Elikkä mitkä ois ne parhaimmiksi koetut pillerit?
Kertokaa tarinanne ja suositelkaa tuotteita.
Oon päättäny kokeilla jotain tuotetta joten olisi kiva kuulla kokemuksia. Paljoko lähti ja kuin nopeesti..? (:
Parhaat pillerit?
6
4040
Vastaukset
- kallopala
Paras "pilleri" laihdutukseen on vaikka kalaöljykapseli.
Suurin osa laihdutukseen liittyvistä pillereistä on 100% huijausta, ja niillä ei kevene muuta kuin lompakko. Laihdutus on pitkäjänteistä puuhaa eikä oikoteitä ole.
Vaikka jollain rasvansitojalla onnistuisikin painoa pudottamaan ja elimistöään vahingoittamaan, niin lähes poikkeuksetta kaikki menetetty tulee aina takaisin korkojen kera.
Mitä nopeammin jollain vippaskonstilla pudottaa, niin sitä todennäköisempää on, ettei pudotus ole pitkäaikainen ja että lopputulos on lähtöpainoa selvästi korkeampi. - et kerro
tarkoitatko lääkettä vai jotain ns. humpuukituotetta.
Itselläni kokemusta kahdesta laihdutuslääkkeestä, ensim. meni vaihtoon koska ei sopinut, toinen sopii, käytin reilut 3 kk ja painoa lähti 36 kg. Ja kyllä, olin sairaalloisen ylipainoinen=)- marplee
laihdutustuotteita tarkotin tietty.
Mikä tuote oli noin toimiva? Oon kyllä hyvin käsittäny että jotkut tuotteista on humpuukia, mutta jos jollain on toiminut nii ei siinä paljoo menetä jos kerran itekki kokeilee. Että eipä tarvi ruveta lässyttään kuin epäterveellistä ja turhaa pillerit on. Haluaisin vaan asiallista tietoa onnistuneilta laihduttajilta. - marplee
Että olkoon sitten lääke tai humpuukituote, ihan mikä vaan mistä on ollu apua :D
- listattuna
Dexedrine
Benzedrine
Quaalude
Jos ei noilla paino tipu niin annostus on liian matala!- Anonyymi
Qualuude tainnut koskaan edes kokeilla amfe kristalli meth, cocaine,metyylit ehkä jopa Voxra.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114379
- 793553
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843415Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223411Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273306- 762974
- 892933
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim672855"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452810Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589