että omat kaveritkin käyttää.

• dsdsdsdsad
        pikkasen kirjoitti:

eri asia olla popin kuuntelija ku metallisti. Ne kaks ku ei oo lähelläkä toisiaa millää muotoa. Toisinkuin metalli-ja goottikulttuurit. Niillä on paljonki yhteistä jos aletaa kattomaa tarkkaan. Musiikkihan se gootteudessaki se tärkein on. Ei metallisti toki gootti ole, mutta en näkis sitä nii pahana ku että joku niggerfani metallikuteissa.

Haistakaa vittu :D

Mun muija pukeutuu korsettiin yms. ja tykkää kauhusta, kirjoittelee kauhujuttuja.. jne. Joten hän on tehnyt vaatevalintansa noiden asioiden takia, eikä kukaan ole huudellut feikkigooteista mitään.

• ..............
        Demon of Power kirjoitti:

Punkkari, gootti, hevari, hippi tai vaikkapa sit hopparityyliin pukeudutaan ihan kuule sen mukaan että mitä musatyyliä sä fanitat tai eniten/pelkästään kuuntelet. Vielä senkin mukaan jos vaikka vielä omaat kyseisen tyylin elämäntavan. Eikä sen takia että se on niin hieno tai että se on niin muotia tai että omat kaveritkin käyttää.

Mulla on jonain päivänä päällä musta korsetti, toisena hopparin jätesäkkinä roikkuva huppari. Silti kuuntelen iskelmää. Miksi ihmeessä pitää käyttäytyä kun joku jälkeen jäänyt pikkuteini? Miksei voi olla niin kuin itse huvittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      174
      2037
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1479
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1414
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      12
      1172
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1066
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      993
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      898
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      96
      854
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      815
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      775
    Aihe