Moikka!
Olen kolmikymppinen mies, ja ennen seurustellut suhteissa missä seksiä on harrastetuttu enimmillään noin 3-4 kertaa viikossa. Nyt olen tapaillut jonkin aikaa yhtä naista, ja hän haluaa harrastaa seksiä päivittäin. Tämän lisäksi hän on erittäin avoin, eli kaikki seksimuodot käy. Aluksi olin tottakai hämmästynyt, seksi on hyvää ja sitä on paljon. Mietin kuitenkin, voiko tästä muodostua ongelma tulevaisuudessa, eli niin että nainen haluaa miestä huomattavasti useammin ja enemmän? Millaisia kokemuksia teillä on?
Liikaa seksiä suhteessa
14
5162
Vastaukset
- Nahkis
Laita se naisesi aina tänne suuntaan kun et jaksa, sen verran timmiltä pakkaukselta kuulosti.. :D
..ei vaan, sanot kauniisti sille että ei tänää, ei sitä aina jaksa hommailla.
Ja aika "hauska" näitä on lukea kun on ääripäitä, toinen valittaa kun ei saa ja toinen valittaa kun saa likaa.
On meitä joka junaan.. :)- hauskaa on
ei saa valittaa kun seksiä on tarjolla. aina ei nimittäin ole niin. aina seksi ei ole mahdollista.
- ?????????
että se on timmi?
- HSA.
Kaikkeen kyllästyy jos sitä on liikaa. Sä tuskin jaksat syödä pelkkää hernekeittoa ja suklaatakaan kahta viikkoa putkeen, joka päivä? Jos et joka päivä jaksa, niin tietysti sä kieltäydyt. Ei siinä mitään sen kummempaa.
- miten käy
Eihän tuosta tiedä... Että tuleeko siitä ongelmaa ja miten tilanne muuttuu ajan myötä.
Monet viisaammat ovat kertoneet olevan yleistä, että suhteen alussa on paljon seksiä, mikä kuitenkin vähenee ajan myötä. Ehkä se vähenee nopeammin jos muuttaa yhteen, niin olen kuullut ja voin itsestänikin sanoa. Luulen kuitenkin että pelkässä seurustelusuhteessakin seksi ajan myötä harvenee ja epäsäännöllistyy, jos kerran näkee toista joka päivä.
Nainen olen ja nuori, aina seksi kelvannut ja aina olisi vaan halunnut lisää ja lisää ja lisää. Kyltymätön. Nyt ensimmäistä kertaa elämässäni olen kokenut viime aikoina oikeaa haluttomuutta. Ennen en edes tajunnut mitä se tarkoittaa, kun olin periaatteessa "aina valmis". Tämä tilanne on muutaman kuukauden yhdessäasumisen seuraus. Syytä en osaa selittää. Miehessä ei vikaa, ja kaikki on ihan hyvin muutenkin. Ei sitä aina ymmärrä omaa kehoaan ja kaikkea mitä siihen liittyy... Toivottavasti mun halut palaisivat... Syynä haluttomuuteen saattaa olla tietysti e-pillerit, mutta luulen että ihan faktasti haluun ja haluttomuuteen on miehillä ja naisilla omat kautensa, ainakin kun ollaan vakituisessa parisuhteessa, ja aina ne halut ei kohtaa. Ulkoisia syitä voi olla mitä milloinkin, mutta ei sitä läheskään aina itsekään ymmärrä itseään, tai toista.
Luulen, että jossain vaiheessa alkuinnostuksen jälkeen naisesi tasaantuu, ainakin joksikin aikaa, joskus saattaa yllättää häntäkin haluttomuus. Tuskin tuosta asiasta tarvitsee ongelmaa tehdä, kun eihän toisen ole pakko antaa jos ei siltä tunnu, vaikka toinen haluaisi. Ei se seksi ole suhteen tärkein asia, ja kun molemmat kunnioittavat, rakastavat, ja ottavat huomioon toisen, vaikka ristiriitaisissa haluissa, mitään ongelmaa tuskin on odotettavissa.
