SEX PISTOLS JEES,mut SID VICIOUS OLI SEXXXXY MAN!!!
Olen syntynyt samana vuonna kuin SID,eli vanha ämmä jo,mutta WAU,kun katoin SEX PISTOLSIN dokkarin ja näin SIDIN,NÄIN NIMENOMAAN,olin aivan myyty!Siinä tyypissä oli JOTAIN ja sellasia syntyy vain muutama sadassa vuodessa,mm.JIM MORRISON,nykyajassa LENNY CRAVITZ,sori jos kirjoitusvirhe,onhan näitä muitakin...Vaikka sanotaan ettei SID osannut edes soittaa,niin kattokaa VIDEOT!!Siinä kundissa oli SITÄ JOTAIN!...olen sanaton vain,vaikka tyyppi olikin huumeissa.
Ei tarvi edes osata soittaa tai laulaa,kun osaa
ESIINTYÄ.
SEX PISTOLS FANI
5
579
Vastaukset
- RottenJ
Mutta just sun kaltaiset naisethan Sidin tappoi... ihailivat vaikka ei basso kaikilla keikoilla ollu ees vahvistettu... kalsareissa oli rusketusraidat (vahvistettu USA:n tullissa)... pahimpana Nancy Spungen, joka toimitti jätkälle heroiinia vaikka Johnny Rotten, Paul Cook ja Steve Jones ois halunnu jatkaa soittamista bändin kans, ilman huumeita (viina ois riittäny bailaamiseen).
- .........
Jostain Sid olisi sen heroiininsa saanut jos ei Nancylta. Esimerkiksi äidiltään, joka oli pesunkestävä narkkari.
- Thog
olihan Sid joo hyvännäkönen munkin mielestä, mut kyllä sillä välillä se soittotaito puuttus. ei ehkä soittaa osannut mutta esiintyä ainakin. ja olis sekin voinu jättää ne huumeet pois
- CookP
Sid oli komee, ja siin oli sitä jotain. jee.
- Jepulis
CookP kirjoitti:
Sid oli komee, ja siin oli sitä jotain. jee.
Sex Pistols oli ja on yhä loistava bändi.
Mutta Sid oli täysi pelle ja onneton tunari, ei kai tuota asiaa voi kukaan kiistää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713398
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541919Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471839Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591774- 771624
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3481589Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811439The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201288Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251185- 1581182