laakereista!!!

miten?!

Mulla on pieni ongelma..ajoin vanhat pyörät loppuun ja ostin uudet pyörät mutta miten saan vanhojen pyörien laakerit pois vanhoista pyöristä? on meinaan koitettu yhtä sun toista konstia mutta kiinni on ja pysyy... (Abec 5 laakerit)
Mikä neuvoksi?

3

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hancock

kääntämällä siitä laakerinreiästä esim ruuvimeisselillä. Joidenkin luistimien mukana tulee avain jolla voi kääntää laakereita. Laakerit saattavat olla melko tiukassa jos ei niitä ole kovin useasti irrotettu. Varovaisuutta noudattaen kääntämällä, jos pölysuoja vääntyy niin sen laakerin peli on pelattu.

• neuvo

jos on kyseessä ns. tavallisen paksuiset akselit. Jos on ohuemmat akselit, niin on tehtävä erilaiset temput laakereiden irrottamiseksi.

• DiRulla

Jos olet saanut fillarit kulutettua loppuun, niin eiköhän olisi aika vaihtaa laakeritkin. Muutama kymmpi menee enemmän, mutta homma tulee hoidettua kunnolla.

Vanhat laakerit lähtevät pesästä nätisti, kun ruuvarin työntää akselireikään ja "vääräoppisesti" vääntää. Muovinen pesä antaa periksi. Idea on vähän siinä, että yleensä ei kannata samoja laakereita kahdesti paikalleen.

Tee niinkuin lystäät, mutta itsestäni on tullut laiska ja vaihdan aina laakerit samalla kuin fillarit. Yleensä yksi satsi kuluttaa minulla kaksi satsia laakereita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1806
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1262
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      72
      985
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      909
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      838
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      751
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      742
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      691
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      673
    Aihe