Niin ja päivittäin(jos aatellaan kerran tai pari päivässä) on vielä aika vähän jos vertaa siihen miten itse olen aikoinani hurvitellut alkuhuumassa.... Toki se tuntuu uudelta kun on tottunut vähempään. Mutta eikai se ole niin suuri ero ees jos ennen sai joka toinen päivä, ja nyt joka päivä :) - ****
olen tuollainen nainen. Ja ilmeisesti olen hieman liikaa miehille... Nykyisessä suhteessa seksiä enää noin 2 krt/kk ja pää meinaa hajota. No pitää kai kestää kuin mies :D
- kiinnostavaa,
koska olen nimittäin "se toinen osapuoli", tai ainakin vähän samassa tilanteessa kuin hän.
olen myös aika herkkä ja tunteellinen, enkä siis uskalla olla kovin päällekäyvä.
välillä tuntuu, ettenkö kelpaakaan, kun siis haluaisin useammin. tai sitten olen tottunut aiemmin niin aktiiviseen vastapuoleen ja jos nyt "tyypillä" on verkkaisempi tahti tai pidättyväisempi mieli ja hän odottaa multa aloitteita... oon vähän pihalla, mitä pitäis tehdä.
vastakysymys; onko "liian" innokas nainen (jos lähtökohtaisesti pidät häntä kohtuullisen viehättävänä) epäeroottinen? tunnetko jonkin sortin ahdistusta, jotain riittämätömyydentunteita tms.? itse koin sellaista joskus, kun tielleni osui täysin kyltymätön miehenpuoli. ja kun miettii, miehet kai (?) usein tykkää olla vähän niinku saalistajia? vai miltä tuntuu?- Kysyvä78
Moi, en oikein tiedä miten kuvailisin liian innokkaan naisen. Ensimmäisessä suhteessani (kun olin 18) eli 12 vuotta sitten, naiseni oli seksuaalinen ja harrastimme seksiä monta kertaa päivässä. Tämä eroottisuus veti puoleensa. Sen jälkeen minulla on ollut 3 pitempää suhdetta missä seksiä on ollut 1-3 kertaa viikossa. Kun tulee kolmikymppiseksi, niin liikaa seksivietti suhteen alussa on hiukan pelottavaa (kun ei tunne toista), koska miettii että onko minä hänelle määrällisesti ja laadullisesti riittävä. Toki se on eroottista, mutta hämmentävää. Uskon että kun tutustuu toiseen paremmin tämä tunne menee ohi, puolestaan siitä syystä että ei enää koe olevansa pelkkä seksiobjekti toiselle. Ja kun tuntee olevansa toiselle tärkeä muutenkin kuin seksuaalisesti.
Pidän itse seksistä, mutta välillä tuntuu että en oikein tiedä jos pysyn nykyisessä tahdissa - vaikkapa 5-7 kertaa viikossa - kun suhteessa koittaa arki. Toivottavasti tilanne menee hyvin, voimmehan molemmat kompromissejä tehdä ja keskustella aiheesta (voisimme laittaa "kirkon" keskelle kylää").
- hyvin se menee
kerrot, että sulla on päänsärkyä aina silloin kun et jaksa.
Kyllä hän ymmärtää ja voit vihjaista, että on se aika kuukaudesta! - erilaiset halut
Itse olin seurustellut ennen nykyistä avomiestäni kahden sellaisen kanssa, joille seksi tuntui olevan maailman tärkein asia. Eli oletin automaattisesti, että kaikille miehille seksi on todella tärkeää: mitä enemmän, sen parempi.
Joten, kun aloin seurustella nykyiseni kanssa, yritin kaikkeni, että seksiä olisi mahd. usei. Itseä ei aina edes huvittanut, mutta tein paljon aloitteita ja "halusin" seksiä juurikin päivittäin/lähes päivittäin. Tätä kesti n. vuoden ajan.
Lopulta huomasin tuon seksin olevan ainut läheisyyden muoto, koska seksiä oli niin paljon eikä sille normaalille läheisyydelle (ilman seksiä ) ollut enää aikaa ja tilaa. Joten seksin "haluamisesta" tuli ajan myötä myös keino saada läheisyyttä.
Vasta n. vuoden jälkeen mieheni sanoi kerran, ettei jaksa enää niin paljoa seksiä. Olin aluksi loukkaantunut ja pettynyt, että mikä minussa on vikana, kun en kelpaa. Varmasti aika tavallinen reagointi, mutta kun asiaa ajatteli tarkemmin, huomasin, että se seksi ei olekaan se tärkein asia miehelleni. Asioista puhuttua selvisi, että mies haluaisi seksiä n. 1-2 kertaa viikossa ja että hänelle seksi on vain osa parisuhdetta, ei sen ydin. Minä taas olin edellisissä suhteissani tottunut päinvastaiseen. Kummasti tuon jälkeen omakin olo helpottui ja nykyään meillä harrastetaan seksiä vain, kun oikeasti halutaan :)
Nykyinen tahti on noin kerta - 2 kertaa viikossa, joskus voi olla viikon - parin taukojakin. Suhdetta on takana yli 3 vuotta. Määrä todellakin korvaa laadun :) Seksi on parempaa kuin koskaan ennen.
Mutta toki on ihmisiä, jotka oikeasti haluavat ja kaipaavat seksiä päivittäin/ enemmän kuin kumppaninsa. Mielestäni asiaan ei auta muu kuin puhuminen ja puhuminen. Voithan sanoa kumppanillesi, jos sinua häiritsee "liika seksi", että vähempikin riittää sinulle. Tiedätkö, haluaako kumppanisi oikeasti seksiä niin paljon vai onko se juuri keino saada läheisyyttä ja huomiota?
Ja kyllä seksiin voi kyllästyä ja se voi helposti liialla touhuamisella rutinoitua. Toiset tosin ovat vain todella seksuaalisia: haluavat kokea sillä saralla kaiken mahdollisen ja heille seksi on parisuhteessa melkein se suurin (ellei suurin) osa.- onpa kiinnostavaa
kiitos vastauksestasi, ap.. olipa kivaa lukea edellinen naisnäkökulma myös. se oli lohdullista! :)
olen aiemmin tottunut "suorittamaan" asian tiimoilla, että riittäisin. aluksi kun kukaan ei puuskuttanutkaan niskaan, tunsin vapautta ja "ehdin" itsekin haluta ihan toisella tavalla. nyt on vaan välillä hiipinyt epävarmuus - jos hän ei pidäkään minusta tarpeeksi "sillai" :)
mutta noin on täälläkin päässyt käymään, laatu on korvannut määrän, todellakin!
jee! :)
- Halukas nainen myös
Itse haluan joka päivä ja mielellään 2-3 kertaa päivässä.
En ymmärrä miksi mieheni (10 vuotta minua nuorempi) ei halua niin usein.
Ajattelen heti, että hänellä on joku toinen, jos hän ei halua. Päänsärkyä, jos valittaa niin hypin seinille.
Mun on vaan pakko saada jos haluan...jos en häneltä niin sitten itseltäni...Mielummin häneltä.
- Naisen näkökanta-- "haluton" mies
2-3 kertaa päivässä 7 päivänä viikossa on LIIKAA. Silloin alkaa tuntua siltä, ettei elämässä voi tehdä mitään muuta kuin harrastaa seksiä. Se tekee seksistä pakkopullaa. Toinen ongelma miehen kannalta voi olla se, jos hänelle tulee sellainen olo, että hänen pitää olla jatkuvasti suorittamassa. Oma nautinto unohtuu ja seksistä tulee mekaanista ja ilotonta laukeamista, jota nainen tietysti luulee ihanaksi orgasmiksi.
Kokeile joskus tyydyttää miehesi vaatimatta häneltä mitään. Ehkä ne päänsäryt jäävät sitten vähemmälle. Nykyisellään kuulostaa siltä, että mies saa päänsärkyä jatkuvista vaatimuksista tyydyttää sinut. Kai sitä tulee hulluksi vähemmästäkin, koska keskimäärin nainen on paljon työläämpää tyydyttää kuin mies.
Miksi itsetyydytys on miehen mielestä mukavaa? Koska se tapahtuu nopeasti. Miksi jatkuva seksin harrastaminen kumppanin kanssa voi olla epämukavaa? Koska kaikki aika menee seksiin eikä elämässä ole tilaa millekään muulle.
Jos mietin tuota 2-3 kertaa päivässä tahtia. 7 päivää viikossa, neljä viikkoa kuukaudessa. Huh.
Pitäisi alkaa pitää jääpussia kivesten alla ja jo kumppanin näkeminen saisi aikaan pahoinvointia. "Uskaltaako tästä sängystä edes nousta, ettei tuo hirmu vain herää vaatimaan seksiä." ;)
- juu..
suhteissa eläneenä naisena voin kertoa, että kahden vuoden sisällä homma tasaantuu.tuo mistä kerroit on normaalia alku vuosina. tai näin minulle on käynyt kolmessa pitkässä suhteessa. aluksi ei muuta tehdäkkään kuin sitä, sitten se muuttuu 2-4 krt viikkoiseksi... miehestä ja kemiasta riippuen;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2002911
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss632790Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa232142- 691705
- 1431503
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1851442Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1121408Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1521387- 901314
Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2291211